Valt me toch tegen van hem, had echt veel meer van zijn carrière verwacht...quote:'Oud-Feyenoorder Kökcü stuurt aan op transfer naar Besiktas'
Met elke trainer ruzie, Turkije altijd nummer 1 genotquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van hem, had echt veel meer van zijn carrière verwacht...
Robert Maaskant was mijn eerste gok. Toen Fatih Terim maar je bedoelde natuurlijk Slotquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Met elke trainer ruzie, Turkije altijd nummer 1 genot
Er is eigenlijk maar één man ter wereld die zo’n speler in het gareel kan krijgen
2, maar 1 zit met Truus in de Algarvequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Er is eigenlijk maar één man ter wereld die zo’n speler in het gareel kan krijgen
Boomer Loewie met een veel te trotse Turk, dat zie ik niet zo werken.quote:
Wel heel blij met die 25% van de transferrechten nu!quote:Op woensdag 9 juli 2025 11:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van hem, had echt veel meer van zijn carrière verwacht...
Het is ook wel een vloek als je iedere trainer op de wereld met Arne Slot vergelijkt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het nou 25% van de verkoopprijs of 25% van de winst?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel heel blij met die 25% van de transferrechten nu!
Geen medelijden met die homohater.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk je een stap hogerop te maken naar Benfica, zit je weer in een kneuzen competitie en heb je die gekke Schmidt die je als 6 opstelt. En tot overmaat van ramp word je het seizoen daarna in eigen huis van de mat gespeeld door je ouwe cluppie.
Jazeker.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is het nou 25% van de verkoopprijs of 25% van de winst?
Jammer dat die transfer van 100miljoenmiljard naar Liverpool toch niet door gaat...quote:
Het gaat om huur, Hans.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:53 schreef Jaeger85 het volgende:
Haha ik zal mij kapot lachen als Feyenoord dik betaalt voor die matige back.
Ik zeg niet mijn vertrouwen op in Pieter, maar het is wel vaak een goednieuwsshow hè? Zeker bij Nederlandse voetballers vraag ik me af of ze ook durven te schrijven dat een speler er weinig van kan.quote:
Dat is iets waar we al jaren in uitblinken, middelmatige troep aantrekkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:53 schreef Jaeger85 het volgende:
Haha ik zal mij kapot lachen als Feyenoord dik betaalt voor die matige back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |