Jaan Kirisipuuquote:Op maandag 7 juli 2025 15:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dit was een etappe voor Mareczko/Malucelli geweest.
Zijn manager mag wel tegen zijn vrouw zeggen dat ze er niet zo mee moet bemoeien, zeker niet tijdens de Tour!quote:Op maandag 7 juli 2025 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
We moeten die mevrouw Vingegaard wel bedanken voor de reuring, dan gebeurt er tenminste nog iets!
Maar die Jonas heeft wel een slechte manager trouwens, dat dan weer wel.
Manager Trine zou daar echtgenote Trine wel op moeten aanspreken.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
We moeten die mevrouw Vingegaard wel bedanken voor de reuring, dan gebeurt er tenminste nog iets!
Maar die Jonas heeft wel een slechte manager trouwens, dat dan weer wel.
Heette ze niet Trine Rasmussen?quote:Op maandag 7 juli 2025 15:25 schreef Felagund het volgende:
Het is de schuld van de Media!
Waarschijnlijk ook de schuld van de Rabobank!
Ik was even boodschappen doen, dus zit met dezelfde vraag.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:56 schreef Szura het volgende:
Zijn de mannen van de radio al geweest @:wavanburen?
Strenge Meesteres Trine! Jonas hangt 's nachts in de kettingen aan het plafond.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Uit alles van dat interview met Trine blijkt dat Trine de broek aanheeft in de relatie daar. Dan lijkt het me redelijk naïef om te verwachten dat Vingegaard plots met een stevige reactie zou komen richting zijn ega.
Nou je het zegt, dat was na dat ongeluk inderdaad nog zo'n heel ding.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
Was psycho Trine ook niet degene die Vingegaards ouders bij hem weg hield na zijn crash in het Baskenland?
quote:Op maandag 7 juli 2025 15:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Strenge Meesteres Trine! Jonas hangt 's nachts in de kettingen aan het plafond.
Die hangt nu bij de radio tour equipe rond (Andries en hij zijn geruild). Het valt me op dat hij WEL HEEL LUID PRAAT, maar niet kan onthouden wie er op dat moment in beeld rijdt. Gaat hem nog niet zo heel makkelijk af dat radiocommentaarquote:Op maandag 7 juli 2025 15:22 schreef TVDTVD het volgende:
Topcommentaar, niet storend aanwezig terwijl ik lekker lig te pitten voor de TV. Van Joris van den Berg werd ik altijd om de haverklap wakker.
Wat de machtsverhouding binnen een relatie ook is zou ik niet per se een moddergevecht in de media verwachten.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Uit alles van dat interview met Trine blijkt dat Trine de broek aanheeft in de relatie daar. Dan lijkt het me redelijk naïef om te verwachten dat Vingegaard plots met een stevige reactie zou komen richting zijn ega.
Welja.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet eens renners die de moeite doen om paar minuutjes voor het peloton te rijden.
Hebben ze na al die jaren eindelijk door dat dit zinloos is?
Ik heb een idee trouwens.
Voet het gouden kilometer is. 3 tussensprints binnen de kilometer ergens 20-30km voor het einde.
Kan nog spektakel opleveren
quote:
Slaap.quote:
Wauw. Ik stel voor dat ze daar gewoon en bloc geneutraliseerd naar de streep rijden.quote:
Dit ziet er nog een stuk erger uit dan ik op basis van het roadbook en Streetview had verwacht. Bocht eindigt pas op 50 meter van het eind, lekker dan.quote:
UCI heeft geld nodig?quote:Op maandag 7 juli 2025 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede dag voor wat gele kaarten.
(voor de UCI-commissarissen welteverstaan)
Inderdaad. Het lijkt me ook onzinnig om in de toekomst voor elke vlakke etappe alleen laatste rechte lijnen van minstens 1 km te gaan opzoeken. Wegen lopen nu eenmaal lang niet altijd rechtdoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:08 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Is dit nou zo erg?
Een paar flauwe bochten...
Je weet al dat de renners daar hun lijn niet gaan houden, die willen als eerste de eerste flauwe bocht in en dan steken ze schuin over naar de andere bocht.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me ook onzinnig om in de toekomst voor elke vlakke etappe alleen laatste rechte lijnen van minstens 1 km te gaan opzoeken. Wegen lopen nu eenmaal lang niet altijd rechtdoor.
Al is die flauwe bocht voor de finish er wel te veel aan.
Maar het staat wel zo in de regels dat het niet mag toch? Maar daar ook op handhaven, is blijkbaar niet echt belangrijkquote:Op maandag 7 juli 2025 16:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me ook onzinnig om in de toekomst voor elke vlakke etappe alleen laatste rechte lijnen van minstens 1 km te gaan opzoeken. Wegen lopen nu eenmaal lang niet altijd rechtdoor.
Al is die flauwe bocht voor de finish er wel te veel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |