Wauw. Ik stel voor dat ze daar gewoon en bloc geneutraliseerd naar de streep rijden.quote:
Dit ziet er nog een stuk erger uit dan ik op basis van het roadbook en Streetview had verwacht. Bocht eindigt pas op 50 meter van het eind, lekker dan.quote:
UCI heeft geld nodig?quote:Op maandag 7 juli 2025 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede dag voor wat gele kaarten.
(voor de UCI-commissarissen welteverstaan)
Inderdaad. Het lijkt me ook onzinnig om in de toekomst voor elke vlakke etappe alleen laatste rechte lijnen van minstens 1 km te gaan opzoeken. Wegen lopen nu eenmaal lang niet altijd rechtdoor.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:08 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Is dit nou zo erg?
Een paar flauwe bochten...
Je weet al dat de renners daar hun lijn niet gaan houden, die willen als eerste de eerste flauwe bocht in en dan steken ze schuin over naar de andere bocht.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me ook onzinnig om in de toekomst voor elke vlakke etappe alleen laatste rechte lijnen van minstens 1 km te gaan opzoeken. Wegen lopen nu eenmaal lang niet altijd rechtdoor.
Al is die flauwe bocht voor de finish er wel te veel aan.
Maar het staat wel zo in de regels dat het niet mag toch? Maar daar ook op handhaven, is blijkbaar niet echt belangrijkquote:Op maandag 7 juli 2025 16:11 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt me ook onzinnig om in de toekomst voor elke vlakke etappe alleen laatste rechte lijnen van minstens 1 km te gaan opzoeken. Wegen lopen nu eenmaal lang niet altijd rechtdoor.
Al is die flauwe bocht voor de finish er wel te veel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |