Nou je het zegt, dat was na dat ongeluk inderdaad nog zo'n heel ding.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:32 schreef Pistolero het volgende:
Was psycho Trine ook niet degene die Vingegaards ouders bij hem weg hield na zijn crash in het Baskenland?
quote:Op maandag 7 juli 2025 15:29 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Strenge Meesteres Trine! Jonas hangt 's nachts in de kettingen aan het plafond.
Die hangt nu bij de radio tour equipe rond (Andries en hij zijn geruild). Het valt me op dat hij WEL HEEL LUID PRAAT, maar niet kan onthouden wie er op dat moment in beeld rijdt. Gaat hem nog niet zo heel makkelijk af dat radiocommentaarquote:Op maandag 7 juli 2025 15:22 schreef TVDTVD het volgende:
Topcommentaar, niet storend aanwezig terwijl ik lekker lig te pitten voor de TV. Van Joris van den Berg werd ik altijd om de haverklap wakker.
Wat de machtsverhouding binnen een relatie ook is zou ik niet per se een moddergevecht in de media verwachten.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Uit alles van dat interview met Trine blijkt dat Trine de broek aanheeft in de relatie daar. Dan lijkt het me redelijk naïef om te verwachten dat Vingegaard plots met een stevige reactie zou komen richting zijn ega.
Welja.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet eens renners die de moeite doen om paar minuutjes voor het peloton te rijden.
Hebben ze na al die jaren eindelijk door dat dit zinloos is?
Ik heb een idee trouwens.
Voet het gouden kilometer is. 3 tussensprints binnen de kilometer ergens 20-30km voor het einde.
Kan nog spektakel opleveren
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |