Die hebben nog nachtmerries van Piet Rooijackersquote:Op maandag 7 juli 2025 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Roel van Sintmaartensdijk, speciaal voor alle buitenlandse commentatoren.
Gijs Leemreizequote:Op maandag 7 juli 2025 14:13 schreef Sabata het volgende:
[..]
Die hebben nog nachtmerries van Piet Rooijackers
Tegenwoordig hebben ze toch allemaal een fatbike.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het ene sluit het andere niet uit! Kan best een voordeel zijn als je snel kan wegsprinten.
Dat weet jij beter dan ik.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze toch allemaal een fatbike.
quote:Als je de neutralisatie ook wil zien kun je altijd HBO MAX aanslingeren, al heb je dan tegenwoordig wel te maken met reclames. Ontzettend gênante ontwikkeling. Je moet eerst al apart een abonnement op HBO MAX hebben en dan een speciale add-on voor de sport toevoegen en als je dan inmiddels meer dan 10 euro per maand aan het aftikken bent krijg je er alsnog reclame bij cadeau. Wanbeleid, de fik erin.
Niet voor mensen die in het buitenland wonen, nu kan ik het einde niet meer zien. Thanks Obama.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:34 schreef Mykonos het volgende:
Fijn zo'n etappe als je deadlines hebt, kun je rustig wat anders gaan doen.
Bij het NOS Journaal heerst al lichte paniek.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:43 schreef franklop het volgende:
Met huidige tempo is finish om 18.15 ongeveer
Op 1 voetbal, op 2 de Tour, alle ruimte op NPO3! Tenzij daar een kwalitatief uitermate sterk programma is op die tijdquote:Op maandag 7 juli 2025 14:47 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Bij het NOS Journaal heerst al lichte paniek.
‘Voetbal’quote:Op maandag 7 juli 2025 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op 1 voetbal, op 2 de Tour, alle ruimte op NPO3! Tenzij daar een kwalitatief uitermate sterk programma is op die tijd
Altijd tegen jou!quote:Op maandag 7 juli 2025 14:50 schreef Slobeend het volgende:
Toch blijven jullie doorposten over niets en heb ik alsnog een reeks moeten zetten!
quote:
quote:Neuk je moeder, Thierry Gouvenou
Waku Waku! Dat kan uiteraard niet worden verplaatst.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op 1 voetbal, op 2 de Tour, alle ruimte op NPO3! Tenzij daar een kwalitatief uitermate sterk programma is op die tijd
Werken voor je geld.quote:Op maandag 7 juli 2025 14:50 schreef Slobeend het volgende:
Toch blijven jullie doorposten over niets en heb ik alsnog een reeks moeten zetten!
Vergeet Buren nietquote:Op maandag 7 juli 2025 14:55 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Waku Waku! Dat kan uiteraard niet worden verplaatst.
FC de kampioenenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |