abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218145760
Waarom staat er een porem in dit topic van een kerel die minder dagen in de tweede kamer heeft gewerkt, Dan dit topic aan reeksen heeft

[ Bericht 3% gewijzigd door Helenattenek op 06-07-2025 23:32:14 ]
  maandag 7 juli 2025 @ 00:49:16 #3
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_218145955
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 23:25 schreef Helenattenek het volgende:
Waarom staat er een porem in dit topic van een kerel die minder dagen in de tweede kamer heeft gewerkt, Dan dit topic aan reeksen heeft
omdat ze geen foto van jou hadden

JA21 is D66 voorbij en gaat door naar 10
CDA is VVD voorbij en terecht, die Dilan is een Swiftie met haar Keti Koti , ze lijkt op Harris,
Groen Links is zakkende en terecht
BBB komt terug , kan verder dan 5
NSC naar 0

[ Bericht 4% gewijzigd door michaelmoore op 07-07-2025 06:34:49 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_218145975
Ho ho, de peilingen zijn uit. Er kan weer opnieuw volop gespeculeerd worden op basis van speculaties

En ja ik Ben Niet fotogeniek toch bedankt
pi_218145985
Volgens de peilingen gaan we dat jochie Eerdmans vaker spreekrecht geven op tv

Benieuwd hoe de media dat zal nuanceren
pi_218146009
Ervanuit gaande dat GL/PvdA niet tezamen kan met VVD en zeker niet JA21, gaat een meerderheidscoalitie vormen nog heel lastig worden....
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_218146115
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 01:21 schreef Helenattenek het volgende:
Volgens de peilingen gaan we dat jochie Eerdmans vaker spreekrecht geven op tv

Benieuwd hoe de media dat zal nuanceren
Nog meer… o|O
pi_218146133
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 01:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
Ervanuit gaande dat GL/PvdA niet tezamen kan met VVD en zeker niet JA21, gaat een meerderheidscoalitie vormen nog heel lastig worden....
De VVD kan prima met GL/PvdA, alleen niet met de huidige partijleider. Dat is echt iets anders.
Maar gezonder zou even een tijdje oppositie zijn. En dan wordt een coalitie vormen wel ingewikkeld.
pi_218146210
quote:
1s.gif Op zondag 6 juli 2025 21:43 schreef Nicksanders het volgende:

[..]
Alles tussen 1 en 2x modaal dragen al de zwaarste lasten.
Ik kan een dag meer werken levert bruto 1200 extra op ofzo in de maand.

Maar kind dag extra opvang.
Krijg je natuurlijk wel kinderopvangtoeslag voor maar ja:

-Hoger inkomen minder kinderopvangtoeslag
-Inkomen voorbij grens dat loonheffingskorting volledig afgebouwd is dus elke euro maximaal belast.

Oftewel van de 1200 ongeveer blijft er 250 netto over ofzo dit is met aftrek eigen bijdrage kinderopvang.

Daar moet je dan 4 a 5 dagen per maand extra voor werken zodat ze dat xr tuig weer uitkeringen kunnen geven koekoek
Juist de “linkse” partijen zijn voor gratis kinderopvang, dus je verhaal gaat niet op
pi_218146214
Hoe het ook zij, ook maar één zetel verlies voor de VVD betekent Yesilgoz' exit. Wat dan weer een nieuwe dimensie geeft, maar even de oppositie is in (wat anderhalf jaar geleden al had moeten gebeuren) levert dan weer een probleem op, voor anderen welteverstaan.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_218146221
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 07:14 schreef Weird- het volgende:

[..]
Juist de “linkse” partijen zijn voor gratis kinderopvang, dus je verhaal gaat niet op
De VVD ook, voor werkenden that is.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Best pilot in history
pi_218146323
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 07:17 schreef nostra het volgende:

[..]
De VVD ook, voor werkenden bezitters van koopwoningen that is.
You're welcome
  maandag 7 juli 2025 @ 08:16:56 #13
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218146450
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 07:14 schreef Weird- het volgende:

[..]
Gratis kinderopvang klinkt leuker dan dat de kosten over iedereen gespreid worden.

Ik ben trouwens ook voor gratis boodschappen en gratis wonen. Gratis zorg en gratis OV. Laten we alles gratis maken!
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  maandag 7 juli 2025 @ 08:40:59 #14
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218146625
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2025 06:28 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
De VVD kan prima met GL/PvdA, alleen niet met de huidige partijleider. Dat is echt iets anders.
Maar gezonder zou even een tijdje oppositie zijn. En dan wordt een coalitie vormen wel ingewikkeld.
Wat is er mis met de huidige partijleider?
quote:
10s.gif Op maandag 7 juli 2025 07:05 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Met de daadwerkelijk extremistische PVV was geen enkel probleem maar een verzonnen projectie maakt samenwerking met GL/PvdA onmogelijk? Goed verhaal :')
Kun je eigenlijk een paar 'extremistische' elementen van de PVV opnoemen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 7 juli 2025 @ 08:41:59 #15
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218146631
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2025 08:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kun je eigenlijk een paar 'extremistische' elementen van de PVV opnoemen?
lol
  maandag 7 juli 2025 @ 08:42:46 #16
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_218146637
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 08:41 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
lol
Tja, dit vormt geen onderbouwing.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_218146720
quote:
14s.gif Op maandag 7 juli 2025 07:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]
You're welcome
Nee, werkenden. Nu is dat al een giant leap for VVD-kind, van alles gratis maken waar mensen zelf voor kiezen, maar bon.
Best pilot in history
  maandag 7 juli 2025 @ 08:55:44 #18
38496 Perrin
pi_218146747
Persoonlijk vind ik het heel verwarrend dat mensen kinderen verwekken en dan verwachten dan anderen daarvoor zorgen en anderen ook nog eens de kosten voor die zorg dragen.

Als je geen tijd en/of geld hebt voor je kinderen, kun je beter je geslachtsdeel in je broek houden.
pi_218146748
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 08:16 schreef Perrin het volgende:

[..]
Gratis kinderopvang klinkt leuker dan dat de kosten over iedereen gespreid worden.

Ik ben trouwens ook voor gratis boodschappen en gratis wonen. Gratis zorg en gratis OV. Laten we alles gratis maken!
Als je in omgeving Rotterdam woont, kan je alvast beginnen met je kleren

NWS / Winkel met gratis kleding opent in Rotterdam: "goed voor het milieu"
Best pilot in history
pi_218146779
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 08:16 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik vind vooral dat ik recht heb op gratis bier.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 7 juli 2025 @ 09:00:55 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218146786
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 08:55 schreef Perrin het volgende:
Persoonlijk vind ik het heel verwarrend dat mensen kinderen verwekken en dan verwachten dan anderen daarvoor zorgen en anderen ook nog eens de kosten voor die zorg dragen.

Als je geen tijd en/of geld hebt voor je kinderen, kun je beter je geslachtsdeel in je broek houden.
Een kind heeft natuurlijk wel een bepaalde maatschappelijke noodzaak. En bovendien kan het kind er ook niks aan doen als het eenmaal bestaat.
pi_218146792
Dus twee dagen naar de peilingen kunnen we hier concluderen dat:

Yesilgöz demoniseert;
PvdA/GL is een extreemlinkse, populistenpartij die terreurrorganisaties in het MO steunt;
Niemand weer wat JA21 wil en met wie ze het gaan doen;
Wilders zorgelijk is;
Halsema eigenhandig Amsterdam afgebroken heeft;
GL/PvdA de hel voor werkende is;
Keijzer een gedrocht is en Halsema een draak;
Jochie Eerdmans;

Volgens mij kunnen we alleen maar concluderen dat het populistische op de man spelen behoorlijk tractie heeft op het moment. Dat het demoniseren van de andere partij belangrijker is dan discussiëren over standpunten.

Ik ben er echt van overtuigd dat deze onconstructieve basishouding de politiek en het land meer pijn doet dan welk partijprogramma dan ook. Vooral omdat elk compromis gelijk staat aan het “je ziel verkopen aan de zelf gecreëerde duivel”.
pi_218146800
quote:

Dit is natuurlijk onzin. Mijn kinderen gaan 2 dagen naar de BSO, kosten zijn ¤1200 per maand. Het feit dat die toeslag er is, zorgt dat mijn vrouw kan gaan werken en iets kan bijdragen aan de maatschappij en daarnaast zichzelf kan ontplooien in plaats van huismoeder te zijn.

En veel succes met het kopen van een huis op 1 salaris. Of überhaupt rondkomen en nog iets van een leuk leven hebben op 1 salaris.
pi_218146822
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Een kind heeft natuurlijk wel een bepaalde maatschappelijke noodzaak. En bovendien kan het kind er ook niks aan doen als het eenmaal bestaat.
Als alle vrouwen weer fulltime huismoeder moeten worden, wie gaat dan dat werk doen? Gaan we nog meer Bulgaren invliegen ofzo? En waar gaan we die huisvesten dan?

Dat hele “ik betaal niet voor jouw kinderen” is kortzichtig en egoïstisch boomergelul. Ik betaal ook verplicht mee aan een hele rits aan zaken waar ik geen gebruik van maak of überhaupt geen aanspraak op kan maken. Zo werkt de maatschappij nu eenmaal.
  maandag 7 juli 2025 @ 09:11:32 #25
38496 Perrin
pi_218146839
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Maar waarom is de zorg dan een probleem van anderen en vervolgens nog de kosten van die zorg ook? Ik heb liever dat mensen een beetje nadenken over hun fokgedrag dan dat anderen daar de gevolgen van moeten dragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Perrin op 07-07-2025 09:18:20 ]
  maandag 7 juli 2025 @ 09:12:15 #26
38496 Perrin
pi_218146843
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:03 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk onzin. Mijn kinderen gaan 2 dagen naar de BSO, kosten zijn ¤1200 per maand. Het feit dat die toeslag er is, zorgt dat mijn vrouw kan gaan werken en iets kan bijdragen aan de maatschappij en daarnaast zichzelf kan ontplooien in plaats van huismoeder te zijn.

En veel succes met het kopen van een huis op 1 salaris. Of überhaupt rondkomen en nog iets van een leuk leven hebben op 1 salaris.
Dus moeten kinderlozen die kosten maar dragen? Ik vind dat heel gemakkelijk gedacht. Jouw kinderen, anderen hun probleem?!

En dit zeg ik als vader van een kind.
  maandag 7 juli 2025 @ 09:13:48 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218146854
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:11 schreef Perrin het volgende:

[..]
Maar waarom is de zorg dan een probleem van anderen en vervolgens nog de kosten van die zorg ook? Ik heb liever dan mensen een beetje nadenken over hun fokgedrag dan dat anderen daar de gevolgen van moeten dragen.
Gezien die kinderen dat uiteindelijk direct of indirect ook voor de bejaarden doen.

Verder hebben we in Nederland geen last van buitensporig veel kinderfokken.
  maandag 7 juli 2025 @ 09:14:41 #28
38496 Perrin
pi_218146860
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:13 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Gezien die kinderen dat uiteindelijk direct of indirect ook voor de bejaarden doen.

Verder hebben we in Nederland geen last van buitensporig veel kinderfokken.
Als je alles gratis maakt dan zal er ongetwijfeld veel extra gefokt worden. Heerlijk als anderen de kosten van mijn fokgedrag dragen. Win-win. Hoef niet eens voor die krengen te zorgen, dat doen die lui van de opvang wel.
pi_218146878
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:12 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dus moeten kinderlozen die kosten maar dragen? Ik vind dat heel gemakkelijk gedacht. Jouw kinderen, anderen hun probleem?!

Ik betaal ook mee aan de ME die de UvA of de A12 moet schoonvegen. Ook niet mijn probleem dus waarom moet ik voor die kosten opdraaien?
pi_218146889
quote:

Tegelijk zitten we in Nederland met een geboortecijfer van 1,43 kind per vrouw (instandhoud peil 2,1) en met een afkeer van migratie.

quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:12 schreef Perrin het volgende:

[..]

Je kan die kinderen ook zien als potentiële belastingbetalers wanneer jij met pensioen bent. Net als dat jij belasting betaald voor de zorg van ouderen (en steeds meer voor AOW), is dit een investering in de toekomst van ons land.
pi_218146898
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:14 schreef Perrin het volgende:

[..]
Als je alles gratis maakt dan zal er ongetwijfeld veel extra gefokt worden. Heerlijk als anderen de kosten van mijn fokgedrag dragen. Win-win. Hoef niet eens voor die krengen te zorgen, dat doen die lui van de opvang wel.
Het zou al anders zijn als het systeem zo was ingericht dat het mogelijk zou zijn om als gezin een normaal leven te kunnen hebben op 1 salaris. Dat is nu door allerlei oorzaken niet het geval. Nog los van de impact op de arbeidsmarkt als alle vrouwen met een kind in de basisschoolleeftijd weer thuis gaan zitten.

Bij de BSO zit geloof ik 1 leidster op 8 kinderen. Dus met de subsidie van 1 leidster maak je 8 mensen vrij die betaald werk kunnen doen (en inkomstenbelasting afdragen). Lijkt mij een prima investering.
  maandag 7 juli 2025 @ 09:21:54 #32
38496 Perrin
pi_218146899
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:17 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik betaal ook mee aan de ME die de UvA of de A12 moet schoonvegen. Ook niet mijn probleem dus waarom moet ik voor die kosten opdraaien?
Dan moet je stemmen voor een partij die de openbare orde niet zo belangrijk vindt. Maar je bent op het goede pad: hou op met de verwachting dat anderen de kosten dragen van alles wat jij belangrijk vindt. En zeker als mensen dat dan 'gratis' gaan noemen is dat natuurlijk helemaal een gotspe.

Als mijn buurman mijn boodschappen betaalt, is dat verre van gratis voor hem.
  maandag 7 juli 2025 @ 09:23:32 #33
38496 Perrin
pi_218146913
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:20 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Tegelijk zitten we in Nederland met een geboortecijfer van 1,43 kind per vrouw (instandhoud peil 2,1) en met een afkeer van migratie.
Daar zijn andere 'oplossingen' voor dan de lasten verzwaren voor iedereen en de marktwerking verwijderen uit een belangrijke sector als de kinderopvang en die ellende 'gratis' noemen.

Pak bijvoorbeeld eindelijk eens de huizenmarkt aan zodat jonge stellen niet hun linkernier moeten verkopen puur voor een dak boven hun hoofd.
  maandag 7 juli 2025 @ 09:24:15 #34
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218146918
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:21 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Het zou al anders zijn als het systeem zo was ingericht dat het mogelijk zou zijn om als gezin een normaal leven te kunnen hebben op 1 salaris. Dat is nu door allerlei oorzaken niet het geval. Nog los van de impact op de arbeidsmarkt als alle vrouwen met een kind in de basisschoolleeftijd weer thuis gaan zitten.

Bij de BSO zit geloof ik 1 leidster op 8 kinderen. Dus met de subsidie van 1 leidster maak je 8 mensen vrij die betaald werk kunnen doen (en inkomstenbelasting afdragen). Lijkt mij een prima investering.
Gewoon het krijgen (en hebben) van kinderen dusdanig onbetaalbaar maken dat bijna geen weldenkend mens er meer aan begint. Wat kan er misgaan met de hevige vergrijzing die gaat plaatsvinden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218146922

[ Bericht 100% gewijzigd door KaheemSaid op 07-07-2025 09:25:18 ]
  maandag 7 juli 2025 @ 09:26:02 #36
38496 Perrin
pi_218146928
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Gewoon het krijgen (en hebben) van kinderen dusdanig onbetaalbaar maken dat bijna geen weldenkend mens er meer aan begint. Wat kan er misgaan met de hevige vergrijzing die gaat plaatsvinden.
Ja dat is wat ik betoog. Zucht.
pi_218146935
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Dan moet je stemmen voor een partij die de openbare orde niet zo belangrijk vindt. Maar je bent op het goede pad: hou op met de verwachting dat anderen de kosten dragen van alles wat jij belangrijk vindt. En zeker als mensen dat dan 'gratis' gaan noemen is dat natuurlijk helemaal een gotspe.

Als mijn buurman mijn boodschappen betaalt, is dat verre van gratis voor hem.
Ik heb geloof ik een andere visie op het begrip “solidariteit” dan jij, laten we het daar maar op houden.
  maandag 7 juli 2025 @ 09:29:03 #38
38496 Perrin
pi_218146944
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:27 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik heb geloof ik een andere visie op het begrip “solidariteit” dan jij, laten we het daar maar op houden.
Haha ja als jij het solidair vindt wanneer je je koters dumpt in de maatschappij zodat je ongestoord verder kunt timmeren aan je carrière, dan hebben we daar inderdaad een heel andere visie op.
pi_218146957
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Haha ja als jij het solidair vindt wanneer je je koters dumpt in de maatschappij zodat je ongestoord verder kunt timmeren aan je carrière, dan hebben we daar inderdaad een heel andere visie op.
Ik dump helemaal niemand. Ik neem 2 dagen BSO af omdat het simpelweg niet anders kan. Mijn vrouw of ik zijn de rest van de dagen thuis voor de kinderen.
  maandag 7 juli 2025 @ 09:33:28 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218146968
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 09:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het is meestal gewoon bittere noodzaak, ook als je je kinderen nog enig perspectief wil bieden. De tijd dat moeders de vrouw thuisbleef en je op één redelijk salaris relatief makkelijk kon rondkomen en zelfs nog in aanmerking kwam voor een koopwoning liggen al een tijdje achter ons.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 juli 2025 @ 10:12:31 #41
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218147209
Ik vind het wel een erg cynische benadering zo hoor. Tuurlijk kan je stellen dat kinderen krijgen een keuze is maar tegelijk heb je kinderen of beter gezegd werkvolk nodig om de economie te laten draaien.

Dus of je gaat ervoor zorgen dat je op één salaris nog kan leven waardoor de vader of moeder of beide half of hoe je het ook wil invullen kan zorgen voor kind thuis of je zorgt er inderdaad voor dat de opvang betaalbaar blijft (al dan niet helemaal gratis of deels of wat dan ook).
  maandag 7 juli 2025 @ 10:17:08 #42
38496 Perrin
pi_218147249
Hoe heeft de mensheid het ooit gered zonder 'gratis' kinderopvang hè?
  maandag 7 juli 2025 @ 10:18:42 #43
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_218147261
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:17 schreef Perrin het volgende:
Daar weet je zelf ook wel het antwoord op, anders lees je het hierboven...
pi_218147326
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 07:17 schreef nostra het volgende:

[..]
De VVD ook, voor werkenden that is.
Dat wist ik niet. Goed plan!

(Gaat natuurlijk wel een beetje tegen het vrije marktprincipe in)
pi_218147377
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:17 schreef Perrin het volgende:
In 1985 kon je voor 50k gulden een huis kopen en kon je als vent met redelijk salaris je gezin onderhouden en daarnaast nog leuke dingen doen.

Daar heb je je antwoord.
pi_218147414
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het wel een erg cynische benadering zo hoor. Tuurlijk kan je stellen dat kinderen krijgen een keuze is maar tegelijk heb je kinderen of beter gezegd werkvolk nodig om de economie te laten draaien.

Dus of je gaat ervoor zorgen dat je op één salaris nog kan leven waardoor de vader of moeder of beide half of hoe je het ook wil invullen kan zorgen voor kind thuis of je zorgt er inderdaad voor dat de opvang betaalbaar blijft (al dan niet helemaal gratis of deels of wat dan ook).
Als je als maatschappij echt deze kant op wil en je trekt de lijn consequent door, dan eindig je met een soort ieder-voor-zich-nachtwakersstaat. Beetje Amerikaanse taferelen. Dat lijkt me ook niet echt wenselijk.
  maandag 7 juli 2025 @ 11:00:42 #47
38496 Perrin
pi_218147562
quote:
0s.gif Op maandag 7 juli 2025 10:32 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
In 1985 kon je voor 50k gulden een huis kopen en kon je als vent met redelijk salaris je gezin onderhouden en daarnaast nog leuke dingen doen.

Daar heb je je antwoord.
Laten we daar dan wat aan doen! Laten we zorgen dat jonge stellen niet hun linkernier moeten verkopen om bij Gods gratie een dak boven hun hoofd te hebben.

Maar de lasten voor de rest van de samenleving verder verzwaren en de tucht van de markt verwijderen uit een grote sector als de kinderopvang is het paard achter de wagen spannen.

Het is een pleister met grote nadelen op een hele grote, stinkende wond.
  maandag 7 juli 2025 @ 11:02:44 #48
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218147584
twitter

Een ‘neutrale opiniepeiler’ die een politicus waarover hij peilt een huichelaar noemt

Doorgaans tot goedkeuring van mensen die vonden dat ‘onze Pim’ gedemoniseerd werd. Wel weer gelachen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218147631
quote:
1s.gif Op maandag 7 juli 2025 11:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]

Een ‘neutrale opiniepeiler’ die een politicus waarover hij peilt een huichelaar noemt

Doorgaans tot goedkeuring van mensen die vonden dat ‘onze Pim’ gedemoniseerd werd. Wel weer gelachen
Het CDA wordt groter dan de VVD. Dilan gaat nog wel een paar keer lekker vanuit de heup schieten op Twitter en dan is de chaos compleet.
pi_218148029
Waar staat #DDDP voor?
Best pilot in history
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')