Kijk even naar Tsunoda voor het antwoord daarop.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is dat zo? VER staat bekend als de ultieme regenrijder.
Gele vlag trui.quote:
tweede RB rijder is een verhaal apart toch?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kijk even naar Tsunoda voor het antwoord daarop.
Zij hebben de gok genomen dat het droog zou blijven.Kleine achtervleugel, weinig grip, dus langzaam in bochten, snel op rechte stukken.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
kan iemand me in lekentermen uitleggen waarom VER gister Pole haalt en het nu ineens Kwalitatief Uitermate teleurstellend is?
Al gedaan.quote:
quote:
Waarom? Die werkt met het zelfde materiaal.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
tweede RB rijder is een verhaal apart toch?
17 secondenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef SiGNe het volgende:
Max komt gelukkig redelijk terug,, zou fijn zijn als ie Hamilton nog inhaalt
Ja is maar 17 sec.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef SiGNe het volgende:
Max komt gelukkig redelijk terug,, zou fijn zijn als ie Hamilton nog inhaalt maar dar is de afstand te groot voor
andere vloerquote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom? Die werkt met het zelfde materiaal.
quote:
In plaats van goedpraten was het waarschijnlijk de hele race gegaan over hoe gevaarlijk Max is en dat er doden hadden kunnen vallen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:41 schreef MoreDakka het volgende:
Trouwens moet je eens nagaan als Verstappen hetzelfde had gedaan als Piastri, hoe anders de reactie zou zijn
Mijn stream liep achterquote:
100% de schuld van Piastri met die domme actiequote:Op zondag 6 juli 2025 17:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer, toch een Brits zelfbevredigingsfeestje.
Rare gok dan toch als je het weer zagquote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zij hebben de gok genomen dat het droog zou blijven.Kleine achtervleugel, weinig grip, dus langzaam in bochten, snel op rechte stukken.
Als het nat is glij je meer, zonder achtervleugel nog meer, banden slijten sneller, en je pakt niet genoeg op de rechte stukken om de verliezen in de bochten goed te maken.
Is nuquote:Op zondag 6 juli 2025 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik wiol die teamradio van Norris niet. Ik wil die van Hulk!
een soort Kelderman bij het fietsenquote:
Wielrennen is geen sport.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:44 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
een soort Kelderman bij het fietsen
Heel hoogquote:
Ham had 5 op nicoquote:Op zondag 6 juli 2025 17:45 schreef SiGNe het volgende:
[..]
FIA zal wel weer met de timing hebben zitten kloten
Gaafquote:
En terecht!quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sauber viert alsof ze gewonnen hebben
En terechtquote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Waar hij nog tegen Jos racetequote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef vosss het volgende:
Jaren terug won Hulkenberg zo'n beetje ALLE races in de A1GP en dan nu EINDELIJK een podium in de F1. Mooi man.
Bedankt het publiek. Netjes toch.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
Max toch nog blij met zijn 5e plaats?
[ afbeelding ]
Voor hun voelt dit ook wel als een overwinning, denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Omdat zeik Brown gewoon een idioot is.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat doet die Zak daar dan? Dat heb ik Wolff en Horner nog nooit zien doen.
Die Britse bias is groot, heel grootquote:Op zondag 6 juli 2025 17:46 schreef QuidProJoe het volgende:
Crofty leeft in een alternatieve wereld, met zijn "the main cheers of today go to this man [Norris]"
De wereld juicht voor Nico
Hij solliciteert voor de rol van MBSquote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor hun voelt dit ook wel als een overwinning, denk ik.
Paar seconden later haalt hij Hulk in in Copse, dat was mooi.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
Max toch nog blij met zijn 5e plaats?
[ afbeelding ]
Terecht welquote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Aandachtsgeil. Net zoals ene MBS!quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:
2 kleutersquote:
Ik wacht nog altijd op het moment dat MBS zichzelf als vierde persoon gaat laten interviewen voorafgaand aan het podium. Ik zie het hem doen.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Paar seconden later haalt hij Hulk in in Copse, dat was mooi.
2 weken toch?quote:
en hij is nog te licht gestraft ook als je het mij vraagtquote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Remmen mag ja, je maakte nu een noodstop.
Oscar beseft dat dit het moment van het seizoen kan zijn waarvan we op het einde van het seizoen zeggen: daar sloeg het om.quote:
Ja dit jaquote:
Hadden ze beter naar de weersvoorspellingen moeten kijken?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:51 schreef Red_85 het volgende:
Waar die afstelling gisteren zorgde voor een schitterende pole, zorgde die vandaag voor een mega onbalans.
En daarbij ook nog die kutactie van Piastri bij de herstart. Koude banden, concentratie verlies...
Mohammed Ben Sulayem.quote:
Heeft het gewoon aan zichzelf te danken.quote:
Mohammed Ben Sulayem.quote:
Mo Bin Salman, de grote baas die de F1 heeft opgekocht en zichzelf graag elk shot in beeld zietquote:
Dit, uiteindelijk maar 3 plekken verloren en daardoor welk Hulk op podium.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:51 schreef Red_85 het volgende:
Waar die afstelling gisteren zorgde voor een schitterende pole, zorgde die vandaag voor een mega onbalans.
En daarbij ook nog die kutactie van Piastri bij de herstart. Koude banden, concentratie verlies...
Ze hadden het met Russel al de kop in moeten drukken in plaats van dit laffe gedoe.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en hij is nog te licht gestraft ook als je het mij vraagt
Die gore publiciteitsgeile lul bij de weegschaal om zelf even in beeld te komen.quote:
Dat laatste ben ik het niet geheel mee eens.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Mohammed Ben Sulayem.
Voorzitter FIA en en eersteklas lul.
Baby nr2 on the wayquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mo Bin Salman, de grote baas die de F1 heeft opgekocht en zichzelf graag elk shot in beeld ziet
Eensquote:Op zondag 6 juli 2025 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze hadden het met Russel al de kop in moeten drukken in plaats van dit laffe gedoe.
Idk.. .gister was nog de regen voorspeld in de ochtend. Niet in de middag.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hadden ze beter naar de weersvoorspellingen moeten kijken?
Mortgage-backed securitiesquote:
Hij is diegene die het vloeken heeft verboden, omdat er kinderen kijken.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het niet geheel mee eens.
Òscar moet het even terugzien, dat zal wel genoeg zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oscar beseft dat dit het moment van het seizoen kan zijn waarvan we op het einde van het seizoen zeggen: daar sloeg het om.
En het is zelf veroorzaakt.
Het zal een hete avond worden iig, maar het kan ook zijn dat Hülk vanavond te dronken isquote:
Ach, hij hoort te balen. Anders ben je geen sportman.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef D. het volgende:
Ik snap dat Piastri baalt, maar hij kan het verliezen van P1 moeilijk aan Norris of het team wijten
Echt serieus? Niveautje hier hoorquote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef D. het volgende:
Ik snap dat Piastri baalt, maar hij kan het verliezen van P1 moeilijk aan Norris of het team wijten
quote:
Je hebt betere lullen gehad?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat een lulquote:Op zondag 6 juli 2025 17:55 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Hij is diegene die het vloeken heeft verboden, omdat er kinderen kijken.
Als Piastri deze houding doorzet word die niet eens WDC.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef D. het volgende:
Opgekocht?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mo Bin Salman, de grote baas die de F1 heeft opgekocht en zichzelf graag elk shot in beeld ziet
Sow.quote:
Balen mag, maar hij moet boos zijn op zichzelf, of de FIAquote:Op zondag 6 juli 2025 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ach, hij hoort te balen. Anders ben je geen sportman.
Vraag 'm morgen nog maar eens
Ik denk niet dat dit nog kan na Rubialesquote:
Ene kant kan ik hem ook wel begrijpen. Vorige keer dit Russell precies hetzelfde, maar dat mocht wel. Nu mag het weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:53 schreef vosss het volgende:
Piastri fucking sore loser.
Dit valt me wel tegen hoor.
Beetje jammer.
Als max nog achter hem had gereden had hij 5sec of geen straf gehad. Nu dlzag de Fia een kans op Norris te laten winnen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ach, hij hoort te balen. Anders ben je geen sportman.
Vraag 'm morgen nog maar eens
Het is een vrij land.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik waardeer het dat hij na de begrafenis van Dilano van 't Hoff kwam. Een paar maanden ndat hij zijn eigen zoon verloor.quote:
Ja maar als max het doet is het mooi. Als pia het doet laat hij zich kennen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik de enige die heel veel van Max terug zie in Oscar.
Dit had 1 op 1 een Max post-race interview kunnen zijn.
hij doet een max-je nu jaquote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ben ik de enige die heel veel van Max terug zie in Oscar.
Dit had 1 op 1 een Max post-race interview kunnen zijn.
Dat hier een dutch-bias meespeelt lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja maar als max het doet is het mooi. Als pia het doet laat hij zich kennen.
De enige manier waarop zijn fans opvallenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
DIe Landshirts zijn net veiligheidsvestje
Leert ie van.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri geeft toe dat hij hard remde. Het punt is dat hij dat niet mag doen. Het enige is dat hij beter het gas los had kunnen laten.
Max deed zijn best, er had meer in gezeten.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
Max heeft het wel verkloot vandaag....jammer
Met dank ook aan de gok van het team om een volledig droog setup erop te gooien (maar goed dat is een gok die goed en slecht kon uitpakken).quote:Op zondag 6 juli 2025 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
Mwa niet echt, verkeerde stup en verkeerdle rear wing erop en nog vijfde. Best wel damage control tbh.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
Hij moet gewoon opletten en niet zo domme remactie doen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als de lichten daadwerkelijk zo laat uitgingen begrijp ik de woede van Oscar wel een beetje.
Vergeleken met waar Tsunoda staat...quote:Op zondag 6 juli 2025 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
als je wegrijdt voor de lichten uit gaan bij de start krijg je ook een strafquote:Op zondag 6 juli 2025 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als de lichten daadwerkelijk zo laat uitgingen begrijp ik de woede van Oscar wel een beetje.
Hij heeft dit ook nog niet zo vaak gedaan.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:57 schreef Peterselieman het volgende:
Piastri geeft toe dat hij hard remde. Het punt is dat hij dat niet mag doen. Het enige is dat hij beter het gas los had kunnen laten.
Die gingen niet laat uit, PIA lult maar wat.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Niet als de lichten van de SC echt zo laat uitgingen. Reageert ie nog te heftig, maar dan nog. Ze waren al bijna aan het einde van het rechte stuk.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij moet gewoon opletten en niet zo domme remactie doen.
Mwah zonder die setup had hij geen pole gepakt en was hij ook vandaag denk ik nog steeds kansloosquote:Op zondag 6 juli 2025 17:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met dank ook aan de gok van het team om een volledig droog setup erop te gooien (maar goed dat is een gok die goed en slecht kon uitpakken).
Ja, mijn punt is meer dat als het vandaag droog was geweest hij wel wss makkelijk naar de overwinning was gereden.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:59 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mwah zonder die setup had hij geen pole gepakt en was hij ook vandaag denk ik nog steeds kansloos
Dan nog opletten en niet zulke domme dingen doen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet als de lichten van de SC echt zo laat uitgingen. Reageert ie nog te heftig, maar dan nog. Ze waren al bijna aan het einde van het rechte stuk.
Dan moet hij beter opletten.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die gingen niet laat uit, PIA lult maar wat.
De SC was al niet meer in beeeld toen Piastri vol in de remmen ging, dus die lichten waren al uit en Piastri was al tempo aan het bepalen. Alleen ging hij gewoon eerst op z'n gas om vervolgens belachelijk hard te remmen. Je zag ook dat Norris vanaf plek drie er heel dichtbij kwam.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die gingen niet laat uit, PIA lult maar wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |