Waar hij nog tegen Jos racetequote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef vosss het volgende:
Jaren terug won Hulkenberg zo'n beetje ALLE races in de A1GP en dan nu EINDELIJK een podium in de F1. Mooi man.
Bedankt het publiek. Netjes toch.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
Max toch nog blij met zijn 5e plaats?
[ afbeelding ]
Voor hun voelt dit ook wel als een overwinning, denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sauber viert alsof ze gewonnen hebben
Omdat zeik Brown gewoon een idioot is.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat doet die Zak daar dan? Dat heb ik Wolff en Horner nog nooit zien doen.
Die Britse bias is groot, heel grootquote:Op zondag 6 juli 2025 17:46 schreef QuidProJoe het volgende:
Crofty leeft in een alternatieve wereld, met zijn "the main cheers of today go to this man [Norris]"
De wereld juicht voor Nico
Hij solliciteert voor de rol van MBSquote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Voor hun voelt dit ook wel als een overwinning, denk ik.
Paar seconden later haalt hij Hulk in in Copse, dat was mooi.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef HiDiHo het volgende:
Max toch nog blij met zijn 5e plaats?
[ afbeelding ]
Terecht welquote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Sauber viert alsof ze gewonnen hebben
Aandachtsgeil. Net zoals ene MBS!quote:Op zondag 6 juli 2025 17:47 schreef TweedeKlum het volgende:
2 kleutersquote:
Ik wacht nog altijd op het moment dat MBS zichzelf als vierde persoon gaat laten interviewen voorafgaand aan het podium. Ik zie het hem doen.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Paar seconden later haalt hij Hulk in in Copse, dat was mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |