Kijk even naar Tsunoda voor het antwoord daarop.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Is dat zo? VER staat bekend als de ultieme regenrijder.
Gele vlag trui.quote:
tweede RB rijder is een verhaal apart toch?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kijk even naar Tsunoda voor het antwoord daarop.
Zij hebben de gok genomen dat het droog zou blijven.Kleine achtervleugel, weinig grip, dus langzaam in bochten, snel op rechte stukken.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:37 schreef Gunner het volgende:
kan iemand me in lekentermen uitleggen waarom VER gister Pole haalt en het nu ineens Kwalitatief Uitermate teleurstellend is?
Al gedaan.quote:
quote:
Waarom? Die werkt met het zelfde materiaal.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef Gunner het volgende:
[..]
tweede RB rijder is een verhaal apart toch?
17 secondenquote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef SiGNe het volgende:
Max komt gelukkig redelijk terug,, zou fijn zijn als ie Hamilton nog inhaalt
Ja is maar 17 sec.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef SiGNe het volgende:
Max komt gelukkig redelijk terug,, zou fijn zijn als ie Hamilton nog inhaalt maar dar is de afstand te groot voor
andere vloerquote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom? Die werkt met het zelfde materiaal.
quote:
In plaats van goedpraten was het waarschijnlijk de hele race gegaan over hoe gevaarlijk Max is en dat er doden hadden kunnen vallen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:41 schreef MoreDakka het volgende:
Trouwens moet je eens nagaan als Verstappen hetzelfde had gedaan als Piastri, hoe anders de reactie zou zijn
Mijn stream liep achterquote:
100% de schuld van Piastri met die domme actiequote:Op zondag 6 juli 2025 17:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jammer, toch een Brits zelfbevredigingsfeestje.
Rare gok dan toch als je het weer zagquote:Op zondag 6 juli 2025 17:40 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zij hebben de gok genomen dat het droog zou blijven.Kleine achtervleugel, weinig grip, dus langzaam in bochten, snel op rechte stukken.
Als het nat is glij je meer, zonder achtervleugel nog meer, banden slijten sneller, en je pakt niet genoeg op de rechte stukken om de verliezen in de bochten goed te maken.
Is nuquote:Op zondag 6 juli 2025 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik wiol die teamradio van Norris niet. Ik wil die van Hulk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |