StrollGodquote:Op zondag 6 juli 2025 16:55 schreef Kickinalfa het volgende:
De enige echte overgebleven regengod staat iig op podiumplek
Max heeft amper achtervleugel, dus amper downforce. En dat is niet er handig in de regenquote:
Brazilië was iets mooier...langs de vangrailquote:
Dat het dan ook maar meteen duidelijk mag zijn voor de toekomst dat dit de straf is die erbij hoort.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:54 schreef vosss het volgende:
Dit moet gewoon een stop en go van 10 seconden worden komop man
Hamilton moet wel beter kijken he.quote:
nou dat schiet opquote:
Gooit een eerste plek weg hiermeequote:Op zondag 6 juli 2025 16:55 schreef MoreDakka het volgende:
Zelfs met straf wordt Piastri makkelijk tweede
En terechtquote:
Kan hij doen maar moet nog pitten dus is hij die 10 sec sowieso kwijtquote:Op zondag 6 juli 2025 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dat schiet op
niet dus
die rijdt hij weg
Wat een domme aanname, het is natuurlijk ook totaal niet zo dat er verraderlijke omstandigheden op de baan zijn ofzoquote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarna Verstappen weer eens een rode waas voor de ogen kreeg en in de fout ging.
Australier vs Britquote:Op zondag 6 juli 2025 16:56 schreef Starflyer het volgende:
10s voor Piastri en Russell kreeg niets. Consistentie is nog steeds ver te zoeken.
Coulthard wordt oud.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:56 schreef Evenstar het volgende:
Echt Piastri kon een mega ongeluk veroorzaken en Coulthard vond het geen straf waard
Deze was wel veel ergerquote:Op zondag 6 juli 2025 16:56 schreef Evenstar het volgende:
En Russell (Brit) kreeg het niet, heel gek weer
Wel terecht deze hoor daar niet van
Net als Hamilton in 2021quote:Op zondag 6 juli 2025 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou dat schiet op
niet dus
die rijdt hij weg
Tuurlijk, dat doen we hier allemaal de hele race door uiteindelijk, want niemand weet natuurlijk echt hoe alles zit. Maar het zou bepaald niet voor het eerst zijn dat hij woest is op iemand en daarna zelf zo'n fout maakt. Maar goed, we gaan het horen.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is pure invulling van jouw kant
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vind die straf voor wat hij uithaalde te licht
Die mogen zichzelf opheffen.quote:
Die wil ik wel ff quoten.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:53 schreef William_Papadin het volgende:
Piastri gaat geen straf krijgen
U leest het hier voor het eerst.
Dat kan niet met deze afstelling.quote:
Denk dat track conditions een rol spelen, en terecht.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bloody stupid van Oscar
Wat is de reden?
Als het zo doorgaat halen ze het niet binnen 2 uurquote:
Baan droogt als het goed is wel op straks.quote:
Voor de 10.000e keer: in de regen/op een natte baan en met deze vleugelconfiguratie gaat dat nietquote:
Gewoon veel te vroeg gegaan.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bloody stupid van Oscar
Wat is de reden?
Welk akkefietje? Want de vorige keer kreeg Russell niets terwijl hij hetzelfde deed als Piastri.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Die wil ik wel ff quoten.
10 secs, mss nog niet genoeg.
Al kreeg Max dat ook in het akkefietje met Russell.
3 uur maximaal toch?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat halen ze het niet binnen 2 uur
Polequote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef ZaZoe het volgende:
De wagen van Max is verre van goed, dankzij wat kunstgrepen en talent heeft ie poll gehaald gisteren
Zak: late call dat de SC naar binnen gingquote:Op zondag 6 juli 2025 16:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bloody stupid van Oscar
Wat is de reden?
Yupquote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wordt het weer zo'n 10 seconde die totaal geen effect heeft op de race uitslag?
quote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon veel te vroeg gegaan.
Laten we het houden op jeugdig enthousiasme.
Hij moet gewoon aan zijn karten in de regen denken dan lukt het welquote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de 10.000e keer: in de regen/op een natte baan en met deze vleugelconfiguratie gaat dat niet
Laten we het houden op een achterlijke actiequote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon veel te vroeg gegaan.
Laten we het houden op jeugdig enthousiasme.
Jij moet geen lerares worden.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor de 10.000e keer: in de regen/op een natte baan en met deze vleugelconfiguratie gaat dat niet
Gotcha.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met rood, 2 uur racen (incl. SC) zonder rood.
Zucht..quote:Op zondag 6 juli 2025 17:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet gewoon aan zijn karten in de regen denken dan lukt het wel
Mss naar aanleiding van de eerdere situatie nu wél een precedent geschapen?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:56 schreef Starflyer het volgende:
10s voor Piastri en Russell kreeg niets. Consistentie is nog steeds ver te zoeken.
Dat was ik ook niet van planquote:
Positief blijvenquote:
Ik durf bijna te zeggen dat het zowat de slechtste auto van het veld is.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef ZaZoe het volgende:
De wagen van Max is verre van goed, dankzij wat kunstgrepen en talent heeft ie poll gehaald gisteren
Russell had toen wél straf moeten hebben.quote:Op zondag 6 juli 2025 16:59 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Welk akkefietje? Want de vorige keer kreeg Russell niets terwijl hij hetzelfde deed als Piastri.
quote:
Ik bescherm Oscar altijdquote:Op zondag 6 juli 2025 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Laten we het houden op een achterlijke actie
Wat is je punt?quote:Op zondag 6 juli 2025 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
10sec, van 1 naar 2, ja dat maakt ook echt verschil.
Helemaal als je directe tegenstanders erdoor 10e is.
Kon hij weinig aan doen.quote:
Amerikaanse crapquote:
Max heeft hulp van de zon nodigquote:Op zondag 6 juli 2025 17:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er wat mogelijk met een vleugelaanpassing in de pits?
*snuif*quote:
Nee, want het gaat om het soort achtervleugelquote:Op zondag 6 juli 2025 17:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Is er wat mogelijk met een vleugelaanpassing in de pits?
Ik ga nu juichen voor Hulkenbergquote:Op zondag 6 juli 2025 17:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Straks Pakt Hulkenberg toch nog zijn podium..
Zou mooi zijnquote:
Wat als er crash gebeurde door het akkefietje, dan is Max zijn schuld.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:04 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV zijn ze nog steeds bezig om excuses te verzinnen voor Piastri
beter had ie ' the car is slow' gezegdquote:
Ja, zie dat maar eens weg te krijgen.quote:
We zijn er nog nietquote:Op zondag 6 juli 2025 17:04 schreef Perox het volgende:
HAM wint hem. U las het hier voor het eerst (vandaag)![]()
![]()
Dit graag.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:03 schreef Nebelwerfer het volgende:
Straks Pakt Hulkenberg toch nog zijn podium..
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:05 schreef Evenstar het volgende:
F1TV: You are not allowed to accelerate first and break after that
ook F1TV: I think the penalty is really harsh
Wel FL!quote:
Niet hopen op een crashquote:Op zondag 6 juli 2025 17:04 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zeg een grote crash met de top 9 erbij betrokken
To loose a race you first have to finish?quote:
En een fout op z'n Inters vervolgens.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:06 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zichzelf genaaid door naar slicks te gaan
Engels weer.quote:
Als het goed is de komende uren niet meer.quote:
Een echte man beukt zijn titel concurrent uit de race, pakt hiervoor 10 seconden en wint daarna de race.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:07 schreef RAVW het volgende:
Trek die straf maar in van 10 sec .. want hij laat nu gewoon stroll 14 sec uit lopen en dan gaat hij naar binnen dat is geen straf , dat is gewoon even een aai over het bolletje en niet meer doen zeggen , hij had het gelijk moeten doen dan waren de ruimte veel kleiner
Heel het veld vlak op elkaar maar de McLarens een halve baan ervoorquote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Evenstar het volgende:
Bijna iedereen een second van elkaar valt mij mee dat er nog niet meer is gebeurd
Wordt er al gesproken over hoe slecht die dominantie is voor de sport?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:07 schreef ZaZoe het volgende:
PIA en NOR zijn vertrokken,...met de noorderzon
Norris rijdt zometeen nog wel tegen Piastri aan.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:07 schreef ZaZoe het volgende:
PIA en NOR zijn vertrokken,...met de noorderzon
Err?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Elan het volgende:
Dit soort gruwelijke dominantie van een team hebben we echt in jaren niet gezien.
Nee, want brits dan mag het.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Wordt er al gesproken over hoe slecht die dominantie is voor de sport?
Idealiter wel maar hij heeft amper controle over de auto.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Perox het volgende:
[..]
Max als eerste naar slicks dan kan het nog wat worden.
Waarom zou hij, hij heeft al gewonnen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Norris rijdt zometeen nog wel tegen Piastri aan.
Hoeft ie niet, Gewoon in range blijven.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Norris rijdt zometeen nog wel tegen Piastri aan.
Pak hem!quote:
Moet je niet aan mij vragen, ik ben geen Norris.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Waarom zou hij, hij heeft al gewonnen.
Een podium voor de Hulk zou wel legendarisch zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We gaan kijken naar het duel Stroll vs Hulk.
Dit hadden we niet verwacht toen we op stonden.
Zou het hem wel gunnen eigenlijk.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het echt opdroogt pakt Hamilton dat podium wel vrees ik.
quote:Op zondag 6 juli 2025 17:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Wisten jullie dat Hulkenberg ook Nederlands spreekt?
Dat mag je wel zeggen jaquote:Op zondag 6 juli 2025 17:09 schreef PzKpfw het volgende:
Regen was ook wel welkom aan dat gras te zien, wat een dorre bende.
Liever Hulkenberg of Stroll.quote:
Ja, liever Hulk dan Stroll maar liever Stroll dan Hamilton. Het is goed voor de sport als er een keer zo'n race tussen zit dat die kleinere teams kans maken.quote:
DRS is key.quote:
quote:
Mij nietquote:Op zondag 6 juli 2025 17:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verstappen weg bij Red Bull lijkt me inmiddels wel een zekerheidje met alle frustratie over zijn auto
Dat zal allemaal wel weer meevallen.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:15 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zie Hamilton wel de race voor Hulkenberg verneuken zoals hij de race van Albon in het verleden verneukte
Stroll hold my beerquote:Op zondag 6 juli 2025 17:17 schreef LTVDK het volgende:
De McLarens bijna 30 seconden losAlleen een SC kan het nog spannend maken
je hebt ons tochquote:Op zondag 6 juli 2025 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
Dat Kick is echt een kut platform....die chat werkt voor geen meter daar
Dat is toch ook alleen maar voor t groomen bedoeld?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
Hij durft het aan!quote:
Ja maar als ik weer eens een ban heb op Twitch ga ik naar Kickquote:
Kick of Kik?quote:Op zondag 6 juli 2025 17:17 schreef HiDiHo het volgende:
Daarom al die kekke pakjes van Hamiltonquote:
Veel succes....berichten komen maar 50% van de tijd doorquote:Op zondag 6 juli 2025 17:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat is toch ook alleen maar voor t groomen bedoeld?
Ga ergens anders trollen joh idioot.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:19 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
safety car omdat de baan opgedroogd is en het te gevaarlijk wordt om op inters te rijden, zodat iedereen op slicks kan, misschien een idee?
safety first yolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |