SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Gruwelijk natquote:Op zondag 6 juli 2025 12:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Regen over 5m
Kan je nagaan hoe nat het nu al is
Ik zou nu niet naar slicks gaan hoorquote:Op zondag 6 juli 2025 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
Wie durft als eerste naar de slicks te gaan?
Als het zo weer gaat regenenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
Wie durft als eerste naar de slicks te gaan?
Voor nieuwe regenbanden, niet voor slicksquote:
Ga je op slicks of niet?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
VSC, dus dan is pitten wat je moet doen
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:09 schreef Starflyer het volgende:
Lindblad rijdt op regenbanden, niet op hard
Die gaan uit van wat op de timing dinges staat denk ik. Daar gaat iets mis.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:09 schreef Zorro het volgende:
Idiote commentatoren die blijven volhouden dat Lindblad op slicks staat
Omdat de computer dat zegtquote:Op zondag 6 juli 2025 13:09 schreef Zorro het volgende:
Idiote commentatoren die blijven volhouden dat Lindblad op slicks staat
Niet bij een natte racequote:Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Mano_ het volgende:
Als ik het goed begrijp is er een verplichte stop, ook bij een natte race?
Ik zei het hier al, toen ook ik op de computer hards zag staan...quote:Op zondag 6 juli 2025 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lindblad staat op regenbanden hoor, niet op hards
Niet bij een natte racequote:Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Mano_ het volgende:
Om die laatste paar rondjes nog te kunnen vechten met degenen die al gestopt warenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom nu nog naar binnen gaan dan, met een SC en nog maar een paar rondjes te gaan?
Blijkbaar wel, jaquote:Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Mano_ het volgende:
https://www.fiaformula2.c(...)S/the-regulations-f2quote:The Feature Race includes a compulsory pitstop in which all four tyres must be changed. Unless the driver has used wet-weather tyres during the Feature Race, they must use at least one set of each specification of dry-weather tyres during the Feature Race.
Owh, alleen bij de F1 niet dan?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ja
https://www.fiaformula2.c(...)S/the-regulations-f2
Ah, dus de stop wel, maar 2 verschillende compounds niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ja
[..]
https://www.fiaformula2.c(...)S/the-regulations-f2
Als ze gewoon hun ogen hadden gebruikt hadden ze het zelf kunnen zienquote:
Dat zou bijzonder dom zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 13:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh wow, wellicht telt de pitstop van Crawford niet
Volgens Allard pas sinds dit jaar.quote:
De regel is dom.quote:
Ja, dat is ook waarquote:Op zondag 6 juli 2025 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
De regel is dom.
Je gaat naar binnen, dan komt een VSC voor je over de streep bent en je bent af.
Wat willen ze dan? Dat je omdraait of zo?
Ja dat wel. Wel mooie herstartquote:Op zondag 6 juli 2025 13:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helaas wel een plaats kwijt aan Fornaroli
Jaquote:Op zondag 6 juli 2025 13:21 schreef Zorro het volgende:
Die Marshallerin vond dat het haar wel bij het pak moest passen
Niet als je op tijd in de pit entry bent, denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
De regel is dom.
Je gaat naar binnen, dan komt een VSC voor je over de streep bent en je bent af.
Wat willen ze dan? Dat je omdraait of zo?
Je moet over de lijn zijn die ergens verderop in de pitingang ligt. Daar kan Crawford in dit geval dus niks aan doen.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als je op tijd in de pit entry bebt, denk ik.
Idd. Nog geen investigation of noted gezien.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu is het dus de vraag of de pitstop van Crawford telt
Ben er een keer geweest, geen druppel gezienquote:Op zondag 6 juli 2025 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een normale dag in Groot-Brittannië
En datquote:
Dat staat nog niet vast toch?quote:
Pit entryquote:Op zondag 6 juli 2025 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je moet over de lijn zijn die ergens verderop in de pitingang ligt. Daar kan Crawford in dit geval dus niks aan doen.
quote:During a Virtual Safety Car (VSC) intervention, unless the driver is already in the pit entry
or pit lane at the time the VSC is deployed
De pit entry lijn ligt verderop in de pitlane zoals net ook te zien wasquote:
quote:in the pit entry or pit lane
De pit entry lijn markeert het begin van de pit lane.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
De pit entry lijn ligt verderop in de pitlane zoals net ook te zien was
Hij had over het gras gemoeten vind jij?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:43 schreef Zorro het volgende:
Ik begreep dat de lijn waar hij naar toe rijdt de pit lane entry line is.
Daar is ie dus nog niet op tijd.
[ afbeelding ]
Het hele stuk tussen de baan en de pit lane wordt pit entry genoemd. Anders had er wel pit entry line in de regels gestaan.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:43 schreef Zorro het volgende:
Ik begreep dat de lijn waar hij naar toe rijdt de pit lane entry line is.
Daar is ie dus nog niet op tijd.
[ afbeelding ]
Ik vind het onzin, maar zo zijn de regels volgens de commentatoren op F1TV.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had over het gras gemoeten vind jij?
Ook hier: Ik ga uit van de commentatoren, wat niet altijd de beste optie isquote:Op zondag 6 juli 2025 13:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het hele stuk tussen de baan en de pit lane wordt pit entry genoemd. Anders had er wel pit entry line in de regels gestaan.
De Viaplay commentatoren hadden het er in ieder geval over dat hij op tijd wasquote:Op zondag 6 juli 2025 14:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook hier: Ik ga uit van de commentatoren, wat niet altijd de beste optie is
VSC. Dunne mocht er niet voorbij.quote:Op zondag 6 juli 2025 15:27 schreef heywoodu het volgende:
WTF deed Cordeel, die reed toch een ronde achter Dunne?
Is het geen regen is het wel mistquote:
Uitvaller nummer 2 vandaagquote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat wordt dus niks meer voor Verschoor
Gruwelijk natquote:
Zo slecht zicht dusquote:
Ik werd 8:25 uur vanzelf wakkerquote:Op zondag 27 juli 2025 08:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gelukkig geen wekker gezet hiervoor en lekker om kwart voor 8 wakker geworden.
Queenquote:
Nope, gewoon op de bankquote:Op zondag 27 juli 2025 08:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Queen![]()
Zeker vanuit bed aan het kijken
Draaien ze de Geri Halliwell versie speciaal voor de afscheid van Horner bij RBR?quote:
Zo goed kan ik het niet horenquote:Op zondag 27 juli 2025 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Draaien ze de Geri Halliwell versie speciaal voor de afscheid van Horner bij RBR?
Ik ook niet.quote:
Jeuxquote:Op zondag 27 juli 2025 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zijn ze weer jeau de boules aan het spelen
quote:Op zondag 27 juli 2025 09:06 schreef Zorro het volgende:
Start achter SC, dus dat kan nog wel wat rondjes duren
quote:Op zondag 27 juli 2025 08:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nwe starttijd: 9:05 uur
Achter de SC en verplicht op regenbanden.
Net een nieuw bakje thee gezetquote:
Ja, kans is er altijd. Ligt ah weer rond 10:00 uur. Daarbij zouden de heren vd F2 meer ervaring en betere raceskills moeten hebben dan die vd F3quote:Op zondag 27 juli 2025 09:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Alweer een race die niet meer van start gaat.
Nog kans op de F2?
Je kan overslaan naar de F2.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:41 schreef heywoodu het volgende:
Ik schakel een beetje laat in, opwarmronde ging niet helemaal lekker zie ik
Zijn ze inmiddels al gaan rijden of is het nog steeds te nat? Dan weet ik of het zin heeft om door te spoelen of gewoon gelijk naar live of wat anders aan zetten
Ik dacht het al ja, was doorgespoeld naar dat ze terug de baan op gingen, maar nu rood met 14 minuten te gaan...tja, dat wordt hem nietquote:
En uit de puntenquote:Op zondag 27 juli 2025 10:18 schreef Peterselieman het volgende:
Verschoor plekje verloren aan Browning
Nee, hij rijdt achteruit..quote:Op zondag 27 juli 2025 10:21 schreef Zorro het volgende:
De opmars van Verschoor komt nog niet echt los
quote:Op zondag 27 juli 2025 10:34 schreef Peterselieman het volgende:
Martins is druk bezig met straffen verzamelen vanwege track limits
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |