Ga je op slicks of niet?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:08 schreef Peterselieman het volgende:
VSC, dus dan is pitten wat je moet doen
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:09 schreef Starflyer het volgende:
Lindblad rijdt op regenbanden, niet op hard
Die gaan uit van wat op de timing dinges staat denk ik. Daar gaat iets mis.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:09 schreef Zorro het volgende:
Idiote commentatoren die blijven volhouden dat Lindblad op slicks staat
Omdat de computer dat zegtquote:Op zondag 6 juli 2025 13:09 schreef Zorro het volgende:
Idiote commentatoren die blijven volhouden dat Lindblad op slicks staat
Niet bij een natte racequote:Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Mano_ het volgende:
Als ik het goed begrijp is er een verplichte stop, ook bij een natte race?
Ik zei het hier al, toen ook ik op de computer hards zag staan...quote:Op zondag 6 juli 2025 13:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
Lindblad staat op regenbanden hoor, niet op hards
Niet bij een natte racequote:Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Mano_ het volgende:
Om die laatste paar rondjes nog te kunnen vechten met degenen die al gestopt warenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:13 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waarom nu nog naar binnen gaan dan, met een SC en nog maar een paar rondjes te gaan?
Blijkbaar wel, jaquote:Op zondag 6 juli 2025 13:11 schreef Mano_ het volgende:
https://www.fiaformula2.c(...)S/the-regulations-f2quote:The Feature Race includes a compulsory pitstop in which all four tyres must be changed. Unless the driver has used wet-weather tyres during the Feature Race, they must use at least one set of each specification of dry-weather tyres during the Feature Race.
Owh, alleen bij de F1 niet dan?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:15 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, ja
https://www.fiaformula2.c(...)S/the-regulations-f2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |