Jaquote:Op zondag 6 juli 2025 13:21 schreef Zorro het volgende:
Die Marshallerin vond dat het haar wel bij het pak moest passen
Niet als je op tijd in de pit entry bent, denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
De regel is dom.
Je gaat naar binnen, dan komt een VSC voor je over de streep bent en je bent af.
Wat willen ze dan? Dat je omdraait of zo?
Je moet over de lijn zijn die ergens verderop in de pitingang ligt. Daar kan Crawford in dit geval dus niks aan doen.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet als je op tijd in de pit entry bebt, denk ik.
Idd. Nog geen investigation of noted gezien.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu is het dus de vraag of de pitstop van Crawford telt
Ben er een keer geweest, geen druppel gezienquote:Op zondag 6 juli 2025 13:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Een normale dag in Groot-Brittannië
En datquote:
Dat staat nog niet vast toch?quote:
Pit entryquote:Op zondag 6 juli 2025 13:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je moet over de lijn zijn die ergens verderop in de pitingang ligt. Daar kan Crawford in dit geval dus niks aan doen.
quote:During a Virtual Safety Car (VSC) intervention, unless the driver is already in the pit entry
or pit lane at the time the VSC is deployed
De pit entry lijn ligt verderop in de pitlane zoals net ook te zien wasquote:
quote:in the pit entry or pit lane
De pit entry lijn markeert het begin van de pit lane.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
De pit entry lijn ligt verderop in de pitlane zoals net ook te zien was
Hij had over het gras gemoeten vind jij?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:43 schreef Zorro het volgende:
Ik begreep dat de lijn waar hij naar toe rijdt de pit lane entry line is.
Daar is ie dus nog niet op tijd.
[ afbeelding ]
Het hele stuk tussen de baan en de pit lane wordt pit entry genoemd. Anders had er wel pit entry line in de regels gestaan.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:43 schreef Zorro het volgende:
Ik begreep dat de lijn waar hij naar toe rijdt de pit lane entry line is.
Daar is ie dus nog niet op tijd.
[ afbeelding ]
Ik vind het onzin, maar zo zijn de regels volgens de commentatoren op F1TV.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had over het gras gemoeten vind jij?
Ook hier: Ik ga uit van de commentatoren, wat niet altijd de beste optie isquote:Op zondag 6 juli 2025 13:51 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het hele stuk tussen de baan en de pit lane wordt pit entry genoemd. Anders had er wel pit entry line in de regels gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |