Ze houden duckie vast in het ziekenhuisquote:
Toch eens vragen danquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb, zoals gezegd, nog niets gehoord.
Ben je al wel weer terug op aarde?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.
Hier was dat niet te doen geweest daarnetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moest nog eten.. BBQ maar aangestoken.. spettert af en toe plots.. maar laat me niet kisten wegspoelen
Wow wat heftig, wat had je dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier was dat niet te doen geweest daarnetWas best een mooie bui
Was er al bang voorquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
M'n kippetjes schuilen in de hoek voor de regen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
In je maag kunnen ze ook schuilenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat gaat komenquote:
Jij bent wel de laatste persoon van wie ik dit verwachttequote:
Waar ben jij dan? Want de zon is onder hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kippetjes bleken waterproof!
Ondertussen weer droog en nu liggen de speklapjes te zonnen
In eufemistisch wonderlandquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ben jij dan? Want de zon is onder hier.
Heerlijk, daar wil ik ook eens heen. Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In eufemistisch wonderland
Het is een fijne plekquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, daar wil ik ook eens heen. Veel plezier daar!
Dat begrijp ik, ik wil ook nog wel even zonnen, maar het is hier al donker aan het worden.quote:
Jij zorgt goed voor je beestjesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kippetjes bleken waterproof!
Ondertussen weer droog en nu liggen de speklapjes te zonnen
Dat ligt aan je definitie van zonquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik wil ook nog wel even zonnen, maar het is hier al donker aan het worden.
Zelf op de bbq gaan liggen lijkt me niet echt relaxed.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van zon
Eensch.. Ernaast echter.. met dat tintelende drankje.. en een vork...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf op de bbq gaan liggen lijkt me niet echt relaxed.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch.. Ernaast echter.. met dat tintelende drankje.. en een vork...
Heerlijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
het wordt eindelijk lekker weer de komende dagen
Ze zijn toch al doodquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste persoon van wie ik dit verwachtte
quote:
Mogguhquote:
Beetje jammer ook dat dezelfde shit zo'n beetje in de hele westerse wereld aan de hand is...quote:Op zondag 6 juli 2025 06:29 schreef pullup het volgende:
Alsof 1 Nazi partij nog niet genoeg was![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-partij-in-de-vs-aan
Nou is dit misschien wel juist niet zo ergquote:Op zondag 6 juli 2025 06:29 schreef pullup het volgende:
Alsof 1 Nazi partij nog niet genoeg was![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/25(...)-partij-in-de-vs-aan
Nee. Hoe meer ze verdeeld zijn, hoe beterquote:Op zondag 6 juli 2025 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is dit misschien wel juist niet zo erg
Preciesquote:Op zondag 6 juli 2025 11:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Hoe meer ze verdeeld zijn, hoe beter
Het is nu ook gewoon heel goed voor mij,quote:Op zondag 6 juli 2025 12:47 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, het is wel goed voor alles wat groeit en bloeit buiten.
Ja dat snap ik wel, sterkte!quote:Op zondag 6 juli 2025 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nu ook gewoon heel goed voor mij,
die hitte helpt even echt niet zeg maar
Maar jij mag je 45 graden hoor,quote:
Je lijkt zelf wel een Rotterdammer, die overdrijven altijd zo, want 45 is wel overdreven hoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij mag je 45 graden hoor,
als je het maar daar houdt dan
En dus ook niet ten noorden van rotterdan.
50 dan, what ever floats your boatquote:Op zondag 6 juli 2025 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt zelf wel een Rotterdammer, die overdrijven altijd zo, want 45 is wel overdreven hoor.
45!quote:Op zondag 6 juli 2025 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt zelf wel een Rotterdammer, die overdrijven altijd zo, want 45 is wel overdreven hoor.
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
Uiteraard is een bezorger die in een pakketautomaat zit bezorgd
Ik denk het want het is al meer dan een uurtje stilquote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou het met eendje zijn? Zou hij al ontsnapt zijn?
https://www.ad.nl/bizar/m(...)eerplaats~ac685af37/quote:Man komt er na 280 kilometer achter dat zijn vrouw niet meer bij hem in auto zit: zij staat sinds 04.00 uur bij parkeerplaats
Ik heb hem in het ruggespraaktopic gedeeld.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/bizar/m(...)eerplaats~ac685af37/
Ik kende dat topic niet, maar is wel leukquote:Op zondag 6 juli 2025 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb hem in het ruggespraaktopic gedeeld.
quote:Op zondag 6 juli 2025 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien had ze de telefoon in de auto laten liggenquote:Op zondag 6 juli 2025 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Klopt geen ene moer van dit verhaal natuurlijk. Ze hadden telefoons, je kan elkaar ook gewoon even bellen? Maar goed, ik moest lachen
Het is vooral grappig omdat je je voorstelt hoe 'gezellig' het in die auto geweest moet zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien had ze de telefoon in de auto laten liggen
Maar raar verhaal is het wel
bericht staat pas een uur 6 in deze tpoicquote:Op zondag 6 juli 2025 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een dingetje jaquote:Op zondag 6 juli 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
Als je niet doorhebt of er iemand naast je zit dan zou je natuurlijk geen auto moeten besturen.
En dat die man het misschien per ongeluk expres heeft gedaanquote:Op zondag 6 juli 2025 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is vooral grappig omdat je je voorstelt hoe 'gezellig' het in die auto geweest moet zijn
Die had ik gemist danquote:Op zondag 6 juli 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
bericht staat pas een uur 6 in deze tpoic
Het zijn Parijzenaren en hun dochter van 22 was er ook bijquote:Op zondag 6 juli 2025 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een dingetje ja![]()
Maar even al mijn vooroordelen op een hoop gooien. Ze gingen naar Marokko, dus waren het waarschijnlijk Marokkaanse Nederlanders die in een volgestouwd busje op reis gingen. Het is daarom ook niet zeker dat de vrouw naast de bestuurder zat.
ohw lol naja, dat zal ongeveer hetzelfde werken, en ja, die dochter van 22 erbij, ook iets dat vragen oproeptquote:Op zondag 6 juli 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn Parijzenaren en hun dochter van 22 was er ook bij
Oh zondagavond ? En waar aanquote:Op zondag 6 juli 2025 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, ik kom er net achter dat ik morgen om 8.00 uur geopereerd ga worden.
Voor dames en herenquote:Op zondag 6 juli 2025 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuw winkeltje in de binnenstad![]()
[ afbeelding ]
Parfumaryequote:
Moest je al nuchter zijn?quote:Op zondag 6 juli 2025 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Meestal 6/8 uur dus dat gaat wel lukken.quote:
WFT is dat.quote:
Ja dat zie ik.quote:
Lachgas misschienquote:Op maandag 7 juli 2025 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
Parfumariye 🧐 Heeft het iets met de geheime operatie te maken?
Er zijn een paar fokkers die er wel neus voor hebben om het te op te lossen. Die zitten meestal in NWS.quote:Op maandag 7 juli 2025 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
Parfumariye 🧐 Heeft het iets met de geheime operatie te maken?
Waar gaan ze in snijden?quote:Op zondag 6 juli 2025 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Doodengquote:Op maandag 7 juli 2025 06:05 schreef pullup het volgende:
Het is vast weer een Russische spionage dekmantel @:domnivoor
De USA is ook ergquote:Op maandag 7 juli 2025 06:14 schreef pullup het volgende:
Denk je dat het in de USA erg is maar hier ontvoeren ze de eendjes gewoon naar een of ander ziekenhuis en beginnen dan zomaar te opereren
You don't talk about fight club operationsquote:Op maandag 7 juli 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Is er al nieuws over de geheime operatie of is dat ook geheim?
Dan komt eendje je halenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
En de tweede regel is:
You DO NOT talk about operations
What happens under the green sheets stays under the green sheetsquote:Op maandag 7 juli 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Is er al nieuws over de geheime operatie of is dat ook geheim?
Tegenvaller ...quote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Was een beetje een zooitje hier, vanmorgen geen operatie gehad die volgt vanmiddag.
Heel veel sterkte en beterschapquote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Was een beetje een zooitje hier, vanmorgen geen operatie gehad die volgt vanmiddag.
Sterkte!quote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohoh, nog langer wachtenquote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 12:13 schreef Lovely het volgende:
Nu moet ik gvd nog langer met een ongevulde maag rondvliegen.
[..]
Heel veel sterkte en beterschap
quote:
Volgens mij gaat er wat verkeerd.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, nog langer wachten
Succes vanmiddag.
Als het goed was gegaan had je daar niet gelegen hequote:Op maandag 7 juli 2025 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij gaat er wat verkeerd.
Ben je al gesedeerd?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij gaat er wat verkeerd.
Sterkte Eendquote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik deed het geweldig in een quizz bij de KRO-NPO1. En won 500 gulden en twee kaartjes voor Nederland-België.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
Als je kan quizzen op tv![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-wint-23-autos.html
Nog niet besneden?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat doen ze stiekem tussendoorquote:
Waarom zie ik nu ineens roboeendcop voor me.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:37 schreef Domnivoor het volgende:
Eend krijgt een upgrade en wordt Superdeluxebadeendje 🐥
quote:Op maandag 7 juli 2025 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu ineens roboeendcop voor me.
Jij met je upgrade
Awequote:Op maandag 7 juli 2025 15:03 schreef Dotteke het volgende:
@:Puzzie look how sweet een jong mussie in de tuin
[ afbeelding ]
ZItten zoveel jonkies en sommige worden dan ook nog door moeder gevoed, ook meesjesquote:
Leuke beestjesquote:Op maandag 7 juli 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZItten zoveel jonkies en sommige worden dan ook nog door moeder gevoed, ook meesjes
Ja verveelt nooit om naar te kijken. Ik mis wel het eekhoorntje, had een speciaal voederkastje voor hem/haar gekocht speciaal voer en nu is ie doodquote:
Ach nee, 🐿️quote:Op maandag 7 juli 2025 17:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja verveelt nooit om naar te kijken. Ik mis wel het eekhoorntje, had een speciaal voederkastje voor hem/haar gekocht speciaal voer en nu is ie dood
AI eendquote:
Ook niet per ongeluk inslikken ....quote:Op maandag 7 juli 2025 18:03 schreef drakin het volgende:
Niet meer tandpasta uitspugen in de wastafel:
https://kro-ncrv.nl/progr(...)cs-meer-dan-de-helft
Ja helaas, lag hier aan het eind van het pad dood op het fietspadquote:
Gratis Parkinson bij je tandpastaquote:
Als de arts maar geen krijgt in een gemarineerde eendenborstquote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als de arts maar geen krijgt in een gemarineerde eendenborst
Wordt eend straks wakker zonder borstquote:
Of met een sinaasappelsausje over zijn borstquote:
Jij hebt er verstand vanquote:
Een foto van de bus die je gaat missen?quote:
Waar ga jij heen?quote:
Nee, gewoon een foto van mijn dorpquote:Op maandag 7 juli 2025 19:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Een foto van de bus die je gaat missen?
Vooruitquote:
Ja blijft een mooi liedjequote:
Die is inderdaad mooiquote:
Die TS is ***********, snap serieus niet dat er niet ingegrepen wordtquote:Op maandag 7 juli 2025 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
R&P / Je ex haar spullen teruggeven?
[ afbeelding ]
#84 en verder zie zijn pohiquote:Op maandag 7 juli 2025 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die TS is ***********, snap serieus niet dat er niet ingegrepen wordt
Begin er al niet meer aan, als ik dat als TS zie staan ben ik klaar. Hetzelfde gejank in een ander topic weer.quote:
Ga zo even lezenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:22 schreef Domnivoor het volgende:
R&P / Je ex haar spullen teruggeven?
[ afbeelding ]
Open voor de lol nog even een paar van zijn andere tpoicsquote:Op maandag 7 juli 2025 21:34 schreef pullup het volgende:
Haha na die derde reactie kan je eigenlijk wel stoppen met lezen
Hmmm weeniequote:Op maandag 7 juli 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Open voor de lol nog even een paar van zijn andere tpoics
Nee. Dit was vermakelijk maar nu weet ik het wel.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Open voor de lol nog even een paar van zijn andere tpoics
Dan zijn er echt heel veel andere dingen die 'leuker' zijn.quote:
Peuken rapen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan zijn er echt heel veel andere dingen die 'leuker' zijn.
Het strand vegen ofzo.
Of, speciaal voor Pullup, alle meren en rivieren droog dweilenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:57 schreef maily het volgende:
[..]
Peuken rapen.
Dat was zaterdag.
Maar ik snap het
weinig verstand van, maar: Fotografie en Digital Artquote:Op maandag 7 juli 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, jongens en meisjes, ik twijfel,
Wil weer meer met mijn camera gaan doen, maar liep er de laatste keren tegen aan dat ik geen echte zoomlens had.
Nu is deze tegenwoordig best redelijk te verkrijgen tweede hands.
Echter is dat dan wel voor spiegelreflex en niet voor systeemcamera.
Dus nu moet ik die tweede hand of volledig over op systeem. Alleen over op systeem is viesch duur.
Wat zouden jullie doen, en waarom?
Die ken ik, maar vraag het nou juist niet daarquote:Op maandag 7 juli 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
weinig verstand van, maar: Fotografie en Digital Art
hier zou je die vraag kunnen stellen.
oke. succesquote:Op maandag 7 juli 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik, maar vraag het nou juist niet daar
Ik ben tegen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of, speciaal voor Pullup, alle meren en rivieren droog dweilen
Ik heb deze de laatste tijd echt vaak opquote:
Die zegt me dan weer weinigquote:Op maandag 7 juli 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb deze de laatste tijd echt vaak op![]()
Bekijk deze YouTube-video
Maar dan wel met het hele mooie ballet erbij om naar te kijken, dat maakt het niveau nog echt een stukje hoger als geheel
@Prisha kan er wellicht iets over zeggen.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:58 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, jongens en meisjes, ik twijfel,
Wil weer meer met mijn camera gaan doen, maar liep er de laatste keren tegen aan dat ik geen echte zoomlens had.
Nu is deze tegenwoordig best redelijk te verkrijgen tweede hands.
Echter is dat dan wel voor spiegelreflex en niet voor systeemcamera.
Dus nu moet ik die tweede hand of volledig over op systeem. Alleen over op systeem is viesch duur.
Wat zouden jullie doen, en waarom?
mooiquote:Op maandag 7 juli 2025 22:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb deze de laatste tijd echt vaak op![]()
Bekijk deze YouTube-video
Maar dan wel met het hele mooie ballet erbij om naar te kijken, dat maakt het niveau nog echt een stukje hoger als geheel
Ssst dat is geheimquote:Op maandag 7 juli 2025 23:04 schreef Domnivoor het volgende:
Is de geheime operatie al voltooid?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 juli 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
oh, ik mag hier ook komen sinds een paar weken
is het hier gezellig?
Gefeliciteerdquote:Op maandag 7 juli 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
is het hier gezellig?
sporten ben ik niet voor gemaakt.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Kun je een beetje korfballen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh, die heeft broze botten?quote:Op maandag 7 juli 2025 23:10 schreef maily het volgende:
[..]
wel voorzichtig doen met @:superbadeendje
Perfectquote:Op maandag 7 juli 2025 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
sporten ben ik niet voor gemaakt.
nooit leuk gevonden en gym was een marteling
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We weten eigenlijk niet wat hij heeft, maar hij is vandaag geopereerd.quote:[..]
oh, die heeft broze botten?
quote:Op maandag 7 juli 2025 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Perfect![]()
Jij mag in het eerste team
[..]
quote:
[..]
We weten eigenlijk niet wat hij heeft, maar hij is vandaag geopereerd.
quote:Op maandag 7 juli 2025 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Perfect![]()
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom bij het gebrekenclubjequote:Op maandag 7 juli 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
is het hier gezellig?
Welkomquote:Op maandag 7 juli 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
is het hier gezellig?
quote:Op maandag 7 juli 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
is het hier gezellig?
Hey mscolquote:Op maandag 7 juli 2025 23:08 schreef mschol het volgende:
is het hier gezellig?
quote:
Morguh Chanelquote:
O sterktequote:Op dinsdag 8 juli 2025 01:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ohh, dat had ik vanaf dag 0 al, gebreken
Na je 40e gaat de lijn steeds sneller naar benedenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:11 schreef drakin het volgende:
[..]
O sterkteje gaat er nog meer bij krijgen. En je kan het niet langer verstoppen.
Het leven is een glijbaan!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Na je 40e gaat de lijn steeds sneller naar beneden
Bij de één een wat langere dan bij de anderquote:
Het einde is wat duidelijker in zichtquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:36 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Na je 40e gaat de lijn steeds sneller naar beneden
Tsjaa. Gaat soms snel om je heen ook.quote:
Dat is veel. Ik 2 en beide al rond de 90quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:40 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Tsjaa. Gaat soms snel om je heen ook.
In een maand of 8 heb ik 4 begrafenissen gehad. Vond ik persoonlijk wel wat veel
Hier ook in de 80. Geen verkeerde leeftijd om te gaan zeg maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is veel. Ik 2 en beide al rond de 90
Nee zeker niet. Maar de laatste was toch wel plotseling en nog maar een week geledenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:46 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Hier ook in de 80. Geen verkeerde leeftijd om te gaan zeg maar.
Allemaal kanker. Alleen mijn vader aan Alzheimer.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar de laatste was toch wel plotseling en nog maar een week geleden
Nare ziektes zijn dat.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 09:50 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Allemaal kanker. Alleen mijn vader aan Alzheimer.
Ach, een sneetje in mijn vinger.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Perfect![]()
[..]
[..]
Is dat alles wat er nog van je over is? Een vinger?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, een sneetje in mijn vinger.
Hier ligt een discutabele "grap" op de loer. Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, een sneetje in mijn vinger.
Ik had die gedachte ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ligt een discutabele "grap" op de loer. Goeiemorgen.
Great minds.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Great minds.Ik zei het toch....................Girl power.
Niet dat ik erg grote tieten heb.
Naast een steunkous draag ik tegenwoordig een sport BH.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]ik heb nooit mannen met grote tieten gezien
![]()
GMTA ?
Wandel-ze tongermans80quote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Naast een steunkous draag ik tegenwoordig een sport BH.FF wandelen,...............Laters...........
Hoef je de TT niet te veranderenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef pullup het volgende:
Zit dat duckie mooi al een heel topic vast ondertussen
Oh jeequote:Op dinsdag 8 juli 2025 12:56 schreef pullup het volgende:
Zit dat duckie mooi al een heel topic vast ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |