Ze houden duckie vast in het ziekenhuisquote:
Toch eens vragen danquote:Op zaterdag 5 juli 2025 19:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik heb, zoals gezegd, nog niets gehoord.
Ben je al wel weer terug op aarde?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.
Hier was dat niet te doen geweest daarnetquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moest nog eten.. BBQ maar aangestoken.. spettert af en toe plots.. maar laat me niet kisten wegspoelen
Wow wat heftig, wat had je dan?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, toen ik net opgenomen werd was ik nogal ver heen. Dat valt nu nog te bezien.
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier was dat niet te doen geweest daarnetWas best een mooie bui
Was er al bang voorquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
M'n kippetjes schuilen in de hoek voor de regen![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
In je maag kunnen ze ook schuilenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat gaat komenquote:
Jij bent wel de laatste persoon van wie ik dit verwachttequote:
Waar ben jij dan? Want de zon is onder hier.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kippetjes bleken waterproof!
Ondertussen weer droog en nu liggen de speklapjes te zonnen
In eufemistisch wonderlandquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar ben jij dan? Want de zon is onder hier.
Heerlijk, daar wil ik ook eens heen. Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In eufemistisch wonderland
Het is een fijne plekquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk, daar wil ik ook eens heen. Veel plezier daar!
Dat begrijp ik, ik wil ook nog wel even zonnen, maar het is hier al donker aan het worden.quote:
Jij zorgt goed voor je beestjesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kippetjes bleken waterproof!
Ondertussen weer droog en nu liggen de speklapjes te zonnen
Dat ligt aan je definitie van zonquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik wil ook nog wel even zonnen, maar het is hier al donker aan het worden.
Zelf op de bbq gaan liggen lijkt me niet echt relaxed.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ligt aan je definitie van zon
Eensch.. Ernaast echter.. met dat tintelende drankje.. en een vork...quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zelf op de bbq gaan liggen lijkt me niet echt relaxed.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eensch.. Ernaast echter.. met dat tintelende drankje.. en een vork...
Heerlijk!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
het wordt eindelijk lekker weer de komende dagen
Ze zijn toch al doodquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste persoon van wie ik dit verwachtte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |