Tegenvaller ...quote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Was een beetje een zooitje hier, vanmorgen geen operatie gehad die volgt vanmiddag.
Heel veel sterkte en beterschapquote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Was een beetje een zooitje hier, vanmorgen geen operatie gehad die volgt vanmiddag.
Sterkte!quote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ohoh, nog langer wachtenquote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
quote:Op maandag 7 juli 2025 12:13 schreef Lovely het volgende:
Nu moet ik gvd nog langer met een ongevulde maag rondvliegen.
[..]
Heel veel sterkte en beterschap
quote:
Volgens mij gaat er wat verkeerd.quote:Op maandag 7 juli 2025 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ohoh, nog langer wachten
Succes vanmiddag.
Als het goed was gegaan had je daar niet gelegen hequote:Op maandag 7 juli 2025 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij gaat er wat verkeerd.
Ben je al gesedeerd?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij gaat er wat verkeerd.
Sterkte Eendquote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik deed het geweldig in een quizz bij de KRO-NPO1. En won 500 gulden en twee kaartjes voor Nederland-België.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
Als je kan quizzen op tv![]()
https://www.nu.nl/buitenl(...)n-wint-23-autos.html
Nog niet besneden?quote:Op maandag 7 juli 2025 12:08 schreef Superbadeendje het volgende:
Dat doen ze stiekem tussendoorquote:
Waarom zie ik nu ineens roboeendcop voor me.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:37 schreef Domnivoor het volgende:
Eend krijgt een upgrade en wordt Superdeluxebadeendje 🐥
quote:Op maandag 7 juli 2025 16:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zie ik nu ineens roboeendcop voor me.
Jij met je upgrade
Zoiets jaquote:
Awequote:Op maandag 7 juli 2025 15:03 schreef Dotteke het volgende:
@:Puzzie look how sweet een jong mussie in de tuin
[ afbeelding ]
ZItten zoveel jonkies en sommige worden dan ook nog door moeder gevoed, ook meesjesquote:
Leuke beestjesquote:Op maandag 7 juli 2025 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZItten zoveel jonkies en sommige worden dan ook nog door moeder gevoed, ook meesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |