Ja dat snap ik wel, sterkte!quote:Op zondag 6 juli 2025 12:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is nu ook gewoon heel goed voor mij,
die hitte helpt even echt niet zeg maar
Maar jij mag je 45 graden hoor,quote:
Je lijkt zelf wel een Rotterdammer, die overdrijven altijd zo, want 45 is wel overdreven hoor.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij mag je 45 graden hoor,
als je het maar daar houdt dan
En dus ook niet ten noorden van rotterdan.
50 dan, what ever floats your boatquote:Op zondag 6 juli 2025 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt zelf wel een Rotterdammer, die overdrijven altijd zo, want 45 is wel overdreven hoor.
45!quote:Op zondag 6 juli 2025 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je lijkt zelf wel een Rotterdammer, die overdrijven altijd zo, want 45 is wel overdreven hoor.
quote:Op zondag 6 juli 2025 15:16 schreef Domnivoor het volgende:
Uiteraard is een bezorger die in een pakketautomaat zit bezorgd
Ik denk het want het is al meer dan een uurtje stilquote:
Op dit moment niet.quote:
quote:Op zondag 6 juli 2025 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe zou het met eendje zijn? Zou hij al ontsnapt zijn?
https://www.ad.nl/bizar/m(...)eerplaats~ac685af37/quote:Man komt er na 280 kilometer achter dat zijn vrouw niet meer bij hem in auto zit: zij staat sinds 04.00 uur bij parkeerplaats
Ik heb hem in het ruggespraaktopic gedeeld.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/bizar/m(...)eerplaats~ac685af37/
Ik kende dat topic niet, maar is wel leukquote:Op zondag 6 juli 2025 21:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb hem in het ruggespraaktopic gedeeld.
quote:Op zondag 6 juli 2025 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien had ze de telefoon in de auto laten liggenquote:Op zondag 6 juli 2025 21:36 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Klopt geen ene moer van dit verhaal natuurlijk. Ze hadden telefoons, je kan elkaar ook gewoon even bellen? Maar goed, ik moest lachen
Het is vooral grappig omdat je je voorstelt hoe 'gezellig' het in die auto geweest moet zijnquote:Op zondag 6 juli 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien had ze de telefoon in de auto laten liggen
Maar raar verhaal is het wel
bericht staat pas een uur 6 in deze tpoicquote:Op zondag 6 juli 2025 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een dingetje jaquote:Op zondag 6 juli 2025 21:43 schreef Domnivoor het volgende:
Als je niet doorhebt of er iemand naast je zit dan zou je natuurlijk geen auto moeten besturen.
En dat die man het misschien per ongeluk expres heeft gedaanquote:Op zondag 6 juli 2025 21:40 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is vooral grappig omdat je je voorstelt hoe 'gezellig' het in die auto geweest moet zijn
Die had ik gemist danquote:Op zondag 6 juli 2025 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
bericht staat pas een uur 6 in deze tpoic
Het zijn Parijzenaren en hun dochter van 22 was er ook bijquote:Op zondag 6 juli 2025 21:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook wel een dingetje ja![]()
Maar even al mijn vooroordelen op een hoop gooien. Ze gingen naar Marokko, dus waren het waarschijnlijk Marokkaanse Nederlanders die in een volgestouwd busje op reis gingen. Het is daarom ook niet zeker dat de vrouw naast de bestuurder zat.
ohw lol naja, dat zal ongeveer hetzelfde werken, en ja, die dochter van 22 erbij, ook iets dat vragen oproeptquote:Op zondag 6 juli 2025 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het zijn Parijzenaren en hun dochter van 22 was er ook bij
Oh zondagavond ? En waar aanquote:Op zondag 6 juli 2025 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Godver, ik kom er net achter dat ik morgen om 8.00 uur geopereerd ga worden.
Voor dames en herenquote:Op zondag 6 juli 2025 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
Nieuw winkeltje in de binnenstad![]()
[ afbeelding ]
Parfumaryequote:
Moest je al nuchter zijn?quote:Op zondag 6 juli 2025 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Meestal 6/8 uur dus dat gaat wel lukken.quote:
WFT is dat.quote:
Ja dat zie ik.quote:
Lachgas misschienquote:Op maandag 7 juli 2025 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
Parfumariye 🧐 Heeft het iets met de geheime operatie te maken?
Er zijn een paar fokkers die er wel neus voor hebben om het te op te lossen. Die zitten meestal in NWS.quote:Op maandag 7 juli 2025 00:12 schreef Domnivoor het volgende:
Parfumariye 🧐 Heeft het iets met de geheime operatie te maken?
Waar gaan ze in snijden?quote:Op zondag 6 juli 2025 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Doodengquote:Op maandag 7 juli 2025 06:05 schreef pullup het volgende:
Het is vast weer een Russische spionage dekmantel @:domnivoor
De USA is ook ergquote:Op maandag 7 juli 2025 06:14 schreef pullup het volgende:
Denk je dat het in de USA erg is maar hier ontvoeren ze de eendjes gewoon naar een of ander ziekenhuis en beginnen dan zomaar te opereren
You don't talk about fight club operationsquote:Op maandag 7 juli 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Is er al nieuws over de geheime operatie of is dat ook geheim?
Dan komt eendje je halenquote:Op maandag 7 juli 2025 10:55 schreef Domnivoor het volgende:
En de tweede regel is:
You DO NOT talk about operations
What happens under the green sheets stays under the green sheetsquote:Op maandag 7 juli 2025 10:07 schreef Domnivoor het volgende:
Is er al nieuws over de geheime operatie of is dat ook geheim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |