De agrarische sector heeft nu last van een hele, hele lange waslijst aan problemen.quote:
Ik wilde net nog posten dat hij ontslagen was, mede vanwege de hartinfarct op de russische luchthavens met 250 miljoen eurodollar (?) schade. Hij was nog maar in die positie sinds mei 2024.quote:
heeft zichzelf het raam uitgedonderdquote:Op maandag 7 juli 2025 15:42 schreef oheng het volgende:
[..]
Ik wilde net nog posten dat hij ontslagen was, mede vanwege de hartinfarct op de russische luchthavens met 250 miljoen eurodollar (?) schade. Hij was nog maar in die positie sinds mei 2024.
-_-
Man man man....
Het opruimen van de top gaat hard. Dus was bijvoorbeeld het nieuws van 50 minuten geleden:quote:Op maandag 7 juli 2025 16:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
heeft zichzelf het raam uitgedonderd
de jongens zijn ok keihard voor zichzelf he
eerst uit het raam springen dan ook nog zichzelf dood schieten,quote:Op maandag 7 juli 2025 16:50 schreef oheng het volgende:
[..]
Het opruimen van de top gaat hard. Dus was bijvoorbeeld het nieuws van 50 minuten geleden:
RIA: Former Deputy Head of the Russian National Guard Detained on Suspicion of Corruption
Ach, het kan erger, hij had ook verkracht kunnen worden. Het is en blijft rusland tenslotte.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
eerst uit het raam springen dan ook nog zichzelf dood schieten,
in de rug he , nou knap hoor
maar dat kan ie niet zelf gedaan hebben, dat zou pas echt knap zijn,quote:Op maandag 7 juli 2025 17:09 schreef oheng het volgende:
[..]
Ach, het kan erger, hij had ook verkracht kunnen worden. Het is en blijft rusland tenslotte.
Tien schoten en geen raam in de buurt? Slordig uitgevoerd hoor KGBquote:Op maandag 7 juli 2025 19:04 schreef JopieKlaassen het volgende:
Zelfmoord middels tien schoten door het hoofd. Kan alleen in Rusland.
lol, waarom staat hij daar, waar is de rest?quote:
10 schoten van 3 verschillende kalibers kameraad?quote:Op maandag 7 juli 2025 19:04 schreef JopieKlaassen het volgende:
Zelfmoord middels tien schoten door het hoofd. Kan alleen in Rusland.
Staat ook echt dicht bij het frontquote:Op maandag 7 juli 2025 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, waarom staat hij daar, waar is de rest?
raar dat die hele frontlinie niet vol ligt met mijnenquote:Op maandag 7 juli 2025 21:03 schreef Perrin het volgende:
We laten ze onder de voet gelopen worden.
[ x ]
Meneertje wel de lusten niet de lasten.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:16 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.ad.nl/stichts(...)verliezen~ac63a1bb8/
Even via de bekende route openen. Onbegrijpelijk dat het AD deze meuk plaatst. Er staat nog een disclaimer bij maar man man man.
Ik zie dat die kerel ook bij FvD te gast is geweest dus dan weet je het wel
quote:Hoe gaat het nu met jou en je gezin?
„Goed. In de regio Moskou hebben we een huis met 1000 vierkante meter grond, waarvoor we een vijfde betaald hebben van wat het in Nederland zou hebben gekost. In Rusland is het leven veel vrijer. Niet een volgeplande agenda, maar leven van dag tot dag en dichter bij de natuur.’’
quote:Ben je Russisch staatsburger?
„Nee, nog niet. Mijn kinderen wel. Zou ik het wel zijn, dan kan ik opgeroepen worden om te vechten in Oekrane. Daar heb ik niet zo veel zin in.
NOSquote:Trump: VS gaat meer wapens aan Oekrane leveren
President Trump zegt dat de Verenigde Staten meer wapens aan Oekrane gaan leveren. Daarmee moet het land zich beter kunnen verdedigen tegen Russische aanvallen. De president zei niet om hoeveel en om wat voor soort wapens het gaat.
Tijdens een persmoment in het Witte Huis zei Trump dat Oekrane "heel hard wordt getroffen" door Rusland en dat het in staat moet zijn zichzelf te verdedigen. De VS zal vooral defensieve wapens sturen, zei hij. "We gaan wat meer wapens sturen. We moeten wel", zei de president. "Ze moeten zichzelf kunnen verdedigen."
quote:"We're going to send some more weapons. We have to - they have to be able to defend themselves," Trump said ahead of a dinner with his Israeli counterpart, Benjamin Netanyahu.
"They're getting hit very hard. We're going to have to send more weapons," Trump added. "Defensive weapons, primarily, but they're getting hit very, very hard."
CNNquote:Trump on Monday reaffirmed his displeasure with the Russian leader, saying: "I'm not happy with President Putin at all."
Ja, dat viel mij ook op. Verder heeft hij alle Russische standpunten overgenomen inclusief “de EU is gekaapt door LHBTI-activisten”quote:Op maandag 7 juli 2025 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Meneertje wel de lusten niet de lasten.
[..]
[..]
Rusland is druk met het geschiedvervalsen van de eigen historie,quote:Op maandag 7 juli 2025 21:13 schreef Parafernalia het volgende:
De meeste Russen zullen hun land toch ook wel echt haten zou je denken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |