Goed nieuws, ben benieuwdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:22 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Oekraine lijkt een effectief middel tegen Shaheds te hebben.
Zijn die rechtstreeks aan UKR geleverd, of betreft het fake nieuws?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:54 schreef oheng het volgende:
[..]
Ummm zonder het op te zoeken, zouden dat weleens NL of UK mijnenvegers kunnen zijn.
UK idd (opgezocht haha)quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:54 schreef oheng het volgende:
[..]
Ummm zonder het op te zoeken, zouden dat weleens NL of UK mijnenvegers kunnen zijn.
De mijnenvegers zijn niet in Oekrainsche territoriale wateren, want dan zouden ze een doelwit worden.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 23:56 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Zijn die rechtstreeks aan UKR geleverd, of betreft het fake nieuws?
quote:Rutte waarschuwt voor Russische munitieproductie: drie keer meer dan NAVO in een jaar
NATO-Secretaris-Generaal Mark Rutte heeft gewaarschuwd dat Europa zijn defensie drastisch moet opvoeren tegen een herlevend Rusland.
In een interview met The New York Times benadrukte Rutte dat Rusland "bezig is zichzelf op een tempo en snelheid te herstellen die ongekend is in de recente geschiedenis."
Volgens Rutte produceert Rusland drie keer zoveel munitie in drie maanden als de gehele NAVO in een heel jaar.
Hij waarschuwde dat dit "onhoudbaar" is en dat Rusland samenwerkt met Noord-Korea, China en Iran om deze "ongeprovoceerde oorlog van agressie tegen Oekraïne" te voeren.
De NAVO-baas benadrukte ook het belang van de veiligheid in de Arctische regio en de Atlantische Oceaan voor de Verenigde Staten. "
Als de Arctis, de Atlantische Oceaan en Europa niet veilig zijn, heeft de VS een groot probleem," zei hij.
Ondanks de zorgen over de defensie-industriële capaciteit in Europa, bevestigde Rutte dat de Europese bondgenoten hun financiële steun aan Oekraïne significant hebben opgevoerd tot 35 miljard dollar dit jaar.
Rutte erkende ook de rol van president Trump in het initiëren van de dialoog met Poetin, hoewel de daaropvolgende vredesonderhandelingen in Istanbul volgens hem niet serieus werden genomen door de Russen.
Een schandaal zo groot, dat ik er zelfs in de russische kranten niets over lees.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:01 schreef Idisrom het volgende:
Is er al meer nieuws over de Oekraïense infiltratie van een spionnenetwerk in het NAVO-land Turkije?
Of wil Rutte daar niks over zeggen.
Ik meende gelezen te hebben dat alleen de VS al genoeg munitie had geproduceerd om 20 jaar lang oorlog te voeren...quote:Op zondag 6 juli 2025 10:53 schreef michaelmoore het volgende:
Volgens Rutte produceert Rusland drie keer zoveel munitie in drie maanden als de gehele NAVO in een heel jaar.
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zondag 6 juli 2025 13:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik meende gelezen te hebben dat alleen de VS al genoeg munitie had geproduceerd om 20 jaar lang oorlog te voeren...
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:09 schreef klaasweetalles het volgende:
Amerika heeft zoveel oorlogsmateriaal opgebouwd de afgelopen 50 jaar dat het onafgebroken 20 jaar oorlog kan voeren
Dat het nu zogenaamd materiaal tekort,. heel toevallig op dit moment is ongeloofwaardige bullshit verhaal ingegeven door die dwaas van een trump
Hij wil gewoon die Oekrainiers een oor aan naaien
het gaat ze alleen om die grondstoffen in dat land
Correctie, ik heb dit "schandaal" gevonden.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:59 schreef oheng het volgende:
[..]
Een schandaal zo groot, dat ik er zelfs in de russische kranten niets over lees.
Erdogan vertrouw ik ook nietquote:Op zondag 6 juli 2025 11:01 schreef Idisrom het volgende:
Is er al meer nieuws over de Oekraïense infiltratie van een spionnenetwerk in het NAVO-land Turkije?
Of wil Rutte daar niks over zeggen.
ja , daar heet Europa niets aan dusquote:Op zondag 6 juli 2025 13:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik meende gelezen te hebben dat alleen de VS al genoeg munitie had geproduceerd om 20 jaar lang oorlog te voeren...
in de Donald Duckquote:
Het is voor Rusland ook niet zo belangrijk. Het is nieuws dat staat in de Turkse krant Aydinlik, en ik heb het vernomen van de Indiase media met beelden van opgepakte Oekraïners.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:59 schreef oheng het volgende:
[..]
Een schandaal zo groot, dat ik er zelfs in de russische kranten niets over lees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |