SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Lekker sliepequote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:40 schreef bondage het volgende:
5 punten. Mooi man, tijd om te gaan slapenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had een andere TTRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Top 5 >>> Top 6Revolutions are the locomotives of history.
oke moet de hele mentions list nog langs want werd ff "lastig" gevallen enzo en gebeld door meid etc etc. vertel ik later wel weer eens.
Geen idee nog steeds niet waar het allemaal over ging, moet ze even 1 voor 1 langs gaan denk.Do what you love, love what you do!![]()
Hop hop hopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ging er over dat je er niet was en of je vakantie had. Bespaar je het terug lezen 🤣quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:43 schreef kree het volgende:
oke moet de hele mentions list nog langs want werd ff "lastig" gevallen enzo en gebeld door meid etc etc. vertel ik later wel weer eens.
Geen idee nog steeds niet waar het allemaal over ging, moet ze even 1 voor 1 langs gaan denk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@kreequote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:43 schreef kree het volgende:
Geen idee nog steeds niet waar het allemaal over ging, moet ze even 1 voor 1 langs gaan denk.Revolutions are the locomotives of history.
Ik heb nog wel privé contact met hem. Wil je iets weten of moet ik iets doorgeven?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:09 schreef Vino_Tinto het volgende: Post @:harrie hier nog wel eens? @:djmo weet jij dat?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat doen zeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
owh alleen dat, nee dan heb ik een heel simpel antwoord, ik had de hele week een best zware cursus. waar ik dus maandag examen over moet doen. as dus. vandaar dat ik er niet veel was.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging er over dat je er niet was en of je vakantie had. Bespaar je het terug lezen 🤣Do what you love, love what you do!![]()
Lekker sliepe
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat hij mij even moet appenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb nog wel privé contact met hem. Wil je iets weten of moet ik iets doorgeven?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Stiekem ben ik er nogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou was inderdaad niet zoveel boeiends. moet wel zeggen waardeer het dat jullie me dan zo missen als ik een weekje niet reageer
Do what you love, love what you do!![]()
neequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Die taboo grafiek vond ik leerzaam, dus maar even opgeslagen
heb eentje van die meiden he.... waarvan ik dacht dat ze eigenlijk best oke bezig was.
Maar me wel belt en hoewel ze zei eerder heb geen problemen met alcohol. Dat heeft ze dus wel en gaf ze toe.
Oke dan denk ik van want tis zelfde verhaal als met mij he, dus snap haar. neem het niet eens kwalijk, want pa prostaat kanker en uitgezaaid naar longen enzo was laatste nieuws, en biopt van nemen, het klinkt mij al te bekend maar voor, zeg maar toen mijn pa dat had alleen met lever en alvleesklier was het na maand dood en begraven.
dus daarom he en denk soms denken mensen te snel en te hard, snap best dat ze dik aan de borrel zit erdoor
Ik snap haar.
al met al heb i haar al eerder in contact gehad met de "brug" die hier is, maar nu mss met wat meer urgentie.
want je kunt er aardig zelf aan kapot gaan wel.Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:54 schreef kree het volgende:
heb eentje van die meiden he.... waarvan ik dacht dat ze eigenlijk best oke bezig was.
Maar me wel belt en hoewel ze zei eerder heb geen problemen met alcohol. Dat heeft ze dus wel en gaf ze toe.
Oke dan denk ik van want tis zelfde verhaal als met mij he, dus snap haar. neem het niet eens kwalijk, want pa prostaat kanker en uitgezaaid naar longen enzo was laatste nieuws, en biopt van nemen, het klinkt mij al te bekend maar voor, zeg maar toen mijn pa dat had alleen met lever en alvleesklier was het na maand dood en begraven.
dus daarom he en denk soms denken mensen te snel en te hard, snap best dat ze dik aan de borrel zit erdoor
Ik snap haar.
al met al heb i haar al eerder in contact gehad met de "brug" die hier is, maar nu mss met wat meer urgentie.
want je kunt er aardig zelf aan kapot gaan wel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
niet trouwens om hier in R&P drama over te gaan, want wil ik niet, maar dat ter info over die ene meid iig. die ik wel leuk vind.Do what you love, love what you do!![]()
tldr;quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:54 schreef kree het volgende:
Ik snap haar.
want je kunt er aardig zelf aan kapot gaan wel.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
niet zeiken je leest t maar, zoveel is het nou ook weer nietquote:
Ik haakte na een halve zin al af...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet zeiken je leest t maar, zoveel is het nou ook weer niet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
omdat het je niet boeit, maar oke dan wil ik er ook geen vragen over later. heb nu verteld wat er dan was etc hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik haakte na een halve zin al af...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wijze woordenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou, ik eet dat redelijk vaak hoor. Maar dit is geen 'fish&chips' hoor!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
echt nog niet eens een week en heb een rits aan mentions die ik na moet gaan dan toch ff???
blijkbaar boeit t beetje mijn leven. en waardeer ik opzich. maar doe dan gewoon anders niet als het over niks gaat
Mentions lees ik na als het me uitkomt en meestal wel.
DM/PM doe ik altijd. dat ter info
@kreequote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:00 schreef kree het volgende:
echt nog niet eens een week en heb een rits aan mentions die ik na moet gaan dan toch ff???
blijkbaar boeit t beetje mijn leven. en waardeer ik opzich. maar doe dan gewoon anders niet als het over niks gaat
DM/PM doe ik altijd. dat ter infoIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zoveel woordenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MUZ / Down The Rabbit Hole 2025 #1
Ze gaan het gewoon weer doen.![]()
Respect is ver te zoeken. Ik heb de voorbedrukte aangifteformulieren voor holvredebreuk al klaarliggen.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik mis mentions vaak door de zee van likes in mijn missie om de meest gelikte gebruiker te worden op fokHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Daarom maak ik het ook zelf, hèquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:58 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vanwege deze walgelijke dingen gaat zo'n kabouter er dus vandoor he?
Bekijk deze YouTube-video
Hoef ik er niet elke keer voor naar de stad
En voor het geld van een patatje met tegenwoordig, heb ik er nog 2 stukken vis bij.
Win, win en win.![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:01 schreef Homijn het volgende:
MUZ / Down The Rabbit Hole 2025 #1
Ze gaan het gewoon weer doen.![]()
Respect is ver te zoeken. Ik heb de voorbedrukte aangifteformulieren voor holvredebreuk al klaarliggen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb echt mijn best gedaan om dit te lezen. 25x in mijn kuit gestoken door een mug, maar ik heb geen flauw idee. Wat bazel je nu?!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:00 schreef kree het volgende:
DM/PM doe ik altijd. dat ter info“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Je dacht ik mag geen dts winnen, dus dan maar ditquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik mis mentions vaak door de zee van likes in mijn missie om de meest gelikte gebruiker te worden op fokUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Je hebt zelf de posts van kree samengevat netquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn best gedaan om dit te lezen. 25x in mijn kuit gestoken door een mug, maar ik heb geen flauw idee. Wat bazel je nu?!Uw ADH vitamine Worst
Godvergloeiende. Ik ook! Dat kan niet toevallig zijn toch?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ga kapotquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:04 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Godvergloeiende. Ik ook! Dat kan niet toevallig zijn toch?
Kut airco denk ikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
, trouwens
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Wat is het dan volgens jou?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nou, ik eet dat redelijk vaak hoor. Maar dit is geen 'fish&chips' hoor!
Ik weet namelijk redelijk zeker dat dit patat met kabeljauwfilet in een jasje is.![]()
ja vervelend voor jullie allemaal
ik hoor het wel als het serieus is.
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je dacht ik mag geen dts winnen, dus dan maar dit
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zit buiten onder mijn overkappingquote:Moet nog wel een muggenverjager plaatsen merk ik....
Dat is het ook, met een klein schaaltje geprakte kikkererwtenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:05 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Wat is het dan volgens jou?
Ik weet namelijk redelijk zeker dat dit patat met kabeljauwfilet in een jasje is.
;D ik lig in bed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zit buiten onder mijn overkappingMoet nog wel een muggenverjager plaatsen merk ik....
Ik ga zo slapen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik moet morgenochtend naar een of ander Duits pretparkquote:
Naakt? Pics!quote:
I'm surrounded by morons!
Done.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ha Vogel. Alles goe? Beetje weer daar in het noorden?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
veel muggen daar? het viel hier tot nu toe nog mee?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:05 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik zit buiten onder mijn overkappingMoet nog wel een muggenverjager plaatsen merk ik....
Vandaag zon en 17 graden! Gister regen en 9.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ha Vogel. Alles goe? Beetje weer daar in het noorden?
Oh en nu regent het ook, nog steeds vandaag.
Ik ga een ark bouwen.
Hoe issie met jou?I'm surrounded by morons!
Deze nacht wordt mede mogelijk gemaakt door Vicks vaporupHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En ik wacht op je dm met picsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ha Vogel. Alles goe? Beetje weer daar in het noorden?
LOL.quote:
Zelf heb ik een flanellen pyama aan, en lig onder een zwaarte deken van 16 kg plus het winterdeel van een 4 seizoenen dekbed. En dan nog heb ik heb ik het niet bijster warm
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oh haiquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
Deze nacht wordt mede mogelijk gemaakt door Vicks vaporup
Ja, en een scheut azijn erover zekerquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is het ook, met een klein schaaltje geprakte kikkererwten
Oh, en de tartaatsaus![]()
![]()
Jij bent vino nietquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL.
Zelf heb ik een flanellen pyama aan, en lig onder een zwaarte deken van 16 kg plus het winterdeel van een 4 seizoenen dekbed. En dan nog heb ik heb ik het niet bijster warm
Gelukkig nietquote:
Ik vraag me alleen af hoe iemand naakt kan slapen met dit weer zonder te bevriezen.Ik heb er één en ik ben er trots op
je slaapt niet nu ergens op de noordpool ofzo???quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
LOL.
echt ik heb mijn. hele dekbed er al afgegooid en de laatste twee weken alleen de overhoes maar en was meer dan genoeg en nog heet zat.Do what you love, love what you do!![]()
Behoorlijk ja, maar ik heb dan ook mijn hele keuken en dergelijke buiten staan onder de overkapping. Woonkamer is nog steeds leeg vanwege de verbouwing. Bijna klaar. Vloer ligt er nu inquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
veel muggen daar? het viel hier tot nu toe nog mee?
Hmm. Ijsje. Even in de vriezer kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:11 schreef StevenHyde het volgende:
Hier nog warm zat. Ik dacht dat we nog ijs hadden maar helaasIk heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik vraag me alleen af hoe iemand naakt kan slapen met dit weer zonder te bevriezen.
Het is hier 11 graden, ik slaap met raam open, naakt. Ook als het -15 is. Dus
ja dat helpt niet mee, sowieso ik woon nog redelijk aan de kust. en niet zoveel slootjes enzo hier in de buurt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, maar ik heb dan ook mijn hele keuken en dergelijke buiten staan onder de overkapping. Woonkamer is nog steeds leeg vanwege de verbouwing. Bijna klaar. Vloer ligt er nu in
maar haat die beesten man.
moet nog ff navul bestellen voor dat topper killer vaporizer ding wat ik er voor had
want komt nog wel.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon erwten toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is het ook, met een klein schaaltje geprakte kikkererwtenUw ADH vitamine Worst
Ik ken haar. Hete vrouwquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:12 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Die was vroeger al een aangebrand typje.
Een vriendinnetje van Lucifer.
Ik slaap naaktquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Ik vraag me alleen af hoe iemand naakt kan slapen met dit weer zonder te bevriezen.
Met een heel dun maar zacht dekentje want een dekbed is te veelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hier wat warmer in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vandaag zon en 17 graden! Gister regen en 9.
Oh en nu regent het ook, nog steeds vandaag.
Ik ga een ark bouwen.
Hoe issie met jou?Voor de rest redelijk stabiel. Druk met vanalles. Bijna klaar met het huis
Dikke 60K erin gestoken deze keer en voorlopig wel klaar denk ik
ik vond het hel deze week van mij hoeft t niet zo heet enzo he.....Do what you love, love what you do!![]()
Ja dat jaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:10 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ja, en een scheut azijn erover zeker
Oh, en de tartaatsausHoe komen ze daar nu weer op. Friet met azijn
Als het heel koud is in de winter en ik slaap toevallig alleen, dan slaap ik nog wel eens in een shirtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben ook bijna klaar met de laatste plinten en volgende maand, misschien sept de boel deverkoop inquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hier wat warmer in ieder gevalVoor de rest redelijk stabiel. Druk met vanalles. Bijna klaar met het huis
Dikke 60K erin gestoken deze keer en voorlopig wel klaar denk ik
Ik hoor fogel al twee jaar zeggen dat hij gaat ophoepelen maar hij woont er nog steedsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ijs!Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik moet ook altijd een dekbed over me heen hebben. Geeft een soort geborgenheid ofzoBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
De peas bedoel ik iddquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zijn peas, geen chickpeas
Maar wel contract getekend met makelaar vorige maand dus het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik hoor fogel al twee jaar zeggen dat hij gaat ophoepelen maar hij woont er nog steeds
Dat ik het huis al lang kwijt wil is een ander verhaalI'm surrounded by morons!
Ik registreerde alleen de erwten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zijn peas, geen chickpeas
De kikkers hadden zich er tussen verstopt, denk ik.
Of ik moet gewoon weer eens voor nieuwe lenzen in mijn bril![]()
![]()
Kree! Maat! Goed om je weer te zienquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:14 schreef kree het volgende:
ik vond het hel deze week van mij hoeft t niet zo heet enzo he.....![]()
Ken ik.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:16 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet ook altijd een dekbed over me heen hebben. Geeft een soort geborgenheid ofzo
Altijd lekker als er dubbel dek over me heen ligt.![]()
nooit weg geweest hoor, maar ik heb zo een lastige cursus die ik moet halen. dus ff daar mijn aandacht aan besteed. en moet nog want maandag is examen. ik geef me voor vandaag nog ff vrij. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Niet bolken wel studerenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
nooit weg geweest hoor, maar ik heb zo een lastige cursus die ik moet halen. dus ff daar mijn aandacht aan besteed. en moet nog want maandag is examen. ik geef me voor vandaag nog ff vrij. hahahaI'm surrounded by morons!
Wanneer gaan jullie eens lekker rollebollen in de duinenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
nooit weg geweest hoor, maar ik heb zo een lastige cursus die ik moet halen. dus ff daar mijn aandacht aan besteed. en moet nog want maandag is examen. ik geef me voor vandaag nog ff vrij. hahahaUw ADH vitamine Worst
Ja idd vind ik ook fijn. Dan liever zelf maar kleding uit, zolang je maar ergens onder kunt liggenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:20 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ken ik.
Altijd lekker als er dubbel dek over me heen ligt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Sowieso alleen een onderbroek.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja idd vind ik ook fijn. Dan liever zelf maar kleding uit, zolang je maar ergens onder kunt liggen
De laatste keer dat ik meer aan had in bed, was toen ik in december in het ziekenhuis lag.![]()
Ownee in de winter ook wel een shirtquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:25 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Sowieso alleen een onderbroek.
De laatste keer dat ik meer aan had in bed, was toen ik in december in het ziekenhuis lag.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
niet met hem hoewel ik mag hem wel enzo. ::)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie eens lekker rollebollen in de duinenDo what you love, love what you do!![]()
Al sinds ik uit mijn laatste pyjama gegroeid ben niet meer.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:28 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ownee in de winter ook wel een shirt
Toen moest ik nog naar de middelbare.![]()
Gewoon doenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
niet met hem hoewel ik mag hem wel enzo. ::)“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
wie was jij nou ook weer van vorige username?????quote:
echt ik haat dit he? ik hou het niet bij, doe maar via DMDo what you love, love what you do!![]()
Dat heb ik je al tig keer verteldquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
wie was jij nou ook weer van vorige username?????
echt ik haat dit he? ik hou het niet bij, doe maar via DM
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Denk Aangebrand typje in Lucifer.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:32 schreef kree het volgende:
[..]
wie was jij nou ook weer van vorige username?????
echt ik haat dit he? ik hou het niet bij, doe maar via DM![]()
BølkI'm surrounded by morons!
![]()
![]()
ggbolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
nu niet meer vergeten. Misschien even bijhouden in een schriftje?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:37 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk niet echt hoor. maar maakt niet uit.weet t nu
How can I make this topic about me?![]()
vraag me sowieso af waarom moet je dan je username veranderen? dan moet er altijd wat zijn?
ik snap dat he als er wat is, maar doe het wel voor een reden enzo. niet voor elke scheet als je denkt van oke kom ff slecht over en maak maar andere aan.Do what you love, love what you do!![]()
Nou je bent wel vaker weg geweest hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
nooit weg geweest hoor, maar ik heb zo een lastige cursus die ik moet halen. dus ff daar mijn aandacht aan besteed. en moet nog want maandag is examen. ik geef me voor vandaag nog ff vrij. hahaha![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nah dat gaat me teveel voor fok enzo, want blijft voor mij ff iets om leuk te kletssen enzo, damn. om dat allemaal bij te gaan houden.,,,,,quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nu niet meer vergeten. Misschien even bijhouden in een schriftje?
heb er geen tijd voor joh. maar soms ken ik dan namen enzo en weet beetje hoe en wat.
en als ze dan veranderen. eigen keus natuurlijk, maar verwacht niet dat ik het bij ga houden
NeeI'm surrounded by morons!
dikke kree bolk jah, ik waardeer die zich bij zijn eigen username houden en ook gewoon doorgaan ookal maken ze fout of zijn ff het mikpunt he.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik zei neequote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:43 schreef kree het volgende:
[..]
dikke kree bolk jah, ik waardeer die zich bij zijn eigen username houden en ook gewoon doorgaan ookal maken ze fout of zijn ff het mikpunt he.I'm surrounded by morons!
24 uur lang denkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey HC.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
NBolkquote:I'm surrounded by morons!
BI'm surrounded by morons!
Hahaha, Gillis mag 6 maand ziitten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou vermoeiend met nog laatste cursus dagje na hele week cursus en ik heb maandag examen.quote:
al met al echt uitputtend en heb er zo allemaal geen zin in maar moet dit ff halen gewoonDo what you love, love what you do!![]()
Succes gewenst, je kan dit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou vermoeiend met nog laatste cursus dagje na hele week cursus en ik heb maandag examen.
al met al echt uitputtend en heb er zo allemaal geen zin in maar moet dit ff halen gewoon“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dan verwacht ik ook dat je niet gaat zeuren.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
thanks tis volgens Stipel en die zijn niet zo makkelijk.quote:
ik ben er aantal keer op gezakt al nl.
weet niet geloof dat ik het altijd al wist hoe en wat, maar door de zenuwen faal ik met praktijk, de theorie haalde ik wel.Do what you love, love what you do!![]()
Poster boven m'n bed natuurlijk. @loveislikeakissquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dezwabber heb jij m nog ergens?🐙![]()
ja dat is wel fair. oke.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan verwacht ik ook dat je niet gaat zeuren.
Jij zeurt en wil graag je plasje doen, ook soms tig uur later. Reageer dan niet als je het niet bevalt. Je stalkt gewoon.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan verwacht ik ook dat je niet gaat zeuren.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
rustig aan soury. ik was niet echt uit op drama hierquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zeurt en wil graag je plasje doen, ook soms tig uur later. Reageer dan niet als je het niet bevalt. Je stalkt gewoon.
Jij scheldt toch graag users uit die er niet zijn?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zeurt en wil graag je plasje doen, ook soms tig uur later. Reageer dan niet als je het niet bevalt. Je stalkt gewoon.
Mij achterbaks stuk vreten noemen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Succew alvast!quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou vermoeiend met nog laatste cursus dagje na hele week cursus en ik heb maandag examen.
al met al echt uitputtend en heb er zo allemaal geen zin in maar moet dit ff halen gewoonTrust nobody![]()
Anders ontslag?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:26 schreef kree het volgende:
[..]
al met al echt uitputtend en heb er zo allemaal geen zin in maar moet dit ff halen gewoonHow can I make this topic about me?![]()
tis alweer heel recept voor onwijs drama topic, en hoe graag ik dat ook zie he soms.
hahahaha. naja zien jullie maar wat ervan te maken, ik kijk ff toe
Zij wel, altijd aan het prikken als het jou betreft. Gewoon jezelf blijven.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
rustig aan soury. ik was niet echt uit op drama hierIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Beter ga ik ook maar even.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:36 schreef kree het volgende:
tis alweer heel recept voor onwijs drama topic, en hoe graag ik dat ook zie he soms.
hahahaha. naja zien jullie maar wat ervan te maken, ik kijk ff toe“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sally scheldt niet eens, ik noem graag het beestje bij naam ipv dat gezuig.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij scheldt toch graag users uit die er niet zijn?
Mij achterbaks stuk vreten noemen.Iedereen is een kutlultrut
nee joh, wat gezeik wel enzo omdat ik niet weer haal evtquote:
begrijp er is zwaar te kort aan technische mensen nu, als je een schroevendraaier kunt vast houden kom je nog in dienst.
dat is t niet. dus geen drama als ik het niet haal, maar ik wil het gewoon halen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het toch ook tegen jou.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Sally scheldt niet eens, ik noem graag het beestje bij naam ipv dat gezuig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lukt je vast wel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, wat gezeik wel enzo omdat ik niet weer haal evt
begrijp er is zwaar te kort aan technische mensen nu, als je een schroevendraaier kunt vast houden kom je nog in dienst.
dat is t niet. dus geen drama als ik het niet haal, maar ik wil het gewoon halen.
En het wordt toch kloteweer zondag, dus alle tijd om te leren.How can I make this topic about me?![]()
Ja en ik heb je zo genoemd omdat ik dat meen.quote:Iedereen is een kutlultrut
precies ik weet t wel en als het faalt is t op stomme dingen en kan ik ze nog herkansen hoorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lukt je vast wel.
En het wordt toch kloteweer zondag, dus alle tijd om te leren.
En als nu mijn bedrijf me daarover zat over wordt dat ik het niet haal dan staan er 100 zonder grappen in de linie die me wel willen. dus oke zo zorgen hoef ik me niet te maken, mensen die technische handjes hebben en ervaring nu, die hebben goeie tijd.Do what you love, love what you do!![]()
Wat was het voor cursus? Ligt het een beetje in je interesse, zo ja ga je dat gewoon halen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:42 schreef kree het volgende:
[..]
precies ik weet t wel en als het faalt is t op stomme dingen en kan ik ze nog herkansen hoor
En als nu mijn bedrijf me daarover zat over wordt dat ik het niet haal dan staan er 100 zonder grappen in de linie die me wel willen. dus oke zo zorgen hoef ik me niet te maken, mensen die technische handjes hebben en ervaring nu, die hebben goeie tijd.Iedereen is een kutlultrut
Djeez, net een explosie te horen hier... en idd..
Verderop in Arnhem-Zuid.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Volvreten zal hij zich daar wel niet dus hij valt vanzelf af.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij moet wat meer bewegen ipv zittenHow can I make this topic about me?![]()
het is voor aanwijzing. Stipel wat ze graag willen hebben.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat was het voor cursus? Ligt het een beetje in je interesse, zo ja ga je dat gewoon halen.
|Dus installatie verantwoordelijke. en Werkvoorbereiding. In de elekro sfeer. OK
Klinkt heel technisch en is wat ik al doe, maar zeg maar een standaard landelijk dat we allemaal hetzelfde volgen met afschakelen of inschakelen van elektra dingen. (die ja dodelijk kunnen zijn als verkeerd doet). die standaard.Do what you love, love what you do!![]()
Helemaal verbaasd ook door de uitspraak.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij moet wat meer bewegen ipv zitten
en oke ik doe mijn hele leven al elektra. in alle vormen en maten. maar het is breed beroep he?
voor wat ik nu doe en lekker in duin moet ik dit halen daar komt t op neer. niet omdat het altijd nodig is. maar omdat t bij mijn functie schaal hoort.Do what you love, love what you do!![]()
Ok dus een soort certificaat wat je wel nodig hebt om je werk te doen. Lijkt me niet verkeerd om daar wat tijd aan te besteden dit weekend. Gaat je zeker lukkenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:45 schreef kree het volgende:
[..]
het is voor aanwijzing. Stipel wat ze graag willen hebben.
|Dus installatie verantwoordelijke. en Werkvoorbereiding. In de elekro sfeer. OK
Klinkt heel technisch en is wat ik al doe, maar zeg maar een standaard landelijk dat we allemaal hetzelfde volgen met afschakelen of inschakelen van elektra dingen. (die ja dodelijk kunnen zijn als verkeerd doet). die standaard.Iedereen is een kutlultrut
ja klopt precies dat, vroeger deden ze er niet zo moeilijk over bij andere bedrijven. maar hier wel en denk is alleen maar goed... gebeurden teveel ongelukken mee nl\quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dus een soort certificaat wat je wel nodig hebt om je werk te doen. Lijkt me niet verkeerd om daar wat tijd aan te besteden dit weekend. Gaat je zeker lukken
maakt t niet makkelijker om te halen, maar mss is dat juist goed zo.Do what you love, love what you do!![]()
Gaat lekker in Borculo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Volgens mij is er met je intelligentie niks mis. Maar neem dit weekend wel de tijd om het serieus te bekijken, en laat de biertjes even.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja klopt precies dat, vroeger deden ze er niet zo moeilijk over bij andere bedrijven. maar hier wel en denk is alleen maar goed... gebeurden teveel ongelukken mee nl\
maakt t niet makkelijker om te halen, maar mss is dat juist goed zo.
Iedereen is een kutlultrut
Ja, daar ook zag ik op GLD.quote:
Van de explosie hier alleen nog meldingen op P2000.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
dat is er idd, maar het hangt van werkgever af of ze dat ook willen. het kan net zo goed zonder.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 00:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok dus een soort certificaat wat je wel nodig hebt om je werk te doen. Lijkt me niet verkeerd om daar wat tijd aan te besteden dit weekend. Gaat je zeker lukken
en nu schat ik mezelf oke in als elektromonteur in die zin en dan in de industrie.
maar in die willen ze wel dat je dat hebt, kleinere bedrijven boeit niet zo.
het is geen wettelijke eis nl.
en vroeger, werd er niet zo moeilijk over gedaan, vandaar tis voor mij nieuw.Do what you love, love what you do!![]()
moet wel zeggen hoe kut en ik er over klaag. ik vind dat wel goed eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt dat certificaat blijkbaar nodig en kan je ook misschien wat hoger op de ladder klimmen. Ik zou er wel mijn best voor doen kree. En je argument dat je overal wel aan het werk kan is natuurlijk wel zo maar je hebt een pracht baan. Zoiets krijg je niet snel.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
dat is er idd, maar het hangt van werkgever af of ze dat ook willen. het kan net zo goed zonder.
en nu schat ik mezelf oke in als elektromonteur in die zin en dan in de industrie.
maar in die willen ze wel dat je dat hebt, kleinere bedrijven boeit niet zo.
het is geen wettelijke eis nl.
en vroeger, werd er niet zo moeilijk over gedaan, vandaar tis voor mij nieuw.Iedereen is een kutlultrut
Ik ben een fan van Electroboomquote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:19 schreef kree het volgende:
denk nog als ik dat zie krijg ik te weinig betaald.![]()
Bekijk deze YouTube-videoIedereen is een kutlultrut
ja en nee?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt dat certificaat blijkbaar nodig en kan je ook misschien wat hoger op de ladder klimmen. Ik zou er wel mijn best voor doen kree. En je argument dat je overal wel aan het werk kan is natuurlijk wel zo maar je hebt een pracht baan. Zoiets krijg je niet snel.
ik snap wat je zegt. maar wat je nodig hebt voor een bepaalde functie is niet wettelijk vastgelegd natuurlijk?
ja vakkennis en diploma nemen ze op aan, hoe ze aanwijzingen uitschrijven per bedrijf is anders.
bedrijf en de installatie verantwoordelijke geeft uit naar jou dus. en de eisen daarvoor verschillen per bedrijf.
vandaar dat wij stipel certificatie moeten halen. want die is wel landelijk.Do what you love, love what you do!![]()
is totaal niet het zelfde elektrotechnisch gezien. maar idd geeft ideequote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een fan van Electroboom![]()
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
ja en die. lol. oke kan er elektro over uitleggen. maar die gozer is ook retardeer eigenlijk. hoewel t was niet echt gelijk onveilig dus mss weet ie er nog wat van.quote:Do what you love, love what you do!![]()
En heeft zijn certificaat.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja en die. lol. oke kan er elektro over uitleggen. maar die gozer is ook retardeer eigenlijk. hoewel t was niet echt gelijk onveilig dus mss weet ie er nog wat van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
met elektro, je moet wel weten wat je doet en deed die YouTube wel. hoewel in de video's die ie maak lijkt als ff proberen.
met kennis over dus, ik raad het allemaal niet aan om met elektriciteit te gaan klooien als je t niet snapt.Do what you love, love what you do!![]()
Nee hij is elektrische ingenieur en maakt grappige filmpjes, alhoewel hij ook een keer zelf bijna serieus gewond kon rakenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
is totaal niet het zelfde elektrotechnisch gezien. maar idd geeft idee
tot 24V ben ik er trouwens helemaal oke mee? blaas je treinbaan op of een condensator. of weet ik veel. daar boven. niet doen gewoon, tip van ome kree
ja ik ken die hele van hem, denk mss moet je dat niet eens laten zien voor iemand nadoet. maargoed. het lijkt dan als spelletje he?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hij is elektrische ingenieur en maakt grappige filmpjes, alhoewel hij ook een keer zelf bijna serieus gewond kon rakenDo what you love, love what you do!![]()
wat die Pyro doet is wel over nagedacht natuurlijk.
en geloof me in het echt kan het je dood zijn. en zal er echt niet de eerste zijn.
wil er beetje voor waarschuwen toch wel.Do what you love, love what you do!![]()
Niemand doet dat na, daar moet je verstand van hebben. En mocht je het wel doen is het een gevalletje Darwin. Plus hij stunt meestal met (hoe noem je dat?) laag gedoe.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ken die hele van hem, denk mss moet je dat niet eens laten zien voor iemand nadoet. maargoed. het lijkt dan als spelletje he?Iedereen is een kutlultrut
Hoeveel staat er op de elektrische stoel?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:35 schreef kree het volgende:
jullie weten hoeveel ampère dodelijk is door je lichaam?Iedereen is een kutlultrut
nouja idd. en vind die filmpjes ok.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand doet dat na, daar moet je verstand van hebben. En mocht je het wel doen is het een gevalletje Darwin. Plus hij stunt meestal met (hoe noem je dat?) laag gedoe.
maar nee als je niet weet waar je mee bezig bent dan niet doen.
Wat hij doet op die manier is niet gevaarlijk. maar denk erom als je dat zelf gaat ff herhalen zonder zijn achtergrond en te weten droom dan is het dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
vraag het chatgtp, ik weet t niet nl. maar gaat ook om de manier erop. en iemands zijn lichaamsweerstand.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoeveel staat er op de elektrische stoel?
zie film he.Do what you love, love what you do!![]()
brrrrr de horror die elektrische stoel. weet nu al er is wss meer verkeerd daarmee gegaan als we weten.Do what you love, love what you do!![]()
20mA door je hart.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:35 schreef kree het volgende:
jullie weten hoeveel ampère dodelijk is door je lichaam?🐙![]()
Nou ja ik weet iig wel dat ik geen vork in mijn stopcontact steek en dat 220quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:39 schreef kree het volgende:
[..]
vraag het chatgtp, ik weet t niet nl. maar gaat ook om de manier erop. en iemands zijn lichaamsweerstand.
zie film he.Iedereen is een kutlultrut
Kan gewoonquote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja ik weet iig wel dat ik geen vork in mijn stopcontact steek en dat 220Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Absoluut, daar zijn genoeg verhalen over.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:42 schreef kree het volgende:
brrrrr de horror die elektrische stoel. weet nu al er is wss meer verkeerd daarmee gegaan als we weten.Iedereen is een kutlultrut
Ja dat denk ik ook, maar ga niet uitproberen of de aardlek werkt.quote:Iedereen is een kutlultrut
nouja of dat helemaal juist is mijn vragen over.,,,,?quote:
maar daar om hebben we aardlekschakelaars die het onderbreken. bij 30mA lekstroom en gelijk daarna uit zijn.
moet wel je huis etc goed voldoen want is niet overal.
trouwyens ben je gelijk niet dood, maar ik ben fan van aardlek. wie van jullie kreeg wel eens opneuker met zelf elektra klussen trouwens?Do what you love, love what you do!![]()
ik denk echt als elektromonteur. er is er geen eentje die nooit neuker gehad had?
voor de rest, tja het is iets meer aan regels en gebonden. en ik vind dat goed. want zeker voor elektromonteur die er met zijn handen aan zitten was t nooit onwijs veilig.
daarom dus he b en voor veilig.Do what you love, love what you do!![]()
Je prikt de draden uit de aardlek natuurlijk niet direct in je hart. Maar is wel het enige zinnige antwoord als je vraagt hoeveel stroom dodelijk is. Je kan nog wel veel meer op je lichaam zetten, maar als het tussen je grote en kleine teen loopt ga je er niet dood van.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
nouja of dat helemaal juist is mijn vragen over.,,,,?
maar daar om hebben we aardlekschakelaars die het onderbreken. bij 30mA lekstroom en gelijk daarna uit zijn.
moet wel je huis etc goed voldoen want is niet overal.
Prettig zal het ook niet zijn.Ehh, pfft, zal een 20 jaar geleden zijn. Klassiek geval van iemand anders die de stroom weer aanzette als je bezig bent.quote:trouwyens ben je gelijk niet dood, maar ik ben fan van aardlek. wie van jullie kreeg wel eens opneuker met zelf elektra klussen trouwens?🐙![]()
Ik heb wel eens een opdonder gehad ja. Ik weet niet eens meer hoe en wanneer. En mijn vriend een keer die in de weer was met een lamp ophangen. Heel erg maar ik heb vreselijk in een deuk gelegen
zeg het dan maar ook als idee, maar nu iemand onder stroom zetten lijkt me niet handig.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je prikt de draden uit de aardlek natuurlijk niet direct in je hart. Maar is wel het enige zinnige antwoord als je vraagt hoeveel stroom dodelijk is. Je kan nog wel veel meer op je lichaam zetten, maar als het tussen je grote en kleine teen loopt ga je er niet dood van.
Prettig zal het ook niet zijn.
[..]
Ehh, pfft, zal een 20 jaar geleden zijn. Klassiek geval van iemand anders die de stroom weer aanzette als je bezig bent.
Ok ik doe ook krachtstroom he op werk en zit er niet een lekkere aardlek achter. en is zo 63A als je ze ff aanraakt of meer.
en als ik deze examen haal nog meer, tis geen shit waarmee je kunt spelen enzo.Do what you love, love what you do!![]()
HCquote:
Daarom ben jij er, dat niemand anders er mee kloot.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
zeg het dan maar ook als idee, maar nu iemand onder stroom zetten lijkt me niet handig.
Ok ik doe ook krachtstroom he op werk en zit er niet een lekkere aardlek achter. en is zo 63A als je ze ff aanraakt of meer.
en als ik deze examen haal nog meer, tis geen shit waarmee je kunt spelen enzo.Iedereen is een kutlultrut
zo ondergewaardeerd wij weer als elektro monteurs
echt was er al. bijna klaar mee en denk voor dat salaris doe t zelf maar. zoek ik wat anders.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: