SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Lekker sliepequote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:40 schreef bondage het volgende:
5 punten. Mooi man, tijd om te gaan slapenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had een andere TTRevolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]![]()
Top 5 >>> Top 6Revolutions are the locomotives of history.
oke moet de hele mentions list nog langs want werd ff "lastig" gevallen enzo en gebeld door meid etc etc. vertel ik later wel weer eens.
Geen idee nog steeds niet waar het allemaal over ging, moet ze even 1 voor 1 langs gaan denk.Do what you love, love what you do!![]()
Hop hop hopWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ging er over dat je er niet was en of je vakantie had. Bespaar je het terug lezen 🤣quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:43 schreef kree het volgende:
oke moet de hele mentions list nog langs want werd ff "lastig" gevallen enzo en gebeld door meid etc etc. vertel ik later wel weer eens.
Geen idee nog steeds niet waar het allemaal over ging, moet ze even 1 voor 1 langs gaan denk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
@kreequote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:43 schreef kree het volgende:
Geen idee nog steeds niet waar het allemaal over ging, moet ze even 1 voor 1 langs gaan denk.Revolutions are the locomotives of history.
Ik heb nog wel privé contact met hem. Wil je iets weten of moet ik iets doorgeven?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:09 schreef Vino_Tinto het volgende: Post @:harrie hier nog wel eens? @:djmo weet jij dat?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dat doen zeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
owh alleen dat, nee dan heb ik een heel simpel antwoord, ik had de hele week een best zware cursus. waar ik dus maandag examen over moet doen. as dus. vandaar dat ik er niet veel was.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging er over dat je er niet was en of je vakantie had. Bespaar je het terug lezen 🤣Do what you love, love what you do!![]()
Lekker sliepe
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BålkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Dat hij mij even moet appenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb nog wel privé contact met hem. Wil je iets weten of moet ik iets doorgeven?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Stiekem ben ik er nogIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou was inderdaad niet zoveel boeiends. moet wel zeggen waardeer het dat jullie me dan zo missen als ik een weekje niet reageer
Do what you love, love what you do!![]()
neequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:23 schreef MizzezAmy het volgende:
Die taboo grafiek vond ik leerzaam, dus maar even opgeslagen
heb eentje van die meiden he.... waarvan ik dacht dat ze eigenlijk best oke bezig was.
Maar me wel belt en hoewel ze zei eerder heb geen problemen met alcohol. Dat heeft ze dus wel en gaf ze toe.
Oke dan denk ik van want tis zelfde verhaal als met mij he, dus snap haar. neem het niet eens kwalijk, want pa prostaat kanker en uitgezaaid naar longen enzo was laatste nieuws, en biopt van nemen, het klinkt mij al te bekend maar voor, zeg maar toen mijn pa dat had alleen met lever en alvleesklier was het na maand dood en begraven.
dus daarom he en denk soms denken mensen te snel en te hard, snap best dat ze dik aan de borrel zit erdoor
Ik snap haar.
al met al heb i haar al eerder in contact gehad met de "brug" die hier is, maar nu mss met wat meer urgentie.
want je kunt er aardig zelf aan kapot gaan wel.Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:54 schreef kree het volgende:
heb eentje van die meiden he.... waarvan ik dacht dat ze eigenlijk best oke bezig was.
Maar me wel belt en hoewel ze zei eerder heb geen problemen met alcohol. Dat heeft ze dus wel en gaf ze toe.
Oke dan denk ik van want tis zelfde verhaal als met mij he, dus snap haar. neem het niet eens kwalijk, want pa prostaat kanker en uitgezaaid naar longen enzo was laatste nieuws, en biopt van nemen, het klinkt mij al te bekend maar voor, zeg maar toen mijn pa dat had alleen met lever en alvleesklier was het na maand dood en begraven.
dus daarom he en denk soms denken mensen te snel en te hard, snap best dat ze dik aan de borrel zit erdoor
Ik snap haar.
al met al heb i haar al eerder in contact gehad met de "brug" die hier is, maar nu mss met wat meer urgentie.
want je kunt er aardig zelf aan kapot gaan wel.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
niet trouwens om hier in R&P drama over te gaan, want wil ik niet, maar dat ter info over die ene meid iig. die ik wel leuk vind.Do what you love, love what you do!![]()
tldr;quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:54 schreef kree het volgende:
Ik snap haar.
want je kunt er aardig zelf aan kapot gaan wel.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
niet zeiken je leest t maar, zoveel is het nou ook weer nietquote:
Ik haakte na een halve zin al af...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:56 schreef kree het volgende:
[..]
niet zeiken je leest t maar, zoveel is het nou ook weer niet“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
omdat het je niet boeit, maar oke dan wil ik er ook geen vragen over later. heb nu verteld wat er dan was etc hequote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik haakte na een halve zin al af...
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: