Geen represailles aan het einde ook... (ja behalve dat de kosten voor Ray en team werden meegenomen in de uiteindelijke overwaarde en zo)quote:
Alles ligt altijd aan Het Blok.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik ook erg bijzonder
Dacht dat de verwarring aan mij lag
De vondst van die beenderen speelt misschien mee….quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
En die appartementen staan ook nog allemaal te koop, zelfs dat hondenhok (voor 275.000).
Ach dat zal toch wel meevallen. Een paar botjes, soitquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De vondst van die beenderen speelt misschien mee….
Jij hebt datzelfde positieve karakter dat Faisel ook heeftquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het een goed einde van dit seizoen
Dacht het niet. Hier ga ik geen tijd meer aan besteden, er zijn leukere en eerlijke klusprogramma's.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jij hebt datzelfde positieve karakter dat Faisel ook heeft![]()
(of beledig ik je nu?)
Dit is ook meer een reality dan een klusprogrammaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dacht het niet. Hier ga ik geen tijd meer aan besteden, er zijn leukere en eerlijke klusprogramma's.
Over een paar maanden check ik de Instagram van ze wel even. Heeft de baby tattoes op de armpjes en beentjes dan weten we genoeg...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
Proest, winnen Meeloper en Aanhangsel de troostprijs![]()
![]()
Lol, weten we zeker dat Meeloper de vader van het aanstaande kind is?
Omgquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Over een paar maanden check ik de Instagram van ze wel even. Heeft de baby tattoes op de armpjes en beentjes dan weten we genoeg...
Ik laat het jullie hier dan wel even weten![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Over een paar maanden check ik de Instagram van ze wel even. Heeft de baby tattoes op de armpjes en beentjes dan weten we genoeg...
Ik laat het jullie hier dan wel even weten![]()
Baby begint te zeiken over dat de luier niet goed is afgekit enzo.... en dat de box niet waterpas is...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En de inhoud van een pot gel in de babyhaartjes... en als het eerste woordje "KWALITEIT" is weten we voldoende
Ok ik ga Funda checken!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Okee, luitjes, Funda mag weer!
Welk appartement hadden jullie gekozen? Ik blijf erbij dat het appartement van M&R het mooiste is, zowel kwa ligging en buitenruimte/terras, plus voor- en achteringang.
Het appartement van N&V zit te wachten op een stalen balkonnetje van 3 bij 3 meter als buitenruimte.
Ik had die van Heidy en Mark gekozen. Niet zo groot en mooie kamers.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Okee, luitjes, Funda mag weer!
Welk appartement hadden jullie gekozen? Ik blijf erbij dat het appartement van M&R het mooiste is, zowel kwa ligging en buitenruimte/terras, plus voor- en achteringang.
Het appartement van N&V zit te wachten op een stalen balkonnetje van 3 bij 3 meter als buitenruimte.
Het gaat erom dat we direct al doorhadden dat er vals spel gespeeld werd door N&V, alle bouwmaterialen al op voorhand in een deposito gezet, op afroep prof-klussers inhuren of als 'vrienden'. Strak regelen dat je de bakwagen zelf houdt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg. Volgende keer geen Marit meer, dat vind ik wel een doodzonde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |