Omgquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Over een paar maanden check ik de Instagram van ze wel even. Heeft de baby tattoes op de armpjes en beentjes dan weten we genoeg...
Ik laat het jullie hier dan wel even weten![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Over een paar maanden check ik de Instagram van ze wel even. Heeft de baby tattoes op de armpjes en beentjes dan weten we genoeg...
Ik laat het jullie hier dan wel even weten![]()
Baby begint te zeiken over dat de luier niet goed is afgekit enzo.... en dat de box niet waterpas is...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
En de inhoud van een pot gel in de babyhaartjes... en als het eerste woordje "KWALITEIT" is weten we voldoende
Ok ik ga Funda checken!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Okee, luitjes, Funda mag weer!
Welk appartement hadden jullie gekozen? Ik blijf erbij dat het appartement van M&R het mooiste is, zowel kwa ligging en buitenruimte/terras, plus voor- en achteringang.
Het appartement van N&V zit te wachten op een stalen balkonnetje van 3 bij 3 meter als buitenruimte.
Ik had die van Heidy en Mark gekozen. Niet zo groot en mooie kamers.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Welk appartement hadden jullie gekozen? Ik blijf erbij dat het appartement van M&R het mooiste is, zowel kwa ligging en buitenruimte/terras, plus voor- en achteringang.
Het appartement van N&V zit te wachten op een stalen balkonnetje van 3 bij 3 meter als buitenruimte.
Het gaat erom dat we direct al doorhadden dat er vals spel gespeeld werd door N&V, alle bouwmaterialen al op voorhand in een deposito gezet, op afroep prof-klussers inhuren of als 'vrienden'. Strak regelen dat je de bakwagen zelf houdt.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo erg. Volgende keer geen Marit meer, dat vind ik wel een doodzonde![]()
Uiteindelijk dat van Marit en Roelie, vanwege de ruimte (110m2 wonen!). Ik zou wel alleen dat lullige Ikea-kastje in de woonkamer eruit mieteren en er geld tegenaan gooien voor van die stevige boekenplanken tot aan het plafond. Die hoogte moet je benutten.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
Maar daar betaal je ook echt meer voor... Moeten we daar rekening mee houden van jou?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:48 schreef Firuze60 het volgende:
In de caravan! Hahahahaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Weet je wat mij verwondert?
Die twee hebben gevreeën tijdens het blok
Waar het super gehorig is en de privacy minimaal
Knap dat ze dat lukt
(Naja bij de bondgenoten kunnen ze ook vrijen met mensen en camera erbij)...
En later op de crčche over de andere kindertjes: "ZE KENNE ME NIE BIJHOUWUHHHH!!!"quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Baby begint te zeiken over dat de luier niet goed is afgekit enzo.... en dat de box niet waterpas is...
Nou je krijgt geen dikke reet in 10 weken tijd hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh Anouk is niet aangekomen. Ze was in verwachting was leuk
O nou, in dat geval koop ik zeker het appartement van M&A!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
En dan het stepje de hele pauze bezet houden. Niet omdat steppen leuk is, maar dan kunnen anderen er niet opquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En later op de crčche over de andere kindertjes: "ZE KENNE ME NIE BIJHOUWUHHHH!!!"
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O nou, in dat geval koop ik zeker het appartement van M&A!
Dat hadden ze eigenlijk op Funda er ff bij moeten zetten, verhoogt de prijs!
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En dan het stepje de hele pauze bezet houden. Niet omdat steppen leuk is, maar dan kunnen anderen er niet op
Dat vroeg ik me eigenlijk al de eerste weken ook al af..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waar het super gehorig is en de privacy minimaal
Dat dichtgemaakte plafond in de woonkamer had te maken met dat M&R half in twee gebouwen zaten. De ene helft van hun appartement is later bijgebouwd zonder zolder. Ze hadden nog wel het originele balkenplafond in hun logeerkamer.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Uiteindelijk dat van Marit en Roelie, vanwege de ruimte (110m2 wonen!). Ik zou wel alleen dat lullige Ikea-kastje in de woonkamer eruit mieteren en er geld tegenaan gooien voor van die stevige boekenplanken tot aan het plafond. Die hoogte moet je benutten.
En een danspaal in het midden van de ruimte voor de nodige demo's van een zekere Marit![]()
En ergens vind ik dat dichtgemaakte plafond in de woonkamer wel een doodzonde omdat ze het originele plafond in andere ruimtes wel intact hebben gelaten, maar oké...
Dat vrees ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk al de eerste weken ook al af..
Aan de andere kant: als het supergehorig is.... hoe doen de mensen die een appartement gaan kopen dat dan?
Wat volgens mij zijn niet alle appartementen echt helemaal geluiddicht afgescheiden toch?
Rrrrrespect dat je het hebt volgehouden! Je krijgt van mij een klusbon voor de Gamma van maar liefst ¤ 14,35quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Het gaat erom dat we direct al doorhadden dat er vals spel gespeeld werd door N&V, alle bouwmaterialen al op voorhand in een deposito gezet, op afroep prof-klussers inhuren of als 'vrienden'. Strak regelen dat je de bakwagen zelf houdt.
Kortom, stel gore valsspelers van een kutprogramma.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Rrrrrespect dat je het hebt volgehouden! Je krijgt van mij een klusbon voor de Gamma van maar liefst ¤ 14,35
Foei tochquote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:01 schreef Firuze60 het volgende:
[..]En heb de uitzending van vandaag nog niet eens bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |