Dat vind ik ook erg bijzonderquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het toch wel raar van het programma.... Ik bedoel: je klust omdat het erom gaat dat het appartement verkocht gaat worden, dus dan richt je je op potentiële kopers.. Vervolgens worden de woningen niet verkochtdoor een hoge vraagprijs of zo.. en dan gaan ineens een paar willekeurige (?) taxateurs de boel taxeren.. Die kijken er echt anders naar...
Maar goed... het is afgelopen..
Het is een zooitje. Wat dat betreft geheel in lijn met dit hele seizoen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het toch wel raar van het programma.... Ik bedoel: je klust omdat het erom gaat dat het appartement verkocht gaat worden, dus dan richt je je op potentiële kopers.. Vervolgens worden de woningen niet verkochtdoor een hoge vraagprijs of zo.. en dan gaan ineens een paar willekeurige (?) taxateurs de boel taxeren.. Die kijken er echt anders naar...
Nou dan heb ik heel veel gemist de afgelopen weken kennelijk.. Van wat ik gezien heb, vind ik het echt walgelijke mensen..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat ze prima ouders zijn
Dat app. van Heidy was maar 350.000 of zo, is dat nou zo veel in deze tijd?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
Geen represailles aan het einde ook... (ja behalve dat de kosten voor Ray en team werden meegenomen in de uiteindelijke overwaarde en zo)quote:
Alles ligt altijd aan Het Blok.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik ook erg bijzonder
Dacht dat de verwarring aan mij lag
De vondst van die beenderen speelt misschien mee….quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
En die appartementen staan ook nog allemaal te koop, zelfs dat hondenhok (voor 275.000).
Ach dat zal toch wel meevallen. Een paar botjes, soitquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De vondst van die beenderen speelt misschien mee….
Jij hebt datzelfde positieve karakter dat Faisel ook heeftquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het een goed einde van dit seizoen
Dacht het niet. Hier ga ik geen tijd meer aan besteden, er zijn leukere en eerlijke klusprogramma's.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:43 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jij hebt datzelfde positieve karakter dat Faisel ook heeft![]()
(of beledig ik je nu?)
Dit is ook meer een reality dan een klusprogrammaquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:43 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dacht het niet. Hier ga ik geen tijd meer aan besteden, er zijn leukere en eerlijke klusprogramma's.
Over een paar maanden check ik de Instagram van ze wel even. Heeft de baby tattoes op de armpjes en beentjes dan weten we genoeg...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
Proest, winnen Meeloper en Aanhangsel de troostprijs![]()
![]()
Lol, weten we zeker dat Meeloper de vader van het aanstaande kind is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |