Ja! Ze hadden van mij ook nog het bijwerken door Ray + kornuiten laten zien (ingekort tot maximaal een week)quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vind het echt raar, dat je zo meteen de uitslag hoort en dat gelijk het hele programma is afgelopen.. Niet effe wat uitleggen of iets. Dat ging vorig jaar ook zo....cijfertjes opsommen, de winnaar omroepen, en gelijk einde uitzending en reeks
Een Fok!-teamquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:19 schreef BragilLarabla het volgende:
[..]
Toevallig wel. Heb meteen vandaag een nieuwe accu-schroefboor-machine gekocht bij de Gamma (serieus!).
Eens...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:22 schreef __Fokker__ het volgende:
Zie hier de echte reden waarom Naomi de pik had op Marit, dat figuur kan je niet kopen.
Mooi rood is niet lelijkquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:21 schreef RobertoCarlos het volgende:
Marit ziet er best aardig uit, toch?@:PeterK
Victor en naomi 1quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik durfde niet te kijken, wat is de uitslag????
Ja...quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:30 schreef PeterKelder het volgende:
Ik ben al blij dat de zusjes de tweede prijs hebben![]()
Denk dat die plannen niet doorgaan eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:31 schreef __Fokker__ het volgende:
Nou Maurits gefeliciteerd met je vakantiehuis in Spanje!
Als een boer met kiespijn keek iequote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
Proest, winnen Meeloper en Aanhangsel de troostprijs![]()
![]()
Iets te vroeg gejuicht... ze kregen de Aanhangsel-Prijsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
![]()
Wat is de troostprijs?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef PeterKelder het volgende:
![]()
Lol, weten we zeker dat Meeloper de vader van het aanstaande kind is?
Gadverdamme... Zou toch echt verboden moeten worden dat zoiemand nog een kind op de wereld... echt zielig voor dat kind....quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oooh Anouk is niet aangekomen. Ze was in verwachting was leuk
Ik denk dat ze prima ouders zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gadverdamme... Zou toch echt verboden moeten worden dat zoiemand nog een kind op de wereld... echt zielig voor dat kind....
Erger nog: dat kind krijgt ook automatisch Ome Fik en Tante Noom te verdurenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Gadverdamme... Zou toch echt verboden moeten worden dat zoiemand nog een kind op de wereld... echt zielig voor dat kind....
IK NIET!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het een goed einde van dit seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |