SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Jesus bestaat dit nog steeds?
Ga eens wat nuttigs doen man
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ga jij je ff snel melden in dat blauw-gele topic!quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ga eens wat nuttigs doen man![]()
![]()
Jij werd ook gemist.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ga eens wat nuttigs doen man“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blauw-gele topic
Dit is wel heel leuk zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Camduur is blauw geel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallotjesquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ga eens wat nuttigs doen man![]()
![]()
Heb je bezoekje gedaan aan je kanjers?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoiquote:
Ananas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is froet?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lecker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als buttplug?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Een koosnaampje voor mij.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohwja.quote:
Zie het nu in vorige topic aan het einde
Is toch lief?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohwja.
Zie het nu in vorige topic aan het einde
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eh sort of?quote:
Was meer eendat ik daar zelf niet op gekomen was
Moon noemt me al jaren zo.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh sort of?
Was meer eendat ik daar zelf niet op gekomen was
gg bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sallynbolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Froetbolk!Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
AmyBolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je stoned nu?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
Die antihistamine werkt goed!Was een goeie tip!
Neuh, valt mee. Geen idee hoeveel van dat spul ik genomen heb (gewoon wat in een glaasje geschonken), maar de zwellingen en jeuk en dergelijke zijn flink afgenomen!quote:![]()
![]()
Klinkt goed..quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, valt mee. Geen idee hoeveel van dat spul ik genomen heb (gewoon wat in een glaasje geschonken), maar de zwellingen en jeuk en dergelijke zijn flink afgenomen!Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you![]()
Neen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vooruit dan maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En moe ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, soms zeg ik wel eens iets zinnigsquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
Die antihistamine werkt goed!Was een goeie tip!
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik dacht even dat je een andere user was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ik ben niet hcquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een andere user was.![]()
Oeh heb nog smeerkaas sambal in huis kan ik idd ook een tosti van maken morgen
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Goed ideequote:Op donderdag 3 juli 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
Oeh heb nog smeerkaas sambal in huis kan ik idd ook een tosti van maken morgen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Raampjes open in deze gemoderniseerde intercitydacht dat die dicht gelast waren
Uw ADH vitamine Worst
ie a e ie ueuI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
shit bustedquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
goedenavond mister!quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Verdwaald?quote:
Don't follow me. I am lost too
VenomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bollo hiesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Even wachten of een groene gemotoriseerde tweewieler pakken twijfel ik nogUw ADH vitamine Worst
De IC aan overkant doe normaliter 10 min eerder vertrekt staat er ook nogUw ADH vitamine Worst
Loos alarm.Don't follow me. I am lost too
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Vino. Je haren al klaar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En daar heb jij gebruik van gemaakt?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het nu veel langer dan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yes het zit erin
Effe wennen hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Erg he van jottaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is het verschil tussen extensions en waves?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZeauxI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Extensions zijn losse plukjes, weaves zijn 2 matten haar laat maar zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen extensions en waves?![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoi inhoud van mijn glasquote:
Vino tinto.quote:
19 crimesI'm surrounded by morons!
Zellufquote:
Echt? Dan moet ik naar de ah. Ben benieuwd naar die wijn nuquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Die staat hier ook bij AH in de schappen.![]()
![]()
Vino tinto is de Spaanse term voor rode wijn. Hoewel je zou denken dat het "vino rojo" zou moeten zijn (omdat rojo "rood" betekent), gebruiken Spanjaarden en Portugezen het woord tinto, dat afkomstig is van het Latijnse tinctus, wat "getint" of "geverfd" betekent.
Hier zijn een paar leuke weetjes over vino tinto:
- Het verwijst naar alle soorten rode wijn, ongeacht de druivensoort.
- In Spanje vraag je in een bar gewoon om “un tinto” als je een glas rode wijn wilt.
- De kleur komt van het contact tussen de druivenschillen en het sap tijdens het wijnmaakproces.
- Spanje heeft beroemde wijnregio’s zoals La Rioja, Ribera del Duero en Priorat, waar veel vino tinto vandaan komt.
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Vino tinto is de Spaanse term voor rode wijn. Hoewel je zou denken dat het "vino rojo" zou moeten zijn (omdat rojo "rood" betekent), gebruiken Spanjaarden en Portugezen het woord tinto, dat afkomstig is van het Latijnse tinctus, wat "getint" of "geverfd" betekent.
Hier zijn een paar leuke weetjes over vino tinto:
- Het verwijst naar alle soorten rode wijn, ongeacht de druivensoort.
- In Spanje vraag je in een bar gewoon om “un tinto” als je een glas rode wijn wilt.
- De kleur komt van het contact tussen de druivenschillen en het sap tijdens het wijnmaakproces.
- Spanje heeft beroemde wijnregio’s zoals La Rioja, Ribera del Duero en Priorat, waar veel vino tinto vandaan komt.
Bron: Copilot AI![]()
![]()
'T Was zo fijn (tingeling tingeling)quote:
Bij maneschijn (tingeling tingeling)
En Spaanse wijn (tingeling tingeling)
Om samen te zijn![]()
Aanrader! Vrij goedkoop, drinkt soepel weg. Prima voor doordeweeks zeg maar.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Die staat hier ook bij AH in de schappen.I'm surrounded by morons!
Ik ken wel 9 crimesquote:
Denk ikSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Op je strafblad?quote:I'm surrounded by morons!
Als dat zo is dan is Mario een aantrekkelijke vrouwquote:
Oew, wijntje is appetijtelijk?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Mario een aantrekkelijke vrouw![]()
![]()
Lijkt mij sterk dat mario een vrouw isquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Mario een aantrekkelijke vrouwTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Je bent zelf mooiquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:43 schreef MizzezAmy het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Yep, 9 crimes.
Vond dat wel een mooi liedje, nig steeds wel
Ik ken 'm en heb 'm regelmatig in huis.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aanrader! Vrij goedkoop, drinkt soepel weg. Prima voor doordeweeks zeg maar.![]()
![]()
Mij ookquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat mario een vrouw isI'm surrounded by morons!
Kutgaatjes ?
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Oh gatjes.Well, life can be a riot
Zelluf!quote:
Wat betaal je ervoor? Hier ca 12,5 euro voor een fles. De rode.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ken 'm en heb 'm regelmatig in huis.I'm surrounded by morons!
Ja anders zat ik er nu nog of ik had de tram/metro kunnen pakkenquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar heb jij gebruik van gemaakt?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Mario een aantrekkelijke vrouw
How can I make this topic about me?![]()
Vollidiot.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Je spreekt nog niet vloeiend marioaans genoeg.Well, life can be a riot
Bij de ah 8,99quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat betaal je ervoor? Hier ca 12,5 euro voor een fles. De rode.![]()
Hee, dit ken ik.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs haar naam?
Mooier dan die van iedereen die dezelfde naam heeft?
Beter dan de motten in de oude jas...I'm surrounded by morons!
Goede prijsquote:
Ik ken niet zoveel mensen met dezelfde naamquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfs haar naam?
Mooier dan die van iedereen die dezelfde naam heeft?
Storing afgelopen, kan door zo. Even tussenstopje bij vati en MuttiUw ADH vitamine Worst
Dat lijkt mij meer iets voor de ochtendquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gisteravond ging het nog over de interpretatie van odol.
Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lijkt mij meer iets voor de ochtend
How can I make this topic about me?![]()
8,99 en soms is ie in de bonus dus nog goedkoperquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat betaal je ervoor? Hier ca 12,5 euro voor een fles. De rode.
https://www.ah.nl/producten/product/wi465836/19-crimes-red-blend![]()
En per 6 flessen 10% kortingquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:52 schreef Shii het volgende:
[..]
8,99 en soms is ie in de bonus dus nog goedkoper
https://www.ah.nl/producten/product/wi465836/19-crimes-red-blend![]()
![]()
Deze stoere wijn van onder andere shiraz druiven heeft de smeuïge smaak van bosvruchtenjam en gerookte tonen. Lekker bij gegrild vlees en stoofschotels.
Kleur, smaak: rood, stevig
Druivenras: shiraz, grenache, mourvèdre
Land, streek: Australië, South Eastern Australia
Lekker bij: Rund, Varken
Bekroond: De Grote Hamersma 8Uw ADH vitamine Worst
De smaak van deze whisky wordt gekenmerkt door zijn rokerige, turfachtige en ziltige smaakprofiel. De turf uit de omliggende moerassen op Islay geeft de whisky zijn kenmerkende rokerige aroma en smaak. Dit wordt aangevuld met hints van zeewier, jodium, vanille, eikenhout en een lichte zoetheid van de gerstemout.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
Deze stoere wijn van onder andere shiraz druiven heeft de smeuïge smaak van bosvruchtenjam en gerookte tonen. Lekker bij gegrild vlees en stoofschotels.
Kleur, smaak: rood, stevig
Druivenras: shiraz, grenache, mourvèdre
Land, streek: Australië, South Eastern Australia
Lekker bij: Rund, Varken
Bekroond: De Grote Hamersma 8![]()
Al vond ik deze heel lekker
https://www.ah.nl/producten/product/wi371132
En toevallig als je er 6 koopt met voordeel kost deze Duitse wijn 40,45![]()
![]()
Uw ADH vitamine Worst
Ontzettend Droge Ochtend Limoensap?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gisteravond ging het nog over de interpretatie van odol.Well, life can be a riot
Van horen zeggenquote:
Die drink ik ookquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ben toch meer van de gegiste granen
Een 9 van Hamersma.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:58 schreef hemarookworst het volgende:
Al vond ik deze heel lekker
https://www.ah.nl/producten/product/wi371132
En toevallig als je er 6 koopt met voordeel kost deze Duitse wijn 40,45![]()
![]()
![]()
![]()
StopSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
![]()
Hammertime!Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Dus je zat hier goed!quote:
![]()
sorry, ik las alleen Hammer in het berichtje van Hema
De grote Hammersmaquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:05 schreef MizzezAmy het volgende:
sorry, ik las alleen Hammer in het berichtje van Hema
![]()
![]()
Wel meteen dat liedje in mijn hoofdHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Het is frisquote:Hey there sunshine lift my heart
Bitte antwort!!!quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
Kennt du die Duitse uitdrukking nicht?![]()
![]()
Ik ben aan het wandelen want bijna geen stapjes vandaagHey there sunshine lift my heart
quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:08 schreef hemarookworst het volgende:
Kennt du die Duitse uitdrukking nicht?Uw ADH vitamine Worst
Ken ik nietHey there sunshine lift my heart
Nein 9 neinHey there sunshine lift my heart
Ik ben aan het wachten totdat schoolfeestje van mijn dochter voorbij isBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ah leuk.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:12 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ben aan het wachten totdat schoolfeestje van mijn dochter voorbij is![]()
Er komt een tijd dat je niet meer mag wachten.![]()
![]()
Reservoir Dogs nooit gezien?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vast wel ooit een keer lang geledenHey there sunshine lift my heart
Haha ja nu is ze 11 en het is wat km verderop dus zit ff in de auto te wachten. Stond op het papiertje dat het tot 21u duurde. Maar vandaag op school hoorde ze dat t uit kon lopen tot 21.30. Dus ben er voor de zekerheid al optijd. Wordt denk ik half 10quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:14 schreef Shii het volgende:
[..]
Ah leuk.![]()
Er komt een tijd dat je niet meer mag wachten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dikke fissaHey there sunshine lift my heart
Met keiharde technoHey there sunshine lift my heart
Awakening.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In Haren?Hey there sunshine lift my heart
Ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een kat heeft besloten mee te wandelenHey there sunshine lift my heart
Da's verHey there sunshine lift my heart
![]()
VerkoudenHey there sunshine lift my heart
Dorst en honger?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
you never walk alonequote:Op donderdag 3 juli 2025 21:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Een kat heeft besloten mee te wandelen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: