SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jesus bestaat dit nog steeds?
Ga eens wat nuttigs doen man
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ga jij je ff snel melden in dat blauw-gele topic!quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ga eens wat nuttigs doen man![]()
![]()
Jij werd ook gemist.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ga eens wat nuttigs doen man“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
blauw-gele topic
Dit is wel heel leuk zo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Camduur is blauw geel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hallotjesquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:48 schreef HiDiHo het volgende:
Ga eens wat nuttigs doen man![]()
![]()
Heb je bezoekje gedaan aan je kanjers?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoiquote:
Ananas“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is froet?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Lecker“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als buttplug?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Een koosnaampje voor mij.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ohwja.quote:
Zie het nu in vorige topic aan het einde
Is toch lief?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohwja.
Zie het nu in vorige topic aan het einde
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eh sort of?quote:
Was meer eendat ik daar zelf niet op gekomen was
Moon noemt me al jaren zo.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Eh sort of?
Was meer eendat ik daar zelf niet op gekomen was
gg bolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Sallynbolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
AmyBolk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je stoned nu?quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
Die antihistamine werkt goed!Was een goeie tip!
Neuh, valt mee. Geen idee hoeveel van dat spul ik genomen heb (gewoon wat in een glaasje geschonken), maar de zwellingen en jeuk en dergelijke zijn flink afgenomen!quote:![]()
![]()
Klinkt goed..quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, valt mee. Geen idee hoeveel van dat spul ik genomen heb (gewoon wat in een glaasje geschonken), maar de zwellingen en jeuk en dergelijke zijn flink afgenomen!Don't follow me. I am lost too
One of these days, these boots are gonna walk all over you
MikeyttGod![]()
Neen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vooruit dan maar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En moe ook?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, soms zeg ik wel eens iets zinnigsquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:25 schreef ToT het volgende:
Die antihistamine werkt goed!Was een goeie tip!
Dus wees maar lief, dat kan geen kwaad 🎶![]()
Ik dacht even dat je een andere user was.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee ik ben niet hcquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een andere user was.![]()
Oeh heb nog smeerkaas sambal in huis kan ik idd ook een tosti van maken morgen
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵![]()
Goed ideequote:Op donderdag 3 juli 2025 19:40 schreef Lovely het volgende:
Oeh heb nog smeerkaas sambal in huis kan ik idd ook een tosti van maken morgen
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Raampjes open in deze gemoderniseerde intercitydacht dat die dicht gelast waren
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ie a e ie ueuI think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel![]()
Flipquote:
Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
KippieDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
shit bustedquote:
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
goedenavond mister!quote:I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Verdwaald?quote:
Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
KannibalenDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Bol kDon't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
Bolkje666Don't follow me. I am lost too
MikeyttGod![]()
VenomThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: