Hey Vino. Je haren al klaar?quote:
En daar heb jij gebruik van gemaakt?quote:
Heb je het nu veel langer dan?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Yes het zit erin
Effe wennen hoor
Wat is het verschil tussen extensions en waves?quote:
Extensions zijn losse plukjes, weaves zijn 2 matten haar laat maar zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen extensions en waves?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi inhoud van mijn glasquote:
Vino tinto.quote:
Zellufquote:
Echt? Dan moet ik naar de ah. Ben benieuwd naar die wijn nuquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Die staat hier ook bij AH in de schappen.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
Vino tinto is de Spaanse term voor rode wijn. Hoewel je zou denken dat het "vino rojo" zou moeten zijn (omdat rojo "rood" betekent), gebruiken Spanjaarden en Portugezen het woord tinto, dat afkomstig is van het Latijnse tinctus, wat "getint" of "geverfd" betekent.
Hier zijn een paar leuke weetjes over vino tinto:
- Het verwijst naar alle soorten rode wijn, ongeacht de druivensoort.
- In Spanje vraag je in een bar gewoon om “un tinto” als je een glas rode wijn wilt.
- De kleur komt van het contact tussen de druivenschillen en het sap tijdens het wijnmaakproces.
- Spanje heeft beroemde wijnregio’s zoals La Rioja, Ribera del Duero en Priorat, waar veel vino tinto vandaan komt.
Bron: Copilot AI
'T Was zo fijn (tingeling tingeling)quote:
Aanrader! Vrij goedkoop, drinkt soepel weg. Prima voor doordeweeks zeg maar.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Die staat hier ook bij AH in de schappen.
Op je strafblad?quote:
Als dat zo is dan is Mario een aantrekkelijke vrouwquote:
Oew, wijntje is appetijtelijk?quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Mario een aantrekkelijke vrouw
Lijkt mij sterk dat mario een vrouw isquote:Op donderdag 3 juli 2025 20:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is Mario een aantrekkelijke vrouw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |