SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ugalde vind ik echt een verschrikkelijk ventjequote:
Ja dat idee had ik al dat je 'm niet moest, lol. Maar waarom? Specifieke redenen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ugalde vind ik echt een verschrikkelijk ventje
En ik vind dat we geen zaken moet doen met Russische clubs.
Die heeft een volledige Twente-Feyenoord besteed aan ruzie zoeken, janken, op de grond liggen, dat ging nergens meer over. Echt een etter.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik al dat je 'm niet moest, lol. Maar waarom? Specifieke redenen?
Eens wat Russische clubs betreft.
En net zo groot als een grassprietje.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef Slobeend het volgende:
Ugalde is toch ongeveer hetzelfde type als Ueda? Misschien wat aggresiever maar verder best wel overeenkomend.
Nee, Ugalde heeft best een hele aardige techniek. Kan meevoetballen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef Slobeend het volgende:
Ugalde is toch ongeveer hetzelfde type als Ueda? Misschien wat aggresiever maar verder best wel overeenkomend.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ugalde vind ik echt een verschrikkelijk ventje
En ik vind dat we geen zaken moet doen met Russische clubs.
‘Misschien wat agressiever’ is wel een understatement.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef Slobeend het volgende:
Je schrijft Carranza verkeerd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
We moeten gewoon keiharde conclussies trekken: Feyenoord is ontevreden over Ueda en terecht
Het is gewoon een miskoop, hij zal af en toe wel een doelpuntje maken maar hij wordt voornamelijk fysiek afgebluft
Wat broeby teveel heeft fysieke kracht , heeft Ueda te weinig en vice versa kwa technische vermogen geldt dat ook
Het is gewoon niet compleet.
Zeker Champions L niveau is Ueda helemaal onwaardig
Ueda is fysiek juist best in orde. Het is al het andere zo ongeveer dat ontbreektquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
We moeten gewoon keiharde conclussies trekken: Feyenoord is ontevreden over Ueda en terecht
Het is gewoon een miskoop, hij zal af en toe wel een doelpuntje maken maar hij wordt voornamelijk fysiek afgebluft
Wat broeby teveel heeft fysieke kracht , heeft Ueda te weinig en vice versa kwa technische vermogen geldt dat ook
Het is gewoon niet compleet.
Ik ben daar niet zo van onder de indrukquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda is fysiek juist best in orde. Het is al het andere zo ongeveer dat ontbreekt
Waar denk je dat alle nieuwsberichten "van onze redactie" vandaan komen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:19 schreef alopio het volgende:
Loopt Rutger nou weer onder een pseudoniem reacties te posten bij berichten op 1908. Wat een kneusje is het toch ook.
Hoort bij de actquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je schrijft Carranza verkeerd.
Het is gewoon een persoonlijke vete tussen onze hamster en te Kloese. Iets met kleine piemel syndroomquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Waar denk je dat alle nieuwsberichten "van onze redactie" vandaan komen?
Die hele breuk van 1908/Rutger is gewoon voor de bühne, maar ondertussen is er niks veranderd.
Betalen zal niet zo moeilijk zijn na al het CL geld en al die grote uitgaande transfers die gemaakt zijn de afgelopen 2 seizoenenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ugalde gerucht blijkt dus wel te kloppen. Maar vraag me toch af hoe Feyenoord hem denkt te kunnen betalen. Zowel transfersom als salaris zal fors zijn neem ik aan.
Ik zie Feyenoord toch niet gauw 20 miljoen betalen voor een speler hoor. Dat zou een absoluut transferrecord betekenen (met afstand). Ik zie Feyenoord zelfs geen 15 miljoen betalen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Betalen zal niet zo moeilijk zijn na al het CL geld en al die grote uitgaande transfers die gemaakt zijn de afgelopen 2 seizoenen
Het kan een investering zijn die zich weer heel snel kan terugverdienen als je weer de CL haalt
Zeker als je beseft dat we voor Steijn en Valente ook al dik de portemonnee getrokken hebben. Zeker in dat kader vind ik het ook bijna onverantwoord worden. Om nog maar te zwijgen over waar de centen naar toe zouden moeten gaanquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord toch niet gauw 20 miljoen betalen voor een speler hoor. Dat zou een absoluut transferrecord betekenen (met afstand). Ik zie Feyenoord zelfs geen 15 miljoen betalen eerlijk gezegd.
het kan zijn dat er dingen veranderen bij Feyenoord wat eerst niet mogelijk wasquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord toch niet gauw 20 miljoen betalen voor een speler hoor. Dat zou een absoluut transferrecord betekenen (met afstand). Ik zie Feyenoord zelfs geen 15 miljoen betalen eerlijk gezegd.
Ik heb nog wel wat roebels liggen. Dennis mag me bellenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ugalde gerucht blijkt dus wel te kloppen. Maar vraag me toch af hoe Feyenoord hem denkt te kunnen betalen. Zowel transfersom als salaris zal fors zijn neem ik aan.
en:quote:Intern omschrijven ze die pogingen als ‘lastig, zo niet onmogelijk’.
Bron: https://www.ad.nl/voetbal(...)in-de-kuip~af8f8d1a/quote:het zal Feyenoord dwingen om nog meer haast te maken om te kijken of Ugalde echt haalbaar is en daar zijn zoals gezegd best twijfels over.
Omdat goede spitsen duur zijn. Tenzij je bereid bent een gokje te nemen of een heel jong talent, wat in feite ook een gokje is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:03 schreef hhh38 het volgende:
Ugalde lijkt me een goeie spits, maar als ie zo lastig haalbaar is én je dan een enorm bedrag moet gaan overmaken naar een Russische club zijn er toch wel betere opties?
Waarom hebben we sinds Gimenez zoveel moeite om een fatsoenlijke spits te vinden?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:
In het AD, over de interesse in Ugalde:
[..]
en:
[..]
Bron: https://www.ad.nl/voetbal(...)in-de-kuip~af8f8d1a/
Dit lijkt me dan toch iets waar je vrij snel iets mee kan doen.. Uitroken die lekkertquote:Maar de informatie was ditmaal slechts bij een kleine kring van ingewijden bekend was en toch lekte het weer uit. Dat het toch op straat ligt ‘is heel schadelijk’, klinkt het donderdagochtend vanuit de Kuip.
Het lek van het Maasgebouw laat zich niet in de maling nemen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:12 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me dan toch iets waar je vrij snel iets mee kan doen.. Uitroken die lekkert
Dat snap ik, maar de mogelijkheden zijn ook groter met een budget van ongeveer ¤15 miljoen. Dat zie ik nog niet echt terug in de opties die voorbij komen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat goede spitsen duur zijn. Tenzij je bereid bent een gokje te nemen of een heel jong talent, wat in feite ook een gokje is.
Oja dat was al bekend.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lek van het Maasgebouw laat zich niet in de maling nemen.
Zo is het. Voor zulke bedragen is er heus wel wat beters verkrijgbaar. En dan ook nog zonder met de Russen zaken te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de mogelijkheden zijn ook groter met een budget van ongeveer ¤15 miljoen. Dat zie ik nog niet echt terug in de opties die voorbij komen.
Kleine Troost dat elke club wel zijn eigen debieltje met gebrekkige integriteit heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lek van het Maasgebouw laat zich niet in de maling nemen.
Ja die clowns van het AD weten precies wat er intern besproken wordtquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:
In het AD, over de interesse in Ugalde:
[..]
en:
[..]
Bron: https://www.ad.nl/voetbal(...)in-de-kuip~af8f8d1a/
Die andere kant kan zomaar ook weer de verkeerde kant opslaan, de vrienden uit Amsterdam hebben het goede voorbeeld daarvoor al gegeven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het kan zijn dat er dingen veranderen bij Feyenoord wat eerst niet mogelijk was
Ik zou de cijfertjes wel willen zien wat het eigen vermogen op dit moment is
Het lijkt mij niet dat Feyenoord die 70 miljoen CL inkomsten had begroot, misschien een gedeelte maar een groot gedeelte niet
Daarnaast die verkoop van Gimenez 32 miljoen milambo mogelijk 25 miljoen, hartman !0 miljoen
ZO langzamerhand zou je kunnen zeggen dat Feyenoord in een andere positie is gekomen
Althans dat mag je toch hopen na al dat geld wat binnengekomen is na al die transfers en 2 jaar CL spelen
Feyenoord gaat een andere kant op zo langzamerhand
Nog steeds hoor maar vermogen en liquiditeit zijn verschillende dingen. Neem nou Feyenoord zat op 120 miljoen vorig seizoen met Champions League.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:21 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
En dan had Ajax echt behoorlijk wat spek op de botten.
Clown Klaas van Forum Fok! weet anders ook precies wat er internet bij clubs als PSV en Ajax speelt toch? Je weet altijd precies te vertellen welke club moet verkopen om zwart te draaien en welke nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja die clowns van het AD weten precies wat er intern besproken wordt
Hancko dus en dan ben je er al bijnaquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet wel een miljoen of 60 verkopen waarschijnlijk omdat recht te breien.
Ga even lekker ruzie maken in dat eigen trieste topic van je, hier worden alleen inhoudelijke discussies gevoerdquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Clown Klaas van Forum Fok! weet anders ook precies wat er internet bij clubs als PSV en Ajax speelt toch? Je weet altijd precies te vertellen welke club moet verkopen om zwart te draaien en welke niet
Maar bij Feyenoord werkt dat vast anders, dat snap ik.
De gegarandeerde inkomsten zullen wat zakken inderdaad. Maar die waren vorig jaar exceptioneel hoog. Daarvan zal dus een deel in de clubkas belanden, wat weer gebruikt kan worden om eventuele verliezen van dit seizoen te compenseren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nog steeds hoor maar vermogen en liquiditeit zijn verschillende dingen. Neem nou Feyenoord zat op 120 miljoen vorig seizoen met Champions League.
Reken daar maar gauw een 20/30% minder inkomsten dit jaar. Naast dat je sowieso moet verkopen om zwarte cijfers te schrijven want de eerst voetbalclub die een operationele winst draait moet ik nog tegenkomen.
Je moet wel een miljoen of 60 verkopen waarschijnlijk omdat recht te breien.
Als ik er geld op in moet zetten zeg ik dat het opgebouwde eigen vermogen ( dat ik eigenlijk al discutabel vind bij Feyenoord) weer weer negatief zal worden.
Feyenoord welquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:00 schreef Haringkop het volgende:
Ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar mag je weer zaken doen met Russische clubs dan?
112 miljoen kosten zag ik 23/24 zal wel niet veel minder zijn tegenwoordig daar zit het pijnpunt die kosten lopen door. Je begroot 120 miljoen met Champions League scheelt al snel, afhankelijk van prestaties natuurlijk, een miljoen of veertig aan inkomsten. Compenseer je deels met Europa League. Maar je kan wel rekenen op 20/30% minder ruimte in je begroting. Vang je nu wel op daar niet met kapitaal op het helft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De gegarandeerde inkomsten zullen wat zakken inderdaad. Maar die waren vorig jaar exceptioneel hoog. Daarvan zal dus een deel in de clubkas belanden, wat weer gebruikt kan worden om eventuele verliezen van dit seizoen te compenseren.
Ik denk dat bepaalde uitgaven of uitgaande transfers worden bewaard voor de laatste 2 weken van augustus, wanneer duidelijk wordt of we wel of geen CL spelen dit jaar. Zo doet PSV het ook al jaren.
Er is in ieder geval redelijk vroegtijdig gehandeld. Hoe het uitpakt merken we vanzelf, maar je hebt straks 4 aankopen voor de prijs van 1 Milambo (incl. Bonussen). Dus dat is op zich niet gek. Nog een talentvolle LCV achter Hancko en je kunt het seizoen begonnen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:46 schreef Wotte het volgende:
Maar wat vinden jullie tot nu toe van de aankopen? Aangezien de gemiddelde Feyenoorder net een kalende man in Bangkok is op zoek naar iets exotisch. Kan ik me voorstellen dat Steijn/Valente dan rauw op je dak vallen.
Nee, wat mij betreft ook nog een spits erbij (wat niet persé die Ugalde hoeft te zijn).quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er is in ieder geval redelijk vroegtijdig gehandeld. Hoe het uitpakt merken we vanzelf, maar je hebt straks 4 aankopen voor de prijs van 1 Milambo (incl. Bonussen). Dus dat is op zich niet gek. Nog een talentvolle LCV achter Hancko en je kunt het seizoen begonnen.
Het is opmerkelijk dat er weer wat meer wordt teruggegrepen op de bord-op-schoot scoutingsmethode, maar Steijn en Valente zijn in beginsel geen verkeerde aankopen, en de transferbrdragen zijn redelijk.wel wacht ik met smart op een CV. Of twee.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:46 schreef Wotte het volgende:
Maar wat vinden jullie tot nu toe van de aankopen? Aangezien de gemiddelde Feyenoorder net een kalende man in Bangkok is op zoek naar iets exotisch. Kan ik me voorstellen dat Steijn/Valente dan rauw op je dak vallen.
We zijn jaren aan Martin van Geel bord op schoot beleid gewend, dan valt dit nog mee.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:46 schreef Wotte het volgende:
Dat er vroeg gehandeld is noodzaak...quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:11 schreef H.FR het volgende:
[..]
Er is in ieder geval redelijk vroegtijdig gehandeld. Hoe het uitpakt merken we vanzelf, maar je hebt straks 4 aankopen voor de prijs van 1 Milambo (incl. Bonussen). Dus dat is op zich niet gek. Nog een talentvolle LCV achter Hancko en je kunt het seizoen begonnen.
Zo vanzelfsprekend is het allemaal niet blijkt uit het verleden.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat er vroeg gehandeld is noodzaak...
Je speelt over 4 weken Champions L voorronde....
Mooie club voor Hancko. Veel mooiere club ook dan Al-Nassr. Hopelijk kan hij alsnog naar Italië.quote:Op donderdag 3 juli 2025 23:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
DiMarzio noemt Juventus als club die 'interesse' heeft in Hancko.
#WACHTKAMERquote:Oorverdovende stilte uit woestijn: David Hancko keert onverwacht terug op trainingsveld Feyenoord
Feyenoord was al akkoord met een bod van Al-Nassr op Dávid Hancko en de Slowaak is al geruime tijd persoonlijk rond met de Saoedische club. Maar opeens is er radiostilte vanuit de woestijn en dus keert Hancko vandaag terug op trainingscomplex 1908.
Tegen ieders verwachting in meldt David Hancko (27) zich deze vrijdag weer op trainingscomplex 1908 naast Varkenoord. De Slowaakse verdediger leek op weg naar Al-Nassr voor een transfersom van ruim 35 miljoen euro, maar door een plotselinge, oorverdovende stilte vanuit Saoedi-Arabië staat de droomtransfer plots in de wachtkamer en zit zowel de speler als Feyenoord in onzekerheid.
De verbazing zal voelbaar zijn als Hancko het trainingsveld weer zal betreden. Robin van Persie, die recent nog grapte dat de verdediger wat hem betreft ‘tien jaar mocht bijtekenen’, kan hem nu onverwacht de hand schudden. Hancko zelf was er na de laatste wedstrijd van vorig seizoen tegen SC Heerenveen van overtuigd dat hij zijn laatste minuten voor Feyenoord had gespeeld. De overstap naar Al-Nassr leek een kwestie van tijd.
De deal was namelijk in een vergevorderd stadium. Technisch directeur Fernando Hierro van de Saoedische club bezocht de Kuip al eens en zo’n twee maanden geleden zaten vertegenwoordigers van Al-Nassr met de Feyenoord-directie om tafel.
Er werd een persoonlijk akkoord bereikt met Hancko en nadat de contractverlenging van sterspeler Cristiano Ronaldo was afgerond, volgde een officieel bod. Hoewel Feyenoord zwijgt over de exacte hoogte, bevestigen ingewijden dat de club akkoord was met een transfersom van rond de 35 miljoen euro. De details zouden geen obstakel meer vormen.
Maar sindsdien is het stil. De oorzaak lijkt te liggen in een interne machtsstrijd bij Al-Nassr, waar recentelijk diverse bepalende figuren werden vervangen. Voor de plichtsgetrouwe Hancko betekende het simpelweg dat hij deze week het vliegtuig naar Nederland pakte.
Zijn management rekent nog altijd op een goede afloop; andere geïnteresseerde clubs werden de afgelopen tijd niet voor niets afgehouden. Zolang Al-Nassr de deal echter niet afrondt, zit Hancko in de wachtkamer.
De gevolgen? De oefenwedstrijd tegen Cambuur van zaterdag laat hij logischerwijs schieten. Of hij de week erna tegen Union Sint-Gillis en AA Gent wel in actie komt, hangt volledig af van een telefoontje uit het Midden-Oosten.
Niet alleen voor Hancko is de situatie verwarrend. Ook Feyenoord kan zijn eigen transferplannen niet doorzetten. De komst van de talentvolle Spaanse jeugdinternational Yarek Gasiorowski (Valencia) is direct gekoppeld aan het vertrek van Hancko. Zolang de Slowaak blijft, is zijn beoogde opvolger te duur en onhaalbaar. Bovendien weet de Spaanse Pool ook dat naar Feyenoord gaan terwijl Hancko daar nog is, zinloos is. En er is meer interesse voor de Gasiorowski, ook PSV zou in de markt voor hem zijn.
En zo staat Hancko, na 97 wedstrijden en een landstitel met Feyenoord, dus weer op het veld in Rotterdam waar hij dacht afscheid te hebben genomen. Hij had van grote afstand willen toekijken hoe nieuwe aanwinsten als Luciano Valente, Sem Steijn en Bjorn Meijer, die zo goed als zeker naar Feyenoord komt, bij de club zouden integreren. Nu maakt hij alsnog kennis met Steijn als ploeggenoot. Of hij ook Meijer nog meemaakt in Rotterdam is de grote vraag. Wachtend op het signaal dat de stilte doorbreekt en zijn Saoedische droom alsnog werkelijkheid wordt.
Ik weet niet of ik dit verhaal moet geloven.quote:Feyenoord was al akkoord met een bod van Al-Nassr op Dávid Hancko en de Slowaak is al geruime tijd persoonlijk rond met de Saoedische club. Maar opeens is er radiostilte vanuit de woestijn en dus keert Hancko vandaag terug op trainingscomplex 1908.
Dat is het probleem, er was waarschijnlijk alleen een principe totaalakkoord en geen über finaal totaalakkoord.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit verhaal moet geloven.
Deze tekst zegt dat Feyenoord akkoord was en dat Hansco akkoord was
Je sluit een deal met een club en niet met personen. Dan zou je denken dat er een mondelinge overeenkomst is die niet meer teruggedraaid kan worden.
Kan dit dan Juridische aangevochten worden? Enzovoorts
Ik denk dat er helemaal geen akkoord was tussen de partijen. Maar AD en media weer met hun bullshit
Nou, hij is er hoor.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooie club voor Hancko. Veel mooiere club ook dan Al-Nassr. Hopelijk kan hij alsnog naar Italië.
Waar blijft trouwens Diarra?
Als Feyenoord user @Qarrad in dienst had als juridisch adviseur had hij het wel afgetimmerd met een jezusmijnhartkleppenheereverlosmij-clausulequote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat is het probleem, er was waarschijnlijk alleen een principe totaalakkoord en geen über finaal totaalakkoord.
Did you just assume my gender?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als Feyenoord user @:Qarrad in dienst had als juridisch adviseur had hij het wel afgetimmerd met een jezusmijnhartkleppenheereverlosmij-clausule
Al Nassr moet ook akkoord gaan lieve klaas. Daar is een bod indienen niet genoeg voor.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit verhaal moet geloven.
Deze tekst zegt dat Feyenoord akkoord was en dat Hansco akkoord was
Je sluit een deal met een club en niet met personen. Dan zou je denken dat er een mondelinge overeenkomst is die niet meer teruggedraaid kan worden.
Kan dit dan Juridische aangevochten worden? Enzovoorts
Ik denk dat er helemaal geen akkoord was tussen de partijen. Maar AD en media weer met hun bullshit
Italiaanse clubs hebben nooit geen geldquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mooie club voor Hancko. Veel mooiere club ook dan Al-Nassr. Hopelijk kan hij alsnog naar Italië.
Waar blijft trouwens Diarra?
Jij snapt akkoord tussen BEIDE partijen niet?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Al Nassr moet ook akkoord gaan lieve klaas. Daar is een bod indienen niet genoeg voor.
Maar dat snap je vast wel.
Ik vind overigens nog wel een verschil zitten tussen een Nederlandse speler voor een fooitje terughalen die ‘gegijzeld’ was door een Russisch contract en daar absoluut niet meer wilde spelen, en een gigantisch bedrag naar Rusland overmaken voor een speler die er zelf voor heeft gekozen daar te voetballen tijdens een oorlog.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:20 schreef Elan het volgende:
https://www.fr12.nl/trans(...)an-doden-in-oekraine
Eens. We moeten ons niet verlagen tot het niveau van PSV.
Je zou al geen speler moeten willen die vrijwillig naar een Russische club in oorlogstijd is gegaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:20 schreef Elan het volgende:
Alleen slaat die quote nergens op.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:20 schreef Elan het volgende:
Ik vind dat hij groot gelijk heeft. Het is moreel verwerpelijk om op dit moment zaken te doen Russen. Snel door met voetballers die wel een moreel kompas hebben.quote:
Dat het moreel verwerpelijk is dat is iets anders he. De quote slaat nergens op.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind dat hij groot gelijk heeft. Het is moreel verwerpelijk om op dit moment zaken te doen Russen. Snel door met voetballers die wel een moreel kompas hebben.
Niet alleen voetballers, mensen in het algemeen. Als er een zak geld tevoorschijn komt raakt bij veel mensen het zogenaamde kompas even van de wap af.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat het moreel verwerpelijk is dat is iets anders he. De quote slaat nergens op.
Maar daarnaast, voetballers met een 'moreel kompas'
Ik vind dat voetbal en politiek (en helemaal voetbal en oorlog) lekker los van elkaar mag blijvenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind dat hij groot gelijk heeft. Het is moreel verwerpelijk om op dit moment zaken te doen Russen. Snel door met voetballers die wel een moreel kompas hebben.
Had niks anders verwacht van iemand die geen problemen zou hebben met een kindermishandelaar bij zijn club.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind dat voetbal en politiek (en helemaal voetbal en oorlog) lekker los van elkaar mag blijven
Als je dat denkt dan volg je pas sinds gisteren voetbalquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:05 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik vind dat voetbal en politiek (en helemaal voetbal en oorlog) lekker los van elkaar mag blijven
Maar dat staat nergensquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij snapt akkoord tussen BEIDE partijen niet?
Het is toch absurd dat je geen speler uit Israël zou kunnen of mogen halen? Waarom in godsnaam niet? Omdat Netanyahu de weg kwijt is?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben het niet eens per se oneens met de morele discussie, alleen het is toch ook wel een beetje selectief allemaal. Laatst heeft Twente nog een speler uit Israël gehaald, maar dat is gewoon alleen een kantlijnberichtje geweest met "Twente heeft ... binnen". En eigenlijk valt er voor enorm veel landen wel een argument te vinden om er geen speler vandaan te halen.
Maar goed, we hebben hier wel de toeslagenaffaire gehad natuurlijk.
Ik volg voetbal al heel wat jarenquote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:14 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als je dat denkt dan volg je pas sinds gisteren voetbal
Als je voetbal al heel wat jaren zou volgen, zou je weten dat veel clubs met politieke motieven zijn opgericht. Dus wegblijven van de politiek is sowieso een utopie. Maar het kan zijn dat je jezelf gewoon dom houdt natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:09 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik volg voetbal al heel wat jarenWat voetballers buiten het veld doen moeten ze lekker zelf weten, maar al die politieke symbolen en transfers die wel of niet plaats vinden vanwege het geboorteland van een speler; ik heb er niks mee.
Sowieso zijn die politieke statements een beetje eng omdat de gemiddelde voetballer een IQ heeft wat nauwelijks in de dubbele cijfers geraakt.
Nu ligt de vergelijking tussen Israël en Rusland gevoelig en vind ik ook dat Nederlandse clubs naar Israël geen geld naar moeten overmaken, maar het is wel van een andere orde en hier geen relevante discussie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ben het niet eens per se oneens met de morele discussie, alleen het is toch ook wel een beetje selectief allemaal. Laatst heeft Twente nog een speler uit Israël gehaald, maar dat is gewoon alleen een kantlijnberichtje geweest met "Twente heeft ... binnen". En eigenlijk valt er voor enorm veel landen wel een argument te vinden om er geen speler vandaan te halen.
Maar goed, we hebben hier wel de toeslagenaffaire gehad natuurlijk.
Ja, dat is dus eigenlijk wat ik ook een beetje zeg.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Het is toch absurd dat je geen speler uit Israël zou kunnen of mogen halen? Waarom in godsnaam niet? Omdat Netanyahu de weg kwijt is?
Dus als Wilders full loco gaat dan worden alle Nederlandse spelers ook tot persona non grata verklaard? Wat een kolder.
Daar ben ik het ook zeker mee eens hoor en ik ben ook geen voorstander van Ugalde (overigens ook op voetbalgebied niet), maar dat neemt niet weg dat ik het tegelijkertijd ook wel erg selectief vind.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu ligt de vergelijking tussen Israël en Rusland gevoelig en vind ik ook dat Nederlandse clubs naar Israël geen geld naar moeten overmaken, maar het is wel van een andere orde en hier geen relevante discussie.
Rusland is op dit moment de overduidelijke agressor in een oorlog tegen Oekraïne, die wij ook steunen uit zelfverdediging. Miljoenen overmaken richting Rusland betekent letterlijk het Russische leger financieren. Dat valt niet goed te praten.
Maar achter veel transfers zitten natuurlijk helemaal geen politieke motieven, dat snap jij ook toch? Zo'n Ugalde moet je eigenlijk vooral niet halen omdat hij er geen kut van kan, maar hem laten lopen omdat hij toevallig in Rusland voetbalt is gewoon lachwekkend.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 14:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Als je voetbal al heel wat jaren zou volgen, zou je weten dat veel clubs met politieke motieven zijn opgericht. Dus wegblijven van de politiek is sowieso een utopie. Maar het kan zijn dat je jezelf gewoon dom houdt natuurlijk.
Rutger moet eens een paar goede tikken krijgen. Wat een gezwel.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij snapt akkoord tussen BEIDE partijen niet?
Feyenoord is akkoord met Al Nassrquote:Feyenoord was al akkoord met een bod van Al-Nassr op Dávid Hancko en de Slowaak is al geruime tijd persoonlijk rond met de Saoedische club.
Pas nou op, voor je het weet gaat ie aangifte doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Rutger moet eens een paar goede tikken krijgen. Wat een gezwel.
Rutger krijgt een stijfje als hij aan de HCS periode terugdenkt, of de ellende rond 2010. Succes is niet goed, het moet kut gaan.
Een enge narcist is het.
Hoe neemt Dimitri Metgod de telefoon op? @Calandquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:44 schreef Irritatie100 het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuws/metgod-nieuwe-stadionspeaker-feyenoord
Er is een algeheel finaal totaalakkoord met de nieuwe stadionspeaker.
Mochten we meedoen aan de EL, dan mag je als doel stellen écht ver te komen. Van dit deelnemersveld hebben alleen Aston Villa en Crystal Palace beduidend beter spelersmateriaal.quote:
Nog lang geen Champions League gelden maar helemaal geen misselijke bedragen. Met recettes en winstbonussen en met wat mazzel kom je misschien wel tot de kwart of halve finale dan kom je ook wel uit op 35/40 miljoen?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mochten we meedoen aan de EL, dan mag je als doel stellen écht ver te komen. Van dit deelnemersveld hebben alleen Aston Villa en Crystal Palace beduidend beter spelersmateriaal.
Maar ja, AS Roma.
Dacht dat dit ventje een paar maanden geleden had aangekondigd iets anders te gaan doen.quote:
Komt in de buurt vd CL 6/7 jaar geledenquote:
Veel geld. Hopelijk is een deel op basis van bonussen die vanaf x aantal wedstrijden geldig zijn.quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 16:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..] Van dit deelnemersveld hebben alleen Aston Villa en Crystal Palace beduidend beter spelersmateriaal.
Als de zaakwaarnemer van Zerrouki boos is en zijn speler weg wil halen heb ik daar verder wel vrede mee. Anyway, spelers krijgen goed betaald en er is een prima trainer. Wat hebben ze verder met Te Kloese te maken? Kan me niet voorstellen dat spelers weg zouden willen door hem. Misschien dat hij niet zo lief voor de zaakwaarnemers is, maarja, dat hoort erbij lijkt me.quote:
Wat mij betreft begint Robin van Persie dit seizoen pas aan zijn eerste echte test. Tot nu toe lijkt hij wel een redelijke trainer maar tactisch misschien wat matig, maar dit seizoen kunnen we hem wat mij betreft pas echt goed beoordelen. Of hij een goede trainer is vind ik dus nog te vroeg om te zeggen.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Als de zaakwaarnemer van Zerrouki boos is en zijn speler weg wil halen heb ik daar verder wel vrede mee. Anyway, spelers krijgen goed betaald en er is een prima trainer. Wat hebben ze verder met Te Kloese te maken? Kan me niet voorstellen dat spelers weg zouden willen door hem. Misschien dat hij niet zo lief voor de zaakwaarnemers is, maarja, dat hoort erbij lijkt me.
Het is een reflexquote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh we zijn weer heel druk met ZKA omdat hij iets op zijn Twitter zet.
Het is allemaal wat he mensen.
Wie is deze gastquote:
onze 020 vrienden van espn vinden het allemaal niet zo leuk dat feyenoord spelers wil halenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 21:11 schreef De_Pel het volgende:
Moet zeggen dat ik van de houding “wij-gaan-even-een-signaal-afgeven-met-het-halen-van-dure-spelers-want-wij-gaan-dit-keer-echt-voor-het-kampioenschap” een beetje ontoepasselijk word. Voor je het weet zit je met een moderne Tim de Cler en Gio van Bronckhorst voor 1 positie in je selectie, en ga je diep in het rood.Timmie in Oranje, die ging helemaal in zichzelf geloven. Mooie tijd, wil ik nooit meer meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Moet zeggen dat ik van de houding “wij-gaan-even-een-signaal-afgeven-met-het-halen-van-dure-spelers-want-wij-gaan-dit-keer-echt-voor-het-kampioenschap” een beetje ontoepasselijk word. Voor je het weet zit je met een moderne Tim de Cler en Gio van Bronckhorst voor 1 positie in je selectie, en ga je diep in het rood.Ja want jij denkt met 11 basisspelers wel voor de titel kunt gaan spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Moet zeggen dat ik van de houding “wij-gaan-even-een-signaal-afgeven-met-het-halen-van-dure-spelers-want-wij-gaan-dit-keer-echt-voor-het-kampioenschap” een beetje ontoepasselijk word. Voor je het weet zit je met een moderne Tim de Cler en Gio van Bronckhorst voor 1 positie in je selectie, en ga je diep in het rood.Alleen hebben we nu daadwerkelijk geld te besteden en toen niet / nauwelijks. Ik vind de situaties totaal onvergelijkbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind er wel een risico aan zitten dat er zo onomwonden over de titelaspiraties wordt gesproken. Dat kan altijd zo lekker backfireren. Zeker omdat wij niet gewend zijn om regelmatig kampioen te worden.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Snap ik ook wel, maar het blijft Feyenoord, dus ik houd mn hart vast.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Alleen hebben we nu daadwerkelijk geld te besteden en toen niet / nauwelijks. Ik vind de situaties totaal onvergelijkbaar.
Ik vind er wel een risico aan zitten dat er zo onomwonden over de titelaspiraties wordt gesproken. Dat kan altijd zo lekker backfireren. Zeker omdat wij niet gewend zijn om regelmatig kampioen te worden.
quote:Liverpool, Manchester United en Tottenham strijden om de handtekening van Orkun Kökcü, meldt CaughtOffside. De middenvelder zou voor 40 miljoen euro Benfica kunnen verlaten in de zomer en manager Arne Slot lijkt een goede kans te maken op een hereniging.
Reken maar op een lager bedrag. Dit is al de tweede trainer op een rij waar hij ruzie mee heeft.quote:
Dat die spullen via een sluiproute gaan moet je genoeg zeggen... Handelen met Rusland is een zware no-go. Was/ben ook totaal niet happy met die zogenaamde interesse van Ajax in Spertsyan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
onze 020 vrienden van espn vinden het allemaal niet zo leuk dat feyenoord spelers wil halen
komen ze met dit soort bullshit aanzetten, waarschijnlijk heeft er iemand van espn hem ge contact om zijn mening te geven ....om die transfer discutabel te laten maken
terwijl er nog via allerlei sluipwegen er allemaal spullen richting rusland gaan en ook gas wordt gekocht internationaal van rusland
Misschien moet je het zo zien dat die speler zo langzamerhand ook weg wil van het Russische regime....quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:56 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat die spullen via een sluiproute gaan moet je genoeg zeggen... Handelen met Rusland is een zware no-go. Was/ben ook totaal niet happy met die zogenaamde interesse van Ajax in Spertsyan.
Iig goed te zien dat de meeste Fokkers op een paar idioten er net zo over denken.
quote:Ugalde staat open voor terugkeer naar de Eredivisie: "Tijd om na te denken"
vandaag, 09:57 84 reacties
Manfred Ugalde staat bij in Rotterdam op de radar om Ayase Ueda op te volgen als eerste spits van Feyenoord. Het lukt de Japanner niet om te overtuigen, waardoor in de havenstad is besloten een waardige concurrent naar de club te halen. De Costa Ricaan is zeker een optie, al lijkt zijn komst wel een uitdaging.
Na een moeizame start in Rusland brak Ugalde het afgelopen seizoen definitief door bij Spartak Moskou, waar hij kwam tot negentien doelpunten en zes assists. De spits heeft nu als mogelijkheid om terug te keren in Nederland, nadat hij eerder al bij FC Twente goed was voor 22 doelpunten en 13 assists in 84 officiële wedstrijden. Momenteel beschikt Ugalde over een transferwaarde van vijftien miljoen euro.
Ugalde werd afgelopen seizoen topscorer van de Russische competitie. "Persoonlijk ben ik erg blij en dankbaar aan God, want het is belangrijk om topscorer te worden, maar voor het team ben ik wel teleurgesteld, want we wilden de competitie of de beker winnen", vertelt de Costa Ricaan in gesprek met ESPN. "Nu is het tijd om na te denken over volgend seizoen en om te kijken hoe we dingen op de best mogelijke manier kunnen aanpakken", reageert de spits op de transfergeruchten.
Eerste bod
Een van de redenen om terug te keren naar Nederland is dat Ugalde dan Europees voetbal kan spelen, wat ook voor het nationale elftal een meerwaarde kan zijn. "Voor het nationale team is het uiteraard altijd een pluspunt om die belangrijke wedstrijden te spelen, maar dan moet die mogelijkheid er wel zijn", concludeert de spits.
Feyenoord bracht volgens ESPN al een openingsbod uit van vijftien miljoen euro, maar dit bedrag werd door de Russen direct afgewezen. Desondanks houden de Rotterdammers hoop op een deal. Voor Ugalde is naast Europees voetbal ook de professionele organisatie van Feyenoord een overtuigingsmiddel om terug te keren naar Nederland.
Morele afweging
Uiteraard klonken er al snel vraagtekens bij een mogelijke transfer, want moet Feyenoord wel zaken doen met een club uit Rusland? Een woordvoerder van de club reageerde kort in gesprek met RTV Rijnmond. "We praten publiekelijk nooit over in hoeverre verhalen over interesse in welke spelers dan ook kloppen. Mensen mogen ervan uitgaan dat Feyenoord afwegingen altijd zorgvuldig zal maken en zich te allen tijde zal houden aan alle wet- en regelgeving."
Dit kan niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ESPN heeft Feyenoord een openingsbod van 15 miljoen euro uitgebracht op Ugalde.
Schijnbaar is Feyenoord bereid het transferrecord zeer ruim te verbreken voor Ugalde.
Dit kan wel. We moeten een inhaalslag doen.quote:
quote:Ajax – recordaankoop 💸
Steven Bergwijn, overgenomen van Tottenham Hotspur in juli 2022 voor ¤31,25 miljoen.
Daarmee staat hij bovenaan als de duurste aankoop uit de geschiedenis van Ajax en zelfs de hele Eredivisie
footballtransfers.com
+13
en.wikipedia.org
+13
reuters.com
+13
.
Andere topaankopen van Ajax:
Sébastien Haller – ¤22,5 miljoen (2021)
reddit.com
+6
en.wikipedia.org
+6
ajax1.nl
+6
Josip ¦utalo – ¤23,5 miljoen (2023)
footballtransfers.com
+2
en.wikipedia.org
+2
teamtalk.com
+2
Daley Blind – ¤16 miljoen (2018)
en.wikipedia.org
+15
en.wikipedia.org
+15
ajax1.nl
+15
PSV – recordaankoop 💶
Noa Lang, overgenomen van Club Brugge in juli 2023 voor ¤15 miljoen.
Volgens PSV was dit de duurste aankoop ooit
en.wikipedia.org
+2
dailysports.net
+2
en.wikipedia.org
+2
en.wikipedia.org
.
Andere grote PSV-aankopen:
Bruma – ¤12 miljoen (2019)
en.wikipedia.org
goal.com
+2
squawka.com
+2
en.wikipedia.org
+2
Misschien had ie dat eerder moeten bedenken..quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Misschien moet je het zo zien dat die speler zo langzamerhand ook weg wil van het Russische regime....
Een inhaalslag in miskopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit kan wel. We moeten een inhaalslag doen.
[..]
Briljant zijn is mijn gavequote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een inhaalslag in miskopen.
Klinkt als een briljant plan Klaas.
Los van of je überhaupt zaken moet willen doen met een Russische club en of er voor dat geld geen andere spitsen te vinden zijn die net zo goed zijn (want dat denk ik wel), denk ik wel dat Ugalde het best goed zal gaan doen als hij naar Feyenoord komt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een inhaalslag in miskopen.
Klinkt als een briljant plan Klaas.
Het was meer het niet bepaald indrukwekkende lijstje met namen waar Klaas mee op de proppen kwam. Over Ugalde heb ik verder niet zoveel te zeggen, afgezien van het feit dat hij het leuk heeft gedaan voor een korte periode in Enschede. Hoe zijn prestaties nu in Rusland zich verhouden heb ik echt geen flauw benul van.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:45 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Los van of je überhaupt zaken moet willen doen met een Russische club en of er voor dat geld geen andere spitsen te vinden zijn die net zo goed zijn (want dat denk ik wel), denk ik wel dat Ugalde het best goed zal gaan doen als hij naar Feyenoord komt.
Welke club wil niet die koopjes voor onder de 5 miljoen? Hoeveel van die spelers zullen er zijn denk je?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het was meer het niet bepaald indrukwekkende lijstje met namen waar Klaas mee op de proppen kwam. Over Ugalde heb ik verder niet zoveel te zeggen, afgezien van het feit dat hij het leuk heeft gedaan voor een korte periode in Enschede. Hoe zijn prestaties nu in Rusland zich verhouden heb ik echt geen flauw benul van.
Vind het voornamelijk weer een ongekende pittige uitgave in deze transferperiode. Na de 10 voor Steijn, 7 voor Valente en wellicht 6 voor Meijer en dan nu Ugalde. Iets te hoog Eredivisie-gehalte als je het mij vraagt. Juist omdat de scouting toch altijd wel met leuke namen kwam de laatste jaren en de transferuitgaven voor spelers onder de pak hem beet 5 miljoen meer hebben laten zien dan iedere speler daarboven.
In ieder geval niet Zerrouki, Stengs, Ueda en Ivanusec die ook voor die pittige bedragen gekomen zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Welke club wil niet die koopjes voor onder de 5 miljoen? Hoeveel van die spelers zullen er zijn denk je?
Je kan dat beleid (waar toen nul verwachtingen waren) toch niet vergelijken met nu?
Ik zou mij als supporter best wel besodemieterd voelen als je nu met een 26-jarige speler uit de Noorse competitie aan zou komen. Je hebt vanaf zomer 2022 voor 240+ miljoen verkocht en 2x Champions League gespeeld notabene..
En welke spelers waren belangrijker dan Gimenez, Hancko en Paixao?
Jij leeft nog in de oude tijdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In ieder geval niet Zerrouki, Stengs, Ueda en Ivanusec die ook voor die pittige bedragen gekomen zijn.
Het punt is dan ook niet dat je die uitgaven niet moet maken, natuurlijk moet je die stappen maken. Het enige wat ik zeg is dat spelers als Paixao, die voor 4,5 gekomen is, toch leuk gescoute spelers zijn. En daarvan moet Feyenoord het nu eenmaal nou hebben. En niks mis met een 26-jarige speler uit de Noorse competitie als die levert, neem een Hwang.
Ik heb even gekeken op TM. Vanaf zomer 2022 heb je 240+ miljoen gepakt transferinkomsten gepakt nog excl. Hancko en Paixao.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jij leeft nog in de oude tijd
En dat doen heleboel Feyenoord supporters op dit moment
Feyenoord moet doorpakken door structureel in de CL te eindigen
Dit jaar acht ik de kans klein dat Feyenoord het gaat halen.
Maar volgend seizoen moet het gewoon weer
Kijk naar 020 die kon door structureel een aantal jaren in de CL te spelen een heel kapitaal opbouwen en in die fase was Feyenoord bijna nu ook. Het kan nog steeds als je dit seizoen ook de CL nog haalt.
Daarvoor zal je dus in spelers moeten investeren en dat kan weles duur uitpakken
Dat bedoel ik ook met oude tijd en nieuwe tijdquote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:42 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken op TM. Vanaf zomer 2022 heb je 240+ miljoen gepakt transferinkomsten gepakt nog excl. Hancko en Paixao.
Dat is evenveel als vanaf zomer 2000 tot en met zomer 2021.
Zelfs rond die tijd gaf je 5+ miljoen uit aan de Ono's en Lazovics. Dan mag je na 20 jaar wel even wat minder in paniek raken van zulke bedragen hoor.
Kennelijk is dat de nieuwe tijd.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 12:25 schreef bbuddybb het volgende:
Bizar veel geld voor een kleine spits die 1 op 3 loopt. Daarbij doe je ook nog eens zaken met Rusland.
Blijven doneren.quote:Forbidden
You don't have permission to access /user/active/178214 on this server.
Server unable to read htaccess file, denying access to be safe
Natuurlijk is het leuk als je een Paixao (of Aursnes) voor een koopje binnenhaalt. Maar tegenover elke Paixao staan ook 2/3 spelers die het niet halen. Is niet erg, daarom zijn het gokjes, maar idealiter haal je die gokjes als je al wel een goede basis hebt staan, niet een gokje die er gelijk moet staan. Want dan kan je nogal eens flink op je bek gaan.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 11:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In ieder geval niet Zerrouki, Stengs, Ueda en Ivanusec die ook voor die pittige bedragen gekomen zijn.
Het punt is dan ook niet dat je die uitgaven niet moet maken, natuurlijk moet je die stappen maken. Het enige wat ik zeg is dat spelers als Paixao, die voor 4,5 gekomen is, toch leuk gescoute spelers zijn. En daarvan moet Feyenoord het nu eenmaal nou hebben. En niks mis met een 26-jarige speler uit de Noorse competitie als die levert, neem een Hwang.
Maar die bewering heb ik dan ook nooit gemaakt.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 13:40 schreef alopio het volgende:
[..]
Natuurlijk is het leuk als je een Paixao (of Aursnes) voor een koopje binnenhaalt. Maar tegenover elke Paixao staan ook 2/3 spelers die het niet halen. Is niet erg, daarom zijn het gokjes, maar idealiter haal je die gokjes als je al wel een goede basis hebt staan, niet een gokje die er gelijk moet staan. Want dan kan je nogal eens flink op je bek gaan.
Een Paixao heeft ook even nodig gehad om zijn niveau te halen en was in zijn eerste jaar gewoon backup voor Idrissi.
Je mag dus best geld uitgeven voor een speler die er direct staat (al is dat geen garantie natuurlijk)
Ongeschikt voor het beoefenen van topsport deze beste man. Als je na maanden herstel nog steeds een aangepaste opbouw van de voorbereiding nodig hebt.quote:
Geld smijten moet je nooit doen, gewoon verstandige aankopen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:47 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ik wil niet de debby downer uithangen hiero maar het smijten met geld geeft me een slecht voorgevoel over hoe dit gaat eindigen. @:Pistolero Hoe denk jij er over?
Maar Hwang, Timber en Hancko waren alle 3 wel zo’n 8 miljoen per stuk. Dus je gaat al gauw richting de 10 miljoen voor dergelijke spelers als je die nu wilt oppikken.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:52 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Geld smijten moet je nooit doen, gewoon verstandige aankopen.
Als je ziet dat je een Moder voor een 1,5 miljoen kan binnenhalen. Dat is een uitzondering natuurlijk. Maar ook Hwang, Timber, Hancko en dergelijke waren/zijn prima aankopen.
Klopt. Maar ik neem aan dat vooral Hancko en Hwang toch wel behoorlijk gevolgd zijn voor hun komst. Dus dan is dat niet per definitie geld smijten.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar Hwang, Timber en Hancko waren alle 3 wel zo’n 8 miljoen per stuk. Dus je gaat al gauw richting de 10 miljoen voor dergelijke spelers.
Benieuwd naar Bae.quote:Van Persie heeft in de tweede helft de volgende namen het veld in gestuurd: Bossin; Otte, Ringeling, Candelaria, Sneijer; Parlanti, Bae, Bullaude, Slory, Carranza, Zinhagel.
Het is Cambuur maar.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 15:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zelfs met een bijna half jeugdelftal vond ik het niveauverschil toch wel schrikbarend groot.
Toch een top 5 ploeg uit de KKD.quote:
quote:
o dat , jah dat viel me ook al op pffffffquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:13 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens ESPN heeft Feyenoord een openingsbod van 15 miljoen euro uitgebracht op Ugalde.
Schijnbaar is Feyenoord bereid het transferrecord zeer ruim te verbreken voor Ugalde.
Ja, het lijkt mij dat je voor dat geld wel spitsen moet kunnen vinden die minimaal even goed zijn als Ugalde. Hoewel ik Ugalde wel inschat als een versterking hoor.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al je principes door de plee voor een Costa Ricaanse midget.
Nu ik er langer over nadenk, Zerouki en Ivanusec kostte dit ook ongeveer. Meer geld is geen garantie op betere spelers. Hopelijk laat Ruijl zien een vakbekwame man te zijn.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 14:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar Hwang, Timber en Hancko waren alle 3 wel zo’n 8 miljoen per stuk. Dus je gaat al gauw richting de 10 miljoen voor dergelijke spelers als je die nu wilt oppikken.
Was er nog niet klaar voor, was zelf een teringventje die niet goed lag in de groep, met name Gullit was een slechte trainer, we hadden al een bijzonder goede aanval waardoor Lazovic overbodig was, genoeg redenen.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Het gekke is dat Lazovic eigenlijk ook helemaal niet zo’n slechte spits was. Kwam om één of andere reden niet uit de verf bij Feyenoord, maar heeft het volgens mij best aardig gedaan bij PSV als ik het me wel herinner.
Zekerheidjes kopen bestaat dan eigenlijk ook niet.
Ik wil gewoon geen herhaling van het begin van deze eeuw toen we investeerde en investeerde en succes uitbleef en het de club in financiele problemen storttrquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
Sommige mensen kunnen die hoge transfersommen bij Feyenoord niet accepteren omdat het altijd de club zonder geld is geweest de afgelopen 60 jaar
Wen er maar aan
We gaan gewoon naar aankopen tot 25 miljoen de komende jaren als het moet en als het kan
Doelstelling moet worden elk jaar CL
Feyenoord heeft nog nooit geld gehad. Waar heb je het over? Over welk jaar/transferperiode heb je het precies?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:36 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen herhaling van het begin van deze eeuw toen we investeerde en investeerde en succes uitbleef en het de club in financiele problemen storttr
Grapje of?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog nooit geld gehad. Waar heb je het over? Over welk jaar/transferperiode heb je het precies?
Zelfs die transferperiode met Makaay en Gio gaf je 'maar' 14 miljoen euro uit. Tuurlijk salarissen waren hoog maar Feyenoord heeft nooit boven de 15 miljoen aan transferuitgaven per zomer gezeten. En zelfs dat was uitzonderlijk tot zomer 17/18.quote:
oh ok, mss was dat meer gewoon het gebrek aan succes en geen restwaarde voor spelers wat de issue was en niet zoz zeer grote uitgave an sichquote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:50 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zelfs die transferperiode met Makaay en Gio gaf je 'maar' 14 miljoen euro uit. Tuurlijk salarissen waren hoog maar Feyenoord heeft nooit boven de 15 miljoen aan transferuitgaven per zomer gezeten. En zelfs dat was uitzonderlijk tot zomer 17/18.
Ff snel geteld maar van seizoen 01/02 tot 16/17 heb je voor ongeveer 95 miljoen gekocht en voor ong. 150 miljoen verkocht. Dat is gemiddeld per seizoen 6 miljoen uit en 9 miljoen in.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:56 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
oh ok, mss was dat meer gewoon het gebrek aan succes en geen restwaarde voor spelers wat de issue was en niet zoz zeer grote uitgave an sich
Netjes. En hoeveel landstitels gepakt van 01/02 tot 16/17 ?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 22:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ff snel geteld maar van seizoen 01/02 tot 16/17 heb je voor ongeveer 95 miljoen gekocht en voor ong. 150 miljoen verkocht. Dat is gemiddeld per seizoen 6 miljoen uit en 9 miljoen in.
Ben serieus onder de indruk van deze uiterst nuttige bijdrage van een fan door een club die tot 2 maal bijgestaan is door, 1 de gemeente en 2 door serieuze lokale investeerdersquote:Op zondag 6 juli 2025 00:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Netjes. En hoeveel landstitels gepakt van 01/02 tot 16/17 ?
quote:Op zondag 6 juli 2025 01:33 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Ben serieus onder de indruk van deze uiterst nuttige bijdrage van een fan door een club die tot 2 maal bijgestaan is door, 1 de gemeente en 2 door serieuze lokale investeerdersEnkele seizoenen geleden moest Gakpo nog verkocht worden om gaten in de begroting te dekken.
Als 1 van die 2/3 was weggevallen waren er ook in Eindhoven rigoureuze veranderingen nodig. Maakt niks uit. Blijf het maar lekker in je koppie houden. Geniet van je successen van de afgelopen 2 seizoenen.
Ben niet van ouwe koeien uit de sloot halen, maar bij mijn weten waren we begin jaren '70 1 van de meest welvarende ploegen in de eu.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 21:39 schreef CR7 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nog nooit geld gehad. Waar heb je het over? Over welk jaar/transferperiode heb je het precies?
Zoals gezegd, gefeliciteerd. Geniet er van. Ben blij voor je dat het niet anders is gelopen.quote:
Ja, of gewoon niet door de medische keuring gekomen en zijn zaakwaarnemer hangt maar een lulverhaal op.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:17 schreef Caland het volgende:
Apart verhaal, men wist toch al dat hij vanwege het EK later zou aansluiten
Voelt inderdaad alsof ze een (betere) back direct achter de hand hebben
Precies, als ze nu niet heel snel een andere linksback presenteren is het aardig lachwekkend. Het meest logisch zou zijn als ze in plaats van Meijer die jongen van Valencia (die Hancko zou moeten vervangen) snel binnen willen halen, want die kan ook op linksback.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:09 schreef Scrummie het volgende:
Ach Bjorn.
Jammer wel overigens. Maar nu ben ik wel benieuwd welke LB ze achter de hand hebben die er 100% direct staat.
Stengs en zijn zaakwaarnemer maakte er ook een mooi verhaal van afgelopen seizoen.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, of gewoon niet door de medische keuring gekomen en zijn zaakwaarnemer hangt maar een lulverhaal op.
Wel weer verspilde tijd en energie in het zoeken naar een nieuwe back, terwijl het best duidelijk was dat die jongen al een rugzakje had.quote:
Hij is gewoon niet door de keuring gekomen en ze hangen dit verhaal op om die jongen niet verder te beschadigen. Niet zo heel lastig verhaal.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel weer verspilde tijd en energie in het zoeken naar een nieuwe back, terwijl het best duidelijk was dat die jongen al een rugzakje had.
Tenzij ze dus al een andere back klaar hebben staan en dit als excuus gebruiken, maar dan vind ik het niet zo’n nette manier van handelen.
Als dat het geval is dan is dat schijnbaar de nieuwe manier van werken, aangezien ze ook een transfer vanuit Rusland overwegen.quote:Op zondag 6 juli 2025 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tenzij ze dus al een andere back klaar hebben staan en dit als excuus gebruiken, maar dan vind ik het niet zo’n nette manier van handelen.
Maar nu kunnen we er geen kwartet van maken, gemiste commerciële kansquote:Op zondag 6 juli 2025 11:02 schreef Tomatenboer het volgende:
Met Bijlow, Nieuwkoop en Stengs hebben we ook al genoeg chronisch zieken in de selectie.
Wat ben jij een ongelooflijke knuppelquote:Op zaterdag 5 juli 2025 10:58 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit seizoen moet je gewoon de titel pakken. PSV raakt Tillman en Lang kwijt en koopt voor miljoenen zooi als Van Bommel, Olij en Koval. Dan ben je aan je stand verplicht om kampioen te worden.
Tests matig doorstaan, kan tochquote:Op zondag 6 juli 2025 11:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
afgeketst nadat die goedgekeurd door de medische keuring kwam. Wist niet dat dat kon.
Dat ging volgens mij om littekenweefsel (bij Stengs) en een ‘slechte blessurebehandeling’ (bij Bijlow). Bij Bijlow was het sowieso een lulverhaal want Southampton had Ramsdale op de korrel. Bij Stengs was het een beetje gênant want Feyenoord had zelf laten uitlekken dat hij in principe kreupel was om die transfer te rechtvaardigen, die kwam er ook wel door maar ze wilden toen de voorwaarden alsnog veranderen.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:05 schreef Caland het volgende:
Tests matig doorstaan, kan toch
Gebeurde vorig seizoen twee keer
quote:Op vroege leeftijd kreeg Hatenboer de keuze tussen Sparta Rotterdam en Feyenoord. "‘We gingen bij beiden kijken", blikt hij terug. "Mijn vader dacht dat ik voor Feyenoord zou kiezen, maar ik zag dat mijn dribbelende Marokkaanse vriendjes daar op hun kop kregen omdat ze teveel dribbelden. Ik koos voor Sparta en wees Feyenoord af."
Laten we het hopen.quote:Op zondag 6 juli 2025 11:58 schreef Tomatenboer het volgende:
Maar er zijn dus meer clubs geïnteresseerd. Dan zal die daar wel naartoe gaan. Grotere kans dat die andere clubs minder moeite hebben met het neerleggen van een transfersom richting de 29 miljoen en minder moeite om aan hoge salariseisen te voldoen.
Wel zaken doen met Israël want dat is allemaal okequote:Op zondag 6 juli 2025 12:23 schreef TweedeKlum het volgende:
Geen zaken doen met Ruzzies hoor, kappen daarmee.
Ja toevallig ineens meer clubs, want de prijs moet omhoog gedreven wordenquote:
gratis zal dat niet zijn, want hij heeft nog een jaar bij dortmund, maar het zou niet eens zo een slechte optie zijnquote:
Komt die Grootfaam nog? Hoor je niks meer over.quote:Op zondag 6 juli 2025 13:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
ZinhagelGod beviel mij gisteren ook wel weer.
Ze doen er alles aan! Niet voor niets heeft hij tegen Cambuur rust gekregen: hij had immers al 4 hele trainingen gedaan die week, de arme jongen!quote:Op zondag 6 juli 2025 13:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Haalt probleemkind Bijlow de CL wel dan?
Harmouz, Kraaijeveld, Ouarghi, Zinhagel, Sliti zit genoeg talent aan te komenquote:Op zondag 6 juli 2025 13:35 schreef Caland het volgende:
[ x ]
ZinhagelGod beviel mij gisteren ook wel weer.
Harmouz liet gisteren vooral zien dat het hem allemaal wat te snel ging.quote:Op zondag 6 juli 2025 14:23 schreef Duveldrinker het volgende:
Z
[..]
Harmouz, Kraaijeveld, Ouarghi, Zinhagel, Sliti zit genoeg talent aan te komen
Want hij heeft bij Utrecht vorig jaar zo fantastisch gepresteerd? Nee, daar moet je niet aan beginnen.quote:Op zondag 6 juli 2025 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
gratis zal dat niet zijn, want hij heeft nog een jaar bij dortmund, maar het zou niet eens zo een slechte optie zijn
*Zorgenkindquote:Op zondag 6 juli 2025 13:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Haalt probleemkind Bijlow de CL wel dan?
Nieuwe bommen op Rotterdam financieren vind ik ook niet zo kekquote:Op zondag 6 juli 2025 11:58 schreef Caland het volgende:
20 miljoen voor een goede spits van 1 meter 40 vind ik wel erg veel geld
Nu vind ik hem ook veel en veel te duur hoor. Maar bijvoorbeeld Sem was ook te duur, terwijl je ook een beetje mee moet gaan met de inflatie. Spelers die je vroeger voor 5 of 6 miljoen kon halen, zouden nu al veel meer richting de 10 kosten. Niet dat we nu wel voor Ugalde moeten gaan, maar dat de lijn wat optrekt vergeleken met andere jaren is best uitlegbaar. We vergeten een beetje dat ook transferprijzen met inflatie meegaan.quote:Op zondag 6 juli 2025 21:46 schreef bbuddybb het volgende:
Willen ze nou echt het transferrecord verbreken voor godverdomme Ugalde?
Lekker geld overmaken naar de Russen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 6 juli 2025 21:46 schreef bbuddybb het volgende:
Willen ze nou echt het transferrecord verbreken voor godverdomme Ugalde?
Maar Til was daar al voor de oorlog toch? En Ugalde tijdens. Dus dan gaat het niet op.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:05 schreef Caland het volgende:
We kunnen er toch gewoon net als PSV een soort jankverhaal van maken dat we het puur doen om de speler te bevrijden uit Rusland?
#FreeUgalde
Mooi. Dan kunnen we inderdaad weer door.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:15 schreef Tomatenboer het volgende:
In de Russische pers schijnt te staan dat Spartak Moskou blijft vasthouden aan een transfersom van 20 tot 25 miljoen euro.
Neem aan dat Feyenoord dus wel doorschakelt dan.
Mooi. En door!quote:Op maandag 7 juli 2025 10:15 schreef Tomatenboer het volgende:
In de Russische pers schijnt te staan dat Spartak Moskou blijft vasthouden aan een transfersom van 20 tot 25 miljoen euro.
Neem aan dat Feyenoord dus wel doorschakelt dan.
Op naar de volgende. Hier kan DtK niet zoveel aan doen lijkt me. Logisch dat Hancko eerst verkocht moet worden als je 10mln gaat investeren in een vervanger.quote:
Hebben die jurken een keer interesse in één van onze spelers hebben ze opeens nooit geen geld.quote:
Ja, vrij frustrerend hoe dit loopt. En ook wel een tikkeltje riskant, want straks start je het seizoen met een verdediging Smal-Beelen-Trauner-Read met (op de rechtsback positie na) niks erachter.quote:
Jan Plug season is begonnen.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, vrij frustrerend hoe dit loopt. En ook wel een tikkeltje riskant, want straks start je het seizoen met een verdediging Smal-Beelen-Trauner-Read met (op de rechtsback positie na) niks erachter.
Niet mee eens.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:46 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op naar de volgende. Hier kan DtK niet zoveel aan doen lijkt me. Logisch dat Hancko eerst verkocht moet worden als je 10mln gaat investeren in een vervanger.
Feyenoord greep niet mis bij die Jap. Dat Belgische clubje vraagt gewoon 10-15 miljoen voor één of andere 28-jarige die nooit verder is gekomen dan KAA Gent.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ook op LB en RCV zit je namelijk matig. Deze jongen kan - net als Hancko zelf - ook op LB uit de voeten. Net als die jappennert ook op RCV uit de voeten zou kunnen. Je grijpt nu gewoon al een aantal keer mis betreft verdedigers, de voorbereiding is begonnen en de vCL nadert met rasse schreden.
Kloese leg te slapen. In Mexico.
Het is inderdaad zo dat je qua LCB matig zit omdat je alleen Hanco hebt en de kans is heel groot dat hij sowieso verkocht gaat worden, LB heb je maar 1 die kunt spelen en de RCB is ook matig omdat beide spelers niet laten zien dat ze goed genoeg zijn voor de basis.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Ook op LB en RCV zit je namelijk matig. Deze jongen kan - net als Hancko zelf - ook op LB uit de voeten. Net als die jappennert ook op RCV uit de voeten zou kunnen. Je grijpt nu gewoon al een aantal keer mis betreft verdedigers, de voorbereiding is begonnen en de vCL nadert met rasse schreden.
LCV is ook wel een lastige positie geworden omdat die Gonzalez helemaal niks was. Niet ideaal dat je geen back-up hebt, je moet eigenlijk direct voor de basis inkopen en dat gaat niet zolang Hancko nog bij de club is.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord greep niet mis bij die Jap. Dat Belgische clubje vraagt gewoon 10-15 miljoen voor één of andere 28-jarige die nooit verder is gekomen dan KAA Gent.
Uitstekend beleid om dan lachend weg te lopen.
We hadden Ramon Hendriks gewoon niet weg moeten doen verdomme.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
LCV is ook wel een lastige positie geworden omdat die Gonzalez helemaal niks was. Niet ideaal dat je geen back-up hebt, je moet eigenlijk direct voor de basis inkopen en dat gaat niet zolang Hancko nog bij de club is.
Die had niet nog een jaar op de bank willen zitten helaas.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
We hadden Ramon Hendriks gewoon niet weg moeten doen verdomme.
Dat was ik met je eens geweest als dit een jongen van 4 miljoen was. Maar het is gewoon veel geld als hij een backup zou worden.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:19 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Dat was sowieso heel dom ja.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
We hadden Ramon Hendriks gewoon niet weg moeten doen verdomme.
Volgens mij was de vraagprijs richting de 10 miljoen. Wat je in principe met wat voorwerk moet kunnen weten. Maargoed, dan is het prima dat je daarvoor past, maar dat was 2,5 maand geleden.quote:Op maandag 7 juli 2025 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord greep niet mis bij die Jap. Dat Belgische clubje vraagt gewoon 10-15 miljoen voor één of andere 28-jarige die nooit verder is gekomen dan KAA Gent.
Uitstekend beleid om dan lachend weg te lopen.
Hij kan ook LB spelen. Hancko kan ook LB spelen.quote:Op maandag 7 juli 2025 16:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat was ik met je eens geweest als dit een jongen van 4 miljoen was. Maar het is gewoon veel geld als hij een backup zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |