SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ugalde vind ik echt een verschrikkelijk ventjequote:
Ja dat idee had ik al dat je 'm niet moest, lol. Maar waarom? Specifieke redenen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ugalde vind ik echt een verschrikkelijk ventje
En ik vind dat we geen zaken moet doen met Russische clubs.
Die heeft een volledige Twente-Feyenoord besteed aan ruzie zoeken, janken, op de grond liggen, dat ging nergens meer over. Echt een etter.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik al dat je 'm niet moest, lol. Maar waarom? Specifieke redenen?
Eens wat Russische clubs betreft.
En net zo groot als een grassprietje.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef Slobeend het volgende:
Ugalde is toch ongeveer hetzelfde type als Ueda? Misschien wat aggresiever maar verder best wel overeenkomend.
Nee, Ugalde heeft best een hele aardige techniek. Kan meevoetballen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef Slobeend het volgende:
Ugalde is toch ongeveer hetzelfde type als Ueda? Misschien wat aggresiever maar verder best wel overeenkomend.
quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ugalde vind ik echt een verschrikkelijk ventje
En ik vind dat we geen zaken moet doen met Russische clubs.
‘Misschien wat agressiever’ is wel een understatement.quote:Op donderdag 3 juli 2025 08:51 schreef Slobeend het volgende:
Je schrijft Carranza verkeerd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
We moeten gewoon keiharde conclussies trekken: Feyenoord is ontevreden over Ueda en terecht
Het is gewoon een miskoop, hij zal af en toe wel een doelpuntje maken maar hij wordt voornamelijk fysiek afgebluft
Wat broeby teveel heeft fysieke kracht , heeft Ueda te weinig en vice versa kwa technische vermogen geldt dat ook
Het is gewoon niet compleet.
Zeker Champions L niveau is Ueda helemaal onwaardig
Ueda is fysiek juist best in orde. Het is al het andere zo ongeveer dat ontbreektquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:03 schreef klaasweetalles het volgende:
We moeten gewoon keiharde conclussies trekken: Feyenoord is ontevreden over Ueda en terecht
Het is gewoon een miskoop, hij zal af en toe wel een doelpuntje maken maar hij wordt voornamelijk fysiek afgebluft
Wat broeby teveel heeft fysieke kracht , heeft Ueda te weinig en vice versa kwa technische vermogen geldt dat ook
Het is gewoon niet compleet.
Ik ben daar niet zo van onder de indrukquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda is fysiek juist best in orde. Het is al het andere zo ongeveer dat ontbreekt
Waar denk je dat alle nieuwsberichten "van onze redactie" vandaan komen?quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:19 schreef alopio het volgende:
Loopt Rutger nou weer onder een pseudoniem reacties te posten bij berichten op 1908. Wat een kneusje is het toch ook.
Hoort bij de actquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je schrijft Carranza verkeerd.
Het is gewoon een persoonlijke vete tussen onze hamster en te Kloese. Iets met kleine piemel syndroomquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:13 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Waar denk je dat alle nieuwsberichten "van onze redactie" vandaan komen?
Die hele breuk van 1908/Rutger is gewoon voor de bühne, maar ondertussen is er niks veranderd.
Betalen zal niet zo moeilijk zijn na al het CL geld en al die grote uitgaande transfers die gemaakt zijn de afgelopen 2 seizoenenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ugalde gerucht blijkt dus wel te kloppen. Maar vraag me toch af hoe Feyenoord hem denkt te kunnen betalen. Zowel transfersom als salaris zal fors zijn neem ik aan.
Ik zie Feyenoord toch niet gauw 20 miljoen betalen voor een speler hoor. Dat zou een absoluut transferrecord betekenen (met afstand). Ik zie Feyenoord zelfs geen 15 miljoen betalen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 juli 2025 10:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Betalen zal niet zo moeilijk zijn na al het CL geld en al die grote uitgaande transfers die gemaakt zijn de afgelopen 2 seizoenen
Het kan een investering zijn die zich weer heel snel kan terugverdienen als je weer de CL haalt
Zeker als je beseft dat we voor Steijn en Valente ook al dik de portemonnee getrokken hebben. Zeker in dat kader vind ik het ook bijna onverantwoord worden. Om nog maar te zwijgen over waar de centen naar toe zouden moeten gaanquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord toch niet gauw 20 miljoen betalen voor een speler hoor. Dat zou een absoluut transferrecord betekenen (met afstand). Ik zie Feyenoord zelfs geen 15 miljoen betalen eerlijk gezegd.
het kan zijn dat er dingen veranderen bij Feyenoord wat eerst niet mogelijk wasquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord toch niet gauw 20 miljoen betalen voor een speler hoor. Dat zou een absoluut transferrecord betekenen (met afstand). Ik zie Feyenoord zelfs geen 15 miljoen betalen eerlijk gezegd.
Ik heb nog wel wat roebels liggen. Dennis mag me bellenquote:Op donderdag 3 juli 2025 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ugalde gerucht blijkt dus wel te kloppen. Maar vraag me toch af hoe Feyenoord hem denkt te kunnen betalen. Zowel transfersom als salaris zal fors zijn neem ik aan.
en:quote:Intern omschrijven ze die pogingen als ‘lastig, zo niet onmogelijk’.
Bron: https://www.ad.nl/voetbal(...)in-de-kuip~af8f8d1a/quote:het zal Feyenoord dwingen om nog meer haast te maken om te kijken of Ugalde echt haalbaar is en daar zijn zoals gezegd best twijfels over.
Omdat goede spitsen duur zijn. Tenzij je bereid bent een gokje te nemen of een heel jong talent, wat in feite ook een gokje is.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:03 schreef hhh38 het volgende:
Ugalde lijkt me een goeie spits, maar als ie zo lastig haalbaar is én je dan een enorm bedrag moet gaan overmaken naar een Russische club zijn er toch wel betere opties?
Waarom hebben we sinds Gimenez zoveel moeite om een fatsoenlijke spits te vinden?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:
In het AD, over de interesse in Ugalde:
[..]
en:
[..]
Bron: https://www.ad.nl/voetbal(...)in-de-kuip~af8f8d1a/
Dit lijkt me dan toch iets waar je vrij snel iets mee kan doen.. Uitroken die lekkertquote:Maar de informatie was ditmaal slechts bij een kleine kring van ingewijden bekend was en toch lekte het weer uit. Dat het toch op straat ligt ‘is heel schadelijk’, klinkt het donderdagochtend vanuit de Kuip.
Het lek van het Maasgebouw laat zich niet in de maling nemen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:12 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me dan toch iets waar je vrij snel iets mee kan doen.. Uitroken die lekkert
Dat snap ik, maar de mogelijkheden zijn ook groter met een budget van ongeveer ¤15 miljoen. Dat zie ik nog niet echt terug in de opties die voorbij komen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Omdat goede spitsen duur zijn. Tenzij je bereid bent een gokje te nemen of een heel jong talent, wat in feite ook een gokje is.
Oja dat was al bekend.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lek van het Maasgebouw laat zich niet in de maling nemen.
Zo is het. Voor zulke bedragen is er heus wel wat beters verkrijgbaar. En dan ook nog zonder met de Russen zaken te doen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de mogelijkheden zijn ook groter met een budget van ongeveer ¤15 miljoen. Dat zie ik nog niet echt terug in de opties die voorbij komen.
Kleine Troost dat elke club wel zijn eigen debieltje met gebrekkige integriteit heeft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 12:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lek van het Maasgebouw laat zich niet in de maling nemen.
Ja die clowns van het AD weten precies wat er intern besproken wordtquote:Op donderdag 3 juli 2025 11:53 schreef Tomatenboer het volgende:
In het AD, over de interesse in Ugalde:
[..]
en:
[..]
Bron: https://www.ad.nl/voetbal(...)in-de-kuip~af8f8d1a/
Die andere kant kan zomaar ook weer de verkeerde kant opslaan, de vrienden uit Amsterdam hebben het goede voorbeeld daarvoor al gegeven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het kan zijn dat er dingen veranderen bij Feyenoord wat eerst niet mogelijk was
Ik zou de cijfertjes wel willen zien wat het eigen vermogen op dit moment is
Het lijkt mij niet dat Feyenoord die 70 miljoen CL inkomsten had begroot, misschien een gedeelte maar een groot gedeelte niet
Daarnaast die verkoop van Gimenez 32 miljoen milambo mogelijk 25 miljoen, hartman !0 miljoen
ZO langzamerhand zou je kunnen zeggen dat Feyenoord in een andere positie is gekomen
Althans dat mag je toch hopen na al dat geld wat binnengekomen is na al die transfers en 2 jaar CL spelen
Feyenoord gaat een andere kant op zo langzamerhand
Nog steeds hoor maar vermogen en liquiditeit zijn verschillende dingen. Neem nou Feyenoord zat op 120 miljoen vorig seizoen met Champions League.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:21 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
En dan had Ajax echt behoorlijk wat spek op de botten.
Clown Klaas van Forum Fok! weet anders ook precies wat er internet bij clubs als PSV en Ajax speelt toch? Je weet altijd precies te vertellen welke club moet verkopen om zwart te draaien en welke nietquote:Op donderdag 3 juli 2025 13:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja die clowns van het AD weten precies wat er intern besproken wordt
Hancko dus en dan ben je er al bijnaquote:Op donderdag 3 juli 2025 14:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je moet wel een miljoen of 60 verkopen waarschijnlijk omdat recht te breien.
Ga even lekker ruzie maken in dat eigen trieste topic van je, hier worden alleen inhoudelijke discussies gevoerdquote:Op donderdag 3 juli 2025 15:06 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Clown Klaas van Forum Fok! weet anders ook precies wat er internet bij clubs als PSV en Ajax speelt toch? Je weet altijd precies te vertellen welke club moet verkopen om zwart te draaien en welke niet
Maar bij Feyenoord werkt dat vast anders, dat snap ik.
De gegarandeerde inkomsten zullen wat zakken inderdaad. Maar die waren vorig jaar exceptioneel hoog. Daarvan zal dus een deel in de clubkas belanden, wat weer gebruikt kan worden om eventuele verliezen van dit seizoen te compenseren.quote:Op donderdag 3 juli 2025 14:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nog steeds hoor maar vermogen en liquiditeit zijn verschillende dingen. Neem nou Feyenoord zat op 120 miljoen vorig seizoen met Champions League.
Reken daar maar gauw een 20/30% minder inkomsten dit jaar. Naast dat je sowieso moet verkopen om zwarte cijfers te schrijven want de eerst voetbalclub die een operationele winst draait moet ik nog tegenkomen.
Je moet wel een miljoen of 60 verkopen waarschijnlijk omdat recht te breien.
Als ik er geld op in moet zetten zeg ik dat het opgebouwde eigen vermogen ( dat ik eigenlijk al discutabel vind bij Feyenoord) weer weer negatief zal worden.
Feyenoord welquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:00 schreef Haringkop het volgende:
Ik zal wel onder een steen hebben gelegen, maar mag je weer zaken doen met Russische clubs dan?
112 miljoen kosten zag ik 23/24 zal wel niet veel minder zijn tegenwoordig daar zit het pijnpunt die kosten lopen door. Je begroot 120 miljoen met Champions League scheelt al snel, afhankelijk van prestaties natuurlijk, een miljoen of veertig aan inkomsten. Compenseer je deels met Europa League. Maar je kan wel rekenen op 20/30% minder ruimte in je begroting. Vang je nu wel op daar niet met kapitaal op het helft.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De gegarandeerde inkomsten zullen wat zakken inderdaad. Maar die waren vorig jaar exceptioneel hoog. Daarvan zal dus een deel in de clubkas belanden, wat weer gebruikt kan worden om eventuele verliezen van dit seizoen te compenseren.
Ik denk dat bepaalde uitgaven of uitgaande transfers worden bewaard voor de laatste 2 weken van augustus, wanneer duidelijk wordt of we wel of geen CL spelen dit jaar. Zo doet PSV het ook al jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |