SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buiten is het nu 28.8 graden, het is wat afgekoeld. Er is ook geen zon meer, dat scheelt ook.quote:How can I make this topic about me?![]()
Even volhouden nog, eind van de avond raken we de 20 aan volgens @Lovely haar plaatje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten is het nu 28.8 graden, het is wat afgekoeld.![]()
In Tilburg is het nog volop zonHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Nog steeds afzien maar niet meer level snorHey there sunshine lift my heart
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog steeds afzien maar niet meer level snor
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Snor?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is woei dus beterquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel kouder of nog steeds zo goor klam?
Moet nog even wachten tot het dalvoordeel gaat werkenHey there sunshine lift my heart
Fijn zo!quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is woei dus beter
Moet nog even wachten tot het dalvoordeel gaat werken![]()
Jupquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik dacht ik ga anders nog wat eten scoren maar niets trekt me aanHey there sunshine lift my heart
Kaput?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
Schaaltje van mijn tuintafel gewoeid. Jammer dan.Hey there sunshine lift my heart
Chinees eten bestellen? Een lekkere Loempia?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik dacht ik ga anders nog wat eten scoren maar niets trekt me aanHow can I make this topic about me?![]()
Zit zo een uur in de trein, dat is meer de uitdagingquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Chinees eten bestellen? Een lekkere Loempia?
Haal wel iets in u als ik tegen die tijd honger hebHey there sunshine lift my heart
Ahquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, vroeg me al af wat er van mn dak gewaaid was, maar gelukkig was het maar een schaaltje.
Beter dan een kapotte dakpanHey there sunshine lift my heart
Zo is dat.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah
Beter dan een kapotte dakpan![]()
Woei probeert me een marylin Monroe moment te geven
Hey there sunshine lift my heart
Alles goed bij de tandarts?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woei probeert me een marylin Monroe moment te gevenSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Jaquote:
Nieuwe foto's, geen gaatjes, wel wat tandsteen
Zusje moet beter poetsen want die had tandplakHey there sunshine lift my heart
Gaat in twee mooie grote banen over oost en west die regen, maar midden is leeg
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Nieuwe foto's, geen gaatjes, wel wat tandsteen
Zusje moet beter poetsen want die had tandplak
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik ben een keer zeven jaar niet geweest en ik had nietsquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik heb gewoon nooit iets met mijn gebitHey there sunshine lift my heart
Beter, ik ook niet totdat een maand terug er ineens een hele kies afbrak...quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb gewoon nooit iets met mijn gebit![]()
Beter tochquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb gewoon nooit iets met mijn gebit“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben een keer zeven jaar niet geweest en ik had niets
En nu alweer een paar jaar niet geweest
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
![]()
Ja ik typte het en dacht nu gaat er iets fout deze maandquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beter, ik ook niet totdat een maand terug er ineens een hele kies afbrak...Hey there sunshine lift my heart
schone slip aantrekkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef mario390 het volgende:
ook deze slip weer zweetig man man nog 32 grad
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kun je op wachtenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik typte het en dacht nu gaat er iets fout deze maand![]()
![]()
Als ik de trein van 1833 wil
En ik heb dalvoordeel vanaf 1830
Kan ik dan nu al inchecken?Hey there sunshine lift my heart
Gisteren geweest, was wel lekker koel daarquote:“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Mijn kapper heeft Geen aircoquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren geweest, was wel lekker koel daarIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vind ik wel wat engig. Inchecken en binnen 3 minuten in de trein zitten zou ik doen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ik dan nu al inchecken?![]()
Ik weet dat in de ochtend een venster heeft dat je alvast kanquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik wel wat engig. Inchecken en binnen 3 minuten in de trein zitten zou ik doen.
Tilburg heeft niet zoveel perrons als Utrecht he, dit is te doenHey there sunshine lift my heart
Ik heb geen idee hoor maar zou wel zonde zijn als je die 40% korting misloopt over dat hele traject.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet dat in de ochtend een venster heeft dat je alvast kan
Tilburg heeft niet zoveel perrons als Utrecht he, dit is te doen![]()
Ik gok het er opHey there sunshine lift my heart
En het scheelt morgen is het ook niet meer warmquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]ik zit er maar 1 uur en een kwartier
ijsblokjes in je slipquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja was inkopen en buiten is nog heißUw ADH vitamine Worst
Of even de slip in de diepvries leggen
Vind dat de NS ook maar slim genoeg moet zijn, ze weten welke trein ik heb adhv waar ik incheck en uitcheck op welk tijdstipHey there sunshine lift my heart
Vijf minuten voor dal mag je inchecken was de regel geloof ik.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ik dan nu al inchecken?🐙![]()
Zo vond ik dat PostNL ook verantwoordelijkheid moest nemen voor mijn zoekgeraakte LEGO zeilboot maar daar doen de grote jongens mooi niet aan mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vind dat de NS ook maar slim genoeg moet zijn, ze weten welke trein ik heb adhv waar ik incheck en uitcheck op welk tijdstip![]()
Voor bij het dessertSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Misschien maar bitterballen als toetje doen dan
Mosterd wel graag. We gaan zo nog aan de hapjesquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
Nog een beetje mosterd na de maaltijd iemand?![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien maar bitterballen als toetje doen dan![]()
![]()
![]()
Of blokjes kaas en stukjes worstquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Hier is het al weer droogquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
KillenWieft
Gaat hier serieus regenen nuIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja bolk gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
RegenDon't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Ik dacht even dat je hitsige doden schreef
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Hier nog geen regen. Maar moet zo even wat straten verderop zijn even bijpraten bij mijn tante. Dus het mag van mij ook nog wel even 25 minuten droog blijven.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dus ook nog die ellendige klamme meuk?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:53 schreef StevenHyde het volgende:
Hier nog geen regen. Maar moet zo even wat straten verderop zijn even bijpraten bij mijn tante. Dus het mag van mij ook nog wel even 25 minuten droog blijven.![]()
Wat een weer weer..Don't follow me. I am lost too
One, two, Freddy's coming for you
Three, four, better lock your door![]()
Zekerweten koningquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Dus ook nog die ellendige klamme meuk?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een paar wel!quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk.
Ga je die ook vandaag opeten?
Want zielig/regen?![]()
Schijnt dat ze inzakken bij onweer. Dus zou ze allemaal in 1x in je mond stoppen wouterquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
Leuk.
Ga je die ook vandaag opeten?
Want zielig/regen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Zou willen dat de incheck informatie wat beter zou zijnquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vijf minuten voor dal mag je inchecken was de regel geloof ik.
Maar ach
Mijn overstap heeft toch vertragingHey there sunshine lift my heart
Heb er al bijna 5 op. Dan is even pauze.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Schijnt dat ze inzakken bij onweer. Dus zou ze allemaal in 1x in je mond stoppen wouter![]()
Hier net een flinke bui regen heerlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef mario390 het volgende:
ook deze slip weer zweetig man man nog 32 grad
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ben zo gelukkigquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier net een flinke bui regen heerlijkheb net 20 mm gehad in de regenmeter.
Toen leeggrgooid en net heeft het weer geregend![]()
Nog geen druppel gezienHey there sunshine lift my heart
Van 33 naar 27 gr hierquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:58 schreef bondage het volgende:
Beetje regen gehad en koelt nu gestaag afWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hè. Het merendeel zat er op te wachten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:59 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ben zo gelukkigheb net 20 mm gehad in de regenmeter.
Toen leeggrgooid en net heeft het weer geregendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier veel schade. Bomen om gewoeid. Net bij het soesjes-halen een boom in het park achter mijn huis en krijg net een filmpje door van een straat die helemaal niet meer begaanbaar is door alle takken en bomen.![]()
Ik ook en vooral ook dat je de screens weer omhoog kan doen en je weer naar buiten ka. Kijke. En het lichter in huis isquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Gaat snel inderdaad. Ben er wel content mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dak van de Phillips ook in gezakt vanmiddag al.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef KoningWouter het volgende:
Hier veel schade. Bomen om gewoeid. Net bij het soesjes-halen een boom in het park achter mijn huis en krijg net een filmpje door van een straat die helemaal niet meer begaanbaar is door alle takken en bomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh echt, wist ik niet eens.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dak van de Phillips ook in gezakt vanmiddag al.![]()
Hier bij een briesje gebleven maar zag inderdaad op andere plekken behoorlijke buien ontstaan...quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef KoningWouter het volgende:
Hier veel schade. Bomen om gewoeid. Net bij het soesjes-halen een boom in het park achter mijn huis en krijg net een filmpje door van een straat die helemaal niet meer begaanbaar is door alle takken en bomen.![]()
Mijn neefje van 26 probeert mij te koppelen met een vriend van hem![]()
Die wel 30+ is
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
bedrijfspand in Winterswijk ingestort:quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:00 schreef KoningWouter het volgende:
Hier veel schade. Bomen om gewoeid. Net bij het soesjes-halen een boom in het park achter mijn huis en krijg net een filmpje door van een straat die helemaal niet meer begaanbaar is door alle takken en bomen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)groningen-en-drentheHow can I make this topic about me?![]()
Ik nog niet gedaan vandaagquote:
Je kan tot 16:05 en vanaf 18:25 inchecken op je abonnement ja.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ik dan nu al inchecken?Ik heb er één en ik ben er trots op
Heftig wel! Gelukkig niemand gewond in het pand van de Phillips.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
bedrijfspand in Winterswijk ingestort:
https://nos.nl/liveblog/2(...)groningen-en-drenthe![]()
Scheelt toch een hoop knakenquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan tot 16:05 en vanaf 18:25 inchecken op je abonnement ja.Hey there sunshine lift my heart
Ik weet er alles van. Op Alexander gaat de intercity om 28. Die kan ik precies halen als ik bij de poortjes klaar sta.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
💩💩💩💩💩💩quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Las het in de krantquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent ook 30+quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Mijn neefje van 26 probeert mij te koppelen met een vriend van hem![]()
Die wel 30+ isI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Echt Nederlands accent en automatische ondertiteling
Ik had dus een broodje met pulled pork
Ondertiteling: poepvork
En dan hoor ik dus de rest van het filmpje ook alleen maar poepvork in plaats van pulled porkHey there sunshine lift my heart
Gadverdammequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
Echt Nederlands accent en automatische ondertiteling
Ik had dus een broodje met pulled pork
Ondertiteling: poepvork
En dan hoor ik dus de rest van het filmpje ook alleen maar poepvork in plaats van pulled pork
In plaats van een afgezaagd berichtje
is dit een speciaal geschreven gedichtje
Om @Lovely van harte te feliciteren
Met de maandzege in het JustinK-spel
Tactisch posten en bolken, je kent het wel
Dat is nog eens op topniveau presteren!
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het JustinK-spelquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Homijn het volgende:
Om @:Lovely van harte te feliciteren
![]()
![]()
Wat liefquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Homijn het volgende:
Correctquote:I'm surrounded by morons!
Neem er gewoon twee van 23quote:
I'm surrounded by morons!
Dit snap ik niet.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wat een toeval, ik ook!quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:12 schreef Homijn het volgende:
![]()
Nog vol van leven en hoop voor de toekomst en je kan ze vanalles lerenquote:
Ik heb hele flotte ottoquote:
Geen idee wat je hiermee bedoel. Maar ik ben bijna weer leeg
Het is een rekensom om te kijken of je iemand date die binnen een acceptabele leeftijd valt tov jouw leeftijdquote:Hey there sunshine lift my heart
Jij weetquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is een rekensom om te kijken of je iemand date die binnen een acceptabele leeftijd valt tov jouw leeftijd
Hmmm. Dan passen @Rob en ik perfect bij elkaarquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het is een rekensom om te kijken of je iemand date die binnen een acceptabele leeftijd valt tov jouw leeftijd![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmmm. Dan passen @:Rob en ik perfect bij elkaar![]()
Gruwelijk natSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
"Flotter Otto" ist ein umgangssprachlicher Ausdruck für Durchfall. Es ist eine eher derbe Bezeichnung für eine Verdauungsstörung, bei der der Stuhlgang sehr schnell und flüssig ist. Es ist nicht der Name einer Person oder einer Attraktion. Es ist ein humorvoller, wenn auch nicht sehr appetitlicher, Ausdruck für dieses Leiden.![]()
42/2+7
Nee lager dan 30 doe ik toch maar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
quote:
De TTquote:
Het regent
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Der Begriff "Flotter Otto" ist eine derbe, umgangssprachliche Bezeichnung für Durchfall. Er beschreibt die plötzliche und schnelle Entleerung des Darms, die mit Durchfall einhergeht. Andere Ausdrücke für Durchfall sind "Dünnschiss", "Flitzekacke", oder im Fachjargon auch Diarrhoe![]()
Prima idee dus om zonder jas maar met een korte broek en een tshirt op pad te gaanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:25 schreef MizzezAmy het volgende:
42/2+7
Nee lager dan 30 doe ik toch maar nietGewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:
Ik heb m niet echt hoeven gebruiken ooit thoquote:
Als je moet gaan rekenen is het al mis denk ikHey there sunshine lift my heart
Ja dat is waar. 30 plus vind ik prima... jinger niet hoorquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb m niet echt hoeven gebruiken ooit tho
Als je moet gaan rekenen is het al mis denk ikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:
Je merkt van zelf of iemand volwassen genoeg is
Was een keer een jongen van begin 20 die steeds hihi typte in al zijn berichtjes
Dat was meteen
hihiquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Was een keer een jongen van begin 20 die steeds hihi typte in al zijn berichtjes
Dat was meteen![]()
Dat is ook snelquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ken hier ook iemand van 40+ die steeds hihi typt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
jij bent niet begin 20 en je date lilak niet, dus dan mag het welquote:Uw ADH vitamine Worst
En 46?quote:Hihiquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dat was meteenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gelukkig maar. Hihi.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij bent niet begin 20 en je date lilak niet, dus dan mag het wel![]()
Wie?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ken hier ook iemand van 40+ die steeds hihi typt![]()
Oh ja
Ik had vandaag bijna een teckel vermoord
Rende zo de weg opHey there sunshine lift my heart
![]()
Jajaquote:Hey there sunshine lift my heart
Ikquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:32 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ken hier ook iemand van 40+ die steeds hihi typt
Ik vind hihi bij een man vaak minder erg dan als hij verkleinwoordjes gebruikt
Oh ik ga zondag naar de nieuwe Jurassic Park
Moet ik alles opnieuw kijken of alleen de nieuwste dingen?Hey there sunshine lift my heart
Oh haha ik weet het al? Hihiquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is meer van hihi hahaha wss mssSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
snappen du?
Der Begriff "Flotter Otto" ist eine derbe, umgangssprachliche Bezeichnung für Durchfall. Er beschreibt die plötzliche und schnelle Entleerung des Darms, die mit Durchfall einhergeht. Andere Ausdrücke für Durchfall sind "Dünnschiss", "Flitzekacke", oder im Fachjargon auch Diarrhoe![]()
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet ik alles opnieuw kijken of alleen de nieuwste dingen?I'm surrounded by morons!
Vrouwen mogen dat gewoonquote:
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Pics!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Die is niet in te schattenquote:
Kan 25 zijn, kan 50 zijnHey there sunshine lift my heart
Gewoon alles weer opnieuw kijkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
Moet ik alles opnieuw kijken of alleen de nieuwste dingen?
Net als iedere man gewoon 12.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die is niet in te schatten
Kan 25 zijn, kan 50 zijnI'm surrounded by morons!
En waarom mannen niet? Het is verdorie 2025quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Dank je JustinKquote:Hey there sunshine lift my heart
Mentaal is dat wel de norm jaquote:Hey there sunshine lift my heart
Ik zei het je nog!quote:
18 graden nog maar daaro, bijna langebroek en trui weer
Nu is het weer aangenaam buitenquote:
Het is wel een beetje fris voor mijn korte jurkje nu
Maar ik vind het niet ergHey there sunshine lift my heart
Stuk beter dan gisteren en vanmorgen jaquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan 25 zijn, kan 50 zijn![]()
![]()
valt mee, en jou bedoel ik nietquote:33quote:ik ookquote:
Uw ADH vitamine Worst
Niet Perce?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
het is meer van hihi hahaha wss mss![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
En waarom mannen niet? Het is verdorie 2025
Mag van mij welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Stijve tepels weer?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is wel een beetje fris voor mijn korte jurkje nu
Maar ik vind het niet ergIk heb er één en ik ben er trots op
Ah, geen kutweer, maar stijve tepels weer.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
33*2-7 = 59quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee, en jou bedoel ik niet
[..]
33
[..]
ik ook
Dus kan best hoor Hema.![]()
en dan heb jij mij nog in het echt gezien ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kan 25 zijn, kan 50 zijn
Uw ADH vitamine Worst
Gisteren was het te heet,vanmorgen viel het hier nog mee.. later werd het wel warmquote:
Maar volgende week ook weer warm zag ik
kunnen is 1, willen is 2quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
33*2-7 = 59
Dus kan best hoor Hema.Uw ADH vitamine Worst
Wanneer is er weer een dts meetquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
valt mee, en jou bedoel ik niet
[..]
33
[..]
ik ook
quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
33*2-7 = 59
Dus kan best hoor Hema.![]()
41*2-7 = 75 hahaha
Hou ouder hoe sneller de erfenis kkmt.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja alles kan, van 18 tot 118, daar heb ik geen formule voor nodigquote:
Hmmm misschien kan het kapitaal nog als variabele aan de formule toegevoegd worden, hoe meer kapitaal hoe ouder acceptabel isquote:
Vanmiddag wel gelachen. Oudste zoon vroeg waarom ik een mutsje droeg (om de operatie wond te beschermen en niet op te laten vallen.) hij ei: u wil zeker geen badmuts op? Toen haalde ik m'n nieuwe badmuts uit m'n rugzak. Hij gieren van het lachen want geel
Hmm ja, met zo'n ouwe bok voel ik me misschien wel weer een fris jong blaadje, dat is dan wel weer positiefquote:
Ah ik heb weinig voorkeur qua leeftijd, zo lang het maar ergens tussen 32 en 50 zitquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:45 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ieeeeieww
Ik val sowieso wel op jonger
Ik vind 46 plus weer te oud vor mijquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ik heb weinig voorkeur qua leeftijd, zo lang het maar ergens tussen 32 en 50 zit
Dan ben ik te jongquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:52 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah ik heb weinig voorkeur qua leeftijd, zo lang het maar ergens tussen 32 en 50 zit![]()
![]()
Oh dus zelfde leeftijd of jonger voor jou? Ja dan heb je wel een voorkeur voor jongerquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind 46 plus weer te oud vor mij
Ben jij nog zo jong?quote:
Zelfs jonger dan Hema!
Ja ik hou gewoon niet van ouderquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh dus zelfde leeftijd of jonger voor jou? Ja dan heb je wel een voorkeur voor jonger
31quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben jij nog zo jong?
Zelfs jonger dan Hema!![]()
![]()
Ook niet als hij er jonger uitziet?quote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Ik had af nipcovers gepakt vanmiddag want no way dat ik een bh aantrekquote:Hey there sunshine lift my heart
Ja dan welquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ook niet als hij er jonger uitziet?
En wat als iemand zich jonger voelt dan 46?quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vind 46 plus weer te oud vor mijHow can I make this topic about me?![]()
Mooi thuis weerHey there sunshine lift my heart
Je voelt je jonger?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En wat als iemand zich jonger voelt dan 46?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Cutequote:Hey there sunshine lift my heart
![]()
GGGbolk
28150 stapjes
Nu wel de neiging om de loopband nog even neer te zettenHey there sunshine lift my heart
Neigingen kun je onderdrukken....quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
28150 stapjes
Nu wel de neiging om de loopband nog even neer te zetten
How can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: