SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buiten is het nu 28.8 graden, het is wat afgekoeld. Er is ook geen zon meer, dat scheelt ook.quote:How can I make this topic about me?![]()
Even volhouden nog, eind van de avond raken we de 20 aan volgens @Lovely haar plaatje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten is het nu 28.8 graden, het is wat afgekoeld.![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog steeds afzien maar niet meer level snor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Snor?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is woei dus beterquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel kouder of nog steeds zo goor klam?
Moet nog even wachten tot het dalvoordeel gaat werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn zo!quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is woei dus beter
Moet nog even wachten tot het dalvoordeel gaat werken![]()
Ik dacht ik ga anders nog wat eten scoren maar niets trekt me aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kaput?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
Schaaltje van mijn tuintafel gewoeid. Jammer dan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Chinees eten bestellen? Een lekkere Loempia?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik dacht ik ga anders nog wat eten scoren maar niets trekt me aanHow can I make this topic about me?![]()
Zit zo een uur in de trein, dat is meer de uitdagingquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Chinees eten bestellen? Een lekkere Loempia?
Haal wel iets in u als ik tegen die tijd honger hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, vroeg me al af wat er van mn dak gewaaid was, maar gelukkig was het maar een schaaltje.
Beter dan een kapotte dakpanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo is dat.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah
Beter dan een kapotte dakpan![]()
Woei probeert me een marylin Monroe moment te geven
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alles goed bij de tandarts?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woei probeert me een marylin Monroe moment te gevenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Jaquote:
Nieuwe foto's, geen gaatjes, wel wat tandsteen
Zusje moet beter poetsen want die had tandplakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaat in twee mooie grote banen over oost en west die regen, maar midden is leeg
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Nieuwe foto's, geen gaatjes, wel wat tandsteen
Zusje moet beter poetsen want die had tandplak
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ben een keer zeven jaar niet geweest en ik had nietsquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beter, ik ook niet totdat een maand terug er ineens een hele kies afbrak...quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb gewoon nooit iets met mijn gebit![]()
Beter tochquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb gewoon nooit iets met mijn gebit"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik ben een keer zeven jaar niet geweest en ik had niets
En nu alweer een paar jaar niet geweest
Ja ik typte het en dacht nu gaat er iets fout deze maandquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Beter, ik ook niet totdat een maand terug er ineens een hele kies afbrak...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
schone slip aantrekkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:22 schreef mario390 het volgende:
ook deze slip weer zweetig man man nog 32 grad
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kun je op wachtenquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja ik typte het en dacht nu gaat er iets fout deze maand![]()
![]()
Als ik de trein van 1833 wil
En ik heb dalvoordeel vanaf 1830
Kan ik dan nu al inchecken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn kapper heeft Geen aircoquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gisteren geweest, was wel lekker koel daarIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vind ik wel wat engig. Inchecken en binnen 3 minuten in de trein zitten zou ik doen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ik dan nu al inchecken?![]()
Ik weet dat in de ochtend een venster heeft dat je alvast kanquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vind ik wel wat engig. Inchecken en binnen 3 minuten in de trein zitten zou ik doen.
Tilburg heeft niet zoveel perrons als Utrecht he, dit is te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen idee hoor maar zou wel zonde zijn als je die 40% korting misloopt over dat hele traject.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet dat in de ochtend een venster heeft dat je alvast kan
Tilburg heeft niet zoveel perrons als Utrecht he, dit is te doen![]()
En het scheelt morgen is het ook niet meer warmquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]ik zit er maar 1 uur en een kwartier
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ijsblokjes in je slipquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja was inkopen en buiten is nog heißUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vind dat de NS ook maar slim genoeg moet zijn, ze weten welke trein ik heb adhv waar ik incheck en uitcheck op welk tijdstipHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vijf minuten voor dal mag je inchecken was de regel geloof ik.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ik dan nu al inchecken?🐙![]()
Zo vond ik dat PostNL ook verantwoordelijkheid moest nemen voor mijn zoekgeraakte LEGO zeilboot maar daar doen de grote jongens mooi niet aan mee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
Vind dat de NS ook maar slim genoeg moet zijn, ze weten welke trein ik heb adhv waar ik incheck en uitcheck op welk tijdstip![]()
Misschien maar bitterballen als toetje doen dan
Mosterd wel graag. We gaan zo nog aan de hapjesquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:32 schreef DeZwabber het volgende:
Nog een beetje mosterd na de maaltijd iemand?![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:32 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien maar bitterballen als toetje doen dan![]()
![]()
![]()
Of blokjes kaas en stukjes worstquote:It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hier is het al weer droogquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:39 schreef maily het volgende:
[..]
KillenWieft
Gaat hier serieus regenen nuIk hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: