SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Buiten is het nu 28.8 graden, het is wat afgekoeld. Er is ook geen zon meer, dat scheelt ook.quote:How can I make this topic about me?![]()
Even volhouden nog, eind van de avond raken we de 20 aan volgens @Lovely haar plaatje.quote:Op woensdag 2 juli 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten is het nu 28.8 graden, het is wat afgekoeld.![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Nog steeds afzien maar niet meer level snor
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Snor?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er is woei dus beterquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:03 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel kouder of nog steeds zo goor klam?
Moet nog even wachten tot het dalvoordeel gaat werkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Fijn zo!quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is woei dus beter
Moet nog even wachten tot het dalvoordeel gaat werken![]()
Ik dacht ik ga anders nog wat eten scoren maar niets trekt me aanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kaput?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:09 schreef KoningWouter het volgende:
Schaaltje van mijn tuintafel gewoeid. Jammer dan.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Chinees eten bestellen? Een lekkere Loempia?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik dacht ik ga anders nog wat eten scoren maar niets trekt me aanHow can I make this topic about me?![]()
Zit zo een uur in de trein, dat is meer de uitdagingquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Chinees eten bestellen? Een lekkere Loempia?
Haal wel iets in u als ik tegen die tijd honger hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ahquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, vroeg me al af wat er van mn dak gewaaid was, maar gelukkig was het maar een schaaltje.
Beter dan een kapotte dakpanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo is dat.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ah
Beter dan een kapotte dakpan![]()
Woei probeert me een marylin Monroe moment te geven
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alles goed bij de tandarts?quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Woei probeert me een marylin Monroe moment te gevenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jaquote:
Nieuwe foto's, geen gaatjes, wel wat tandsteen
Zusje moet beter poetsen want die had tandplakHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Gaat in twee mooie grote banen over oost en west die regen, maar midden is leeg
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja
Nieuwe foto's, geen gaatjes, wel wat tandsteen
Zusje moet beter poetsen want die had tandplak
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik ben een keer zeven jaar niet geweest en ik had nietsquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: