Daarom, wegdrijven, maakt niet uit door watquote:Op woensdag 2 juli 2025 17:37 schreef Troel het volgende:
Wegdrijven zeker, maar niet van het zweet
Het komt hier met bakken uit de hemel en het onweer laat alles trillen
Klagen verbindt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Oh das balen Kyara..
Hier 2x flink geregeld en mn zomerjurkje voelt toch wat fris nu![]()
Wat zijn Nederlanders toch een heerlijk volkje, altijd wel iets te zeiken over t weer, te koud, te warm, te nat, te droog...
Vanmiddag in t zwembad begon t flink te waaien en dat was ook reden tot klagen want t was wel winderig
Gaat het dan om kou of ook om vocht? Mijn schuurtje is koud en vochtig.quote:Op donderdag 3 juli 2025 16:43 schreef hilliebillie het volgende:
Gelukkig doet ie het nu nog dan. Maar wordt er tegenwoordig niks meer gemaakt wat tegen de kou kan? Er zullen toch meer mensen zijn die zoiets in een garage hebben staan?
Mijn buuf haar droger staat ook in de schuur en die ging stuk. Zij naar de winkel, gevraagd welke wel in een koude schuur kan, want ze kwam in de winter vaak bij mij drogen. Die of die, dus zij kocht er een en die kapt er toch mee zodra het kouder wordt. Helaas was het alleen mondeling toegezegd dat hij in kou zou werken dus ze had geen bewijs en kon er niets mee. En komt dus weer bij erge kou mijn droger gebruikenquote:Op donderdag 3 juli 2025 16:43 schreef hilliebillie het volgende:
Gelukkig doet ie het nu nog dan. Maar wordt er tegenwoordig niks meer gemaakt wat tegen de kou kan? Er zullen toch meer mensen zijn die zoiets in een garage hebben staan?
Jeweettog waar die jongens hun sokken voor gebruiken!quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:52 schreef vencodark het volgende:
Mush, hoeveel sokken kunnen het zijn dat je zo’n weerstand hebt ze op te hangen?
Je hebt alleen je zoon en zelf draag je ze niet.
Heb je een sokkenfobie?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:52 schreef vencodark het volgende:
Mush, hoeveel sokken kunnen het zijn dat je zo’n weerstand hebt ze op te hangen?
Je hebt alleen je zoon en zelf draag je ze niet.
Heb je een sokkenfobie?
quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeweettog waar die jongens hun sokken voor gebruiken!
Ik zou ook een sokkenfobie hebben
Jizz sokken van je zoon boeit je niet maar schone sokken ophangen is een no-go?quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]Nah, dat zou me dan weer niet boeien
Dat laatste hè.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Het zou natuurlijk een optie zijn om ze gewoon niet te wassen als ie ze niet gewoon in de wasmand doet en dat hij het misschien gewoon leert?
Maar dat zal wel iets geks zijn van mij, zonder kinderen.
Dan kan je sneller ophangen dan ik.quote:Op donderdag 3 juli 2025 21:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind de was ophangen gewoon nooit vervelend, ik hou zelfs van de wasjes hondenkleren, ik mis ze in de zomer altijd, heerlijk werkje ,altijd lekker fris en het duurt max 10 minuten voor 1 machine gok ik?
Waarom denk je dat ie steeds zonder sokken zit? Vandaar ook zoveel sokken in één keer, das als ie erachter is dat zn sokkenbak leeg is en hij sokloos isquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:02 schreef oh-oh het volgende:
Het zou natuurlijk een optie zijn om ze gewoon niet te wassen als ie ze niet gewoon in de wasmand doet en dat hij het misschien gewoon leert?
Maar dat zal wel iets geks zijn van mij, zonder kinderen.
Vandaar de drogerquote:Op donderdag 3 juli 2025 21:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jizz sokken van je zoon boeit je niet maar schone sokken ophangen is een no-go?![]()
Ik ga eens afwassen!
Hahaha ik heb een poetshuisje, en die mensen hebben een puberzoon, ik mest wekelijks de bovenverdieping uit maar heb gezegd dat ik de grens trek bij krokante sokken.... die raak ik echt niet aan.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeweettog waar die jongens hun sokken voor gebruiken!
Ik zou ook een sokkenfobie hebben
Goede tip voor de zomervakantie wel. Check de gymtassen en trommels/bekers!quote:Op donderdag 3 juli 2025 22:35 schreef vencodark het volgende:
Vooral gymspullen moeten in de gaten gehouden worden.
Wow, wat goed dat je het hebt uitgezocht. Zou het een foutje zijn of bewust 'kijken of de klant het merkt'... ? Wel gedoe weer!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:57 schreef exode het volgende:
Ik kreeg net de eindafrekening van Vattenfall en moet ruim 400 Euro bijbetalen, best gek aangezien ons termijnbedrag bewust te hoog was en ik volgens de App steeds geld terug zou krijgen.
Ik die hele berekening doorgelopen, hebben ze 7000 kwh terugleverkosten van de zonnepanelen doorberekend.Onze panelen leveren maar 3000 per jaar op waarvan we zo'n 75% zelf verbruiken.
Dat klopt niet he, dus daar mag ik weer achteraan.
Als hij dit eerste jaar niet had gehaald, moest hij van school af (harde regel van school, omdat het een categoraal atheneum is). Vanaf volgend jaar mag hij wel blijven zitten, dat is in ieder geval iets minder rigoreusquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:25 schreef Mushanga71 het volgende:
Yay @:PhaidraBlijft best wel spannend, elk jaar. Als hij Frans toch laat vallen... Zoon staat ook best slecht voor geschiedenis, aardrijkskunde en Frans. Hij heeft geloof ik daar 1 onvoldoende. Bij magister staan zoveel cijfers, geen idee waar ik moet kijken
Maandag z`n rapport, dan staat het vast, op papier
![]()
Das kut, @:exode, kan je daar weer achteraan. Je zou toch zeggen dat het allemaal niet zo moeilijk zou moeten zijn...
Lunch gaat niet door, rooster van vriendin is veranderd. Dan maar morgen lunch met zoon
Ah, zo ja. Vriendjes van zoon zitten op het Gymnasium en die doen hetzelfde idd. De een is door, de ander moet nu van school, naar een gewoon VWO.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:31 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als hij dit eerste jaar niet had gehaald, moest hij van school af (harde regel van school, omdat het een categoraal atheneum is). Vanaf volgend jaar mag hij wel blijven zitten, dat is in ieder geval iets minder rigoreus. Hoop dat het niet nodig is, al zal het voor alle talen wel hard werken worden. Dan moet hij Engels, Duits en Spaans tegelijkertijd op peil zien te houden. Hij gaat uiteindelijk toch wel een beta-profiel kiezen, maar je moet eerst jaar 2 en 3 nog door zien te komen.
In Magister bij de cijfershebben wij tabbladen, als je dan naar rechts scrollt tot het einde, zie je de lijst met eindcijfers (afgerond op hele cijfers). Misschien bij jou ook? Een onvoldoende op Ges/AK/Fr is volgens mij niet zo heel erg, zolang dat niet een belangrijk profielvak is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer van de laatste toetsweek. Maar fijn dat de basisschoolperiode voor jullie is afgerond!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:01 schreef Kyara het volgende:
Oudste heeft zijn laatste toetsweek verprutst dus ineens toch 2 vijven op zijn rapport. Wel jammer wat op het rapport staan de cijfers van alle periodes dus duidelijk zichtbaar dat voor 5 vakken de cijfers omlaag zijn gegaan. Soms ook van een 9 naar een 8 dus dat is de overzien. Maar volgend jaar gaan we dingen toch wel anders aanpakken.
En de middelste en de jongste () zijn ook klaar met de basisschool
![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:19 schreef Schanu het volgende:
Voor de was opsom: ik ben chef was thuis, hang de was altijd te drogen behalve handdoeken/beddengoed/ondergoed want dat gaat rechtstreeks de droger in. Strijken doe ik het liefst zo min mogelijk dus kleding van stofjes die je moet strijken wordt hier gewoon niet gekocht
Dat is een beste eindafrekening @:exode, goed dat je het hebt nagekeken en dat het niet klopt en wat fijn dat ze het netjes en snel herstellen!
Hier discussie in de ouderapp over het afscheidscadeau voor de juffen volgende week. Gezanik onder de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jeetje waar doen ze moeilijk over hee. Ik zou denk ik iets zeggen als; Iedereen die iets wil inleggen, kan dat doen via de link. Geen probleem als niet iedereen mee wil doen, maar verdere discussie lijkt me niet nodig.
En dan hopen dat ze daadwerkelijk hun mond houden.
Venus in pocketformaat
© loveli
Dat had ik ook bijna letterlijk zo gezegd, ben ook niet meer ingegaan op reactie van andere ouders want dan voed ik de discussie alleen maar nog meer. En ondertussen hebben er 15 van de 22 (ouders van) kinderen betaald, dus het gros vond het gelukkig wel gewoon prima.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 13:27 schreef Phaidra het volgende:
[..]jeetje waar doen ze moeilijk over hee. Ik zou denk ik iets zeggen als; Iedereen die iets wil inleggen, kan dat doen via de link. Geen probleem als niet iedereen mee wil doen, maar verdere discussie lijkt me niet nodig.
En dan hopen dat ze daadwerkelijk hun mond houden.
Fijn van de klassenindeling!quote:Op vrijdag 4 juli 2025 17:24 schreef exode het volgende:
Wat een ontwikkelingen vandaag:
De groepsindeling van de school van B en Juul zijn bekend. B krijgt in groep 8 zijn lievelingsjuf2 dagen en 3 dagen een meester.
Juul gaat naar groep 4dus niet 3/4 en al haar vriendjes/vriendinnetjes ook. Dus helemaal blij.
Vandaag naar de fysio geweest met Juul en zij denkt dat Juul een fractuur heeft opgelopen met de avondvierdaagse. Niets wijst op spier of peesproblemen. Ze heeft een verdikking op 1 wreef maar die is hard, kortom bot. De breuk is allang dicht gegroeid maar waarschijnlijk niet perfect. Ze raadt wel aan een foto te laten maken maar zeer waarschijnlijk doen ze er niets mee. Gips heeft geen zin meer en opereren doen ze niet zo snel. Pfffff. Maandag de huisarts bellen voor een doorverwijzing. Want spoed heeft het niet en ik ga niet nu nog bellen. Ze loopt inmiddels weer heel goed en pijnloos. Alleen bepaalde bewegingen zijn vervelend.
We maken een lijstjequote:Op vrijdag 4 juli 2025 22:44 schreef Hupje het volgende:
@:amaranta Tof, zeg! Ook nog dingen tegengekomen die eerder niet opgevallen waren? Of helemaal tevreden zo?
Hier, op een half uur rijden van Duinrell, wordt voor vrijdag stralend zonnig weer en 25 graden voorspeld, dus zal wel loslopen toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 18:35 schreef Amsel het volgende:
Wat balen van die mogelijke fractuur exode! Hoe zou dat gebeurd kunnen zijn, is ze toen gestruikeld ofzo?
Regio Zuid, geniet van de zomervakantieHier nog een week te gaan. Kinderen lopen op hun tandvlees
Wij hebben vrijdag een familie-uitje in Duinrell, maar de weersvoorspellingen zijn niet super. Weet iemand een tof indoor-alternatief in de buurt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh lala.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:17 schreef Troel het volgende:
gaaf @:amaranta
Wij hebben gisteren de eerste gast mogen ontvangen in ons huisje. Geen nut om te delen, andere doelgroep
Natuurhuisje voor 2 personen
Ik wil wel een pb'tjequote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:38 schreef amaranta het volgende:
Dankjewel allemaal. Het is inderdaad daar Schanu.
Voor wat betreft verhuur zitten er inderdaad voorwaarden aan, niet perse addertjes 😇. Daar gaan we ook maandelijks flink voor betalen, maar als het goed brengt het uiteindelijk meer op dan dat je er aan kwijt bent.
De meubels die er nu in staan vind ik wel mooi. Stoelen zijn oud en moeten vervangen worden. Verder hebben zij ook niet per se een mooi servies achtergelaten, maar dat maakt niet zoveel uit. Bedden zijn prima ik heb heerlijk geslapen en verder is het niet de bedoeling dat je er veel persoonlijke spullen achterlaat. Als je van plan bent om te gaan verhuren natuurlijk.
Voor wie dat wil kan ik wel de link van de makelaar sturen via een pb. Maar dat is dan niet onze verhuur pagina nog.
Superleuk! En mooie omgeving inderdaad. Ik ben wel heel benieuwd, mag ik ook een pb?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 09:38 schreef amaranta het volgende:
Dankjewel allemaal. Het is inderdaad daar Schanu.
Voor wat betreft verhuur zitten er inderdaad voorwaarden aan, niet perse addertjes 😇. Daar gaan we ook maandelijks flink voor betalen, maar als het goed brengt het uiteindelijk meer op dan dat je er aan kwijt bent.
De meubels die er nu in staan vind ik wel mooi. Stoelen zijn oud en moeten vervangen worden. Verder hebben zij ook niet per se een mooi servies achtergelaten, maar dat maakt niet zoveel uit. Bedden zijn prima ik heb heerlijk geslapen en verder is het niet de bedoeling dat je er veel persoonlijke spullen achterlaat. Als je van plan bent om te gaan verhuren natuurlijk.
Voor wie dat wil kan ik wel de link van de makelaar sturen via een pb. Maar dat is dan niet onze verhuur pagina nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |