abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218119824
Volgende keer een chatgroep aanmaken waarin alleen beheerders kunnen reageren Shanu, wat een gezeik zeg.

Wij hebben geen klassen Apps, van beide kinderen niet, ik heb van de meeste ouders niet eens een telefoonnummer, heerlijk rustig!

B is met een vriendje en vader van vriendje aan het varen. Erg benieuwd hoe hij het vindt, hij maakte zich druk om het ontbreken van een wc op de boot, geen omkleedmogelijkheid en geen idee welke beren hij nog meer op de weg zag.
pi_218121136
Wat een ontwikkelingen vandaag:

De groepsindeling van de school van B en Juul zijn bekend. B krijgt in groep 8 zijn lievelingsjuf :) 2 dagen en 3 dagen een meester.

Juul gaat naar groep 4 :) dus niet 3/4 en al haar vriendjes/vriendinnetjes ook. Dus helemaal blij.

Vandaag naar de fysio geweest met Juul en zij denkt dat Juul een fractuur heeft opgelopen met de avondvierdaagse. Niets wijst op spier of peesproblemen. Ze heeft een verdikking op 1 wreef maar die is hard, kortom bot. De breuk is allang dicht gegroeid maar waarschijnlijk niet perfect. Ze raadt wel aan een foto te laten maken maar zeer waarschijnlijk doen ze er niets mee. Gips heeft geen zin meer en opereren doen ze niet zo snel. Pfffff. Maandag de huisarts bellen voor een doorverwijzing. Want spoed heeft het niet en ik ga niet nu nog bellen. Ze loopt inmiddels weer heel goed en pijnloos. Alleen bepaalde bewegingen zijn vervelend.
pi_218121394
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 17:24 schreef exode het volgende:
Wat een ontwikkelingen vandaag:

De groepsindeling van de school van B en Juul zijn bekend. B krijgt in groep 8 zijn lievelingsjuf :) 2 dagen en 3 dagen een meester.

Juul gaat naar groep 4 :) dus niet 3/4 en al haar vriendjes/vriendinnetjes ook. Dus helemaal blij.

Vandaag naar de fysio geweest met Juul en zij denkt dat Juul een fractuur heeft opgelopen met de avondvierdaagse. Niets wijst op spier of peesproblemen. Ze heeft een verdikking op 1 wreef maar die is hard, kortom bot. De breuk is allang dicht gegroeid maar waarschijnlijk niet perfect. Ze raadt wel aan een foto te laten maken maar zeer waarschijnlijk doen ze er niets mee. Gips heeft geen zin meer en opereren doen ze niet zo snel. Pfffff. Maandag de huisarts bellen voor een doorverwijzing. Want spoed heeft het niet en ik ga niet nu nog bellen. Ze loopt inmiddels weer heel goed en pijnloos. Alleen bepaalde bewegingen zijn vervelend.
Fijn van de klassenindeling! *O* Toch altijd weer een opluchting als dat goed gaat.

Maar wel vervelend van de fractuur. Kan wel iets zijn waar ze levenslang wat last van houdt. Al is het niet meer dagelijks. Sneu :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_218121437
De schoolvakantie is hier begonnen *O*
  vrijdag 4 juli 2025 @ 18:35:44 #80
344469 Amsel
zonder t
pi_218121528
Wat balen van die mogelijke fractuur exode! Hoe zou dat gebeurd kunnen zijn, is ze toen gestruikeld ofzo?

Regio Zuid, geniet van de zomervakantie :) Hier nog een week te gaan. Kinderen lopen op hun tandvlees :')

Wij hebben vrijdag een familie-uitje in Duinrell, maar de weersvoorspellingen zijn niet super. Weet iemand een tof indoor-alternatief in de buurt?
  vrijdag 4 juli 2025 @ 18:43:17 #81
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218121590
Vakaaaaaaaaantie. Ik gisteren al, dus effectief 5,5 week. M'n man sinds net 5,5 week. En de kinderen 6 natuurlijk. Wat waren we hier ontzettend en toe.

Morgen nog een uurtje turnles en dan rijdt m'n man met de motor mee in de uitvaart van onze bijna-buurman. Die is heel plotseling overleden (49) en was fervent motorrijder, dus ze hebben iedereen in de buurt gevraagd te rijden. Mooi gebaar wel.

En dan hoeven we niks meer behalve op ons gemak de caravan inpakken en dinsdag vertrekken.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 4 juli 2025 @ 22:16:41 #82
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218124262
Wij zijn in ons nét (oké niet letterlijk net, maar de overdracht was dinsdag) gekocht vakantiehuisje.

We blijven tot zondag en dan weer naar huis.

Het huisje is in de buurt van de kleinste stad van Europa.

Mijn man was vorig jaar al in dit vakantiepark geweest. En laatst vertelde een vriend van hem dat hij op dit park een huisje had gekocht.
Dus mijn man getriggerd en was gaan kijken welke huisjes er nog meer te koop stonden.
Dus wij een lijstje gemaakt van huisjes die we wilden bezichtigen. Maar, dat was onder voorbehoud van beschikbaarheid, want deze huisjes worden ook gewoon verhuurd. (Als je dat als eigenaar wil).
Uiteindelijk zijn we geweest en konden we maar 1 huisje bekijken.
Het was - in vergelijking met de andere huisjes - vrij laag geprijsd. En de makelaar liet doorschemeren dat ze er snel vanaf moesten, want het echtpaar was uiteen.
We zijn ongeveer 15 minuten in het huisje geweest.
Thuis aangekomen besloten dat het wel erg gunstig geprijsd was en dat we wel een bod wilden doen.
Dus we zijn nog wat onder de vraagprijs gaan zitten en ons bod is toen geaccepteerd.

Het is gemeubileerd. Badkamer is pas wel vernieuwd maar erg simpel wel.
Maar er is wel wat ruimte om heea te verbouwen, doordat we gunstig hebben gekocht.

En ja. We gaan het verhuren ook. Zal tzt als onze website klaar is, de link delen.
pi_218124489
@amaranta Tof, zeg! Ook nog dingen tegengekomen die eerder niet opgevallen waren? Of helemaal tevreden zo?
  vrijdag 4 juli 2025 @ 22:46:52 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218124512
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 22:44 schreef Hupje het volgende:
@:amaranta Tof, zeg! Ook nog dingen tegengekomen die eerder niet opgevallen waren? Of helemaal tevreden zo?
We maken een lijstje :+ :P O-)
pi_218124824
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 18:35 schreef Amsel het volgende:
Wat balen van die mogelijke fractuur exode! Hoe zou dat gebeurd kunnen zijn, is ze toen gestruikeld ofzo?

Regio Zuid, geniet van de zomervakantie :) Hier nog een week te gaan. Kinderen lopen op hun tandvlees :')

Wij hebben vrijdag een familie-uitje in Duinrell, maar de weersvoorspellingen zijn niet super. Weet iemand een tof indoor-alternatief in de buurt?
Hier, op een half uur rijden van Duinrell, wordt voor vrijdag stralend zonnig weer en 25 graden voorspeld, dus zal wel loslopen toch?

Ik hoop het heel hard want wij hebben voor vrijdag een boottocht gepland :')
pi_218125112
Vrijdag is idd prima hier (vooralsnog). En Duinrell had ook een paar binnendingen dacht ik. Botsauto’s en een soort ballenbak. En het schaduwhuis natuurlijk, een van de favorieten van mijn kinderen :D en je kan altijd Tikibad erbij doen, daar is een kinderdeel aangebouwd (waar ik nog niet geweest ben).

Als binnen alternatief is misschien omniversum/Museon leuk? Dat is in Den Haag.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 06:30:49 #87
344469 Amsel
zonder t
pi_218125677
Jemig ik bedoel ook helemaal niet vrijdag, maar zondag (morgen dus) |:) Heb zelf ook een beetje een gefrituurd brein aan het eind van het schooljaar.

@amaranta Wat leuk! Ik heb altijd het idee dat er heel veel addertjes onder het gras zitten als je zelf een vakantiehuisje zou willen kopen, zeker als het ook verhuurd gaat worden. Maar misschien is dat in de praktijk dus wel helemaal niet zo :D
  zaterdag 5 juli 2025 @ 07:20:58 #88
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218125786
Wij hebben dat ook weleens overwogen, maar hebben uiteindelijk een (tweedehands) grote caravan gekocht. We gaan niet graag terug naar dezelfde plek.

Wel tof hoor! Ben benieuwd naar de link tzt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218125905
Wat een heerlijk spontane aankoop amaranta :)

Wij hebben het ook wel eens overwogen maar niet om te verhuren.
pi_218125940
Tof, zo'n vakantiehuisje!

We moeten officieel nog twee weken tot de vakantie maar de oudste heeft geen lessen meer. Nog een paar dagen activiteiten en boeken inleveren en rapport ophalen enzo. Maar geen huiswerk en overhoren meer dus het voelt alsof mijn vakantie ook alvast een beetje begonnen is O+ *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 08:17:40 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_218125957
gaaf @amaranta

Wij hebben gisteren de eerste gast mogen ontvangen in ons huisje. Geen nut om te delen, andere doelgroep :P
Natuurhuisje voor 2 personen :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218126341
Wat tof @Amarante, als dat in de omgeving is die ik verwacht (kleinste stadje van Europa) dan is het daar echt prachtig O+ (ik ben zelf een keer op vakantie geweest in dat stadje) O+

Yay voor de teamindeling van B en Juul, maar schrikken van die fractuur! Hopelijk heelt het goed en snel.

Hier moeten de kinderen nog een week, dat gaat met hangen en wurgen. Gisteren hadden ze afsluitende avond voor turnen en daar kreeg de 8 jarige ter plekke een mental breakdown.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 09:38:37 #93
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218126577
Dankjewel allemaal. Het is inderdaad daar Schanu.

Voor wat betreft verhuur zitten er inderdaad voorwaarden aan, niet perse addertjes 😇. Daar gaan we ook maandelijks flink voor betalen, maar als het goed brengt het uiteindelijk meer op dan dat je er aan kwijt bent.

De meubels die er nu in staan vind ik wel mooi. Stoelen zijn oud en moeten vervangen worden. Verder hebben zij ook niet per se een mooi servies achtergelaten, maar dat maakt niet zoveel uit. Bedden zijn prima ik heb heerlijk geslapen en verder is het niet de bedoeling dat je er veel persoonlijke spullen achterlaat. Als je van plan bent om te gaan verhuren natuurlijk.

Voor wie dat wil kan ik wel de link van de makelaar sturen via een pb. Maar dat is dan niet onze verhuur pagina nog.
  zaterdag 5 juli 2025 @ 09:39:39 #94
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218126592
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 08:17 schreef Troel het volgende:
gaaf @:amaranta

Wij hebben gisteren de eerste gast mogen ontvangen in ons huisje. Geen nut om te delen, andere doelgroep :P
Natuurhuisje voor 2 personen :+
Oeh lala.
Dit is ook in de natuur :D
pi_218128371
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:38 schreef amaranta het volgende:

Voor wat betreft verhuur zitten er inderdaad voorwaarden aan, niet perse addertjes 😇. Daar gaan we ook maandelijks flink voor betalen, maar als het goed brengt het uiteindelijk meer op dan dat je er aan kwijt bent.

De meubels die er nu in staan vind ik wel mooi. Stoelen zijn oud en moeten vervangen worden. Verder hebben zij ook niet per se een mooi servies achtergelaten, maar dat maakt niet zoveel uit. Bedden zijn prima ik heb heerlijk geslapen en verder is het niet de bedoeling dat je er veel persoonlijke spullen achterlaat. Als je van plan bent om te gaan verhuren natuurlijk.

Voor wie dat wil kan ik wel de link van de makelaar sturen via een pb. Maar dat is dan niet onze verhuur pagina nog.
Ik wil wel een pb'tje O+
pi_218131505
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2025 09:38 schreef amaranta het volgende:

Superleuk! En mooie omgeving inderdaad. Ik ben wel heel benieuwd, mag ik ook een pb?
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 5 juli 2025 @ 17:58:31 #97
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_218131619
Wat tof Amaranta! Ik ben ook heel benieuwd en wil ook wel graag een linkje.
  FOK!Fotograaf zaterdag 5 juli 2025 @ 18:20:24 #98
148247 taxibabe
pi_218131873
Oh gaaf Amaranta! Als ik denk te weten welk stadje het is, dan wil ik ook wel een linkje! Wij zijn daar vorig jaar geweest en willen graag een keer terug. Zo mooi daar!!!
pi_218134106
Er zit (zat?) een (wat ouder) merel jonkie op ons terras, een beetje verdwaasd te kijken. Liep zich vast bij een hekje. Moeders kwam hem even voeren tussendoor. Daarna dacht ik lief te zijn en het hekje even zachtjes weg te schuiven. Rent dat jonkie ervandoor, perst zich tussen de spijlen van hekje 2 door en rent ergens de tuin in. Ik heb maar afstand gehouden om moeders niet af te schrikken. Neem aan dat hij nu ergens tussen de begroeiing zit. Moeders zat hem daarstraks te roepen vanaf de schoorsteen van de buren.
Hopelijk blijft ie hier veilig tot hij zelf kan vliegen O+
pi_218134421
Aaaaw, dat jonkie @Hupje O+ Hij hoorde niet op het terras maar in de struiken dus denk dat mamamerel hem wel vindt hoor :Y

Wow, gefeliciteerd met je vakantiehuis @amaranta! Ik zal niet gauw naar Frankrijk gaan maar dat neemt niet weg dat ik niet nieuwsgierig ben O-)

Ik bestelde net deze All Stars :+
https://www.converse.com/(...)C&cgid=tom_and_jerry

Plus een nieuwe jeans en 4 shirts *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')