Ook de NOS:quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:04 schreef Rnie het volgende:
De NOS:
Zelfs zijn tegenstanders moeten toegeven dat dit een masterclass was in zijn Art of the Deal.
https://nos.nl/l/2573579
quote:One Big Beautiful Bill: kan de VS failliet gaan?
Veel succes in je paradijsquote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Prima ontwikkelingen inderdaad, het enige smetje is de BBB maar met zo’n diverse partij als de GOP waar elke congresslid zijn eigen belangen moet verdedigen kun je ook haast niet anders.
De focus van de republikeinen moet nu liggen op de toekomst.
Ook niet de meest fijne tijden om voor de NOS te werken als je land tegen een zwaar bedorven Amerika blijft aanschuren.quote:
De toekomst van een failliet America want zoals iedereen kan zien creëert dit beleid nog meer schulden. En dat is niet wat de GOP en maga toch belooft hebben .quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:33 schreef Chivaz het volgende:
.
De focus van de republikeinen moet nu liggen op de toekomst.
wE Are gOIng tO maKe fOreiGNers Pay fOR iTquote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef Basp1 het volgende:
Hoe moeten we deze EO nu weer zien
Buitenlanders gaan meer betalen voor nationale parken in de VS; Amerikanen krijgen voorrang
Met als argument dat het honderden miljoenen gaat opleveren van buitenlandse toeristen. Wat toch niet logisch is want als buitenlandse toerist kun je hierdoor nog moeilijker aan reserveringen komen.
Sowieso.. heb je wel een plaat voor je kop als je nu nog naar de VS wilt als toerist. Het is bijna 'laten we nog even Iran aandoen' vlak na de revolutie.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef Basp1 het volgende:
Buitenlanders gaan meer betalen voor nationale parken in de VS; Amerikanen krijgen voorrang
Met als argument dat het honderden miljoenen gaat opleveren van buitenlandse toeristen. Wat toch niet logisch is want als buitenlandse toerist kun je hierdoor nog moeilijker aan reserveringen komen.
"100 mlijoenen extra inkomen!!!!"....ondertussen:quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:19 schreef Momo het volgende:
[..]
wE Are gOIng tO maKe fOreiGNers Pay fOR iT
Toerisme cijfers zijn al aan het dalen en dat kost ze echt veel geld.
https://wttc.org/news/us-(...)eler-spend-this-yearquote:U.S Economy Set To Lose $12.5BN In International Traveler Spend this year
Ik heb nog geen tegenstander gezien die heeft gezegd 'zooo, Art of thr Deal hoor'.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:04 schreef Rnie het volgende:
De NOS:
Zelfs zijn tegenstanders moeten toegeven dat dit een masterclass was in zijn Art of the Deal.
https://nos.nl/l/2573579
Ik ben niet de enige die dat denkt:quote:Op donderdag 3 juli 2025 09:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat kamp heeft ook een verkeerde naam. Het zou ‘Alligator Auschwitz’ moeten heten, gelet op de uitspraak van mevrouw Loomer.
Ik heb de toerisme-cijfers niet paraat maar mijn gevoel is dat het toerisme nogal in elkaar klapt dankzij Trump 2.0quote:Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef Basp1 het volgende:
Dat er een meerderheid is voor het pakket maatregelen betekent niet dat Trump en de Reps 'gelijk' hebben.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zelfs een stilstaande klok geeft tweemaal per dag de juiste tijd aan.
De NOS zal weer bang zijn om op internet door maga-halfjes uitgescholden te worden voor trumphaters.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat er een meerderheid is voor het pakket maatregelen betekent niet dat Trump en de Reps 'gelijk' hebben.
Verder is het een nogal vreemde passage in het stuk van de NOS, die verder ook niet wordt onderbouwd. Welke tegenstanders geven Trump een schouderklopje en prijzen zijn 'Art of the Deal'-skills?
De 'Big Beautiful Bill' oogstte een hoop kritiek en het is juist veelzeggend dat de Reps hem er amper doorheen krijgen, ondanks hun meerderheden in zowel het HvA als de Senaat.
Trump heeft ook niet onderhandeld over de inhoud. Hij dreigde de herverkiezing van bepaalde Congresleden zoveel mogelijk te dwarsbomen en de toorn van de MAGA-sekte op hen los te laten. Dat is geen 'Art of the Deal', dat zijn maffiapraktijken.
ICE wordt met de BBB zelfs het 3e leger op de wereld, na de Amerikaanse en Chinese legers, wat betreft de hoeveelheid geld die er naar toe gaat. En dat is dan een leger dat er speciaal is om op te treden in het eigen land. En dat is dan een clubje dat eigenlijk alleen maar verantwoording af hoeft te leggen aan Trump.quote:
Niet allemaal, maar veel GOP congresleden die voor hebben gestemd zijn vooral bang dat ze nog iedere dag naar congres moeten en door de eigen Maga beweging in elkaar geknuppeld worden. Zoals bleek uit het bericht dat men blijkbaar zocht naar een vermist lid die tegen had gestemd en mogelijk een heel beroerd leven had gehad als dat 'net' de doorslaggevende stem was geweest.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat er een meerderheid is voor het pakket maatregelen betekent niet dat Trump en de Reps 'gelijk' hebben.
Verder is het een nogal vreemde passage in het stuk van de NOS, die verder ook niet wordt onderbouwd. Welke tegenstanders geven Trump een schouderklopje en prijzen zijn 'Art of the Deal'-skills?
De 'Big Beautiful Bill' oogstte een hoop kritiek en het is juist veelzeggend dat de Reps hem er amper doorheen krijgen, ondanks hun meerderheden in zowel het HvA als de Senaat.
Trump heeft ook niet onderhandeld over de inhoud. Hij dreigde de herverkiezing van bepaalde Congresleden zoveel mogelijk te dwarsbomen en de toorn van de MAGA-sekte op hen los te laten. Dat is geen 'Art of the Deal', dat zijn maffiapraktijken.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
ICE wordt met de BBB zelfs het 3e leger op de wereld, na de Amerikaanse en Chinese legers, wat betreft de hoeveelheid geld die er naar toe gaat. En dat is dan een leger dat er speciaal is om op te treden in het eigen land. En dat is dan een clubje dat eigenlijk alleen maar verantwoording af hoeft te leggen aan Trump.
Waar hebben we een dergelijk legers al eerder gezien?
What could go wrong? ¯\_(ツ)_/¯
Welke typo heb je het over?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En dat mag je niet zeggen. Je mag fascisten van vandaag niet met fascisten uit het verleden vergelijken op FOK!
Een legers?quote:
Maga propaganda uit mijn duim zuig modus aan.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb de toerisme-cijfers niet paraat maar mijn gevoel is dat het toerisme nogal in elkaar klapt dankzij Trump 2.0
Het ging mij om de opmerking, dat ‘tegenstanders’ dit gezegd zouden hebben. Ik ben een tegenstander van stilstaande klokken, maar als die om 7 over 3 stilstaat en het is 7 over 3 zou ik ook kunnen zeggen: he, de klok loopt gelijk, terwijl hij 23 uur en 59 minuten van de dag totale onzin aangeeft. Hetzelfde met deze actie van Trump. Zelfs als (en het is een dikke als) tegenstanders deze lovende woorden zouden hebben gesproken, dan is het een momentopname. De rest van de tijd is er namelijk niemand die Trump’s acties waardeert én een IQ hoger dan 12 heeft.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gezegde 'even a broken clock is right twice a day' slaat op personages die aan de andere kant van je eigen opvattingen staan, maar ineens ergens haaks op eigen opvattingen uitkomen. Vaak maar een kort moment, soms langer. Piers Morgan lijkt soms zo'n broken clock moment te hebben gehad waarin hij Gaza verdedigde. Maar even later zie je 'm dan weer 'volledig' pro-Netanyahu zijn als het op Iran aankomt. Maar goed.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het ging mij om de opmerking, dat ‘tegenstanders’ dit gezegd zouden hebben. Ik ben een tegenstander van stilstaande klokken, maar als die om 7 over 3 stilstaat en het is 7 over 3 zou ik ook kunnen zeggen: he, de klok loopt gelijk, terwijl hij 23 uur en 59 minuten van de dag totale onzin aangeeft. Hetzelfde met deze actie van Trump. Zelfs als (en het is een dikke als) tegenstanders deze lovende woorden zouden hebben gesproken, dan is het een momentopname. De rest van de tijd is er namelijk niemand die Trump’s acties waardeert én een IQ hoger dan 12 heeft.
Deed ik niet. Ik stelde enkel een vraag.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En insinueren, dat Trump bezig is een moderne SS / SD op te bouwen, mag niet. Nazi-vergelijking. Kun je een ban voor krijgen.
Mierenneuk modus aan, 99.999999% van de analoge klokken werken met 12 uur dus maar 23 uur en 58 minuten per dag onzin..quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het ging mij om de opmerking, dat ‘tegenstanders’ dit gezegd zouden hebben. Ik ben een tegenstander van stilstaande klokken, maar als die om 7 over 3 stilstaat en het is 7 over 3 zou ik ook kunnen zeggen: he, de klok loopt gelijk, terwijl hij 23 uur en 59 minuten van de dag totale onzin aangeeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |