abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218116877
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:04 schreef Rnie het volgende:
De NOS:

Zelfs zijn tegenstanders moeten toegeven dat dit een masterclass was in zijn Art of the Deal.

https://nos.nl/l/2573579
Ook de NOS:

quote:
One Big Beautiful Bill: kan de VS failliet gaan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  vrijdag 4 juli 2025 @ 09:37:51 #227
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218116905
Nederlandse media:
"De Democraten zeggen dat deze BBB de lagere klassen raakt"

NEE, schijtemmers, ECONOMEN ZEGGEN DAT.
IEDEREEN MET HERSENEN ZEGT DAT.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218116929
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Prima ontwikkelingen inderdaad, het enige smetje is de BBB maar met zo’n diverse partij als de GOP waar elke congresslid zijn eigen belangen moet verdedigen kun je ook haast niet anders.
De focus van de republikeinen moet nu liggen op de toekomst.
Veel succes in je paradijs

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:34 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ook de NOS:
[..]

Ook niet de meest fijne tijden om voor de NOS te werken als je land tegen een zwaar bedorven Amerika blijft aanschuren.
pi_218117215
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 09:33 schreef Chivaz het volgende:

.
De focus van de republikeinen moet nu liggen op de toekomst.
De toekomst van een failliet America want zoals iedereen kan zien creëert dit beleid nog meer schulden. En dat is niet wat de GOP en maga toch belooft hebben .
pi_218117287
Hoe moeten we deze EO nu weer zien

Buitenlanders gaan meer betalen voor nationale parken in de VS; Amerikanen krijgen voorrang

Met als argument dat het honderden miljoenen gaat opleveren van buitenlandse toeristen. Wat toch niet logisch is want als buitenlandse toerist kun je hierdoor nog moeilijker aan reserveringen komen. :')
  vrijdag 4 juli 2025 @ 10:19:53 #231
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218117313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:17 schreef Basp1 het volgende:

Buitenlanders gaan meer betalen voor nationale parken in de VS; Amerikanen krijgen voorrang

Met als argument dat het honderden miljoenen gaat opleveren van buitenlandse toeristen. Wat toch niet logisch is want als buitenlandse toerist kun je hierdoor nog moeilijker aan reserveringen komen. :')
wE Are gOIng tO maKe fOreiGNers Pay fOR iT

Toerisme cijfers zijn al aan het dalen en dat kost ze echt veel geld.
pi_218117414
quote:

Sowieso.. heb je wel een plaat voor je kop als je nu nog naar de VS wilt als toerist. Het is bijna 'laten we nog even Iran aandoen' vlak na de revolutie.
pi_218117459
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 10:19 schreef Momo het volgende:

[..]
wE Are gOIng tO maKe fOreiGNers Pay fOR iT

Toerisme cijfers zijn al aan het dalen en dat kost ze echt veel geld.
"100 mlijoenen extra inkomen!!!!"....ondertussen:

quote:
U.S Economy Set To Lose $12.5BN In International Traveler Spend this year
https://wttc.org/news/us-(...)eler-spend-this-year
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_218117598
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:04 schreef Rnie het volgende:
De NOS:

Zelfs zijn tegenstanders moeten toegeven dat dit een masterclass was in zijn Art of the Deal.

https://nos.nl/l/2573579
Ik heb nog geen tegenstander gezien die heeft gezegd 'zooo, Art of thr Deal hoor'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 11:05:05 #235
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218117643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 09:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dat kamp heeft ook een verkeerde naam. Het zou ‘Alligator Auschwitz’ moeten heten, gelet op de uitspraak van mevrouw Loomer.
Ik ben niet de enige die dat denkt:

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218117891
quote:

Ik heb de toerisme-cijfers niet paraat maar mijn gevoel is dat het toerisme nogal in elkaar klapt dankzij Trump 2.0
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218117940
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 08:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Zelfs een stilstaande klok geeft tweemaal per dag de juiste tijd aan.
Dat er een meerderheid is voor het pakket maatregelen betekent niet dat Trump en de Reps 'gelijk' hebben.

Verder is het een nogal vreemde passage in het stuk van de NOS, die verder ook niet wordt onderbouwd. Welke tegenstanders geven Trump een schouderklopje en prijzen zijn 'Art of the Deal'-skills?

De 'Big Beautiful Bill' oogstte een hoop kritiek en het is juist veelzeggend dat de Reps hem er amper doorheen krijgen, ondanks hun meerderheden in zowel het HvA als de Senaat.

Trump heeft ook niet onderhandeld over de inhoud. Hij dreigde de herverkiezing van bepaalde Congresleden zoveel mogelijk te dwarsbomen en de toorn van de MAGA-sekte op hen los te laten. Dat is geen 'Art of the Deal', dat zijn maffiapraktijken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_218118034
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 11:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat er een meerderheid is voor het pakket maatregelen betekent niet dat Trump en de Reps 'gelijk' hebben.

Verder is het een nogal vreemde passage in het stuk van de NOS, die verder ook niet wordt onderbouwd. Welke tegenstanders geven Trump een schouderklopje en prijzen zijn 'Art of the Deal'-skills?

De 'Big Beautiful Bill' oogstte een hoop kritiek en het is juist veelzeggend dat de Reps hem er amper doorheen krijgen, ondanks hun meerderheden in zowel het HvA als de Senaat.

Trump heeft ook niet onderhandeld over de inhoud. Hij dreigde de herverkiezing van bepaalde Congresleden zoveel mogelijk te dwarsbomen en de toorn van de MAGA-sekte op hen los te laten. Dat is geen 'Art of the Deal', dat zijn maffiapraktijken.
De NOS zal weer bang zijn om op internet door maga-halfjes uitgescholden te worden voor trumphaters.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 4 juli 2025 @ 11:50:56 #239
66444 Lord_Vetinari
pi_218118132
  vrijdag 4 juli 2025 @ 12:00:49 #240
66444 Lord_Vetinari
pi_218118226
pi_218118254
quote:
ICE wordt met de BBB zelfs het 3e leger op de wereld, na de Amerikaanse en Chinese legers, wat betreft de hoeveelheid geld die er naar toe gaat. En dat is dan een leger dat er speciaal is om op te treden in het eigen land. En dat is dan een clubje dat eigenlijk alleen maar verantwoording af hoeft te leggen aan Trump.

Waar hebben we een dergelijk leger al eerder gezien?

What could go wrong? ¯\_(ツ)_/¯

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 04-07-2025 12:16:16 ]
pi_218118263
quote:

[..]

Niet allemaal, maar veel GOP congresleden die voor hebben gestemd zijn vooral bang dat ze nog iedere dag naar congres moeten en door de eigen Maga beweging in elkaar geknuppeld worden. Zoals bleek uit het bericht dat men blijkbaar zocht naar een vermist lid die tegen had gestemd en mogelijk een heel beroerd leven had gehad als dat 'net' de doorslaggevende stem was geweest.

Verder zou aanvankelijk iedereen getroffen worden, maar zitten er last minute meerdere zoethouders in de BBB voor congresleden. Dus de keuze voor de eigen schijnbestaanszekerheid in het kussen van de hand van een dicator, boven de zekerheid voor de hele bevolking speelde ook mee.
  vrijdag 4 juli 2025 @ 12:15:33 #243
66444 Lord_Vetinari
pi_218118333
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
ICE wordt met de BBB zelfs het 3e leger op de wereld, na de Amerikaanse en Chinese legers, wat betreft de hoeveelheid geld die er naar toe gaat. En dat is dan een leger dat er speciaal is om op te treden in het eigen land. En dat is dan een clubje dat eigenlijk alleen maar verantwoording af hoeft te leggen aan Trump.

Waar hebben we een dergelijk legers al eerder gezien?

What could go wrong? ¯\_(ツ)_/¯
:N

En dat mag je niet zeggen. Je mag fascisten van vandaag niet met fascisten uit het verleden vergelijken op FOK!
pi_218118343
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
:N

En dat mag je niet zeggen. Je mag fascisten van vandaag niet met fascisten uit het verleden vergelijken op FOK!
Welke typo heb je het over?
  vrijdag 4 juli 2025 @ 12:17:29 #245
66444 Lord_Vetinari
pi_218118351
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welke typo heb je het over?
Een legers?

En insinueren, dat Trump bezig is een moderne SS / SD op te bouwen, mag niet. Nazi-vergelijking. Kun je een ban voor krijgen.
pi_218118375
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 11:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb de toerisme-cijfers niet paraat maar mijn gevoel is dat het toerisme nogal in elkaar klapt dankzij Trump 2.0
Maga propaganda uit mijn duim zuig modus aan.

Wacht maar af als al die illegale immigranten weg zijn komen de grote drommen blanke Europese toeristen hier op vakantie om te zien hoe een immigrant vrij land eruit ziet. Van alligator Alcatraz maken we ook een nationaal park waarbij je voor een paar miljoen ook mensen aan alligators mag voeren.. :')
  vrijdag 4 juli 2025 @ 12:25:49 #247
66444 Lord_Vetinari
pi_218118405
quote:

[..]

Het ging mij om de opmerking, dat ‘tegenstanders’ dit gezegd zouden hebben. Ik ben een tegenstander van stilstaande klokken, maar als die om 7 over 3 stilstaat en het is 7 over 3 zou ik ook kunnen zeggen: he, de klok loopt gelijk, terwijl hij 23 uur en 59 minuten van de dag totale onzin aangeeft. Hetzelfde met deze actie van Trump. Zelfs als (en het is een dikke als) tegenstanders deze lovende woorden zouden hebben gesproken, dan is het een momentopname. De rest van de tijd is er namelijk niemand die Trump’s acties waardeert én een IQ hoger dan 12 heeft.
pi_218118467
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Het ging mij om de opmerking, dat ‘tegenstanders’ dit gezegd zouden hebben. Ik ben een tegenstander van stilstaande klokken, maar als die om 7 over 3 stilstaat en het is 7 over 3 zou ik ook kunnen zeggen: he, de klok loopt gelijk, terwijl hij 23 uur en 59 minuten van de dag totale onzin aangeeft. Hetzelfde met deze actie van Trump. Zelfs als (en het is een dikke als) tegenstanders deze lovende woorden zouden hebben gesproken, dan is het een momentopname. De rest van de tijd is er namelijk niemand die Trump’s acties waardeert én een IQ hoger dan 12 heeft.
Het gezegde 'even a broken clock is right twice a day' slaat op personages die aan de andere kant van je eigen opvattingen staan, maar ineens ergens haaks op eigen opvattingen uitkomen. Vaak maar een kort moment, soms langer. Piers Morgan lijkt soms zo'n broken clock moment te hebben gehad waarin hij Gaza verdedigde. Maar even later zie je 'm dan weer 'volledig' pro-Netanyahu zijn als het op Iran aankomt. Maar goed.

Dit gezegde werkt trouwens ook de andere kant op. Ook op rechts zal er weleens verbazing zijn dat iemand met doorgaans linkse opvattingen ineens even met rechts lijkt uit te lijnen.
pi_218118499
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:17 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En insinueren, dat Trump bezig is een moderne SS / SD op te bouwen, mag niet. Nazi-vergelijking. Kun je een ban voor krijgen.
Deed ik niet. Ik stelde enkel een vraag.
pi_218118502
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 juli 2025 12:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Het ging mij om de opmerking, dat ‘tegenstanders’ dit gezegd zouden hebben. Ik ben een tegenstander van stilstaande klokken, maar als die om 7 over 3 stilstaat en het is 7 over 3 zou ik ook kunnen zeggen: he, de klok loopt gelijk, terwijl hij 23 uur en 59 minuten van de dag totale onzin aangeeft.
Mierenneuk modus aan, 99.999999% van de analoge klokken werken met 12 uur dus maar 23 uur en 58 minuten per dag onzin.. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')