In totaal hebben tussen de 131.000 en 171.000 Nederlandse mannen zich ooit schuldig gemaakt aan kindersekstoerisme.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:50 schreef Basp1 het volgende:
Ah dikke Daniel wilt een van de 20.000 worden.
Twintigduizend Nederlandse mannen per jaar plegen kindermisbruik in buitenland
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In totaal hebben tussen de 131.000 en 171.000 Nederlandse mannen zich ooit schuldig gemaakt aan kindersekstoerisme.
wtf.
take a seat, take a seat.quote:
Nee nee, geen interesse is veel te jonge vrouwen. Ben geen HalperNLquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:50 schreef Basp1 het volgende:
Ja geen softcore in iedergevalquote:
Het feit dat hij dat zegt, betekent eigenlijk dat hij dingen wil gaan doen die hier strafbaar zijn en daar door gebrek aan bescherming lekker kan gaan uitvoeren, ten koste van arme meisjes die niets anders kunnen dan dit toe te laten om te overlevenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoezo zou je over je schouder moeten kijken?
absurd veelquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:50 schreef Basp1 het volgende:
Ligt eraan. Zijn een beetje knap met goede kont, klagen ze niet constant dat ze ongesteld zijn of zich zo lang op hebben moeten maken en verwachten ze ook niet dat je ze verleidt en hun afpakt van hun partner? Stuur dan maar door.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:44 schreef SemperLibertas het volgende:
Waarom zou je hiervoor naar het buitenland gaan? Op FOK! kun je ze ook vinden hoor, namen en rugnummers nodig?
Helaas mijn waarde, dat totaalplaatje bestaat helaas niet. Die heb je ook nooit voor jezelf.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zijn een beetje knap met goede kont, klagen ze niet constant dat ze ongesteld zijn of zich zo lang op hebben moeten maken en verwachten ze ook niet dat je ze verleidt en hun afpakt van hun partner? Stuur dan maar door.
Je laten volspuiten met ebolaquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
als je van die hele grote pikken wil moet je naar centraal afrika
Is ook onderzocht hoeveel mannen zoals ts zijn? Dus geen kinderen maar arme vrouwen willen pakken in het buitenland?quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:50 schreef Basp1 het volgende:
Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Helaas mijn waarde, dat totaalplaatje bestaat helaas niet. Die heb je ook nooit voor jezelf.
De standaard morsige eersteklas hoerenloper met dikke shag op de lipquote:Op donderdag 3 juli 2025 02:18 schreef MisterFox het volgende:
Ik vraag me af hoe DikkeDaniel eruit zou zien tijdens een FOK!meet
Wie is deze legende?
Het is een vreemd topic en vreemde vraag maar om iemand dan maar direct strafbare dingen in zijn schoenen te schuiven slaat natuurlijk ook echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het feit dat hij dat zegt, betekent eigenlijk dat hij dingen wil gaan doen die hier strafbaar zijn en daar door gebrek aan bescherming lekker kan gaan uitvoeren, ten koste van arme meisjes die niets anders kunnen dan dit toe te laten om te overleven![]()
(Iets te lange zin)
Hardcorequote:Op donderdag 3 juli 2025 17:27 schreef 03f het volgende:
[..]
Het is een vreemd topic en vreemde vraag maar om iemand dan maar direct strafbare dingen in zijn schoenen te schuiven slaat natuurlijk ook echt helemaal nergens op.
130 kilogram schoon aan de haak, heet Daniël.quote:Op donderdag 3 juli 2025 02:18 schreef MisterFox het volgende:
Ik vraag me af hoe DikkeDaniel eruit zou zien tijdens een FOK!meet
Wie is deze legende?
Alleen die laatste heb ik wat moeite mee. In de zin van, dat maakt het wel erg verdacht. De rest? Tja, het is maar net wat je zoekt natuurlijk. Het hoeft zeker niet per definitie strafbaar te zijn. Het is sowieso allemaal verre van mijn ding.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hardcore
Buitenland
Goedkoop
Anoniem
Niemand die over mijn schouders kijkt
Geen officiële bordelen
Ja nee, je hebt gelijk. Het slaat nergens op
TS:quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:41 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Nee nee, geen interesse is veel te jonge vrouwen. Ben geen HalperNL
[..]
Ja geen softcore in iedergeval
Want jouw sociale kring kent heel Nederland? Denk dat je je sociale kring verwardt met je kringspier.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:33 schreef dikkedaniel het volgende:
Omdat ik anoniem wil zijn in het buitenland betekent dat niet dat ik in met kamagra thailand veel te jonge roesjes ga jagen, in tegendeel. Dat is ranzig.
Ik hoef gewoon niet dat iedereen in mn sociale kring weet van mn XXL hardcore seksavontuur, logisch toch? Wie loopt er nou te koop met datsoort dingen
Dat ligt dan toch echt aan jezelf als ze dat weten. Je hoeft niet ieder detail van je leven te delen met je vrienden.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 00:33 schreef dikkedaniel het volgende:
Omdat ik anoniem wil zijn in het buitenland betekent dat niet dat ik in met kamagra thailand veel te jonge roesjes ga jagen, in tegendeel. Dat is ranzig.
Ik hoef gewoon niet dat iedereen in mn sociale kring weet van mn XXL hardcore seksavontuur, logisch toch? Wie loopt er nou te koop met datsoort dingen
ik kom liever niet in Amsterdam, vind dat echt een rot stadquote:Op vrijdag 4 juli 2025 15:43 schreef Mylene het volgende:
Gewoon Amsterdam.
https://www.dirtydicksamsterdam.com
https://www.clubchurch.nl
http://www.saunanieuwezijds.nl
Jij denkt dat alle vrouwen in Zuid Oost Azië arm zijn ja? Een grote sloppenwijk dat werelddeel volgens jou? Ben je er wel eens geweest?quote:Op donderdag 3 juli 2025 01:24 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Is ook onderzocht hoeveel mannen zoals ts zijn? Dus geen kinderen maar arme vrouwen willen pakken in het buitenland?
Nee, dat denk ik zeker niet, nee. Hoezo denk jij dat ik denk dat dat hele werelddeel een sloppenwijk is? Ik denk dat het een prachtig werelddeel is maar het trekt mij niet, en niet om de reden wat jij blijkbaar denkt, maar ik ben meer van de Scandinavische landen.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Jij denkt dat alle vrouwen in Zuid Oost Azië arm zijn ja? Een grote sloppenwijk dat werelddeel volgens jou? Ben je er wel eens geweest?
Als je een beetje een normaal sociaal persoon bent en je bent niet aardslelijk, hoef je echt niet per se prostituees of arme sloppenwijkers te neuken daar. En eten en drinken is meestal zo goedkoop dat je zelfs als je voor twee personen betaalt, nog steeds minder kwijt bent voor een date dan hier alleen je eigen deel. Maar je hebt gelijk dat TS zijn houding wel wat vreemd is, dat helpt niet bepaald meequote:Op zondag 6 juli 2025 12:45 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik zeker niet, nee. Hoezo denk jij dat ik denk dat dat hele werelddeel een sloppenwijk is? Ik denk dat het een prachtig werelddeel is maar het trekt mij niet, en niet om de reden wat jij blijkbaar denkt, maar ik ben meer van de Scandinavische landen.
Maar ts geeft aan een neukvakantie te willen wat niet teveel mag kosten en 1 en 1 is 2. Maar tuurlijk is er ook een kans dat hij iemand vind die het niet voor het geld doet en waarbij hij 'niet over zijn schouders hoeft te kijken' zoals hij aangeeft. Ja die kans is er ook maar ik denk zelf dat die niet zo groot is. Ik vrees zelf dat hij er voor moet betalen als hij een neukvakantie wil zekerstellen.
Of heb jij nog tips voor deze ts zodat hij op zijn vakantie krijgt wat hij wil?
Al achter een willekeurig station geprobeerd?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 23:06 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
ik kom liever niet in Amsterdam, vind dat echt een rot stad
wat zieligquote:Op donderdag 3 juli 2025 19:12 schreef TAmaru het volgende:
Reisje naar Bangkok boeken en ergens een appartement huren in de buurt van Nana Plaza. Dan daar wat rondjes gaan lopen. Pattaya is ook een mogelijkheid natuurlijk. Prijzen zijn volgens mij niet heel goedkoop. Vluggertje voor zo'n 40 tot 50 euro.
Vriend van mij ging dan een maand naar Bangkok. Van tevoren ging hij al op een datingapp en betaalde zodat hij zijn locatie kon veranderen en dates kon regelen met normale vrouwen. Die gingen meestal wel makkelijk met hem naar bed na een date. Op avonden dat hij geen date had, nam hij dan een freelancer mee naar huis. Soms twee per avond. Zo had hij in een maand 20 tot 30 vrouwen.
quote:
Voor wie? Voor jullie? Als hij en die vrouwen dat allebei willen waarom is dat dan zielig?quote:
Hou toch op , wat een bullshitquote:Op dinsdag 15 juli 2025 10:38 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
[..]
Voor wie? Voor jullie? Als hij en die vrouwen dat allebei willen waarom is dat dan zielig?
Natte vingerwerkonderzoek.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:50 schreef Basp1 het volgende:
NWS / Schatting: per jaar plegen 20.000 Nederlandse mannen kindermisbruik
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 09:28 schreef VEM2012 het volgende:
Van 10% naar 0,3%…
Ik kwam deze net tegen en is wel een mooie om te laten zien hoe voorzichtig je met dit soort berichten (beiden van het AD natuurlijk…) moet zijn:
https://www.nu.nl/nucheck(...)%2Fwww.google.com%2F
Het ene onderzoek suggereert 10% het andere komt op 3 op de 1.000 man. Wat alles te maken heeft met vraagstelling.
Goed argument, nou fijn om te weten dat jij vanaf je toetsenbord kan inschatten dat dit zielig is voor de desbetreffende personen aan de andere kant van de wereld.quote:
Ik vind het allemaal zo preuts ook. Ik ben echt open minded en hou van sexpositivity and vind dat mensen gewoon zelf mogen weten wat ze met elkaar doen mits ze beiden oud genoeg zijn natuurlijk. Al die oordelen hier is gewoon raar.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:17 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Liever zielig en aan je trekken komen dan niet zielig en niet aan je trekken komen toch?
Het schokt mij ook wel hoe narrow-minded de gemiddelde vrouw op Fok! blijkbaar is. Over allerlei dingen wordt heel raar gedaan: seks met een groot leeftijdsverschil, een seksreis naar Thailand of de Filipijnen (uiteraard met meerderjarigen) ...terwijl die dingen allemaal met wederzijdse instemming gebeuren ja. Dus het verbaast mij wel dat ze er zo over oordelen. Ooit was Nederland toch het land van de openmindedness, maar dat ligt blijkbaar al heel ver achter ons.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:19 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo preuts ook. Ik ben echt open minded en hou van sexpositivity and vind dat mensen gewoon zelf mogen weten wat ze met elkaar doen mits ze beiden oud genoeg zijn natuurlijk. Al die oordelen hier is gewoon raar.
Je hebt ook van die incels die vrouwen beoordelen wanneer ze geen maagd meer zijn. In mijn ogen is dit hetzelfde niveau als iemand beoordelen omdat hij samen met iemand anders vrijwillig seks heeft.
Dus ja die vrouwen hierboven zijn allemaal heel modern en open minded behalve als het op hun eigen onderbuik gevoel aankomt of zo.
Welkom bij woke/links/politiek correctheid/online social justice warriorsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het schokt mij ook wel hoe narrow-minded de gemiddelde vrouw op Fok! blijkbaar is. Over allerlei dingen wordt heel raar gedaan: seks met een groot leeftijdsverschil, een seksreis naar Thailand of de Filipijnen (uiteraard met meerderjarigen) ...terwijl die dingen allemaal met wederzijdse instemming gebeuren ja. Dus het verbaast mij wel dat ze er zo over oordelen. Ooit was Nederland toch het land van de openmindedness, maar dat ligt blijkbaar al heel ver achter ons.
Ja en zogenaamd gaat het altijd om emancipatie of vrouwenrechten, maar als een vrouw van 18 zelf besluit om met een man van 35 te gaan of haar lichaam te verkopen, dan is de man opeens een viezerik ofzoquote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Welkom bij woke/links/politiek correctheid/online social justice warriors
Alles is tof behalve als het hun een beetje slecht uitkomt. Het is echt schrikbarend. Stel je voor dat mensen zo fel zouden reageren op relaties tussen twee mannen of tussen twee vrouwen bijvoorbeeld. Dan is de wereld te klein. Maar keihard oordelen op een seksreisje of een beetje leeftijdsverschil dat is in hun ogen dan volkomen normaal.
De grootste bedreiging voor een vrouw van 30 is niet een man, het is een vrouw van 18.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:28 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja en zogenaamd gaat het altijd om emancipatie of vrouwenrechten, maar als een vrouw van 18 zelf besluit om met een man van 35 te gaan of haar lichaam te verkopen, dan is de man opeens een viezerik ofzo
Het zijn kneuzen als jij en superneger die zo praten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het schokt mij ook wel hoe narrow-minded de gemiddelde vrouw op Fok! blijkbaar is. Over allerlei dingen wordt heel raar gedaan: seks met een groot leeftijdsverschil, een seksreis naar Thailand of de Filipijnen (uiteraard met meerderjarigen) ...terwijl die dingen allemaal met wederzijdse instemming gebeuren ja. Dus het verbaast mij wel dat ze er zo over oordelen. Ooit was Nederland toch het land van de openmindedness, maar dat ligt blijkbaar al heel ver achter ons.
Dit is wat jij jezelf probeert wijs te maken, ouwe lul.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:29 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De grootste bedreiging voor een vrouw van 30 is niet een man, het is een vrouw van 18.
Met het is inderdaad hypocrisie ten top.
Wij laten echt iedereen in hun waarde. Geef ons een voorbeeld waar een vrouw vertelt over dat zij seks hebben en waar wij of andere mannen hier fel of afkeurend op reageren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Het zijn kneuzen als jij en superneger die zo praten.
Waarom dan die woede of die constante drang om dit af te keuren of bijna te shamen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:38 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Dit is wat jij jezelf probeert wijs te maken, ouwe lul.
Natuurlijk laat je iedereen in hun waarde. Daarom jouw obsessie met vrouwen van 30+.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:39 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Wij laten echt iedereen in hun waarde. Geef ons een voorbeeld waar een vrouw vertelt over dat zij seks hebben en waar wij of andere mannen hier fel of afkeurend op reageren.
[..]
Waarom dan die woede of die constante drang om dit af te keuren of bijna te shamen?
Sorry dat ik je oud noemde het was een grapje of meer van verpeste versiertruc ik had dit gelezen in een pick up artist video die zei van dat als je gemeen doet tegen vrouwen ze je leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:06 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Natuurlijk laat je iedereen in hun waarde. Daarom jouw obsessie met vrouwen van 30+.
Een man van 38 die mij oud noemt neem ik niet heel serieus.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:16 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Sorry dat ik je oud noemde het was een grapje of meer van verpeste versiertruc ik had dit gelezen in een pick up artist video die zei van dat als je gemeen doet tegen vrouwen ze je leuk vinden.
Ik ben gelukkig wat jonger.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:32 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Een man van 38 die mij oud noemt neem ik niet heel serieus.
Het wordt hoog tijd dat je serieus wordt genomen, oprechtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:32 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Een man van 38 die mij oud noemt neem ik niet heel serieus.
Jij bent gewoon gekwetst dat ik je per dm negeer. Superneger weet er alles van.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 20:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat je serieus wordt genomen, oprecht
Ik denk dat je dit niet bekijkt hoe wij (ik) dit bekijk(en).quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me bijzonder vondquote:Op dinsdag 15 juli 2025 21:48 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Jij bent gewoon gekwetst dat ik je per dm negeer. Superneger weet er alles van.
Gedraag je dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 23:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me bijzonder vond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |