abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:19:42 #51
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218218866
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:17 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Liever zielig en aan je trekken komen dan niet zielig en niet aan je trekken komen toch?
Ik vind het allemaal zo preuts ook. Ik ben echt open minded en hou van sexpositivity and vind dat mensen gewoon zelf mogen weten wat ze met elkaar doen mits ze beiden oud genoeg zijn natuurlijk. Al die oordelen hier is gewoon raar.

Je hebt ook van die incels die vrouwen beoordelen wanneer ze geen maagd meer zijn. In mijn ogen is dit hetzelfde niveau als iemand beoordelen omdat hij samen met iemand anders vrijwillig seks heeft.

Dus ja die vrouwen hierboven zijn allemaal heel modern en open minded behalve als het op hun eigen onderbuik gevoel aankomt of zo.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218218888
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:19 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Ik vind het allemaal zo preuts ook. Ik ben echt open minded en hou van sexpositivity and vind dat mensen gewoon zelf mogen weten wat ze met elkaar doen mits ze beiden oud genoeg zijn natuurlijk. Al die oordelen hier is gewoon raar.

Je hebt ook van die incels die vrouwen beoordelen wanneer ze geen maagd meer zijn. In mijn ogen is dit hetzelfde niveau als iemand beoordelen omdat hij samen met iemand anders vrijwillig seks heeft.

Dus ja die vrouwen hierboven zijn allemaal heel modern en open minded behalve als het op hun eigen onderbuik gevoel aankomt of zo.
Het schokt mij ook wel hoe narrow-minded de gemiddelde vrouw op Fok! blijkbaar is. Over allerlei dingen wordt heel raar gedaan: seks met een groot leeftijdsverschil, een seksreis naar Thailand of de Filipijnen (uiteraard met meerderjarigen) ...terwijl die dingen allemaal met wederzijdse instemming gebeuren ja. Dus het verbaast mij wel dat ze er zo over oordelen. Ooit was Nederland toch het land van de openmindedness, maar dat ligt blijkbaar al heel ver achter ons.
Mja
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:24:45 #53
479315 SuperNeger
pi_218218901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:23 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het schokt mij ook wel hoe narrow-minded de gemiddelde vrouw op Fok! blijkbaar is. Over allerlei dingen wordt heel raar gedaan: seks met een groot leeftijdsverschil, een seksreis naar Thailand of de Filipijnen (uiteraard met meerderjarigen) ...terwijl die dingen allemaal met wederzijdse instemming gebeuren ja. Dus het verbaast mij wel dat ze er zo over oordelen. Ooit was Nederland toch het land van de openmindedness, maar dat ligt blijkbaar al heel ver achter ons.
Welkom bij woke/links/politiek correctheid/online social justice warriors

Alles is tof behalve als het hun een beetje slecht uitkomt. Het is echt schrikbarend. Stel je voor dat mensen zo fel zouden reageren op relaties tussen twee mannen of tussen twee vrouwen bijvoorbeeld. Dan is de wereld te klein. Maar keihard oordelen op een seksreisje of een beetje leeftijdsverschil dat is in hun ogen dan volkomen normaal. _O-
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218218934
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:24 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Welkom bij woke/links/politiek correctheid/online social justice warriors

Alles is tof behalve als het hun een beetje slecht uitkomt. Het is echt schrikbarend. Stel je voor dat mensen zo fel zouden reageren op relaties tussen twee mannen of tussen twee vrouwen bijvoorbeeld. Dan is de wereld te klein. Maar keihard oordelen op een seksreisje of een beetje leeftijdsverschil dat is in hun ogen dan volkomen normaal. _O-
Ja en zogenaamd gaat het altijd om emancipatie of vrouwenrechten, maar als een vrouw van 18 zelf besluit om met een man van 35 te gaan of haar lichaam te verkopen, dan is de man opeens een viezerik ofzo _O-
Mja
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:29:47 #55
479315 SuperNeger
pi_218218944
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:28 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ja en zogenaamd gaat het altijd om emancipatie of vrouwenrechten, maar als een vrouw van 18 zelf besluit om met een man van 35 te gaan of haar lichaam te verkopen, dan is de man opeens een viezerik ofzo _O-
De grootste bedreiging voor een vrouw van 30 is niet een man, het is een vrouw van 18.

Met het is inderdaad hypocrisie ten top.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218219037
quote:

[..]
Het zijn kneuzen als jij en superneger die zo praten.
pi_218219040
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:29 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
De grootste bedreiging voor een vrouw van 30 is niet een man, het is een vrouw van 18.

Met het is inderdaad hypocrisie ten top.
Dit is wat jij jezelf probeert wijs te maken, ouwe lul.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:39:36 #58
479315 SuperNeger
pi_218219056
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:38 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Het zijn kneuzen als jij en superneger die zo praten.
Wij laten echt iedereen in hun waarde. Geef ons een voorbeeld waar een vrouw vertelt over dat zij seks hebben en waar wij of andere mannen hier fel of afkeurend op reageren.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:38 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Dit is wat jij jezelf probeert wijs te maken, ouwe lul.
Waarom dan die woede of die constante drang om dit af te keuren of bijna te shamen?
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218220555
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:39 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Wij laten echt iedereen in hun waarde. Geef ons een voorbeeld waar een vrouw vertelt over dat zij seks hebben en waar wij of andere mannen hier fel of afkeurend op reageren.
[..]
Waarom dan die woede of die constante drang om dit af te keuren of bijna te shamen?
Natuurlijk laat je iedereen in hun waarde. Daarom jouw obsessie met vrouwen van 30+.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 15:16:07 #60
479315 SuperNeger
pi_218220638
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 15:06 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Natuurlijk laat je iedereen in hun waarde. Daarom jouw obsessie met vrouwen van 30+.
Sorry dat ik je oud noemde het was een grapje of meer van verpeste versiertruc ik had dit gelezen in een pick up artist video die zei van dat als je gemeen doet tegen vrouwen ze je leuk vinden.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218220767
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 15:16 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Sorry dat ik je oud noemde het was een grapje of meer van verpeste versiertruc ik had dit gelezen in een pick up artist video die zei van dat als je gemeen doet tegen vrouwen ze je leuk vinden.
Een man van 38 die mij oud noemt neem ik niet heel serieus.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 15:42:09 #62
479315 SuperNeger
pi_218220823
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 15:32 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Ik ben gelukkig wat jonger.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  dinsdag 15 juli 2025 @ 20:41:34 #63
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218223158
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 15:32 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Het wordt hoog tijd dat je serieus wordt genomen, oprecht
Le Diable
pi_218223816
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 20:41 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Het wordt hoog tijd dat je serieus wordt genomen, oprecht
Jij bent gewoon gekwetst dat ik je per dm negeer. Superneger weet er alles van.
  Moderator dinsdag 15 juli 2025 @ 22:15:05 #65
441859 crew  Lenny77
pi_218223997
quote:

[..]
Ik denk dat je dit niet bekijkt hoe wij (ik) dit bekijk(en).
Stel dat een man van 30 een meisje van 18 tegen komt op het werk: ze leren elkaar als collega's kennen, er groeit iets tussen hun twee en ze vinden elkaar leuk en gaan ervoor: geen probleem.
Nu neem een 30 jarige man die jonge meiden gewoon geil en lekker vindt. Hij gaat op jacht, maakt de meisjes vanalles wijs en doet alsof hij het serieus meent om te scoren. Daarna dumpt hij ze en gaat door naar het volgend slachtoffer: wel een probleem.
Dan hebben we de rugzaktoerist die naar Thailand gaat en daar een lokaal meisje tegenkomt, ook daar groeit er een kleine vakantie romance: geen probleem.
Als laatste hebben we de viezerik die bewust naar Thailand gaat en bewust op zoek gaat naar jonge meisjes om er zoveel mogelijk te palen zonder te kijken hoe en wat. Wel een probleem.
Is er bij allen wederzijdse instemming? Ja op zich wel. Is het allemaal even zuiver? Absoluut niet. Dat jonge meisje denkt een lief gevonden te hebben (of alleszins iets meer dan een neukertje) en voelt zich daarna behoorlijk bezeikt. Bij het Thaise meisje is de kans erg groot dat ze dit eigenlijk niet wil maar geen keuze heeft omdat ze een heel gezin moet onderhouden ergens in een dorp (dit soort zaken zou je niet mee in stand moeten houden, net zoals met olifanten en apen op de foto staan of puppy's uit de broodfok kopen. Als er geen vraag meer is dan verdwijnt het misbruik en het leed uiteindelijk).

Zie je het verschil? Het heeft niets met preutsheid te maken maar met fatsoen, een geweten en moraliteit.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  dinsdag 15 juli 2025 @ 23:05:50 #66
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218224465
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 21:48 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Jij bent gewoon gekwetst dat ik je per dm negeer. Superneger weet er alles van.
Ik dacht dat je me bijzonder vond
Le Diable
pi_218224500
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:05 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Ik dacht dat je me bijzonder vond
Gedraag je dan.
  woensdag 16 juli 2025 @ 00:56:03 #68
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218224829
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 23:10 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Gedraag je dan.
Ja ok sorry
Le Diable
pi_218251804
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:41 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hou toch op , wat een bullshit
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2025 15:33 schreef Servieskast het volgende:

[..]
wat zielig
Kunnen jullie deze onderbuikgevoelens ook nog met argumenten onderbouwen?
  vrijdag 18 juli 2025 @ 16:54:23 #70
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218251819
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 16:52 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
[..]
Kunnen jullie deze onderbuikgevoelens ook nog met argumenten onderbouwen?
Ga daar zelf maar eens over nadenken
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218251831
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 16:54 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ga daar zelf maar eens over nadenken
Nee, ik vraag het aan jou, of lukt het je niet?
pi_218267171
Net wat ik al dacht, altijd die onderbuikers die met een mond vol tanden staan als je ze om toelichting vraagt, blijft teleutstellend
pi_218268305
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2025 09:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Net wat ik al dacht, altijd die onderbuikers die met een mond vol tanden staan als je ze om toelichting vraagt, blijft teleutstellend
Wat denk je zelf? Zouden de Biggen bendes in Thailand daar iets mee te maken kunnen hebben? Zou het feit dat ergens tussen de 12.000 en 100.000+ kinderen in Thailand in de prostitutie werken daar iets mee te maken hebben? Zou het feit dat Thailand tot een van de grootste eindbestemmingen voor slachtoffers van mensenhandel - één keer raden naar hun beroepsactiviteiten - daar iets mee te maken kunnen hebben? (bron) Moeten @Puzzie en @Servieskast dit allemaal uitleggen? Of hengel je naar nog iets anders? Ik moet echt spontaan aan dit lied denken:

Bekijk deze YouTube-video

Er is in de kern niets mis met prostitutie. Maar met deze informatie in het achterhoofd is het toch voorstelbaar dat mensen het bijzonder vinden als je naar Thailand gaat om daar zo goedkoop mogelijk en met zoveel mogelijk vrouwen te neuken? Dat is gewoon criminaliteit in de hand werken.
pi_218268462
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 12:30 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Wat denk je zelf? Zouden de Biggen bendes in Thailand daar iets mee te maken kunnen hebben? Zou het feit dat ergens tussen de 12.000 en 100.000+ kinderen in Thailand in de prostitutie werken daar iets mee te maken hebben? Zou het feit dat Thailand tot een van de grootste eindbestemmingen voor slachtoffers van mensenhandel - één keer raden naar hun beroepsactiviteiten - daar iets mee te maken kunnen hebben? (bron) Moeten @:Puzzie en @:Servieskast dit allemaal uitleggen? Of hengel je naar nog iets anders? Ik moet echt spontaan aan dit lied denken:

Bekijk deze YouTube-video

Er is in de kern niets mis met prostitutie. Maar met deze informatie in het achterhoofd is het toch voorstelbaar dat mensen het bijzonder vinden als je naar Thailand gaat om daar zo goedkoop mogelijk en met zoveel mogelijk vrouwen te neuken? Dat is gewoon criminaliteit in de hand werken.
Heb het niet over prosti's neuken in Thailand en al helemaal niet over kinderen verkrachten, dat je me dat toedicht vind ik vrij bizar
Wist trouwens niet dat jij hun persoonlijke woordvoerder was
pi_218270485
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2025 12:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Heb het niet over prosti's neuken in Thailand en al helemaal niet over kinderen verkrachten, dat je me dat toedicht vind ik vrij bizar.
De bijdragen waar jij op bent aangeslagen waren reacties op een bericht waarin gesproken werd over een seksvakantie in Thailand. Met vrouwen die met een 'rijke' westerse mannen willen daten en naar bed gaan (waarbij armoede uiteraard ook een drijfveer kan zijn) en prostituees. Dat roept afkeurende reacties op. En jij vraagt je af waarom. Alsof je zelf geen schaduwkanten ziet als westerse mannen met dat doel naar Thailand reizen. Volgens mij zie jij die best. Anders reageer je nu niet zo geírriteerd.

Maar ik vond jouw vraag nogal bizar, ja. Want die vraag wekt de suggestie dat er niets mis is met zulke reizen. Ik vind dat mannen door zulke reizen te maken door een morele ondergrens zakken. Je neemt bewust het risico op de koop toe dat ... enzovoorts. Dat is alles. We zullen wel nooit meer te lezen krijgen waar @dikkedaniel uiteindelijk naartoe is afgereisd. Een leuke FKK Saunaclub in Duitsland (ook ¤50,- voor een half uur), een bordeel in Praag of de straten van Bangkok. Misschien heeft hij vlak voor het boeken wel de liefde van zijn leven ontmoet en is uiteindelijk helemaal niet op reis gegaan. Wie zal het zeggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 20-07-2025 20:26:33 ]
pi_218271163
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 16:39 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
De bijdragen waar jij op bent aangeslagen waren reacties op een bericht waarin gesproken werd over een seksvakantie in Thailand. Met vrouwen die met een 'rijke' westerse mannen willen daten en naar bed gaan (waarbij armoede uiteraard ook een drijfveer kan zijn) en prostituees. Dat roept afkeurende reacties op. En jij vraagt je af waarom. Alsof je zelf geen schaduwkanten ziet als westerse mannen met dat doel naar Thailant reizen. Volgens mij zie jij die best. Anders reageer je nu niet zo geírriteerd.

Maar ik vond jouw vraag nogal bizar, ja. Want die vraag wekt de suggestie dat er niets mis is met zulke reizen. Ik vind dat mannen door zulke reizen te maken door een morele ondergrens zakken. Je neemt bewust het risico op de koop toe dat ... enzovoorts. Dat is alles. We zullen wel nooit meer te lezen krijgen waar @:dikkedaniel uiteindelijk naartoe is afgereisd. Een leuke FKK Saunaclub in Duitsland (ook ¤50,- voor een half uur), een bordeel in Praag of de straten van Bangkok. Misschien heeft hij vlak voor het boeken wel de liefde van zijn leven ontmoet en is uiteindelijk helemaal niet op reis gegaan. Wie zal het zeggen.
Haha, ja, in Thailand wonen alleen maar arme mensen, en als ze op date gaan met een westerling, dan is dat om zich te proberen een weg naar een beter leven te neuken ofzo? Wat een raar wereldbeeld is dat. En de reden dat ik een geirriteerde reactie plaatste, is omdat mensen zonder flauw benul van zaken met het moreel superieure vingertje gaan wijzen, gevoed door een ronkend onderbuikje. En jij klinkt als iemand die zich op vakantie naar een land als Thailand zwaar verheven voelt boven de lokale bevolking, omdat je uit een rijker land komt. Nee, denk niet dat dikkedaniel een ster geeft om de mening van zo'n type persoon
pi_218271213
quote:
10s.gif Op zondag 20 juli 2025 18:13 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Haha, ja, in Thailand wonen alleen maar arme mensen, en als ze op date gaan met een westerling, dan is dat om zich te proberen een weg naar een beter leven te neuken ofzo? Wat een raar wereldbeeld is dat. En de reden dat ik een geirriteerde reactie plaatste, is omdat mensen zonder flauw benul van zaken met het moreel superieure vingertje gaan wijzen, gevoed door een ronkend onderbuikje. En jij klinkt als iemand die zich op vakantie naar een land als Thailand zwaar verheven voelt boven de lokale bevolking, omdat je uit een rijker land komt. Nee, denk niet dat dikkedaniel een ster geeft om de mening van zo'n type persoon
Je hebt het moraal van een garnaal. Hoe kun je dit goed praten.
pi_218271406
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2025 18:22 schreef Servieskast het volgende:

[..]
Je hebt het moraal van een garnaal. Hoe kun je dit goed praten.
Hoe kan ik wat precies goedpraten? Beetje een vage weinig zeggende opmerking op deze manier
  zondag 20 juli 2025 @ 20:52:26 #79
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_218272177
Wat is precies een krappe beurs?

Thailand is spotgoedkoop, maar een vliegticket daar naartoe niet.

Ik zelf vind Duitsland top. Genoeg te beleven in saunaclubs. En heel duur zijn de dames niet.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')