Haha, ja, in Thailand wonen alleen maar arme mensen, en als ze op date gaan met een westerling, dan is dat om zich te proberen een weg naar een beter leven te neuken ofzo? Wat een raar wereldbeeld is dat. En de reden dat ik een geirriteerde reactie plaatste, is omdat mensen zonder flauw benul van zaken met het moreel superieure vingertje gaan wijzen, gevoed door een ronkend onderbuikje. En jij klinkt als iemand die zich op vakantie naar een land als Thailand zwaar verheven voelt boven de lokale bevolking, omdat je uit een rijker land komt. Nee, denk niet dat dikkedaniel een ster geeft om de mening van zo'n type persoonquote:Op zondag 20 juli 2025 16:39 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
De bijdragen waar jij op bent aangeslagen waren reacties op een bericht waarin gesproken werd over een seksvakantie in Thailand. Met vrouwen die met een 'rijke' westerse mannen willen daten en naar bed gaan (waarbij armoede uiteraard ook een drijfveer kan zijn) en prostituees. Dat roept afkeurende reacties op. En jij vraagt je af waarom. Alsof je zelf geen schaduwkanten ziet als westerse mannen met dat doel naar Thailant reizen. Volgens mij zie jij die best. Anders reageer je nu niet zo geírriteerd.
Maar ik vond jouw vraag nogal bizar, ja. Want die vraag wekt de suggestie dat er niets mis is met zulke reizen. Ik vind dat mannen door zulke reizen te maken door een morele ondergrens zakken. Je neemt bewust het risico op de koop toe dat ... enzovoorts. Dat is alles. We zullen wel nooit meer te lezen krijgen waar @:dikkedaniel uiteindelijk naartoe is afgereisd. Een leuke FKK Saunaclub in Duitsland (ook ¤50,- voor een half uur), een bordeel in Praag of de straten van Bangkok. Misschien heeft hij vlak voor het boeken wel de liefde van zijn leven ontmoet en is uiteindelijk helemaal niet op reis gegaan. Wie zal het zeggen.
Je hebt het moraal van een garnaal. Hoe kun je dit goed praten.quote:Op zondag 20 juli 2025 18:13 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Haha, ja, in Thailand wonen alleen maar arme mensen, en als ze op date gaan met een westerling, dan is dat om zich te proberen een weg naar een beter leven te neuken ofzo? Wat een raar wereldbeeld is dat. En de reden dat ik een geirriteerde reactie plaatste, is omdat mensen zonder flauw benul van zaken met het moreel superieure vingertje gaan wijzen, gevoed door een ronkend onderbuikje. En jij klinkt als iemand die zich op vakantie naar een land als Thailand zwaar verheven voelt boven de lokale bevolking, omdat je uit een rijker land komt. Nee, denk niet dat dikkedaniel een ster geeft om de mening van zo'n type persoon
Hoe kan ik wat precies goedpraten? Beetje een vage weinig zeggende opmerking op deze manierquote:Op zondag 20 juli 2025 18:22 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Je hebt het moraal van een garnaal. Hoe kun je dit goed praten.
Klinkt als paradijs, dank je wel voor de tip. Heb je er ook eentje mee naar huis genomen of niet?quote:Op maandag 21 juli 2025 15:50 schreef Tha_wush het volgende:
Ik heb Tinder gold 1 week aangeschaft in Manila. Binnen 1 dag had ik 300 likes. Haal je alle ladyboys weg, alle onaantrekkelijke dames, alle dames die echt alleen maar op zoek zijn naar hun levenspartner dan heb je nog steeds de keuze om iedere avond met 10 dames te neuken.
Ik kwam zondag aan, maandagavond had ik al de fuck of my life.
Tip: schaf gold 3 dagen voor vertrek aan, dan kan je alvast locatie instellen op je bestemming.
Kijk, deze man heeft het leven goed bekekenquote:Op maandag 21 juli 2025 15:50 schreef Tha_wush het volgende:
Ik heb Tinder gold 1 week aangeschaft in Manila. Binnen 1 dag had ik 300 likes. Haal je alle ladyboys weg, alle onaantrekkelijke dames, alle dames die echt alleen maar op zoek zijn naar hun levenspartner dan heb je nog steeds de keuze om iedere avond met 10 dames te neuken.
Ik kwam zondag aan, maandagavond had ik al de fuck of my life.
Tip: schaf gold 3 dagen voor vertrek aan, dan kan je alvast locatie instellen op je bestemming.
quote:Op maandag 21 juli 2025 18:09 schreef Servieskast het volgende:
Wat moeten jullie lelijk zijn dat jullie naar Thailand moeten om te neuken.
Was het goeie?quote:Op maandag 21 juli 2025 18:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog seks gehad. En jij?
Oei, dat is vervelend. Dat het de volgende keer wel sterren moge laten ontstaan.quote:
Integendeel.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oei, dat is vervelend. Dat het de volgende keer wel sterren moge laten ontstaan.
Whehe, zoiets als een opschepper.quote:
Beter dat dan 18 jarige meisjes neuken in Thailandquote:Op maandag 21 juli 2025 19:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, zoiets als een opschepper.
Geloof ik. Heb niks met Thailand.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:43 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Beter dat dan 18 jarige meisjes neuken in Thailand
Hoe jij er van buiten uit ziet weet ik niet, maar je innerlijk is in ieder geval lelijkquote:Op maandag 21 juli 2025 18:09 schreef Servieskast het volgende:
Wat moeten jullie kk lelijk zijn dat jullie naar Thailand moeten om te neuken.
Ik zie nergens in OP dat het een eis is dat het 18 jarige meisjes moeten zijn, dat maak jij ervan met je zure hoofd.quote:Op maandag 21 juli 2025 19:43 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Beter dat dan 18 jarige meisjes neuken in Thailand
Aldus de man die 18 jarige neuken goedkeurt. loser.quote:Op maandag 21 juli 2025 20:45 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Hoe jij er van buiten uit ziet weet ik niet, maar je innerlijk is in ieder geval lelijk
Heb je me nooit expliciet horen zeggen. Maar inderdaad, als de wet het goedkeurt, wie ben ik en vooral, wie ben jij om dat dan af te keuren? Als ik je posts zo zie, is mensen naar beneden trappen sowieso iets wat jij wel graag doet, is daar een speciale reden voor? Hurt people, hurt peoplequote:Op maandag 21 juli 2025 23:51 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Aldus de man die 18 jarige neuken goedkeurt. loser.
neuh... wat happens in Manila stays in Manila. Ik moet zeggen met Thailand heb ik geen ervaring maar wel vaak in andere Aziatische landen geweest en Philippijnen springt er wel tussenuit. Die dames hebben veel zin en durven er ook voor uit te komen. China & Indonesië meestal zo gereserveerd/preuts dat het er niet van komt.quote:Op maandag 21 juli 2025 16:23 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Klinkt als paradijs, dank je wel voor de tip. Heb je er ook eentje mee naar huis genomen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |