We hebben het hier over jonge dames.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef Tha_wush het volgende:
[..]
neuh... wat happens in Manila stays in Manila. Ik moet zeggen met Thailand heb ik geen ervaring maar wel vaak in andere Aziatische landen geweest en Philippijnen springt er wel tussenuit. Die dames hebben veel zin en durven er ook voor uit te komen. China & Indonesië meestal zo gereserveerd/preuts dat het er niet van komt.
en @:servieskast, voordat je denkt dat het allemaal uit armoe is en ze alleen op je geld vallen. Ik had een 36 jarige met een top baan downtown Manila. Die wilde niks anders dan een wilde nacht met een buitenlander.
Niet met mij dusquote:Op maandag 21 juli 2025 18:58 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog seks gehad. En jij?
De meesten houden volgens mij meer van hoe de vrouwen zijn. Wat vrouwelijker, wat nederiger, wat jonger, wat dunner van vorm enzovoort.quote:Op maandag 21 juli 2025 18:09 schreef Servieskast het volgende:
Wat moeten jullie kk lelijk zijn dat jullie naar Thailand moeten om te neuken.
Jij vrijt alleen dusquote:Op dinsdag 22 juli 2025 16:52 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik heb geen seks gehad. Hoeren hebben seks.
Ja Nederlandse mannen houden idd van Ladyboys.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:01 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
De meesten houden volgens mij meer van hoe de vrouwen zijn. Wat vrouwelijker, wat nederiger, wat jonger, wat dunner van vorm enzovoort.
Alleen met mijn hond.quote:
Het is altijd wel onderdeel van de kick, of je zal iemand heerlijk neuken, of je wordt heerlijk geneukt.quote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:17 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ja Nederlandse mannen houden idd van Ladyboys.
[..]
Alleen met mijn hond.
Dat geldt dus niet voor de gemiddelde FOK!ker hoorquote:Op dinsdag 22 juli 2025 17:24 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Het is altijd wel onderdeel van de kick, of je zal iemand heerlijk neuken, of je wordt heerlijk geneukt.
Dat is ook gewoon onzin van iemand die niet wordt geremd door enige verstand van zaken. Op bumble in Indonesië zaten juist opvallend veel vrouwen met goede banen op de app en van de dates die ik heb gehad, waren zo'n 80% even rijk of rijker dan ikzelf. Die arme sloebers die een beter leven op zo'n app proberen te hengelen pik je er zo uit en die swipe ik gewoon wegquote:Op dinsdag 22 juli 2025 11:27 schreef Tha_wush het volgende:
[..]
neuh... wat happens in Manila stays in Manila. Ik moet zeggen met Thailand heb ik geen ervaring maar wel vaak in andere Aziatische landen geweest en Philippijnen springt er wel tussenuit. Die dames hebben veel zin en durven er ook voor uit te komen. China & Indonesië meestal zo gereserveerd/preuts dat het er niet van komt.
en @:servieskast, voordat je denkt dat het allemaal uit armoe is en ze alleen op je geld vallen. Ik had een 36 jarige met een top baan downtown Manila. Die wilde niks anders dan een wilde nacht met een buitenlander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |