In totaal hebben tussen de 131.000 en 171.000 Nederlandse mannen zich ooit schuldig gemaakt aan kindersekstoerisme.quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:50 schreef Basp1 het volgende:
Ah dikke Daniel wilt een van de 20.000 worden.
Twintigduizend Nederlandse mannen per jaar plegen kindermisbruik in buitenland
quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In totaal hebben tussen de 131.000 en 171.000 Nederlandse mannen zich ooit schuldig gemaakt aan kindersekstoerisme.
wtf.
take a seat, take a seat.quote:
Nee nee, geen interesse is veel te jonge vrouwen. Ben geen HalperNLquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:50 schreef Basp1 het volgende:
Ja geen softcore in iedergevalquote:
Het feit dat hij dat zegt, betekent eigenlijk dat hij dingen wil gaan doen die hier strafbaar zijn en daar door gebrek aan bescherming lekker kan gaan uitvoeren, ten koste van arme meisjes die niets anders kunnen dan dit toe te laten om te overlevenquote:Op woensdag 2 juli 2025 16:32 schreef MultiBanaan het volgende:
Hoezo zou je over je schouder moeten kijken?
absurd veelquote:Op woensdag 2 juli 2025 06:50 schreef Basp1 het volgende:
Ligt eraan. Zijn een beetje knap met goede kont, klagen ze niet constant dat ze ongesteld zijn of zich zo lang op hebben moeten maken en verwachten ze ook niet dat je ze verleidt en hun afpakt van hun partner? Stuur dan maar door.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:44 schreef SemperLibertas het volgende:
Waarom zou je hiervoor naar het buitenland gaan? Op FOK! kun je ze ook vinden hoor, namen en rugnummers nodig?
Helaas mijn waarde, dat totaalplaatje bestaat helaas niet. Die heb je ook nooit voor jezelf.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ligt eraan. Zijn een beetje knap met goede kont, klagen ze niet constant dat ze ongesteld zijn of zich zo lang op hebben moeten maken en verwachten ze ook niet dat je ze verleidt en hun afpakt van hun partner? Stuur dan maar door.
Je laten volspuiten met ebolaquote:Op woensdag 2 juli 2025 18:23 schreef FlippingCoin het volgende:
als je van die hele grote pikken wil moet je naar centraal afrika
Is ook onderzocht hoeveel mannen zoals ts zijn? Dus geen kinderen maar arme vrouwen willen pakken in het buitenland?quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:50 schreef Basp1 het volgende:
Dan is de keuze snel gemaakt.quote:Op woensdag 2 juli 2025 22:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Helaas mijn waarde, dat totaalplaatje bestaat helaas niet. Die heb je ook nooit voor jezelf.
De standaard morsige eersteklas hoerenloper met dikke shag op de lipquote:Op donderdag 3 juli 2025 02:18 schreef MisterFox het volgende:
Ik vraag me af hoe DikkeDaniel eruit zou zien tijdens een FOK!meet
Wie is deze legende?
Het is een vreemd topic en vreemde vraag maar om iemand dan maar direct strafbare dingen in zijn schoenen te schuiven slaat natuurlijk ook echt helemaal nergens op.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:20 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het feit dat hij dat zegt, betekent eigenlijk dat hij dingen wil gaan doen die hier strafbaar zijn en daar door gebrek aan bescherming lekker kan gaan uitvoeren, ten koste van arme meisjes die niets anders kunnen dan dit toe te laten om te overleven![]()
(Iets te lange zin)
Hardcorequote:Op donderdag 3 juli 2025 17:27 schreef 03f het volgende:
[..]
Het is een vreemd topic en vreemde vraag maar om iemand dan maar direct strafbare dingen in zijn schoenen te schuiven slaat natuurlijk ook echt helemaal nergens op.
130 kilogram schoon aan de haak, heet Daniël.quote:Op donderdag 3 juli 2025 02:18 schreef MisterFox het volgende:
Ik vraag me af hoe DikkeDaniel eruit zou zien tijdens een FOK!meet
Wie is deze legende?
Alleen die laatste heb ik wat moeite mee. In de zin van, dat maakt het wel erg verdacht. De rest? Tja, het is maar net wat je zoekt natuurlijk. Het hoeft zeker niet per definitie strafbaar te zijn. Het is sowieso allemaal verre van mijn ding.quote:Op donderdag 3 juli 2025 18:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Hardcore
Buitenland
Goedkoop
Anoniem
Niemand die over mijn schouders kijkt
Geen officiële bordelen
Ja nee, je hebt gelijk. Het slaat nergens op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |