SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:13 schreef KoningWouter het volgende:
Sow zeg, dit is wel een hard matras. Wat heb ik mijn loges aangedaan.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Is het al bedtijd?Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Ik blijf nog even wakker wel. Neem dan wel wat slaapmedicatie en dan moet t wel lukken te slapen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Stevenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik blijf nog even wakker wel. Neem dan wel wat slaapmedicatie en dan moet t wel lukken te slapen
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik duik er wat later in als anders. Mij nog te warmquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik blijf nog even wakker wel. Neem dan wel wat slaapmedicatie en dan moet t wel lukken te slapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik zou ook slaapmedicatie krijgen van de huisarts, maar heb geweigerdquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:15 schreef StevenHyde het volgende:
Helpt het om door te slapen? Of in slaap te komen?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hangt volgens mij af van welke medicatie je vraagt/krijgtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:17 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zou ook slaapmedicatie krijgen van de huisarts, maar heb geweigerd
Helpt het om door te slapen? Of in slaap te komen?
Ik heb temazepam. Dan wordt je wat rustiger en slaap je makkelijker inBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:18 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Greysie
Had je mijn tag van vandaag nog meegekregen?![]()
Heb er geen rare associaties bij
Geen idee wat ik zou krijgen eventueel. Maar kon er altijd om vragenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:19 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hangt volgens mij af van welke medicatie je vraagt/krijgt
Ik heb temazepam. Dan wordt je wat rustiger en slaap je makkelijker inIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Niet slapen is een kwelling. Je kunt veel beter met shit dealen als je gewoon goed slaapt.
Heb ooit 2 weken niet geslapen. Dat was werkelijk waar hell.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja![]()
Heb er geen rare associaties bijErgens wel jammer. Dan ga ik geen verdere research doen naar wat dat voor vrouwen waren die jonge meisjes dubbelzinnige armbandjes lieten maken
Afgelopen 2 weken slaap ik 4 uurtjes per nacht. Wil weer naar de 8quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:20 schreef KoningWouter het volgende:
Niet slapen is een kwelling. Je kunt veel beter met shit dealen als je gewoon goed slaapt.
Heb ooit 2 weken niet geslapen. Dat was werkelijk waar hell.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Poh dat klinkt niet best nee. Hoe heb je toen wel weer slaapritme gekregen. Uiteindelijk toch met medicatie?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:20 schreef KoningWouter het volgende:
Heb ooit 2 weken niet geslapen. Dat was werkelijk waar hell.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
o ja, armbandjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Ergens wel jammer. Dan ga ik geen verdere research doen naar wat dat voor vrouwen waren die jonge meisjes dubbelzinnige armbandjes lieten maken
![]()
![]()
Die hadden geen idee denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Ergens wel jammer. Dan ga ik geen verdere research doen naar wat dat voor vrouwen waren die jonge meisjes dubbelzinnige armbandjes lieten maken
Ja dat is niet zo veel. Maar goed als je naar de huisarts gaat krijg je pammetjes. Dat is verslavende rommel maar soms kan het je net even helpen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Afgelopen 2 weken slaap ik 4 uurtjes per nacht. Wil weer naar de 8
Maar ik heb 3 jaar dat soort troep geslikt en kreeg naar verloop van tijd juist paniekaanvallen van dat spul. Maar soms is het gewoon even nodig, zou niet te streng voor jezelf zijn.
De dagen worden een stuk zwarter op weinig slaap merk ik zelf.![]()
Yup, geen pammetjes. De psych had nog een paar behoorlijke knallers in zijn koffer. Die hebben me wel geholpen alleen natuurlijke slaap is altijd beter dan chemische slaap.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Poh dat klinkt niet best nee. Hoe heb je toen wel weer slaapritme gekregen. Uiteindelijk toch met medicatie?![]()
Ik heb juist nu regelmatig paniekaanvallen, dus dat wil ik niet verergerenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is niet zo veel. Maar goed als je naar de huisarts gaat krijg je pammetjes. Dat is verslavende rommel maar soms kan het je net even helpen.
Maar ik heb 3 jaar dat soort troep geslikt en kreeg naar verloop van tijd juist paniekaanvallen van dat spul. Maar soms is het gewoon even nodig, zou niet te streng voor jezelf zijn.
De dagen worden een stuk zwarter op weinig slaap merk ik zelf.
Ik ga poging tot slapen doen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja mee eens. Slaap echt essentieel. Minimaal 6 uur fatsoenlijke slaap heb ik sowieso wel nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, geen pammetjes. De psych had nog een paar behoorlijke knallers in zijn koffer. Die hebben me wel geholpen alleen natuurlijke slaap is altijd beter dan chemische slaap.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik slaap al mijn hele leven slecht
denk omdat ik veel te veel dingen uit moet stellen naar morgenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Dat vererger je ook niet als je het kort gebruikt en niet dagelijks. Dan is het allemaal te doen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb juist nu regelmatig paniekaanvallen, dus dat wil ik niet verergeren
Slaap lekker![]()
![]()
Ik slaap slecht sinds ik vader ben geworden. Heel ander ritme en kan niet meer uitslapen. Als tiener kon ik makkelijk tot 2/3 uur smiddags slapenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:28 schreef sp3c het volgende:
ik slaap al mijn hele leven slecht
denk omdat ik veel te veel dingen uit moet stellen naar morgen
Weltrustenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb juist nu regelmatig paniekaanvallen, dus dat wil ik niet verergeren
ja dat krijg je ervanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik slaap slecht sinds ik vader ben geworden. Heel ander ritme en kan niet meer uitslapen. Als tiener kon ik makkelijk tot 2/3 uur smiddags slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kinderen is minstens de eerste zeven jaar niet uitslapenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb zojuist de ramen boven opengedaan maar nog geen verschil. Maargoed, zal nu wel langzaamaan wat beter worden mag ik aannemen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:30 schreef KoningWouter het volgende:
26 buiten. Ik ga de keet open zetten.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Wacht maar tot ze puber wordenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:30 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik slaap slecht sinds ik vader ben geworden. Heel ander ritme en kan niet meer uitslapen. Als tiener kon ik makkelijk tot 2/3 uur smiddags slapen
Er waait nu in ieder geval een briesje over mijn matras.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb zojuist de ramen boven opengedaan maar nog geen verschil. Maargoed, zal nu wel langzaamaan wat beter worden mag ik aannemen.![]()
Heeeeeeeeeeeeel langzaamquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:31 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Heb zojuist de ramen boven opengedaan maar nog geen verschil. Maargoed, zal nu wel langzaamaan wat beter worden mag ik aannemen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kinderen is minstens de eerste zeven jaar niet uitslapenMaar mijn dochter is wel altijd vroeg wakker en daar word ik ook wakker van. Maargoed voor je het weet hangt ze snachts in de gordijnen en denk je wat was het toch leuk toen ze zo lief vroeg wakker werd en tv ging kijken.
Duurt te langquote:
Tis hier gewoon nog 29 graden
gevoelstemperatuur is 189 gradenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jaaaaa weet ik. Al had ik nu alwel verwacht dat ze op 11 jarige leeftijd iets langer zou uitslapen dan 6u-7uquote:
Dino komt ons nog steeds wakker maken voor dingen midden in de nachtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoorMaar mijn dochter is wel altijd vroeg wakker en daar word ik ook wakker van. Maargoed voor je het weet hangt ze snachts in de gordijnen en denk je wat was het toch leuk toen ze zo lief vroeg wakker werd en tv ging kijken.
Meestal terecht zoals ziek ofzo
Maar dan nogHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je zult met weemoed aan deze tijd terug denkenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Jaaaaa weet ik. Al had ik nu alwel verwacht dat ze op 11 jarige leeftijd iets langer zou uitslapen dan 6u-7uThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier was er een periode van een aantal maanden dat mijn dochter deed overgeven midden in de nacht. Altijd op woensdag toen ze smiddags bij mijn ouders was geweest. Bleek dat ze elke keer ijsjes kreeg aangeboden van mijn vader. Dat was dan al de eerste tekenen van dementie achteraf gezien.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dino komt ons nog steeds wakker maken voor dingen midden in de nacht
Meestal terecht zoals ziek ofzo
Maar dan nogBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja dat denk ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je zult met weemoed aan deze tijd terug denken![]()
Warm hè. Ga nu naar boven zo denk dat ik een klap voor Mien kop ga krijgenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Koemelk allergie ?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hier was er een periode van een aantal maanden dat mijn dochter deed overgeven midden in de nacht. Altijd op woensdag toen ze smiddags bij mijn ouders was geweest. Bleek dat ze elke keer ijsjes kreeg aangeboden van mijn vader. Dat was dan al de eerste tekenen van dementie achteraf gezien.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan moet ze er wel heel veel gehad hebbenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee echt gewoon helemaal vol zoetigheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee echt gewoon helemaal vol zoetigheid
Dan kun je ze leren dat het belangrijk is om nee te zeggen somsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee echt gewoon helemaal vol zoetigheid
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja vreselijk, alles kost moeite nuquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet ze er wel heel veel gehad hebben
zei het vandaag tegen een Poolse collega, in Nederland is het of te warm of niet koud genoeg
of regenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee joh veel te warmquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:39 schreef KoningWouter het volgende:
Eigenlijk moet ik een slaapzak van zolder halen voor het ultieme camping gevoel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat heb ik der toen ook gezegd. En tegen mijn ouders uiteraard. Is daarna ook niet meer voorgekomen. Maar was wel iets van 6-7 nachten in 3 maanden. En ik maar die rommel opruimen. Maargoed, ik moet niet mopperen want snaai zelf net zo hardquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan kun je ze leren dat het belangrijk is om nee te zeggen somsBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Daar zit wat in.quote:
Dit wordt voorlopig nog niets met slapen. Het is gewoon kut dat als ik even naar buiten loop het gewoon precies zo warm is als binnen.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:39 schreef KoningWouter het volgende:
Eigenlijk moet ik een slaapzak van zolder halen voor het ultieme camping gevoel.heb je geen slaap zak van dit weer?
We hebben altijd ergens in april of mei die ene perfecte dagquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja vreselijk, alles kost moeite nu
zei het vandaag tegen een Poolse collega, in Nederland is het of te warm of niet koud genoeg
of regenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ja dan moet ik werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben altijd ergens in april of mei die ene perfecte dagOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik krijg er wel een hele slappe zak van. Telt dat ook?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]heb je geen slaap zak van dit weer?
![]()
Mensen denk eens aan deze theorie
de luchtvochtigheid is hoog buiten
Ramen dicht en ontvochtigen je woning
Werkt top voor mij, 25 graden..![]()
Te laat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef Helenattenek het volgende:
Ramen dicht en ontvochtigen je woning![]()
das nog niksquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar zit wat in.
Dit wordt voorlopig nog niets met slapen. Het is gewoon kut dat als ik even naar buiten loop het gewoon precies zo warm is als binnen.
ik werkte vandaag in een koelcel, heerlijk 7 graden climate controled
als je dan naar buiten gaat om een beetje te vapen en bruin te worden loop je tegen een muur aanOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe laag hangt iequote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik krijg er wel een hele slappe zak van. Telt dat ook?
*Lust geen koffie*![]()
gewoon op de wc gevapered want ik denk in oplossingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dit is dtsquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef Helenattenek het volgende:
Ramen dicht en ontvochtigen je woning
Werkt top voor mij, 25 graden..
wij denken nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oeh ja heftig. Maar je hebt wel even mogen genieten van die 7 graden. Op werk hadden ze ook geen airco. Zit je daar met je zweetspleet voor zo'n lauwe ventilator.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
das nog niks
als je dan naar buiten gaat om een beetje te vapen en bruin te worden loop je tegen een muur aan![]()
![]()
We hadden dat ooit in de Jumbo bij de koelingquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
das nog niks
als je dan naar buiten gaat om een beetje te vapen en bruin te worden loop je tegen een muur aan
2 graden binnen en buiten een hittegolf
Wat we niet door hadden was dat er ook een grapjas de verwarming vol had aan gezet in de kantine
En dat hadden we pas laat door omdat we steeds naar een extreme temperatuur gingenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zweetspleetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oeh ja heftig. Maar je hebt wel even mogen genieten van die 7 graden. Op werk hadden ze ook geen airco. Zit je daar met je zweetspleet voor zo'n lauwe ventilator.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
kantine is niet gezellig nu neequote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hadden dat ooit in de Jumbo bij de koeling
Wat we niet door hadden was dat er ook een grapjas de verwarming vol had aan gezet in de kantine
En dat hadden we pas laat door omdat we steeds naar een extreme temperatuur gingenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
We hebben prachtige onderwerpen om te bolken op het moment voor jequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hadden dat ooit in de Jumbo bij de koeling
En dat hadden we pas laat door omdat we steeds naar een extreme temperatuur gingendat heb ik een keer in de auto gehad met 30+ graden dat ik de verwarming aan had ipv de airco en me afvroeg hoelang het duurde voordat t koel ging worden
Sowieso supermarktbaantjes verhalen +10Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
noem er 3quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben prachtige onderwerpen om te bolken op het moment voor je![]()
zweetspletenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben prachtige onderwerpen om te bolken op het moment voor jeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik smelt mentaal nu bij de gedachtequote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]dat heb ik een keer in de auto gehad met 30+ graden dat ik de verwarming aan had ipv de airco en me afvroeg hoelang het duurde voordat t koel ging worden
Sowieso supermarktbaantjes verhalen +10Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
*Lust geen koffie*![]()
zwabbersquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en ijshockeyquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Koning Wouter zijn laag hangende zak
Zweet spleten
Werken in de koelkast
want ik ben er tochOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In het Italiaans is 'jaar' annoquote:
En het uitspreken van beide nn-en is belangrijk
Want anders zeg je anusHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
* sp3c runs awayquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja die doet het niet heOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
aantal hebben zomerijs maar weet niet welke en er zijn geen wedstrijden dus ik heb er niks aanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is er een ijsbaan op het moment?
volgens mij dordrecht iig en zoetermeer af en toeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Speel je ijshockey sp3c?
In nijmegen heb je volgens mij wel een goede club (en heerlijke all you can eat onder de ijsbaan)Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Voor mijn gevoel is de temperatuur zojuist gezakt van 29 naar 28 gradenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik speelde van 4 tot 22 oid, nu kijk ik alleen\quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
Speel je ijshockey sp3c?
In nijmegen heb je volgens mij wel een goede club (en heerlijke all you can eat onder de ijsbaan)
goalieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou ja, ik was een jaar of 5 dat het zo warm was.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet ze er wel heel veel gehad hebben
We hadden al een paar ijsjes gehad, maar ik had dus door dat dat verkoeling gaf, al was het maar voor even.
Of ik er niet nog één mocht, want dat was zo lekker koud en ik had het zo warm.
Eerst nog een bekertje oploslimonade, maar dat was lang zo koud niet, met water uit de kraan.
Na nog een paar keer zeuren, kreeg ik dan toch mijn ijsje.
Ik had hem goed en wel binnen, toen hij alweer op de keukenvloer lag.![]()
27“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Leukquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik speelde van 4 tot 22 oid, nu kijk ik alleen\
goalieHoor je niet zovaak. Waarom ben je gestopt?
nou joepiequote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Koning Wouter zijn laag hangende zak
Zweet spleten
Werken in de koelkast![]()
teik was keeper en in die tijd gingen Nederlandse clubs voor Canadezen ongeacht of ze goed waren of niet dus voor Nederlanders was er niet echt geld te verdienen en de krijgsmacht lonkte naar mijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
LeukHoor je niet zovaak. Waarom ben je gestopt?
daarnaast ben ik te fanatiek voor recreatiehockey dus dat kon ik ook niet
maar het begint nu wel te kriebelen om gewoon met een of ander bierteam mee te doen in divisie 4 ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bij zo'n bierteam heb je dan ook extra veel te doenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:57 schreef sp3c het volgende:
te
[..]
ik was keeper en in die tijd gingen Nederlandse clubs voor Canadezen ongeacht of ze goed waren of niet dus voor Nederlanders was er niet echt geld te verdienen en de krijgsmacht lonkte naar mij
daarnaast ben ik te fanatiek voor recreatiehockey dus dat kon ik ook niet
maar het begint nu wel te kriebelen om gewoon met een of ander bierteam mee te doen in divisie 4 ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
al was het maar voor het shirt
nu ik weer punten krijg moet ik mezelf minder bolkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mijn interesse is gewekt!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:52 schreef StevenHyde het volgende:
Speel je ijshockey sp3c?
In nijmegen heb je volgens mij wel een goede club (en heerlijke all you can eat onder de ijsbaan)
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
En niet meer door nachtslotjes postenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:00 schreef sp3c het volgende:
nu ik weer punten krijg moet ik mezelf minder bolken![]()
slaap lekker lilakOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
er zijn geen nachtslotjes meerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:01 schreef marc0871 het volgende:
[..]
En niet meer door nachtslotjes postenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mooiste ijsbaan van nederlandquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik lig ook alweer in bed, nakend, maar nog steeds warm
Trusten!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Oké ik ben wel moe
Slaap lekker mensen![]()
![]()
quote:
https://www.wereldkeuken-triavium.nl/
Als je echt van plan bent eens te gaan check dan social deal. Echt flinke korting.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb geleerd dat social deal vaak goede kortingen heeft jaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
https://www.wereldkeuken-triavium.nl/
Als je echt van plan bent eens te gaan check dan social deal. Echt flinke korting.
Ik twijfel of ik daar niet een keer een vrijgezellenfeest heb gehad. Zonder stripper en kan me ook geen ijsbaan herinneren
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel of ik daar niet een keer een vrijgezellenfeest heb gehad. Zonder stripper en kan me ook geen ijsbaan herinneren![]()
![]()
Is daar idd wel inclusief stripperquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:06 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik twijfel of ik daar niet een keer een vrijgezellenfeest heb gehad. Zonder stripper en kan me ook geen ijsbaan herinnerenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
als ze mij een shirt geven met dit logo erop geven krijgen ze het nooit meer terug he, kan me niet schelen dat het amateurs zijn met zonder geld, krijgen ze NOOIT meer terugquote:
zo heb ik ook nog een oranje shirt omdat ik een oefenwedstrijd mee mocht doen tegen Spanje, pa was beetje boos dat ik het had gestolen want hij zei altijd 'staat je naam erop? nee? dan is het niet van jou afblijven?'
hier stond mijn naam op dus hij kon me niet echt wat maken en heeft het maar laten rustenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zuchtendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hadtie maar geen kinderen moeten nemen denk ik danOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dus je bent eenvoudig international, niceequote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze mij een shirt geven met dit logo erop geven krijgen ze het nooit meer terug he, kan me niet schelen dat het amateurs zijn met zonder geld, krijgen ze NOOIT meer terug
zo heb ik ook nog een oranje shirt omdat ik een oefenwedstrijd mee mocht doen tegen Spanje, pa was beetje boos dat ik het had gestolen want hij zei altijd 'staat je naam erop? nee? dan is het niet van jou afblijven?'
hier stond mijn naam op dus hij kon me niet echt wat maken en heeft het maar laten rustendBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
drievoudigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dus je bent eenvoudig international, nicee
Spanje, Turkije en Griekenland
maar ik weet niet of Griekenland nog telt want die mogen niet meer meedoen omdat ze geen iihf waardige ijsbaan hebbenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dan was het toch ergens anders.quote:![]()
Misschien maar eens een vrijgezellenfeest plannen binnenkort
ik ben vrij gezelligOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ftfyquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dus je bent eenvoudig international, nicee
Sorry, flauwe grap
jeugdinternationalOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voor jezelluffff? 😳quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja dan was het toch ergens anders.![]()
Misschien maar eens een vrijgezellenfeest plannen binnenkortBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dan mag jij ook mee op het feestje!quote:
dat komt helemaal goed!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
bolk!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
Hmmm, ik zit hier zo te zien wel redelijkIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Voelt warmer wel
En lijkt of ik verkouden word
Ja hier is het net zo warm als bij jou.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, ik zit hier zo te zien wel redelijk
Maar vind het nog niet echt prettig of zo.![]()
inderdaad...Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
ja lig nu ook op m'n matrasje. Alles staat open. Maar ik ga voorlopig nog niet kunnen slapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:30 schreef StevenHyde het volgende:
Ik lig op bed wel nu maar wat een hitte
En het is ook gewoon helemaal windstil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik ook niet, maar warmte hangt ook wel erg in mn huis nogquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hier is het net zo warm als bij jou.
Maar vind het nog niet echt prettig of zo.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als ik een grasveldje had zette ik mn tentje erop om daar in te slapenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Denk dat de heetste hoeken van de hel een verademing zouden zijn met dit wat ons nu overkomt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, maar warmte hangt ook wel erg in mn huis nog![]()
Ja, maar ik vertoef sowieso liever in de hemel denk ikquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk dat de heetste hoeken van de hel een verademing zouden zijn met dit wat ons nu overkomt.
Al was lucifer wel leuk om naar te kijken
Bezoek eens de death valleyquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk dat de heetste hoeken van de hel een verademing zouden zijn met dit wat ons nu overkomt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Misschien toch maar verhuizen naar het hoge noordenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Als ik de lotto zou winnen zou ik het overwegen
Maar ja, die kans acht ik heel klein, zeker aangezien ik niet mee speel
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
Je wint toch nooit.![]()
Daarom!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Je wint toch nooit.
Heb inderdaad nog nooit wat gewonnen
Sinds 19u zon!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
In Noorwegen is op dit moment best schijtweer
En 13-14C hier in TrondheimI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh ik wel. Toen we wiskundig hadden berekend dat casino aanbiedingen winstgevend zouden zijn als je perfect blackjack kon spelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:43 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Daarom!
Heb inderdaad nog nooit wat gewonnen
Dat waren leuke tijden in mijn studententijd. We hadden een limosine voor de deur.
Ging nergens meer over.![]()
Maar je mag toch geen kaarten tellen? Ik weet niet wat perfect blackjack spelen isquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ik wel. Toen we wiskundig hadden berekend dat casino aanbiedingen winstgevend zouden zijn als je perfect blackjack kon spelen.
Dat waren leuke tijden in mijn studententijd. We hadden een limosine voor de deur.
Ging nergens meer over.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik zou een ijshockeyclub kopenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:41 schreef MizzezAmy het volgende:
kleintje
alkmaar ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik beschouw mezelf maar gewoon als een lot uit de loterij
of leidenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ben je ook maaar daar koop je helemaal niks voorquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:48 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik beschouw mezelf maar gewoon als een lot uit de loterijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
schien leidenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
leiden kost niksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het ging over online casino's destijds. Die hadden bonus aanbiedingen van als je 100 euro stortte kreeg je 100 euro erbij van het casino. Voorwaarde was dat je zegge 2000 handjes blackjack zou moeten hebben gespeeld dan zou het geld van jou zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:47 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar je mag toch geen kaarten tellen? Ik weet niet wat perfect blackjack spelen is
Er is in blackjack een strategie die het minst verlies geeft. 0,5% of zoiets. Als je dat doet verlies je dus per 1000 handjes 5 euro. Maar omdat je die bonus had werd het ineens winstgevend. Want je kon die bonus laten uitkeren.
Maar goed lang verhaal.
Tooltjes geschreven die automatisch perfect blackjack gingen spelen en daar gingen we.![]()
![]()
Ik had ooit bedacht dat als ik de eindejaarstrekking van de staatsloterij zou winnen, ik mn op dat moment noodlijdende ziekenhuis met een paar miljoen zou helpen, ruilen tegen een plek in de RvBquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou een ijshockeyclub kopen
kleintje
alkmaar ofzo![]()
Geen idee waarom dat me een goed idee leek, gelukkig won ik niet
ijshockeycklub is beter die hebben het nodigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik had ooit bedacht dat als ik de eindejaarstrekking van de staatsloterij zou winnen, ik mn op dat moment noodlijdende ziekenhuis met een paar miljoen zou helpen, ruilen tegen een plek in de RvB![]()
Geen idee waarom dat me een goed idee leek, gelukkig won ik nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oooh haha netjes!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het ging over online casino's destijds. Die hadden bonus aanbiedingen van als je 100 euro stortte kreeg je 100 euro erbij van het casino. Voorwaarde was dat je zegge 2000 handjes blackjack zou moeten hebben gespeeld dan zou het geld van jou zijn.
Er is in blackjack een strategie die het minst verlies geeft. 0,5% of zoiets. Als je dat doet verlies je dus per 1000 handjes 5 euro. Maar omdat je die bonus had werd het ineens winstgevend. Want je kon die bonus laten uitkeren.
Maar goed lang verhaal.
Tooltjes geschreven die automatisch perfect blackjack gingen spelen en daar gingen we.
Was natuurlijk met de opkomst van online casino's dat dat nog kon, neem aan dat nu alles wel beveiligd is daartegen.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben je ook maaar daar koop je helemaal niks voor![]()
De grootste rijkdom zit niet in geldelijke zaken
haha ja nu zijn de bonussen aangepast, het is nu altijd verliesmakend. Dit kan nu niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:53 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oooh haha netjes!
Was natuurlijk met de opkomst van online casino's dat dat nog kon, neem aan dat nu alles wel beveiligd is daartegen.![]()
is welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
De grootste rijkdom zit niet in geldelijke zakenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Potjandorie, was 't gewoon 34 graden binnen vanmiddagKutflat.
Toch ondanks alles m'n stappendoel gehaald
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dat is bijna correctWell, life can be a riot
Te koudquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinds 19u zon!
En 13-14C hier in TrondheimUw ADH vitamine Worst
1000 stappen?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:55 schreef Grotetijd het volgende:
Potjandorie, was 't gewoon 34 graden binnen vanmiddagKutflat.
Toch ondanks alles m'n stappendoel gehaald
Hier is het wel wat beneden de 30 gedoken, brrrrrr koudUw ADH vitamine Worst
Het is buiten beter dan binnen bij mijquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:05 schreef KoningWouter het volgende:
25, volgens weer.nl is het over 1 uur alweer 24 graden.
Zo komen we er wel.Trust nobody![]()
5580quote:Well, life can be a riot
ja hier ook hoor, alleen ik durf mijn matras niet in de tuin te leggenquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is buiten beter dan binnen bij mij
maar aan de andere kant fuck it misschien ga ik dat gewoon doen.![]()
hier ookquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het is buiten beter dan binnen bij mij
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja hier ook hoor, alleen ik durf mijn matras niet in de tuin te leggen
maar aan de andere kant fuck it misschien ga ik dat gewoon doen.
Zou wel beter zijnTrust nobody![]()
Tussen alle beestjesquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja hier ook hoor, alleen ik durf mijn matras niet in de tuin te leggen
maar aan de andere kant fuck it misschien ga ik dat gewoon doen.
Rol je per ongeluk in je slaap op een egel die naast je gekropen is
Kan me weinig interesseren op dit momentquote:
Moet zo gewoon slapen want heb morgenvroeg een afspraak.![]()
ah ik gooide daarstraks m'n hele quote lijst van afgelopen weken weg en zag in een flits een bericht over m'n AboSame shit, different day
SC hopper present![]()
Egeltjes zijn awwwquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:09 schreef MizzezAmy het volgende:
Rol je per ongeluk in je slaap op een egel die naast je gekropen is(en auw)
![]()
Jaquote:
Maar beter niet op gaan liggenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik ga eens even buiten voelen.
Weet alleen niet of mijn buren zo blij gaan zijn als ze mij als een zwerver daar in de tuin zien liggen![]()
![]()
Ja ik ook, was aan het wachten op de vaatwasser, maar denk dat die nu klaar isquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kan me weinig interesseren op dit moment
Moet zo gewoon slapen want heb morgenvroeg een afspraak.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Dat gaat he buren toch niks aanquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:11 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga eens even buiten voelen.
Weet alleen niet of mijn buren zo blij gaan zijn als ze mij als een zwerver daar in de tuin zien liggenTrust nobody![]()
Spijkerbed schijnt wel goed te zijn.quote:
Moet me er nog eens in verdiepenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
ik kan me toch wel wat prettigers voorstellenquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Spijkerbed schijnt wel goed te zijn.
Moet me er nog eens in verdiepenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Hoogstens dat ze denken, ohjee een inbrekerquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ze kijken zo mijn tuin in maar inderdaad misschien boeit het ze ook helemaal niet.Trust nobody![]()
Een inbreker die bij het stelen van een matras in de tuin in slaap is gevallen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 00:15 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoogstens dat ze denken, ohjee een inbreker![]()
![]()
Ze gunnen hrm rustquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Een inbreker die bij het stelen van een matras in de tuin in slaap is gevallen.Trust nobody![]()
voedselhoofdenquote:Op woensdag 2 juli 2025 00:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zag enge ai filmpjes
Van voedselhoofden die eten kregen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik-heb-geen-idee-hoe-warm-post.
maar-ik-wil-toch-proberen-te-slapen-klacht.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
idd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ach - kan niet 2x dezelfde reactie plaatsenquote:
Wat leuk Koen, dat jij en ik er in elk geval zijn!
jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 01:03 schreef Sally het volgende:
Wat leuk Koen, dat jij en ik er in elk geval zijn!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wij zijn niet Rémi in elk geval!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
BOLK.
Beste woord.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
met witte voetjesOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ohw. De nachtploeg...?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee hoor, niet per se de nachtploeg.quote:
Ik was op de bank in slaap gevallen.
Ik schrik net wakker.
Licht was uit, donker in de kamer, de deuren en ramen nog open...
How can I make this topic about me?![]()
Ohh als dat onze Killem niet isquote:Op woensdag 2 juli 2025 01:34 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jij bent veel te cool om het warm te hebben.![]()
![]()
Buiten is het 22.6 °C
Woonkamer 25.3 °C
Slaapkamer 26.6 °C
Schuur 30.0 °C
Zolder 27.9 °CHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: