SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Nee kasteel is heel houtje touwtje in elkaar geflanst nog. Denk dat ik het gewoon zo laat en verder ga bouwen. Maar lego bouw ik op zolder en daar is het nog warmer dan op mijn studeerkamer.quote:
Zit nu weer in de koele woonkamer.![]()
Ook nerjes, gaat veel tijd inzittenquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja is foutjequote:
Buiten de top 20 is stuk minder puntenstress
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja teveelquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook nerjes, gaat veel tijd inzitten
Scheelt wel het nachtslot, is nu makkelijker denk ikIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Je daalt vanzelf....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is foutje
Buiten de top 20 is stuk minder puntenstressHow can I make this topic about me?![]()
Klopt er iets niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:07 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja is foutje
Buiten de top 20 is stuk minder puntenstress![]()
Prima lijst zo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hihi nee klopt wel, is foutje dat ik teveel gepost hebquote:
Zweet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja maar met nachtslot kon je gewoon lekker slapen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja teveel
Scheelt wel het nachtslot, is nu makkelijker denk ik![]()
Nu moet je eigenlijk 's nachts bolken, wil je nog een kans maken.
Zonder nachtslot was ik denk ik nooit 2e geworden, of had ik Mario kunnen inhalen.How can I make this topic about me?![]()
Ah zoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi nee klopt wel, is foutje dat ik teveel gezegd heb![]()
![]()
Stiekem is het wel een stuk leuker qua punten zo zonder Justinquote:
Hij stond op dag 1 altijd al 500 punten voor
Maar ik speel niet voor punten. Geen zin in.![]()
Nee mag niks meerquote:Ook dat. Gelijk afgespoeldquote:Gaat hij niet meer op slot dan in de nachtquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar met nachtslot kon je gewoon lekker slapen.![]()
Nu moet je eigenlijk 's nachts bolken, wil je nog een kans maken.
Zonder nachtslot was ik denk ik nooit 2e geworden, of had ik Mario kunnen inhalen.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hij strijde hardquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Stiekem is het wel een stuk leuker qua punten zo zonder Justin
Maar ik speel niet voor punten. Geen zin in.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van wie?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee mag niks meer
[..]
Ook dat. Gelijk afgespoeld
[..]
Gaat hij niet meer op slot dan in de nacht![]()
Nee, deze maand niet meer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee mag niks meer
[..]
Ook dat. Gelijk afgespoeld
[..]
Gaat hij niet meer op slot dan in de nachtHow can I make this topic about me?![]()
Justin is wel een leuke gozer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar ik speel niet voor punten. Geen zin in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oeeeeeh look dataquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou een animatie moeten maken van het puntenverloop per dag over een hele maandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van mijn voedingschema.quote:Owquote:
Nou dan zal ik niet lang tweede staan
Hoewel ik ben tegenwoordig 5 uur wakker
Als we overdag misdragen, komt er dan een dagslot?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Zo laat??quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Van mijn voedingschema.
[..]
Ow
Nou dan zal ik niet lang tweede staan
Hoewel ik ben tegenwoordig 5 uur wakkerIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 21:43 schreef SwJ het volgende:
De maand is voorbij. De zomervakantie is bijna begonnen. Vakantie = heeeel lang weekend = geen nachtslot.
We gaan t proberen.How can I make this topic about me?![]()
Nee, dan wordt er gebandquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Als we overdag misdragen, komt er dan een dagslot?
How can I make this topic about me?![]()
Maar de eerste dag van de maand nam hij vaak even rust.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar ik speel niet voor punten. Geen zin in.
Ik mis zn grapjes wel hoor!
Jij kan dat.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik kwam Justin gisteravond nog tegen in het 22:22 topicquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klopt dat zeg ik toch ook niet? Puur speltechnisch.
Jaja, het was een leuke vent.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar de eerste dag van de maand nam hij vaak even rust.
Ik mis zn grapjes wel hoor!
Maar puur even om het spel. Het spel was gewoon niet leuk meer.![]()
Probeer hetquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Als we overdag misdragen, komt er dan een dagslot?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh, ik ga dit vanavond proberen!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kwam Justin gisteravond nog tegen in het 22:22 topicIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Hahaha echt?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kwam Justin gisteravond nog tegen in het 22:22 topic
Die man speelt ook alle spelletjes.
Misschien komt hij wel weer terug nu het nachtslot er af is.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Hmmm hangt ervanaf hoe lang en waarheenquote:
Jij gaat ook lekker.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Topicreeks: Posten om 22:22quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha echt?
Die man speelt ook alle spelletjes.
Misschien komt hij wel weer terug nu het nachtslot er af is.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb er vanavond serieus over gedacht om terug te gaan naar Luxemburg met de trein om een nieuwe offerkaars te gaan halen voor pleegmoeder. @Rob verklaarde me vierkant voor idioot en had even ervoor al beloofd dat we volgend jaar terug zouden gaan om een nieuwe te halen. Hij is er ook heilig van overtuigd dat pleegmoeder het helemaal niet erg vind als ik het gewoon uitleg, maar ik vind het zelf gewoon heel erg erg.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja verveelde me vandaagquote:
Morgen druk
Sporten, fysio en lunchen met vriendinIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ben niet zo goed in misdragen, maar misschien als de omstandigheden goed zijn dat het luktquote:
Vakantie naar Limburg is denk ik wat zinloos. Maar misschien naar Friesland, of de Wadden....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmmm hangt ervanaf hoe lang en waarheenHow can I make this topic about me?![]()
Sport jij elke dag?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja verveelde me vandaag
Morgen druk
Sporten, fysio en lunchen met vriendin![]()
Zal ik je tips geven?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in misdragen, maar misschien als de omstandigheden goed zijn dat het lukt“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jou kennende lig je binnen een week weer uit onz.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
De Waddenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vakantie naar Limburg is denk ik wat zinloos. Maar misschien naar Friesland, of de Wadden....Ben op alle TV TAS eilanden geweest, maar laatste keer is al paar jaar geleden, wordt wel weer een keer tijd. Vroeger ging ik meerdere keren per jaar naar Ameland
Tot dusver gaat het aardig.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jou kennende lig je binnen een week weer uit onz.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel eens naar Borkum geweest?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De WaddenBen op alle TV TAS eilanden geweest, maar laatste keer is al paar jaar geleden, wordt wel weer een keer tijd. Vroeger ging ik meerdere keren per jaar naar Ameland
De maand is nog maar één dag oudquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Nee, die zit niet in de tv tasquote:
Duits eiland toch? Dacht dat een vriendin me zei dat dat toch niet zo mooi was als AmelandIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja, die is Duits. Erg toeristisch.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, die zit niet in de tv tas
Duits eiland toch? Dacht dat een vriendin me zei dat dat toch niet zo mooi was als AmelandHow can I make this topic about me?![]()
Ik hou het wel bij de Nederlandse eilandenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die is Duits. Erg toeristisch.
Bolkum
Bolk umquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:26 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou het wel bij de Nederlandse eilanden
BolkumHow can I make this topic about me?![]()
Ja, dequote:gebruikte ik om aan te geven dat ik het zelf ook al een flauwe grap vond
Snel, verwijder het!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:28 schreef KoningWouter het volgende:
Oh en dan heb ik natuurlijk nu iets gezegd wat ik niet had mogen zeggen en krijg ik en ban.
Jullie hebben niets gelezen.
Dat schijnt te werken
Nee, eigenlijk boeit het me niet. Hoop alleen niet dat het serieus een ban wordt. Graag even een waarschuwing heren en dame FA.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Snel, verwijder het!
Dat schijnt te werken![]()
Ja klopt, vooral in de zon. Het begint nu wel af te koelen dus ik heb de ramen opengegooid. Nu nog een beetje wind graag dat het wat door kan waaien.quote:How can I make this topic about me?![]()
Daar wacht ik nog even mee. Het is hier buiten nog steeds 33 graden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja klopt, vooral in de zon. Het begint nu wel af te koelen dus ik heb de ramen opengegooid. Nu nog een beetje wind graag dat het wat door kan waaien.![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Daar wacht ik nog even mee. Het is hier buiten nog steeds 33 graden.
Buiten 27.4 °C, woonkamer 26.4 °C, het schuurtje nog wel steeds 37.0 °CHow can I make this topic about me?![]()
hmm ja ik kijk op weer.nlquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten 27.4 °C, woonkamer 26.4 °C, het schuurtje nog wel steeds 37.0 °C
die zegt 33![]()
Was het een Vieze smiley?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:27 schreef KoningWouter het volgende:
Mijn recenste note is voor het posten van een smileyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ma en do borst en bicepsquote:
Di en vrij rug schouders triceps
Wo en za/zo legdayIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Respect. Ik ga misschien morgen wat baantjes trekken in een meertje hier. Het schijnt lekker weer te worden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ma en do borst en biceps
Di en vrij rug schouders triceps
Wo en za/zo legday![]()
Gaat morgen wel onweren hequote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Respect. Ik ga misschien morgen wat baantjes trekken in een meertje hier. Het schijnt lekker weer te worden.
Hier rond 14 uur is de voorspellingquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeg?
Als ik ga ga ik rond 13 uur.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Bij mij thuis 30,5, ondanks dat de airco op volle toeren draaitquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Buiten 27.4 °C, woonkamer 26.4 °C, het schuurtje nog wel steeds 37.0 °CIk heb er één en ik ben er trots op
Oef. Vind ik dat leuk?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We hebben een playlist in de egm![]()
Ja jij woont zo'n beetje aan de andere kant van de wereld voor mijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hier rond 14 uur is de voorspellingHier gaat het om 17 uur onweren volgens weer.nl
![]()
Aan de andere kant van de wereldquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja jij woont zo'n beetje aan de andere kant van de wereld voor mijHier gaat het om 17 uur onweren volgens weer.nl
Waar woonde jij ook alweer?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik zal eens stiekem een blik werpen op die lijst. Als ik hem kan vinden.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er staat de meest random zooi in dus maybe![]()
Winterswijkquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:46 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de wereld
Waar woonde jij ook alweer?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 19:58 schreef DJMO het volgende:
Maar als jullie perse willen weten wat er nou gebeurd was? Ik had op vakantie een offerkaars in de kerk van Echternach gekocht voor pleegmoeder. Die spaart die dingen.
Op de dag van vertrek al m'n souvenirs en cadeautjes en herinneringen aan de vakantie in een kartonnen doos gedaan zodat ik niks zou kwijtraken.
Zondagavond bij thuiskomst waren we te moe om de auto volledig leeg te halen, en stond ik bovendien stijf van de spanning voor de operatie van gisteren.
Komen we vanmiddag thuis na de boodschappen, valt mijn oog op die doos in de auto, met een hele grote vetvlek aan de zijkant van de doos.
De kaars had dus op z'n zijkant gelegen en was gaan smelten in de doos. Ik heb een uur zitten huilen van frustratie, cadeautje vernaggelt, herinneringen vernaggelt want vrijwel alle folders en boekjes die ik had verzameld onder het kaarsvet. Ik mag nog van geluk spreken dat hij niet de andere kant op heeft gelekt want er zaten ook twee Luxemburg beertjes in voor de jongens, die zijn dan godzijdank nog gespaard gebleven..![]()
![]()
![]()
Ahh. Alleen maar kerstmuziek met die kerstmutsenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Efteling goes Metal
ROOOOOOOAAAAAAARRRRRRBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Leuk dorpje hoor. Zit hier goed.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ow ja, dat weet ik weer. daar woonde mijn ex
Alleen wel ver van de randstad. De laatste kilometers achterhoek zijn echt ellende zowel met de auto als de trein.![]()
Ik ben er 1 keer geweestquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Leuk dorpje hoor. Zit hier goed.
Alleen wel ver van de randstad. De laatste kilometers achterhoek zijn echt ellende zowel met de auto als de trein.
Ja niet he. Het begon nog wel aardig, beetje langzaam maar dat geschreeuw hoeft van mij niet.quote:
Wel bedankt voor het meedenken![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Cause another and another coming up out of the gutter
'Til I'm drowning in an ocean of entitled motherfuckers
Bij voorkeur afspelen op een installatie die hard kanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Klinkt niet eens slecht. Wel apart.![]()
Moest er zelf aan wennen maar inmiddels groot fan. En de zangeres van Heilung is zo goed![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja niet he. Het begon nog wel aardig, beetje langzaam maar dat geschreeuw hoeft van mij niet.
Wel bedankt voor het meedenken
Instrumentaal: Electronische muziek gemaakt met wetenschappelijke testapparatuur uit de jaren 50.
🐙![]()
#yoloquote:
Lekker saucijzenbroodje eten als je net gesport hebt en je daar zin in hebt toch? Kan me slechtere dingen indenken.![]()
Ja alcoholquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
#yolo
Lekker saucijzenbroodje eten als je net gesport hebt en je daar zin in hebt toch? Kan me slechtere dingen indenken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Hier houd ik nou wel van. Vooral omdat het progressive is. Telkens iets erbij.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Instrumentaal: Electronische muziek gemaakt met wetenschappelijke testapparatuur uit de jaren 50.![]()
TETTEN!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Van hem binnen deze vibe heb je de EP Impulsgenerator, waar dit nummer van komt. En het album Schwebungssummer.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hier houd ik nou wel van. Vooral omdat het progressive is. Telkens iets erbij.🐙![]()
Oohhh pijnlijk. ik dacht NU komt de drop. Is het nummer afgelopen. Gemiste kans.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van hem binnen deze vibe heb je de EP Impulsgenerator, waar dit nummer van komt. En het album Schwebungssummer.
Leuk nummer, maar mag wel ietsje spannender.![]()
Het is te warm voor ruziequote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja weet ik wel zeker.
Maar ze maken ruzie met elkaar.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat bedoel ik. Vervelend dus.quote:
Maar duurde niet lang gelukkigIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Me and Pipi Longstocking, what would the children look like
boah was dat en abschuss op wcquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Vervelend dus.
Maar duurde niet lang gelukkig![]()
![]()
Wat?quote:Heerlijke serie is datquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha dat ken ik. Dat kijk ik ook soms.
Have funIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Oh die ken ik niet, wel captain Sandy. Maar vond Lee altijd leuker.quote:
En chef Ben, die vond ik ook geweldig
"Schiep af!"quote:Ik ben helemaal bijquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben nog bij season 1 uit 2013.
Alle below deck. Alle varianten
![]()
Koude macaroni salade met bietjes rauwe uitjes, gebakken spekjes, champignons en komkommer met knloflookdressing.Ik heb er één en ik ben er trots op
Hahahaquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
"Schiep af!"
[..]
Ik ben helemaal bij
Alle below deck. Alle varianten
Ja erg leuke serie. En wat een toffe boot.![]()
nee moest straks poepenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:13 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
"Schiep af!"
[..]
Ik ben helemaal bij
Alle below deck. Alle varianten![]()
![]()
Ziet er uit alsof je ingewanden in een blender hebt gepropt.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:14 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Koude macaroni salade met bietjes rauwe uitjes, gebakken spekjes, champignons en komkommer met knloflookdressing.
Maar eet smakelijk![]()
![]()
Below Deck Mediterranean met sandy ishrt leukstquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet, wel captain Sandy. Maar vond Lee altijd leuker.
En chef Ben, die vond ik ook geweldigBoten worden steeds groter lijkt welquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha
Ja erg leuke serie. En wat een toffe boot.
*waarschuwingquote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk boeit het me niet. Hoop alleen niet dat het serieus een ban wordt. Graag even een waarschuwing heren en dame FA.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ben benieuwd. Heb nog wel even te gaan als ik dat zo hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Below Deck Mediterranean met sandy ishrt leukst
[..]
Boten worden steeds groter lijkt wel![]()
Seizoen 12 alquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Heb nog wel even te gaan als ik dat zo hoor.Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:14 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Koude macaroni salade met bietjes rauwe uitjes, gebakken spekjes, champignons en komkommer met knloflookdressing.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Kan strengerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zovan
Laatste waarschuwing
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Damn, ben ik volgend jaar zo'n beetje bij denk ik.quote:
Ik ga nog even een spelletje spelen, mijn studeerkamer is nu uit de zon.![]()
Wat voor spelletjequote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Damn, ben ik volgend jaar zo'n beetje bij denk ik.
Ik ga nog even een spelletje spelen, mijn studeerkamer is nu uit de zon.
Nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Diablo 4. Het nieuwe seizoen (9) is een paar uurtjes geleden gestart.
Nu voornamelijk destiny 2quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij speelde toch ook games?
Wat speel jij dan zoal?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Wouter, ja binnen wel is hier 24 gr en de ventilator aan. Daar dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heej Dotje!!
Is het nog uit te houden daar in het bloedhete noorden van Winterswijk?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Piet op Keti Koti, foei. Met de roequote:
Over de knieYvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Veel te warm im je druk te makenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Piet op Keti Koti, foei. Met de row.
Over de knie
Is dat van die brand?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh mooie temperatuur wel.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Wouter, ja binnen wel is hier 24 gr en de ventilator aan. Daar dan?
Ik zit te twijfelen of ik de ramen al open kan zetten.
Weer.nl zegt dat het nog steeds 30 graden is.![]()
Lekker dicht laten dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh mooie temperatuur wel.
Weer.nl zegt dat het nog steeds 30 graden is.![]()
Denk het ook hequote:
Maar als het zo blijft doe ik geen oog dicht vannacht. Dit is echt te benauwd en warm.![]()
Oh België en Duitsland zijn groenquote:
Snel, ga de grens overHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik laat ze nog dicht. Veel te warm nog buiten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh mooie temperatuur wel.
Weer.nl zegt dat het nog steeds 30 graden is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben daar vanmiddag nog geweest. Had muts op.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh België en Duitsland zijn groen
Snel, ga de grens over![]()
Is het beneden niet koeler? (Als je een verdieping hebt)quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het ook he
Maar als het zo blijft doe ik geen oog dicht vannacht. Dit is echt te benauwd en warm.![]()
Jemig wat een drama. Had er nog niets over gelezen. Maar was ook heel weinig op internet vandaagquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee is in tirol
kwam van berg schlamm herunter
wegen veel regenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ventilator?quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het ook he
Daar ben ik te langzaam voor denk ik. Hoor er wel goede verhalen over en heb Destiny 1 even kort gespeeld.quote:
Ik blijf maar bij de RPG's. Speel sowieso niet echt veel spelletjes maar soms is het wel leuk.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. KillemWieft / 68 / +0 / +68 / 56 / 81
2. Vino_Tinto / 65 / +0 / +65 / 395 / 414
3. FreshFruit / 61 / +0 / +61 / 174 / 209
4. loveislikeakiss / 54 / +0 / +54 / 226 / 260
5. marretak / 32 / +0 / +32 / 18 / 42
6. Dr.Mikey / 25 / +0 / +25 / 14 / 22
7. MizzezAmy / 17 / +0 / +17 / 89 / 98
8. mario390 / 16 / +0 / +16 / 103 / 116
9. DJMO / 14 / +0 / +14 / 70 / 87
10. RedShoe / 13 / +0 / +13 / 306 / 315
11. hemarookworst / 13 / +0 / +13 / 80 / 89
12. Fogel / 11 / +0 / +11 / 73 / 82
13. Lovely / 9 / +0 / +9 / 92 / 98
14. roos94 / 8 / +0 / +8 / 44 / 50
15. KoningWouter / 7 / +0 / +7 / 95 / 100
16. maily / 6 / +0 / +6 / 74 / 79
17. DeZwabber / 5 / +0 / +5 / 12 / 17
18. D. / 4 / +0 / +4 / 5 / 6
19. gebrokenglas / 4 / +0 / +4 / 61 / 65
20. greysbones / 3 / +0 / +3 / 87 / 92SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik weet niet of ik die kilometer in Nederland wel overleefquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh België en Duitsland zijn groen
Snel, ga de grens over
Hey Vinoquote:
Heb er ook niks over gelezen. Met veel internet.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig wat een drama. Had er nog niets over gelezen. Maar was ook heel weinig op internet vandaag![]()
33 graden buiten en 31 op m'n slaapkamer![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jawel. Misschien moet ik een matras naar beneden slepen. Denk dat dat wel kan schelen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:29 schreef maily het volgende:
[..]
Is het beneden niet koeler? (Als je een verdieping hebt)![]()
Ik zet de ventilator naast het bed aanquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Denk het ook he
Maar als het zo blijft doe ik geen oog dicht vannacht. Dit is echt te benauwd en warm.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Weet nog dat je er lang op moest wachten
![]()
airco genot![]()
Al zit ik nu lekker in de tuin
Smile, it's free therapy.![]()
Hete taferelen op je slaapkamerquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik zet de ventilator aan, dan is het best te doen
Verstandigquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jawel. Misschien moet ik een matras naar beneden slepen. Denk dat dat wel kan schelen.
En dan morgen laten liggen. En donderdag nog eens kijken hoe het gaat![]()
![]()
Ja, bij voorkeur in de zee ookquote:
Buiten is het nog 30+ .... binnen 25quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Weet nog dat je er lang op moest wachten
![]()
airco genot![]()
Al zit ik nu lekker in de tuin![]()
![]()
Zouden de vuilnismannen morgen moeten werken? Moet dan mn bak aan de straat zettenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
#NooitMeerSlapenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
Maar zou het wel snappen als ze een dagje vrij hebbenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ow kak ....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:33 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Maar die doet het niet meer kwam ik daarstraks achter
Dan deze maar:
https://www.hetiswarm.nl/![]()
Volgens mij beginnen ze overal vroeger ....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden de vuilnismannen morgen moeten werken? Moet dan mn bak aan de straat zetten![]()
Ja ik zie het, ze beginnen om 7 uur.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:35 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij beginnen ze overal vroeger ....
Is normaal 7:30.
Vraag me af of dat echt zoden aan de dijk zetIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik heb het net wel buiten gezet. Is de groene stinkbakquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Zouden de vuilnismannen morgen moeten werken? Moet dan mn bak aan de straat zetten
Dus hoop van wel
Nja ze kunnen een half uur eerder stoppen. Mits ze niet een inhaalronde moeten doen voor de mensen die de memo gemist hebben ....quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik zie het, ze beginnen om 7 uur.
Is normaal 7:30.
Vraag me af of dat echt zoden aan de dijk zet![]()
Vuilnis was het drie uur eerder dan normaal vandaagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb de grijze container en de pmd zakken, grijze zitten 4 dingen in ofzo, dus geen zin om mee te rijden, maar plastic gooi ik liever wel weg, omdat dat ook niet in een container zit kan dat anders ook wel gaan stinken.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik heb het net wel buiten gezet. Is de groene stinkbak
Dus hoop van welIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Soms gaat er wel eens een lampje brandenquote:
Kerstlampjesquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Soms gaat er wel eens een lampje branden
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb een goed idee
Ik ga de matras naar beneden brengen
Dan zet ik straks als het koeler is alles lekker tegen elkaar open beneden en ga ik slapen met mn voordeur open en achterdeur open.
Helemaal het camping gevoel zo.![]()
Mooi ideequote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb een goed idee
Dan zet ik straks als het koeler is alles lekker tegen elkaar open beneden en ga ik slapen met mn voordeur open en achterdeur open.
Helemaal het camping gevoel zo.
Laatste keer dat ik met mijn matras heb gesjouwt was met kerst. Toen had ik net een jaar verkering en ging ik met mijn toen vriendin onder de kerstboom slapen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zou bang zijn dat er iemand door de voordeur naar binnen zou komen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:43 schreef KoningWouter het volgende:
Ik heb een goed idee
Helemaal het camping gevoel zo.
Al had ik hem laatst ook een paar uur open staan, had m blijkbaar niet goed in het slot geduwd
Ooooh dit klinkt superromantisch, dit wil ik ook!quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi idee
Laatste keer dat ik met mijn matras heb gesjouwt was met kerst. Toen had ik net een jaar verkering en ging ik met mijn toen vriendin onder de kerstboom slapen
Awwwquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi idee
Laatste keer dat ik met mijn matras heb gesjouwt was met kerst. Toen had ik net een jaar verkering en ging ik met mijn toen vriendin onder de kerstboom slapen![]()
![]()
Oh hier in het verre oosten gebeurt echt helemaal niets.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat er iemand door de voordeur naar binnen zou komen.
Al had ik hem laatst ook een paar uur open staan, had m blijkbaar niet goed in het slot geduwd![]()
Jaaaahhhhquote:![]()
Nu noem ik de lampjes in mn tuin zomerlampjes
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh hier in het verre oosten gebeurt echt helemaal niets.
Ik zou het ook niet durven in dit dorp
Maar hij laat de achterdeur ook open. Kunnen ze meteen doorlopenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zou bang zijn dat er iemand door de voordeur naar binnen zou komen.
Al had ik hem laatst ook een paar uur open staan, had m blijkbaar niet goed in het slot geduwd![]()
![]()
Het is toch nog bloedheet buitenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Weet nog dat je er lang op moest wachten
![]()
airco genot![]()
Al zit ik nu lekker in de tuinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik bouw in center Parks altijd een bedbank met de matrassen
Lekker bivakkeren in de woonkamerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als het niet zo taffuswarm was had ik er al in gelegen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Zou best een dagje centerparcs kunnen gebruiken. Beetje heel de dag in het buitenzwembad hangen.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik bouw in center Parks altijd een bedbank met de matrassen
Lekker bivakkeren in de woonkamer"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als vrouw vind ik dat nog wat anders. Maar niemand hier in de verre omtrek heeft wat te zoeken hier in mijn huis. PC staat boven en dan komen ze voor de laptop of tv waar ik naast lig.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet durven in dit dorp
Maak me niet zo druk daarom. Heb zo vaak alles open en dan zit ik boven. Nog nooit wat gebeurd.![]()
Ik zou hier ook echt niet de deur voor open durven laten. Dan maar wegfikkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb airco.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als het niet zo taffuswarm was had ik er al in gelegen.dus 21 graden op slaapkamer
Ik wil chillen in het bubbelbadquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou best een dagje centerparcs kunnen gebruiken. Beetje heel de dag in het buitenzwembad hangen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh ja dat is wel slim! En paar euro neerleggen zodat ze wel tevreden het huis verlatenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
Maar hij laat de achterdeur ook open. Kunnen ze meteen doorlopen
Heb hier ook al weken de balkondeur open 's nachts. Zit op 2 hoog en veel is er niet te halenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als vrouw vind ik dat nog wat anders. Maar niemand hier in de verre omtrek heeft wat te zoeken hier in mijn huis. PC staat boven en dan komen ze voor de laptop of tv waar ik naast lig.
Maak me niet zo druk daarom. Heb zo vaak alles open en dan zit ik boven. Nog nooit wat gebeurd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel slim! En paar euro neerleggen zodat ze wel tevreden het huis verlaten![]()
![]()
Met koud water dan.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik wil chillen in het bubbelbad"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook niet hoor, een paar jaar geleden is hier aan de overkant bij de stal senioren overval gepleegd. Mevrouw zat in de stoel kamer deur open, het was een mooie dag. De man was in de badkamer. Dan staat er een idioot in de woonkamer wapen op het hoofd van die vrouw en ze moest haar geld afgeven. Vanaf dat moment staat mijn voordeur niet meer open en heb ik een slot op de poort achter.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:49 schreef StevenHyde het volgende:
Ik zou hier ook echt niet de deur voor open durven laten. Dan maar wegfikkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een vreselijk verhaalquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet hoor, een paar jaar geleden is hier aan de overkant bij de stal senioren overval gepleegd. Mevrouw zat in de stoel kamer deur open, het was een mooie dag. De man was in de badkamer. Dan staat er een idioot in de woonkamer wapen op het hoofd van die vrouw en ze moest haar geld afgeven. Vanaf dat moment staat mijn voordeur niet meer open en heb ik een slot op de poort achter.Hier in de straat wel wat incidenten geweest ook. Maar niet zo triest als dit..
Was wel hier 10 huizen verderop ingebroken bij mensen die op vakantie waren. Maar die hadden hun pinpas thuis samen met de pincode ergens. Echt briljant...Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Awwwwquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook niet hoor, een paar jaar geleden is hier aan de overkant bij de stal senioren overval gepleegd. Mevrouw zat in de stoel kamer deur open, het was een mooie dag. De man was in de badkamer. Dan staat er een idioot in de woonkamer wapen op het hoofd van die vrouw en ze moest haar geld afgeven. Vanaf dat moment staat mijn voordeur niet meer open en heb ik een slot op de poort achter.
Ja was heel triest. Die vrouw is daarna altijd vreselijk angstig gebleven. Ik was die dag niet thuis dus heb niets mee gekregen. Schijnt een heel gedoe in de straat geweest te zijn.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:57 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Wat een vreselijk verhaalHier in de straat wel wat incidenten geweest ook. Maar niet zo triest als dit..
Echt slim is dat nietquote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:58 schreef StevenHyde het volgende:
Was wel hier 10 huizen verderop ingebroken bij mensen die op vakantie waren. Maar die hadden hun pinpas thuis samen met de pincode ergens. Echt briljant...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja zielig gewoon bah bah nare mensen op de wereldquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoort helaas steeds vaker zulke verhalen.
Al is het al meer dan 30 jaar geleden dat er bij mijn ouders ook een insluiper was die zo door de open poort en keukendeur ging en met de tas van mn moeder weer naar buiten liep, terwijl ik met de kippen in de tuin aan het spelen was.
En nog veel langer geleden dat bij mijn oma een inbreker een stukje van dr neus afsneed (ging iets mis met het bedreigen met mes)
Echt trieste lui die dat doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk ik kijk even hier maar ik ben heftig teleurgesteldquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:00 schreef KoningWouter het volgende:
Een chique 26,5 beneden. Dit wordt helemaal top.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
In de airco nog welquote:
NEEEEquote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
Al is het al meer dan 30 jaar geleden dat er bij mijn ouders ook een insluiper was die zo door de open poort en keukendeur ging en met de tas van mn moeder weer naar buiten liep, terwijl ik met de kippen in de tuin aan het spelen was.
En nog veel langer geleden dat bij mijn oma een inbreker een stukje van dr neus afsneed (ging iets mis met het bedreigen met mes)wat zielig
Een stukje van haar neus???quote:Op dinsdag 1 juli 2025 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
En nog veel langer geleden dat bij mijn oma een inbreker een stukje van dr neus afsneed (ging iets mis met het bedreigen met mes)![]()
![]()
Trust nobody![]()
Gamen met een headset op is echt een slecht idee met dit weer. Stop er maar ff mee ook.
Wat een vriend van me vertelde vond ik ook zo'n gruwelijk verhaal. Zijn oma was overleden en dat las iemand in de rauwadvertenties. En ging zo'n gek haar elke avond bellen en haar bang maken. Was wel jaren terug, maar wat ben je dan echt een enorme *****Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: