SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
LovelyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
De maand is voorbij. De zomervakantie is bijna begonnen. Vakantie = heeeel lang weekend = geen nachtslot.
We gaan t proberen.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 21:43 schreef SwJ het volgende:
De maand is voorbij. De zomervakantie is bijna begonnen. Vakantie = heeeel lang weekend = geen nachtslot.
We gaan t proberen.
How can I make this topic about me?![]()
Jij durftquote:Op maandag 30 juni 2025 21:43 schreef SwJ het volgende:
We gaan t proberen.
Ja, en och mocht het toch mis gaan, je hebt zo op het knopje gedrukt om de rust weer te doen terugkeren...quote:Op maandag 30 juni 2025 21:43 schreef SwJ het volgende:
We gaan t proberen.How can I make this topic about me?![]()
Datquote:Op maandag 30 juni 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en och mocht het toch mis gaan, je hebt zo op het knopje gedrukt om de rust weer te doen terugkeren...F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op maandag 30 juni 2025 21:43 schreef SwJ het volgende:
We gaan t proberen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Blijf jij op om te bolken dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, misschien moet jij stoppen met jezelf te TRenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, en och mocht het toch mis gaan, je hebt zo op het knopje gedrukt om de rust weer te doen terugkeren...
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Whuuut?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, misschien moet jij stoppen met jezelf te TRen
How can I make this topic about me?![]()
Haha nee, maar soms als ik niet kan slapen kom ik even buurten en blijf wel eens plakkenquote:
Ben je nu echt zo blijquote:
( Itt ben je nu echt zo boos meme)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zit met dit weer opgesloten in huisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nietquote:Op maandag 30 juni 2025 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit met dit weer opgesloten in huis
Sommige welquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja moet wel. Moet dubbel oppassen met dit weer natuurlijk met mijn longenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij hoopt dat iedereen wakker is en blijftquote:
En in dts hangt ?
Je bent de hangusermod![]()
Dan toch een keer airco nemen dotquote:Op maandag 30 juni 2025 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja moet wel. Moet dubbel oppassen met dit weer natuurlijk met mijn longenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Naja ik doe iig een poging. Voor de ventilatorquote:
Ik heb het binnen niet warm hoor en als ik beneden een airco zou nemen dan krijg ik een klap voor mijn kop als ik boven komquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is toch juist de bedoeling dat het niet te makkelijk is?quote:Op maandag 30 juni 2025 21:50 schreef KoningWouter het volgende:
Met een flinke schreeuw heb ik bijna mijn lego set uit het zolderraam gekieperd. Wat een kutzooi.
Dan doe je er langer mee!It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Rustig KW gewoon even wegleggen en lekker gaan bolken en dan op tijd slapen anders ben je morgen niet fit genoeg om te werkenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:50 schreef KoningWouter het volgende:
Met een flinke schreeuw heb ik bijna mijn lego set uit het zolderraam gekieperd. Wat een kutzooi.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ben al gestopt. Zwaar gefrustreerd.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig KW gewoon even wegleggen en lekker gaan bolken en dan op tijd slapen anders ben je morgen niet fit genoeg om te slapen![]()
Dat moet je niet doen, heb je alleen jezelf meequote:Op maandag 30 juni 2025 21:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ben al gestopt. Zwaar gefrustreerd.
Wegleggen en even niet naar kijken en dan een andere keer weer met frisse moed beginnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Doe ikquote:Op maandag 30 juni 2025 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen, heb je alleen jezelf mee
Wegleggen en even niet naar kijken en dan een andere keer weer met frisse moed beginnen![]()
![]()
![]()
Je moet een airco ook niet te koud zettenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het binnen niet warm hoor en als ik beneden een airco zou nemen dan krijg ik een klap voor mijn kop als ik boven komThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Soms zit het even tegen. Had ik wel eens als ik het haken of naaien was (kleren naaien) dan lukte het niet en de een andere dag ....bam ging ik als een speerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op tijd gaan slapen om te kunnen slapenquote:Op maandag 30 juni 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig KW gewoon even wegleggen en lekker gaan bolken en dan op tijd slapen anders ben je morgen niet fit genoeg om te slapen
Het is hier binnen 24 gr valt nog mee. Het is mij buiten te warmquote:Op maandag 30 juni 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je moet een airco ook niet te koud zettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan boven EN beneden een airco nemen.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het binnen niet warm hoor en als ik beneden een airco zou nemen dan krijg ik een klap voor mijn kop als ik boven kom![]()
Ooeps moet werken zijnquote:Op maandag 30 juni 2025 21:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Op tijd gaan slapen om te kunnen slapen
Ja moest alleen 1 pinnetje in het dak zien te krijgen. Breekt dat hele fucking kasteel door midden.quote:Op maandag 30 juni 2025 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Soms zit het even tegen. Had ik wel eens als ik het haken of naaien was (kleren naaien) dan lukte het niet en de een andere dag ....bam ging ik als een speer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: