Allicht, want ik ben hierquote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ongekend, DTS is nog steeds dicht. Nouja, het is niet anders.
Het is hier ook gezellig.
Ik zie het ja, zal zo wel open gaan of nietquote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is wel heel lang dichtquote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt beter daar klagen dan hier.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:18 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dan koop je drie dure merkbrillen, krijg je er kartonnen bewaardoosjes bij_!
Of de sleutel kwijt of die is gesmoltenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de sleutel kwijt of die is gesmolten
Neuh, de leesbril blijft toch thuis, en voor m'n zonnebril heb ik al een hoesje en de gewone bril heb ik meestal op.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt beter daar klagen dan hier.
Of sleutel in het slot en samengesmoltenquote:Op maandag 30 juni 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de sleutel kwijt of die is gesmolten
Kan ook nogquote:Op maandag 30 juni 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of sleutel in het slot en samengesmolten
Niks aan de hand dus.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh, de leesbril blijft toch thuis, en voor m'n zonnebril heb ik al een hoesje en de gewone bril heb ik meestal op.
Nee niet echt, maar bij m'n vorige bril kreeg ik er tenminste nog een hardcover bescherm koker bij (dat was een tommy hilfiger, nu heb ik twee modellen van levi's en een rayban zonnebril op sterkte).quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen die wachten dat DTS weer opengaat:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nouquote:Op maandag 30 juni 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die horden mensen die om 7 uur 's ochtends bij de supermarkt wachten tot de deur opengaat, met winkelkar en al in starthouding. De deur is nog bezig open te gaan of de eersten zijn al door het poortje naar binnen verdwenen.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gebeurd alleen maar als er superdingen in de aanbieding zijn toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doet me denken aan die horden mensen die om 7 uur 's ochtends bij de supermarkt wachten tot de deur opengaat, met winkelkar en al in starthouding. De deur is nog bezig open te gaan of de eersten zijn al door het poortje naar binnen verdwenen.
Black Friday in 'MURICA.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurd alleen maar als er superdingen in de aanbieding zijn toch?
Een wat?quote:
Ohwquote:
Vlak corona niet uit #hamsterenquote:Op maandag 30 juni 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnen. Maar ik lach me een kriek, elke keer als ik dat zie.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is al lang niet meerquote:
Ja ze duwen iedereen aan de kant om het maar als eerste te kunnen pakkenquote:Op maandag 30 juni 2025 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnen. Maar ik lach me een kriek, elke keer als ik dat zie.
*kuch kuch*quote:
quote:
Wat weg is kan ook weer terug komenquote:
Dat is zeker waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zonnebril is trouwens een timberland, geen rayban.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 30 juni 2025 10:05 schreef DJMO het volgende:
Ik heb helemaal niets met merkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zonnebril is trouwens een timberland, geen rayban.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mijn ervaring is dat die toch langer meegaan en beter zitten dan een montuur van twee tientjes van het eigen merk.quote:
Dan doe je er niet zuinig mee. Heb er al 10 jaar een ook met glazen op sterkte en hij is nog steeds goedquote:Op maandag 30 juni 2025 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die toch langer meegaan en beter zitten dan een montuur van twee tientjes van het eigen merk.
Het is een gebruiksvoorwerp, geen museumstuk. En tien jaar? Er word geadviseerd om om de zoveel tijd een oogmeting te doen en je bril te laten vervangen. Met m'n vorige bril heb ik iets langer dan twee jaar gedaan, en uit de metingen bleek dat toch echt achteruit gegaan was en dus nieuwe nodig had.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je er niet zuinig mee. Heb er al 10 jaar een ook met glazen op sterkte en hij is nog steeds goed
Ik loop bij een oogarts, ogen zijn niet achter uit gegaanquote:Op maandag 30 juni 2025 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een gebruiksvoorwerp, geen museumstuk. En tien jaar? Er word geadviseerd om om de zoveel tijd een oogmeting te doen en je bril te laten vervangen. Met m'n vorige bril heb ik iets langer dan twee jaar gedaan, en uit de metingen bleek dat toch echt achteruit gegaan was en dus nieuwe nodig had.
30 jaar geleden werden mijn ogen slechter, ik kon veraf steeds minder scherp zien. Nou, eerst lenzen een hele tijd.quote:
Ja, hier is het gezellig. Alleen niet zo druk.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:08 schreef drakin het volgende:
Is het hier gezellig?
In dts zit weer een smilie diarree
Goed genoegquote:Op maandag 30 juni 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is het gezellig. Alleen niet zo druk.
Ik ga halenquote:
Het is te heet voor drukte.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is het gezellig. Alleen niet zo druk.
Ja, hoewel het hier in het noorden nog erg meevalt.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is te heet voor drukte.
Doe je zelf aan meequote:Op maandag 30 juni 2025 11:08 schreef drakin het volgende:
Is het hier gezellig?
In dts zit weer een smilie diarree
Rustig aan dan breekt het lijntje nietquote:Op maandag 30 juni 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op de motor een stukje toeren, lekker, die rijwind.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je helemaal ingepakt zit in zo pak dan voel je weinig rijwindquote:Op maandag 30 juni 2025 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op de motor een stukje toeren, lekker, die rijwind.
Dat is waar. En al die vliegen maakt het ook niet fijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als je helemaal ingepakt zit in zo pak dan voel je weinig rijwind
Ik heb een keer met een korte broek en een tshirt achter op een motor gezeten, de snelheid waarmee de vliegen tegen je lijf op knallen is niet fijnquote:Op maandag 30 juni 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. En al die vliegen maakt het ook niet fijn.
Nee, dat is waar.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Rustig aan dan breekt het lijntje niet
Ja, maar soms sta je ook wel eens stil.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op de motor een stukje toeren, lekker, die rijwind.
Weinig vliegen hoor, ketsen van de helm afquote:Op maandag 30 juni 2025 12:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar. En al die vliegen maakt het ook niet fijn.
Daar zit maar een ding op iets etenquote:
Gedaan. Yoghurt met walnoten, honing en frambozenquote:
Morguhquote:
Morguh GGquote:
Ja bij de buren stond er ook een klaar. Heb je daar ook GN gewenst maar je bent weer op -puntjes uit want je ziet me niet staan daar 🤪quote:Op woensdag 2 juli 2025 06:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Mogguh. Oeh, een gebroken nacht.![]()
De ingeschonken koffie is zeker al koud Dotteke? Sorry, ik was weer in slaap gevallen.
Ja was een vieze nacht. Vanavond gelukkig verkoelingquote:
Ja, ik heb je mention daar wel gezien, maar dat klopt, ik heb je daar inderdaad niet gegroet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij de buren stond er ook een klaar. Heb je daar ook GN gewenst maar je bent weer op -puntjes uit want je ziet me niet staan daar 🤪
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een vieze nacht. Vanavond gelukkig verkoeling
Gezien en genegeerd. Das inderdaad een dikke -quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb je mention daar wel gezien, maar dat klopt, ik heb je daar inderdaad niet gegroet.
Oei, een minnetje erbij.![]()
Kijk er naar uit.quote:
Anders ik wel.quote:
Vanmorgen alles opengezet hier maar geen graad afgekoeld binnen. Nu weer alles dicht. Buiten warmer als binnen zoquote:
Verstandig wel. Al zit ik nu op kantoorquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen alles opengezet hier maar geen graad afgekoeld binnen. Nu weer alles dicht. Buiten warmer als binnen zo
Airco natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verstandig wel. Al zit ik nu op kantoor
Zoietsquote:
Hoe kan ik het goedmaken? Een extra koekje bij de koffie?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezien en genegeerd. Das inderdaad een dikke -
En een knuffel. En een massage.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken? Een extra koekje bij de koffie?
You cross the line. Ik moet er even over nadenkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken? Een extra koekje bij de koffie?
Gisteren twee keer genegeerd bij de buren toen ik hem iets vroeg. Vandaag genegeerd. Valt niet snel meer goed te maken hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een knuffel. En een massage.
I know.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
You cross the line. Ik moet er even over nadenken
![]()
quote:
heb ik jou genegeerd? Ik ben me niet bewustquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren twee keer genegeerd bij de buren toen ik hem iets vroeg. Vandaag genegeerd. Valt niet snel meer goed te maken hoor.
Werk je thuis vandaag? Ik ga haasten moet over 10 min bij de fysio zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt extra koffie zetten vandaag dus.
Om weer wat plusjes te verdienen
Kom maar hier hoorquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren twee keer genegeerd bij de buren toen ik hem iets vroeg. Vandaag genegeerd. Valt niet snel meer goed te maken hoor.
Ja, ik ben vandaag thuis aan het werk. Lekker rustig, af en toe even in de tuin zitten, kalm aan vandaag.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werk je thuis vandaag? Ik ga haasten moet over 10 min bij de fysio zijn.
Tis al best warmquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ben vandaag thuis aan het werk. Lekker rustig, af en toe even in de tuin zitten, kalm aan vandaag.
quote:
Hardweglopen bedoel je?quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of is het meer van [ afbeelding ]
Voor iets snel doen is het te warmquote:
Maantjequote:
quote:
Afkoelendquote:
Veel te warm geweest. Gelukkig nu beter.quote:
Ja heerlijk dat het nu afkoelt , maar kan wel goed tegen de warmte eigenlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Veel te warm geweest. Gelukkig nu beter.
Jij beter dan ikquote:Op woensdag 2 juli 2025 19:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja heerlijk dat het nu afkoelt , maar kan wel goed tegen de warmte eigenlijk
Dat mag altijdquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Morguhquote:
Sally o+quote:
Dotjequote:
Hey Stigquote:
quote:
quote:
Ja, die afstandquote:
Ja dat blijft het grootste probleemquote:
quote:
Gelukkig kunnen we videobellenquote:
De horrorquote:Op vrijdag 4 juli 2025 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen we videobellenstel je voor we hadden in de jaren 70 gezeten had ook dat niet gekund.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De horror
* TheStigsDutchCousin videoscherm in helm aanzet
Nee?quote:
Gelukkig dan slinger ik de cam ook even aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig dan slinger ik de cam ook even aan*krijgt het warm*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zet je airco dan aan in je pak en helmquote:
Morguh GGquote:
Morguh UNquote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
Fikt die het gewoon weer om te negeren he, oke een - puntjuh dan maar weer.
En deze keer komt je er niet zo makkelijk af @:Gebrokenglas
Mogguh Dottekequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:42 schreef Dotteke het volgende:
Fikt die het gewoon weer om te negeren he, oke een - puntjuh dan maar weer.
En deze keer komt je er niet zo makkelijk af @:Gebrokenglas
quote:
Kijk en oordeel zelfquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogguh Dotteke![]()
Ik had je toch al gegroet? Of vergis ik me?
* gebrokenglas weet het serieus niet
Ja, aiii, dit is niet best.quote:
Ik weet nu echt mijn plaatsquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, aiii, dit is niet best.
![]()
Ik zal het nooit meer vergeten!
Ik heb het er warm van.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nu echt mijn plaats![]()
Dank je voor de koffie
Ja ik heb het goed warm nu. Ik zweet ervan zelfs.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:51 schreef _UserName_ het volgende:
* _UserName_ ziet GG Dotteke koffie brengen met het schaamrood op zijn kaken..
We gaan het zien.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het er warm van.
![]()
De volgende keer gaat het goed, beloofd!!!
https://www.hetiswarm.nlquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We gaan het zien.![]()
Ga maar ff voor de ventilator staan dan koel je weer wat af
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Straks gaat ze me nog streng toespreken.
Het is al erg dat je het op moet schrijven, dat betekend gewoon dat je mij niet zietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 06:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
Morgenvroeg Dotteke groeten!!!!!
Je zit in de SC niet in DTSquote:
ohhhhhh nu nog meer minnetjes.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is al erg dat je het op moet schrijven, dat betekend gewoon dat je mij niet ziet
[ afbeelding ]
Je maakt het er niet beter opquote:
Nee dat begrijp ik. Ja, m'n eigen schuld hè?quote:
Je bent natuurlijk nooit verplicht om te groeten, maar ik ben ook niet verplicht om aardig te blijvenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Ja, m'n eigen schuld hè?
Ik moet je vandaag dus een paar keer extra koffie inschenken, én morgen moet ik het goed doen...
Nee, dit komt goed, ik dacht echt dat ik je al welkom had geheten. Dat komt ook doe al die verschillende SC's.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk nooit verplicht om te groeten, maar ik ben ook niet verplicht om aardig te blijven
Dot was er even ingetrapt en dacht kan die man dan ook niets aan doen dat hij UN wel en mij NIET ziet als hij overal zit.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dit komt goed, ik dacht echt dat ik je al welkom had geheten. Dat komt ook doe al die verschillende SC's.
Ja nu, maar vanochtend zat ik ook in DTS. Daar zat jij toch ook vanochtend?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dot was er even ingetrapt en dacht kan die man dan ook niets aan doen dat hij UN wel en mij NIET ziet als hij overal zit.
Maar Dot zou Dot niet zijn om te kijken in welke SC GG aan het posten is. En wat schetst mijn verbazing![]()
Je zit momenteel alleen hierrrrrrrrrrrr![]()
Ja ik denk dat omdat ik jou daar zag én hier dat ik je al welkom had geheten. Ja nee ja, foutje van mij, is niet goed, gaat niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
Ja, daar zit ik ook en neem toch de moeite om jou hier goedemorgen te zeggen
Toen jij daar was was ik er nog nietquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja ik denk dat omdat ik jou daar zag én hier dat ik je al welkom had geheten. Ja nee ja, foutje van mij, is niet goed, gaat niet meer gebeuren.
Beter iets te vaak groeten dan te weinig, dat blijkt wel weer.
kut. Dit gaat fout.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toen jij daar was was ik er nog niet![]()
OOk daar had je mijn iet gegroet volgens mij. Ik ga ff kijken
Hey Vinoquote:
Extra sterke dubbele espressoquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ha die Vino_Tinto
Thee was het? Of koffie?
quote:
M'n telefoon stond op slaapmodus. Alles grijs en donker.quote:
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n telefoon stond op slaapmodus. Alles grijs en donker.
Nee, dank jequote:
Jah wat is dit nu weer.... Nu bied ik het je aan en nou hoeft het niet?quote:
Ik had hem elders al aangenomen. Twee bakkies wordt en één koudquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jah wat is dit nu weer.... Nu bied ik het je aan en nou hoeft het niet?
Ja, dat is waar. Hoewel je zo'n bakkie altijd weer kunt opwarmen in de ping.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had hem elders al aangenomen. Twee bakkies wordt en één koud
A jakkes, dat vind ik zo goorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoewel je zo'n bakkie altijd weer kunt opwarmen in de ping.
Gracias. Toch ben ik reeds een genie volgens het Paroolquote:
Jij met je Paroolquote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gracias. Toch ben ik reeds een genie volgens het Parool
Daarom zei ik ook nee want ik drink echt geen opgewarmde koffiequote:Op zaterdag 5 juli 2025 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is het ook, maar weggooien is ook zonde
Het is leuk tijdverdrijf, en ik ben nou eenmaal perfectionisch. Ik neem met minder dan briljant geen genoegen.quote:
Ja. Of de koffiekan die uren op zo'n warmhoudplaat van een koffiezetapparaat staat.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook nee want ik drink echt geen opgewarmde koffie
Mijn oma deed dat vroeger ook, die zetten dan de kan op de kachel en ik vond dat altijd zo stinken
Ja ook zo goorquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Of de koffiekan die uren op zo'n warmhoudplaat van een koffiezetapparaat staat.
De koffie ruikt dan ook zo viesquote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En heet, bijna tegen het koken aan.
De geur van versgezette koffie.quote:
quote:Op zaterdag 5 juli 2025 08:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De geur van versgezette koffie.![]()
Dan kom je 's ochtends in zo'n winkelstraat, en ruik je versgebakken brood en verse koffie
Morguh Stigquote:
Dotjequote:
Sallyquote:
Morguh Sallyquote:
Morguh GGquote:
Nee mag even niets eten of drinken nuquote:
Nee heb weer afb. mag ik eigenlijk niets eten of drinken tot het over is. Stel dat afb gaat niet over moeten ze klappen en moet je nuchter zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, moet je voor controle? Op zondag?
Oh Dot, wat een ellende.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb weer afb. mag ik eigenlijk niets eten of drinken tot het over is. Stel dat afb gaat niet over moeten ze klappen en moet je nuchter zijn.
Ja het is ellende. Het enige wat ik kan doe is het uitzitten. Dus dacht aandacht afleiden en hier gezellig kletsen. Maar helaas er wordt alleen gesmyleyt bij de buren 🤣quote:
Tsja, zo gaat dat daar. Punten pakken lukt daar nu niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ellende. Het enige wat ik kan doe is het uitzitten. Dus dacht aandacht afleiden en hier gezellig kletsen. Maar helaas er wordt alleen gesmyleyt bij de buren 🤣
O ze laten er soms best een paar min tussen zitten.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat daar. Punten pakken lukt daar nu niet.
Lovelyquote:
quote:
Sallyquote:
Maantjequote:
Nee, nog nooit geweest überhaupt. Zou het wel een keer willen maar dan niet met de motor. Iets te gevaarlijk.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Stig: ga je wel eens op de motor over de Nürburgring?
Het is erg leuk, over die baan heen scheuren.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog nooit geweest überhaupt. Zou het wel een keer willen maar dan niet met de motor. Iets te gevaarlijk.
GGGquote:Op maandag 7 juli 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is erg leuk, over die baan heen scheuren.
Misschien als er geen ander verkeer isquote:Op maandag 7 juli 2025 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt me ook wel wat voor Amy, een rondje over de Nürburgring.
Dan geef ik juist nog gas bij.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien als er geen ander verkeer is
Ik heb in DL gemerkt dat wanneer de teller op 170 km/uur staat ik dat wel snel genoeg vind
Ja dat wel, heb ik al eens op Zandvoort gedaanquote:Op maandag 7 juli 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is erg leuk, over die baan heen scheuren.
Och, beetje gas erbij.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien als er geen ander verkeer is
Ik heb in DL gemerkt dat wanneer de teller op 170 km/uur staat ik dat wel snel genoeg vind
Ik heb ook wel eens over het circuit Zandvoort geraced. Maar dat is alweer een tijdje geleden.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel, heb ik al eens op Zandvoort gedaan
Zou het wel willen, maar ben misschien verstandiger geworden
Wil het zsm nog weer een keerquote:Op maandag 7 juli 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens over het circuit Zandvoort geraced. Maar dat is alweer een tijdje geleden.
Ik heb een keer Spa mogen pakken, man man man, dat was echt topquote:Op maandag 7 juli 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens over het circuit Zandvoort geraced. Maar dat is alweer een tijdje geleden.
Ik heb wel met mijn eigen auto gereden. Niet heel hard, gewoon op de rechte stukken maximaal 140.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een keer Spa mogen pakken, man man man, dat was echt top![]()
Binnenkort naar de Nürburgring, maar twijfel of ik mijn eigen auto daar voor durf te gebruiken
Ik ken alle bochten daar niet uit mijn hoofd, dus die kan ik beter niet volgas nemenquote:Op maandag 7 juli 2025 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel met mijn eigen auto gereden. Niet heel hard, gewoon op de rechte stukken maximaal 140.
Met eigen auto gaat best, alleen moet het je niet begroten als je die in de poeier rijdt. Wat in mijn geval niet erg was want de auto was al behoorlijk afgeschreven.
Wat ik de volgende keer ga doen is zo'n speciaal ding huren voor bijvoorbeeld 10 rondjes. Dat kost dan wel een paar honderd euro maar het is dan wel eentje die speciaal voor de baan geprepareerd is en tegen hard rijden kan, plus verzekering is ook allemaal op orde.
Lovelyquote:
Je bent er weerquote:
Ik ben er altijdquote:
SLOW Chatquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er altijd
Maar het is hier soms zo stil..
Ze zitten allemaal eldersquote:
* Lovely gaat even zoekenquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal elders
Laat je me nu achterquote:
Gelukkigquote:
Nu al?quote:
* TheStigsDutchCousin jaagt opvliegers weg en roept kssst kssstquote:
Ah dat is liefquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin jaagt opvliegers weg en roept kssst kssst
Ja, ze gaan maar iemand anders opvliegenquote:
Het helpt een beetje..quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ze gaan maar iemand anders opvliegen
Maar ik krijg het zo wel weer warm. Als ik mijn bed uit elkaar ga halenquote:
Nieuw bed?quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar ik krijg het zo wel weer warm. Als ik mijn bed uit elkaar ga halen
Nieuw bed genotquote:
Ja, dit bed was een kraakbedquote:
Hoorde iedereen het?quote:
Ohwquote:
Zou het anders wel erg zijn?quote:
Als het buiten te horen is welja..quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou het anders wel erg zijn?
Komen ze kijken wat er aan de hand isquote:
Precies en dat wil ik niet..quote:Op woensdag 9 juli 2025 10:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komen ze kijken wat er aan de hand is
Ik hou mijn helm opquote:
Lievquote:
Hihiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |