Allicht, want ik ben hierquote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ongekend, DTS is nog steeds dicht. Nouja, het is niet anders.
Het is hier ook gezellig.
Ik zie het ja, zal zo wel open gaan of nietquote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja het is wel heel lang dichtquote:Op maandag 30 juni 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je kunt beter daar klagen dan hier.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:18 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Dan koop je drie dure merkbrillen, krijg je er kartonnen bewaardoosjes bij_!
Of de sleutel kwijt of die is gesmoltenquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de sleutel kwijt of die is gesmolten
Neuh, de leesbril blijft toch thuis, en voor m'n zonnebril heb ik al een hoesje en de gewone bril heb ik meestal op.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt beter daar klagen dan hier.
Of sleutel in het slot en samengesmoltenquote:Op maandag 30 juni 2025 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de sleutel kwijt of die is gesmolten
Kan ook nogquote:Op maandag 30 juni 2025 09:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Of sleutel in het slot en samengesmolten
Niks aan de hand dus.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh, de leesbril blijft toch thuis, en voor m'n zonnebril heb ik al een hoesje en de gewone bril heb ik meestal op.
Nee niet echt, maar bij m'n vorige bril kreeg ik er tenminste nog een hardcover bescherm koker bij (dat was een tommy hilfiger, nu heb ik twee modellen van levi's en een rayban zonnebril op sterkte).quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mensen die wachten dat DTS weer opengaat:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 juni 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja nouquote:Op maandag 30 juni 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me denken aan die horden mensen die om 7 uur 's ochtends bij de supermarkt wachten tot de deur opengaat, met winkelkar en al in starthouding. De deur is nog bezig open te gaan of de eersten zijn al door het poortje naar binnen verdwenen.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat gebeurd alleen maar als er superdingen in de aanbieding zijn toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 09:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Doet me denken aan die horden mensen die om 7 uur 's ochtends bij de supermarkt wachten tot de deur opengaat, met winkelkar en al in starthouding. De deur is nog bezig open te gaan of de eersten zijn al door het poortje naar binnen verdwenen.
Black Friday in 'MURICA.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gebeurd alleen maar als er superdingen in de aanbieding zijn toch?
Een wat?quote:
Ohwquote:
Vlak corona niet uit #hamsterenquote:Op maandag 30 juni 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnen. Maar ik lach me een kriek, elke keer als ik dat zie.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is al lang niet meerquote:
Ja ze duwen iedereen aan de kant om het maar als eerste te kunnen pakkenquote:Op maandag 30 juni 2025 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat zou best kunnen. Maar ik lach me een kriek, elke keer als ik dat zie.
*kuch kuch*quote:
quote:
Wat weg is kan ook weer terug komenquote:
Dat is zeker waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zonnebril is trouwens een timberland, geen rayban.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op maandag 30 juni 2025 10:05 schreef DJMO het volgende:
Ik heb helemaal niets met merkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zonnebril is trouwens een timberland, geen rayban.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Mijn ervaring is dat die toch langer meegaan en beter zitten dan een montuur van twee tientjes van het eigen merk.quote:
Dan doe je er niet zuinig mee. Heb er al 10 jaar een ook met glazen op sterkte en hij is nog steeds goedquote:Op maandag 30 juni 2025 10:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die toch langer meegaan en beter zitten dan een montuur van twee tientjes van het eigen merk.
Het is een gebruiksvoorwerp, geen museumstuk. En tien jaar? Er word geadviseerd om om de zoveel tijd een oogmeting te doen en je bril te laten vervangen. Met m'n vorige bril heb ik iets langer dan twee jaar gedaan, en uit de metingen bleek dat toch echt achteruit gegaan was en dus nieuwe nodig had.quote:Op maandag 30 juni 2025 10:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan doe je er niet zuinig mee. Heb er al 10 jaar een ook met glazen op sterkte en hij is nog steeds goed
Ik loop bij een oogarts, ogen zijn niet achter uit gegaanquote:Op maandag 30 juni 2025 10:11 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is een gebruiksvoorwerp, geen museumstuk. En tien jaar? Er word geadviseerd om om de zoveel tijd een oogmeting te doen en je bril te laten vervangen. Met m'n vorige bril heb ik iets langer dan twee jaar gedaan, en uit de metingen bleek dat toch echt achteruit gegaan was en dus nieuwe nodig had.
30 jaar geleden werden mijn ogen slechter, ik kon veraf steeds minder scherp zien. Nou, eerst lenzen een hele tijd.quote:
Ja, hier is het gezellig. Alleen niet zo druk.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:08 schreef drakin het volgende:
Is het hier gezellig?
In dts zit weer een smilie diarree
Goed genoegquote:Op maandag 30 juni 2025 11:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, hier is het gezellig. Alleen niet zo druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |