Ja was een vieze nacht. Vanavond gelukkig verkoelingquote:
Ja, ik heb je mention daar wel gezien, maar dat klopt, ik heb je daar inderdaad niet gegroet.quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja bij de buren stond er ook een klaar. Heb je daar ook GN gewenst maar je bent weer op -puntjes uit want je ziet me niet staan daar 🤪
Jaquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja was een vieze nacht. Vanavond gelukkig verkoeling
Gezien en genegeerd. Das inderdaad een dikke -quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik heb je mention daar wel gezien, maar dat klopt, ik heb je daar inderdaad niet gegroet.
Oei, een minnetje erbij.![]()
Kijk er naar uit.quote:
Anders ik wel.quote:
Vanmorgen alles opengezet hier maar geen graad afgekoeld binnen. Nu weer alles dicht. Buiten warmer als binnen zoquote:
Verstandig wel. Al zit ik nu op kantoorquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanmorgen alles opengezet hier maar geen graad afgekoeld binnen. Nu weer alles dicht. Buiten warmer als binnen zo
Airco natuurlijkquote:Op woensdag 2 juli 2025 07:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Verstandig wel. Al zit ik nu op kantoor
Zoietsquote:
Hoe kan ik het goedmaken? Een extra koekje bij de koffie?quote:Op woensdag 2 juli 2025 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezien en genegeerd. Das inderdaad een dikke -
En een knuffel. En een massage.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken? Een extra koekje bij de koffie?
You cross the line. Ik moet er even over nadenkenquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken? Een extra koekje bij de koffie?
Gisteren twee keer genegeerd bij de buren toen ik hem iets vroeg. Vandaag genegeerd. Valt niet snel meer goed te maken hoor.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En een knuffel. En een massage.
I know.
quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
You cross the line. Ik moet er even over nadenken
![]()
quote:
heb ik jou genegeerd? Ik ben me niet bewustquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren twee keer genegeerd bij de buren toen ik hem iets vroeg. Vandaag genegeerd. Valt niet snel meer goed te maken hoor.
Werk je thuis vandaag? Ik ga haasten moet over 10 min bij de fysio zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat wordt extra koffie zetten vandaag dus.
Om weer wat plusjes te verdienen
Kom maar hier hoorquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren twee keer genegeerd bij de buren toen ik hem iets vroeg. Vandaag genegeerd. Valt niet snel meer goed te maken hoor.
Ja, ik ben vandaag thuis aan het werk. Lekker rustig, af en toe even in de tuin zitten, kalm aan vandaag.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Werk je thuis vandaag? Ik ga haasten moet over 10 min bij de fysio zijn.
Tis al best warmquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik ben vandaag thuis aan het werk. Lekker rustig, af en toe even in de tuin zitten, kalm aan vandaag.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |