Misschien als er geen ander verkeer isquote:Op maandag 7 juli 2025 09:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Het lijkt me ook wel wat voor Amy, een rondje over de Nürburgring.
Dan geef ik juist nog gas bij.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien als er geen ander verkeer is
Ik heb in DL gemerkt dat wanneer de teller op 170 km/uur staat ik dat wel snel genoeg vind
Ja dat wel, heb ik al eens op Zandvoort gedaanquote:Op maandag 7 juli 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is erg leuk, over die baan heen scheuren.
Och, beetje gas erbij.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien als er geen ander verkeer is
Ik heb in DL gemerkt dat wanneer de teller op 170 km/uur staat ik dat wel snel genoeg vind
Ik heb ook wel eens over het circuit Zandvoort geraced. Maar dat is alweer een tijdje geleden.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja dat wel, heb ik al eens op Zandvoort gedaan
Zou het wel willen, maar ben misschien verstandiger geworden
Wil het zsm nog weer een keerquote:Op maandag 7 juli 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens over het circuit Zandvoort geraced. Maar dat is alweer een tijdje geleden.
Ik heb een keer Spa mogen pakken, man man man, dat was echt topquote:Op maandag 7 juli 2025 10:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens over het circuit Zandvoort geraced. Maar dat is alweer een tijdje geleden.
Ik heb wel met mijn eigen auto gereden. Niet heel hard, gewoon op de rechte stukken maximaal 140.quote:Op maandag 7 juli 2025 13:27 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een keer Spa mogen pakken, man man man, dat was echt top![]()
Binnenkort naar de Nürburgring, maar twijfel of ik mijn eigen auto daar voor durf te gebruiken
Ik ken alle bochten daar niet uit mijn hoofd, dus die kan ik beter niet volgas nemenquote:Op maandag 7 juli 2025 13:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb wel met mijn eigen auto gereden. Niet heel hard, gewoon op de rechte stukken maximaal 140.
Met eigen auto gaat best, alleen moet het je niet begroten als je die in de poeier rijdt. Wat in mijn geval niet erg was want de auto was al behoorlijk afgeschreven.
Wat ik de volgende keer ga doen is zo'n speciaal ding huren voor bijvoorbeeld 10 rondjes. Dat kost dan wel een paar honderd euro maar het is dan wel eentje die speciaal voor de baan geprepareerd is en tegen hard rijden kan, plus verzekering is ook allemaal op orde.
Lovelyquote:
Je bent er weerquote:
SLOW Chatquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er altijd
Maar het is hier soms zo stil..
Ze zitten allemaal eldersquote:
* Lovely gaat even zoekenquote:Op woensdag 9 juli 2025 09:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze zitten allemaal elders
Laat je me nu achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |