SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Verstoorde t spel te veel dus swj is uit de telling en neemt de lapoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ik moet nog beginnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu nog, ik dacht dat je al was uit gegeten
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet
Ik was in slaap gevallen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb het vooral als de katten komen knuffelen
En ik dan ook maar even rust pak want gezellig
En dan poef slapenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
thanks, de eerste bak is op. Straks nog een bakje en dan is het genoeg. Heb ik morgen ook nog wat.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach het is tenslotte zondag..
SmakelijkHow can I make this topic about me?![]()
Misschien juist omdat ik mezelf er in herken. Ik heb ook wel eens plannen maar val vervolgens in slaap, kan gebeurenquote:![]()
![]()
Valt wel mee toch? Zijn echt nog niet stokoudquote:Op zondag 29 juni 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel waar, het begint wat te tellen nu.![]()
![]()
Overweeg wel om misschien zaterdag die kant op te lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje cryptisch...quote:Op zondag 29 juni 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik ga onder de rivieren ervoor
Bedoel je dat je weigert het patat te noemen?![]()
Ik noem het over het algemeen zoals het op de kaart/verpakking staatquote:Op zondag 29 juni 2025 20:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje cryptisch...
Bedoel je dat je weigert het patat te noemen?
Maar we gaan bij een zus van me eten, in Brabant
Daar staat enkel frietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, niet stokoud, maar ook niet meer piepjong.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zijn echt nog niet stokoud
De snackbar hier in de wijk heet echt zo: snackbar <naam>quote:Op zondag 29 juni 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik noem het over het algemeen zoals het op de kaart/verpakking staat
Daar staat enkel frietHow can I make this topic about me?![]()
Ah, gezellig jaquote:Op zondag 29 juni 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik noem het over het algemeen zoals het op de kaart/verpakking staat
Daar staat enkel friet![]()
En friet is prima natuurlijk. Hier in het noorden is het een mix van, ene keer friet en ergens anders weer patat.![]()
Friethuys?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De snackbar hier in de wijk heet echt zo: snackbar <naam>Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt. En het mooie is dat ik een stuk jonger was toen ik op dit forum begon te posten, dat was in 2003. De mensen van toen zijn inmiddels ook wat jaren ouder en dat is soms ook te merkenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet stokoud, maar ook niet meer piepjong.![]()
![]()
Komen we straks allemaal bij elkaar in een verzorgingstehuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Forum voor aanmakenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Komen we straks allemaal bij elkaar in een verzorgingstehuis![]()
![]()
Zo oud red ik nietquote:Op zondag 29 juni 2025 21:03 schreef bondage het volgende:
[..]
40+ Is natuurlijk heel breed. 70+ misschien?
*Lust geen koffie*![]()
Van mijn moeders kant leeft alleen haar jongste zusje nogquote:
De rest is al tijden doodHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb geen idee hoelang ik hier zit.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit hier ook al bijna 20 jaar. Poh, best lang.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Maar sowieso, is iets waar ik altijd rekening mee hou gezien er van alles kan gebeuren. Ga er verder ook niet over nadenken en probeer zoveel mogelijk uit de dag te halenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Van mijn moeders kant leeft alleen haar jongste zusje nog
De rest is al tijden dood![]()
![]()
Daarom vind ik het ook irritant dat de kat mij zo leuk vindt
Als ik opeens weg val is dat beest ook opeens maanden van streekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik sta er wat negatiever inquote:Op zondag 29 juni 2025 21:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Maar sowieso, is iets waar ik altijd rekening mee hou gezien er van alles kan gebeuren. Ga er verder ook niet over nadenken en probeer zoveel mogelijk uit de dag te halen
Maar dat komt van mijn vaders kant
*Lust geen koffie*![]()
De meesten hier blijkbaar.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus ik zit hier al langer dan Dotteke?🐙![]()
Ik probeer nog steeds ik een doelgewicht te komenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
veel stappen. Ik zit op 5916 vandaag.
En morgen uit etenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jaren terug onder mijn eigennaam even gepost en toen jaren weggeweest.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Dit account is in 2012 geregistreerd maar natuurlijk geen idee of je daarvoor al iets had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Greys
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En teruggekomenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jaren terug onder mijn eigennaam even gepost en toen jaren weggeweest.
Ja ik vond het toen veel te hard. Niet zo mijn ding.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-06-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1637 / +14 / +47 / 3884 / 4689
2. loveislikeakiss / 1120 / +105 / +86 / 3131 / 3767
3. gebrokenglas / 1045 / +14 / +36 / 3193 / 3802
4. RedShoe / 830 / +0 / +0 / 3375 / 3746
5. mario390 / 730 / +16 / +24 / 1448 / 1925
6. Fogel / 689 / +19 / +0 / 636 / 813
7. StevenHyde / 679 / +1 / +1 / 581 / 729
8. hemarookworst / 418 / +22 / +35 / 865 / 1121
9. greysbones / 410 / +0 / +2 / 2108 / 2315
10. maily / 390 / +47 / +5 / 1577 / 1825
11. devzero / 346 / +0 / +0 / 772 / 957
12. marc0871 / 314 / +15 / +65 / 583 / 787
13. Pinnenmutske / 311 / +35 / +17 / 593 / 786
14. kree / 307 / +107 / +0 / 1007 / 1203
15. drakin / 251 / +6 / +0 / 861 / 984
16. Dr.Mikey / 226 / +16 / +2 / 245 / 351
17. aeque / 215 / +0 / +0 / 862 / 1056
18. bondage / 201 / +7 / +9 / 622 / 739
19. Paul / 199 / +0 / +1 / 664 / 774
20. HappyCharly / 189 / +15 / +16 / 384 / 449SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Utopia COSquote:Op zondag 29 juni 2025 21:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vond het toen veel te hard. Niet zo mijn ding.
Die vond ik hard
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beetje roepen hoeveel ik bench, zijn ze vet onder de indrukHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wat staat er op het menu?quote:Op zondag 29 juni 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
In de metro terug naar huis. Bijna avondeten."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wij waren vandaag in de grotten van Kanne.
Daar zitten onder andere een van de laatste grotchampignonkwekerijen, maar ook een bierbrouwer.
Ze verkopen er het grottenbier Mosasaurus. Er staat ook een beeldje van de patroonheilige St. Arnoldus, beschermheer van de brouwers en hoppeplukkers.
Een proost op sinterklaaskapoentje...Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
We hebben een winnaarquote:Op zondag 29 juni 2025 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
In de metro terug naar huis. Bijna avondeten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Weet niet eens meer welk programma het was volgens mij een van de eerste bbquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: