SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Verstoorde t spel te veel dus swj is uit de telling en neemt de lapoquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, ik moet nog beginnen.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:35 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nu nog, ik dacht dat je al was uit gegeten
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, zeker niet
Ik was in slaap gevallen.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb het vooral als de katten komen knuffelen
En ik dan ook maar even rust pak want gezellig
En dan poef slapenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
thanks, de eerste bak is op. Straks nog een bakje en dan is het genoeg. Heb ik morgen ook nog wat.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach het is tenslotte zondag..
SmakelijkHow can I make this topic about me?![]()
Misschien juist omdat ik mezelf er in herken. Ik heb ook wel eens plannen maar val vervolgens in slaap, kan gebeurenquote:![]()
![]()
Valt wel mee toch? Zijn echt nog niet stokoudquote:Op zondag 29 juni 2025 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel waar, het begint wat te tellen nu.![]()
![]()
Overweeg wel om misschien zaterdag die kant op te lopenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Beetje cryptisch...quote:Op zondag 29 juni 2025 20:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik ga onder de rivieren ervoor
Bedoel je dat je weigert het patat te noemen?![]()
Ik noem het over het algemeen zoals het op de kaart/verpakking staatquote:Op zondag 29 juni 2025 20:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Beetje cryptisch...
Bedoel je dat je weigert het patat te noemen?
Maar we gaan bij een zus van me eten, in Brabant
Daar staat enkel frietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, niet stokoud, maar ook niet meer piepjong.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zijn echt nog niet stokoud
How can I make this topic about me?![]()
De snackbar hier in de wijk heet echt zo: snackbar <naam>quote:Op zondag 29 juni 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik noem het over het algemeen zoals het op de kaart/verpakking staat
Daar staat enkel frietHow can I make this topic about me?![]()
Ah, gezellig jaquote:Op zondag 29 juni 2025 20:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik noem het over het algemeen zoals het op de kaart/verpakking staat
Daar staat enkel friet![]()
En friet is prima natuurlijk. Hier in het noorden is het een mix van, ene keer friet en ergens anders weer patat.![]()
Friethuys?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De snackbar hier in de wijk heet echt zo: snackbar <naam>Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt. En het mooie is dat ik een stuk jonger was toen ik op dit forum begon te posten, dat was in 2003. De mensen van toen zijn inmiddels ook wat jaren ouder en dat is soms ook te merkenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, niet stokoud, maar ook niet meer piepjong.![]()
![]()
Komen we straks allemaal bij elkaar in een verzorgingstehuisHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Forum voor aanmakenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
Komen we straks allemaal bij elkaar in een verzorgingstehuis![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: